'Ik ben heel stoer om dit te zeggen' gespot.quote:
Jij vindt het normaal dat mensen in Nederland het gevang in moeten omdat ze niets te maken willen hebben met een oorlog 3 landen verder op? Ik denk dat dit soort mensen eindeloos gevaarlijker zijn voor de staatsveiligheid.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
User heeft gewoon gelijk toch.
Ah ja die. Wie zou wie verraden moeten hebben?quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:56 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat mensen in Nederland het gevang in moeten omdat ze niets te maken willen hebben met een oorlog 3 landen verder op? Ik denk dat dit soort mensen eindeloos gevaarlijker zijn voor de staatsveiligheid.
Twijfel niet. De echte verraders komen na 20 januari wel bovendrijven. Nadat de wind uit de VS volledig is overgewaaid zoals het uiteindelijk altijd doet.
Nee mensen die Rusland verheerlijken en de oorlog goedpraten mogen van mij achter de tralies voordat ze als NSBers inlichtingen doorgeven aan onze vijand. Ik zou zeggen kom een keer uit je FvD bubbel reis desnoods eens naar Oekraïne en als de steden die platgebombardeerd zijn zodat je kan zien wat je geliefde Rusland doet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:56 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat mensen in Nederland het gevang in moeten omdat ze niets te maken willen hebben met een oorlog 3 landen verder op? Ik denk dat dit soort mensen eindeloos gevaarlijker zijn voor de staatsveiligheid.
Twijfel niet. De echte verraders komen na 20 januari wel bovendrijven. Nadat de wind uit de VS volledig is overgewaaid zoals het uiteindelijk altijd doet.
Maar ondertussen wel schijnheilig olie op het vuur blijven gooien, terwijl diezelfde burgers en soldaten sterven, in plaats van te helpen blussen bij een oorlog waarvan je op dag één al wist dat je die zou verliezen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:48 schreef fjs het volgende:
[..]
'Ik ben heel stoer om dit te zeggen' gespot.
Valt een beetje in de lijn van: dan ga je toch vechten in Oekraïne of Oekraïne bad Nazi's en zo of jij warmonger, Etc.
Vatniks die niks anders kunnen doen dan de oorlog goedpraten over de rug van alle soldaten en burgers die omkomen.
Ik zou eens naar gevonden voorwerpen gaan en kijken of jou morele kompas daar ligt. Man je ben echt niet goed bij je hoofd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:18 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel schijnheilig olie op het vuur blijven gooien, terwijl diezelfde burgers en soldaten sterven, in plaats van te helpen blussen bij een oorlog waarvan je op dag één al wist dat je die zou verliezen.
Vergeet zijn huis niet in de fik te steken als ie het toch waagt zich te verzetten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:21 schreef fjs het volgende:
[..]
Ik zou eens naar gevonden voorwerpen gaan en kijken of jou morele kompas daar ligt. Man je ben echt niet goed bij je hoofd.
O en als je me even je adres geeft dan neem ik graag alles van je over (huis, bezittingen, etc) en ik verwacht geen tegenstand. En als je me dat niet geeft ben je schijnheilig en gooi je olie op het vuur.
Oekraïne, israël en de VS mag iedereen ook ongelimiteerd 'verheerlijken'.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:18 schreef fjs het volgende:
[..]
Nee mensen die Rusland verheerlijken en de oorlog goedpraten mogen van mij achter de tralies voordat ze als NSBers inlichtingen doorgeven aan onze vijand. Ik zou zeggen kom een keer uit je FvD bubbel reis desnoods eens naar Oekraïne en als de steden die platgebombardeerd zijn zodat je kan zien wat je geliefde Rusland doet.
ik kan mij voorstellen dat de oostelijke landen niet bang zijn voor de Nukes, want het gevolg met de steden is nu hetzelfde.
En anders wat? Ga je mijn vrouw wapens en een krediet lijn geven om mij uit mijn huis te vechten?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:21 schreef fjs het volgende:
[..]
Ik zou eens naar gevonden voorwerpen gaan en kijken of jou morele kompas daar ligt. Man je ben echt niet goed bij je hoofd.
O en als je me even je adres geeft dan neem ik graag alles van je over (huis, bezittingen, etc) en ik verwacht geen tegenstand. En als je me dat niet geeft ben je schijnheilig en gooi je olie op het vuur.
Toch niet nodig?quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:27 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
En anders wat? Ga je mijn vrouw wapens en een krediet lijn geven om mij uit mijn huis te vechten?
Wijs mij de Russen in jouw tuin eens aan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Toch niet nodig?
Je gaat toch niks terug doen?
Je wil immers geen olie op het vuur gooien.
ik snap nu waarom jij mislukt bent als conferencierquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Trek eens aan m'n casus bellie.
Dit bewijst maar weer eens hoe dom je bent dat je niet eens analogie begrijpt. Ik zou maar verhuizen naar Rusland daar denken en praten ze net zo. (Hoe weet je wanneer een Rus liegt? Als hij zijn mond open doet)quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:32 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Wijs mij de Russen in jouw tuin eens aan.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:38 schreef fjs het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer eens hoe dom je bent dat je niet eens analogie begrijpt. Ik zou maar verhuizen naar Rusland daar denken en praten ze net zo. (Hoe weet je wanneer een Rus liegt? Als hij zijn mond open doet)
Oja en nog graag je adres en huissleutels en bezittingen want dat is volgens jou heel normaal als iemand dat met geweld overneemt. En vanuit jou redenering ga je niks terug doen want dat is volgens jou morele kompas echt absurd.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:27 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
En anders wat? Ga je mijn vrouw wapens en een krediet lijn geven om mij uit mijn huis te vechten?
Dit lijkt me niet het moment.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik snap nu waarom jij mislukt bent als conferencier
En daarom wil jij Rusland ongelimiteerd kunnen verheerlijken....quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:24 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Oekraïne, israël en de VS mag iedereen ook ongelimiteerd 'verheerlijken'.
Zie daar je gedachten kronkel. Jij denkt dat de Oekraïners en Russen 'getrouwd' zijn en bij elkaar horen? Zeker nog nooit van de Holodomor gehoord? Rusland is het gekke moordende aangetrouwde neefje van de slavische volken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:48 schreef Nyamuk het volgende:
En dan mag jij je verantwoorden voor het tribunaal.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:56 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Jij klaagt erover.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:05 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie geen verschil tussen het mogen 'verheerlijken' van Rusland, Amerika, Israël of Oekraïne. Sommige mensen lijken lekker rationeel, maar in werkelijkheid rationaliseren ze meer hun eigen emoties. Dit is een prima voorbeeld.
Ik klaag niet. Ik voorspel het e.e.a.quote:
Oeh het verboden woord.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dan mag jij je verantwoorden voor het tribunaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |