nee absoluut niet, als er een deal is dan gaat Putin na een paar maand weer lopen klotenquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:35 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Zal wel weer van een koude kermis zijn thuisgekomen omdat het maar niet wil doordringen dat ze daar in Rusland helemaal geen "vrede" willen.
Laten we het even afwachten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:35 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Zal wel weer van een koude kermis zijn thuisgekomen omdat het maar niet wil doordringen dat ze daar in Rusland helemaal geen "vrede" willen.
Wij?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laten we het even afwachten.
Dat Poetin niet staat te trappelen om te onderhandelen snap ik, wij zullen de eerste grote stap moeten doen.
Wij=Westenquote:
Ga je dit serieus elke dag een paar keer posten?quote:
Ook een kapotte klok heeft 2 keer per dag gelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ga je dit serieus elke dag een paar keer posten?
Al dagen, maanden, jaren lang zeg je steeds hetzelfde.
Wij leveren wel wapens, intelligence, onderhoud, of we daar ook operationele taken uitvoeren weten we niet..quote:
We hebben gewoon te maken met die oorlog. Rusland heeft met energiechantage de oorlog verklaard aan de EU, en we zitten met jou opgescheept.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:56 schreef Nyamuk het volgende:
Jij vindt het normaal dat mensen in Nederland het gevang in moeten omdat ze niets te maken willen hebben met een oorlog 3 landen verder op? Ik denk dat dit soort mensen eindeloos gevaarlijker zijn voor de staatsveiligheid.
Dat gaat op de lange termijn ook gebeuren.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ga je dit serieus elke dag een paar keer posten?
Al dagen, maanden, jaren lang zeg je steeds hetzelfde.
So what?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij leveren wel wapens, intelligence, onderhoud, of we daar ook operationele taken uitvoeren weten we niet..
Tip: niet alles geloven.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:07 schreef Opnaarutrecht het volgende:
De Russen (en Noord-Koreanen) leiden krankzinnige verliezen qua mankracht deze week: bijna 10k aan doden en gewonden.
Dus daarom wil Putin Ukraine kapot hebben. Gewoon jaloezie. Wat kinderachtig.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In eerste instantie wellicht. Maar:
Oekraïne heeft de grootste reserves van winbare grondstoffen in Europa
Op 12 juli 2021, ongeveer zeven maanden voor de Russische invasie, ging de Europese Unie zo’n strategisch partnerschap aan met Oekraïne. Want 21 van de 30 kritieke grondstoffen van de EU-lijst zijn te vinden in Oekraïne, met name in het oosten van het land. Dat maakt dat het land de grootste reserves van winbare grondstoffen in Europa heeft. Het partnerschap was volgens de Europese Commissie ‘doorslaggevend om het mondiale concurrentievermogen te behouden.'
En dat is belangrijk voor de machtspositie van de EU. Europa mag dan in de toekomst misschien minder afhankelijk zijn van Russisch gas, het risico dreigt dat dat ingeruild wordt voor een afhankelijkheid van een nog grotere wereldmacht: China
https://www.vpro.nl/progr(...)-de-nieuwe-olie.html
Jazeker, Oekraiene hoeft ook niet te verliezen. Hoewel dat onvermijdelijk is dat zij wel verlies moeten nemen door slechte besluiten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
So what?
Mag Oekraïne nu ook al geen wapens hebben?
Wij moeten vooral Ukraine volpompen met wapens en de restricties opheffen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat Poetin niet staat te trappelen om te onderhandelen snap ik, wij zullen de eerste grote stap moeten doen.
De Moskwa.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:14 schreef sturmpie het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, maar als 't 'n deal wordt, dan kan je volgens mij 't beste een rivier gebruiken als grens.
Ik moet het allemaal nog zien.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:18 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Dat gaat op de lange termijn ook gebeuren.
Turkije is geen lid van de EU.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:12 schreef sturmpie het volgende:
schijnt dat de oligarchen olie verkopen aan Turkije, ik dacht dat Turkije lid is van EU, gelden sancties ?
Klopt gewoon sommeren dat de Russen Oekraïne verlaten, anders escalatie van het conflict.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |