Top 90s, Kink 1500 en Top 2000, past precies. Of staat hij ook nog in de V500?quote:Op donderdag 7 november 2024 17:07 schreef Gretzl het volgende:
Max. 3x per jaar is deze GnR nog wel te doen, in tegenstelling tot veel van hun andere hitjes
Ene week 32 uur en de andere week 40 uur werken genot.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lekker voor elkaar! Ik moet morgen nog wel werken, maar gelukkig wel thuis = hele dag radio aan. Afgezien van een kort overlegje halverwege de middag, hopen op een paar iets mindere platen dan.
Klopt, die staat hier doorgaans (volledig terecht) hogerquote:Op donderdag 7 november 2024 17:09 schreef Tussle266 het volgende:
Estranged is toch nog niet geweest?
Ja, de V500 kent ook 3 vaste GnR. Had erger gekund.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Top 90s, Kink 1500 en Top 2000, past precies. Of staat hij ook nog in de V500?
quote:Op donderdag 7 november 2024 17:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Hij past nu wel: het regent hier en het gitaar!
Zou die liever vervangen door Estranged van The Ting Tingsquote:Op donderdag 7 november 2024 17:09 schreef Tussle266 het volgende:
Estranged is toch nog niet geweest?
Dat sowieso, maar ook die zijn aan het spit gegaan in deze lijst, van 3 naar 1 notering in 2 jaar tijd.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zou die liever vervangen door Estranged van The Ting Tings
Ik verwacht nog:quote:
Das nogal mainstream Kink dan jaquote:Op donderdag 7 november 2024 17:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik verwacht nog:
-Everlong (3)
-Papillon (8)
-Smells Like Teen Spirit (9)
-In The End (17)
-Song 2 (25)
-Troy (26)
-Enjoy The Silence (33)
-Break Stuff (54)
-The Funeral (BoH) (66)
-Broken (Haunted Youth) (72)
-The Pretender (78)
-How Not To Drown (123)
-Ice Queen (217)
-New Born (378)
Denk dat werken morgen nog een hele uitdaging wordt
Beetje wel. Denk dat ik volgend jaar niet zo snel meer stem op Smells Like Teen Spirit, Song 2, Enjoy The Silence en Troy, die komen hoog zat zonder mijn stem. Wel prachtplaten natuurlijk, daar niet van.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Das nogal mainstream Kink dan ja
Fave Magrugada hier is wss What's on Your Mind?quote:Op donderdag 7 november 2024 17:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het is geen Majesty maar wel een heerlijke Madrugada dit ja
De strijdkreet van TOOL-stemmers in 2024.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:24 schreef DecoAoreste het volgende:
die komen hoog zat zonder mijn stem
Die stond bizar laag jaquote:Op donderdag 7 november 2024 17:18 schreef Berkery het volgende:
Is Killing Joke eigenlijk al geweest?
edit 716 al. Jemig
Hier zit minder zang in!quote:Op donderdag 7 november 2024 17:07 schreef Gretzl het volgende:
Max. 3x per jaar is deze GnR nog wel te doen, in tegenstelling tot veel van hun andere hitjes
Ik zou extra genieten als ik jou was, want ik denk uitzwaaien.quote:
Kan ik mee leven . Vaak genoeg gehoord laatste dagen + past niet eens perfect in het zenderprofiel, dus ze hebben het uitstekend gedaan.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou extra genieten als ik jou was, want ik denk uitzwaaien.
Of Danny gaat met Fear Inoculum de top 100 halen.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik begin te beseffen dat de Kink luisteraars Danny Nedelko flink in de steek hebben gelaten
Welke nummers komen er?quote:Op donderdag 7 november 2024 17:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is geen leuk blokje als ik die aankondiging zo hoor
Valt natuurlijk net weer wat genot van bovenste 400 vorig jaar wegquote:Op donderdag 7 november 2024 17:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik begin te beseffen dat de Kink luisteraars Danny Nedelko flink in de steek hebben gelaten
En grote jopenquote:Op donderdag 7 november 2024 17:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Valt natuurlijk net weer wat genot van bovenste 400 vorig jaar weg
Rammstein fanbase kennende moet je je nooit te vroeg rijk rekenenquote:
Geen tijd voor Fear Inoculum denk ik, dan vrees ik voor de zaak.quote:
Nog even een dubbelcheck gedaan op Muse en New Born móet er inderdaad wel in staan. De 4 platen van het recentste album zijn allemaal weer pleite, op zich niet heel vreemd, Mercy kwam binnen ergens in de 1200, en de rest moet hetzelfde zijn als vorig jaar. In totaal van 22 naar 19 noteringen gedaald dan, precies zoals ze al zeiden.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen tijd voor Fear Inoculum denk ik, dan vrees ik voor de zaak.
Elbow wel binnen, dan lijkt het doek wel te vallen voor IDLES. Of Lords of the Boards afvalt ligt eraan welke TOOL er zo wordt gedraaid
Al besprokenquote:Op donderdag 7 november 2024 17:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
10 minuten TOOL had ook niet gekund met het oog op het nieuws
Gewoon veel te weinig on repeat geweest dit jaar. Snap het echt niet, veel Kinkfähiger ga je het toch niet krijgen.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ah thanks. Nog 1 stemplaat te gaan vandaag voor mij, maar niet een van de verwachte namen, maar Broken. Nog steeds geen New Born, die is dan zelfs Supermassive Black Hole voorbijquote:Op donderdag 7 november 2024 17:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Laatste uur kan alweer gecheckt worden
Stukje antipathie van PVV stemmersquote:Op donderdag 7 november 2024 17:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gewoon veel te weinig on repeat geweest dit jaar. Snap het echt niet, veel Kinkfähiger ga je het toch niet krijgen.
Lords of the Boards is opgedoken!quote:Op donderdag 7 november 2024 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zeg dat Fear Inoculum en Lords of the Boards de laatste 2 uitvallers zijn.
Dan toch IDLES jaquote:Op donderdag 7 november 2024 18:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lords of the Boards is opgedoken!
Dan toch die van IDLES lijkt me?
Ik hoor Sinner van TLDPquote:Op donderdag 7 november 2024 18:15 schreef Gretzl het volgende:
Waarom staat dit infantiele liedje zo belachelijk hoog?
Bro Hymn is in alles inferieur aan Sinnerquote:
Logisch dat het ook in jouw straatje ligt, beetje die synthpop/dreampop achtige soundquote:
Ken ik nietquote:Op donderdag 7 november 2024 18:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Logisch dat het ook in jouw straatje ligt, beetje die synthpop/dreampop achtige sound
Wat vind je van Beach House eigenlijk?
Beach House lijkt me ook wel iets voor jou Muisquote:Op donderdag 7 november 2024 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ken ik niet
Maar ik heb een hele brede range betreft muziek
Ik zal hun this is beach house playlist dit weekend aanzettenquote:Op donderdag 7 november 2024 19:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Beach House lijkt me ook wel iets voor jou Muis
Bijv. deze parel
Bekijk deze YouTube-video
De lijst van Haimlapjes nog eens gebruikt om het aantal vrouwelijke acts te turvenquote:Op donderdag 7 november 2024 18:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Hij staat ook vandaag weer lekker op tijd klaar: de laatste dagupdate!
Morgen de complete lijst!
Broken is wel gewoon shoegazing wat mij betreft, of het schuurt er in ieder geval tegenaan.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Logisch dat het ook in jouw straatje ligt, beetje die synthpop/dreampop achtige sound
Wat vind je van Beach House eigenlijk?
Hm ja, kan wel. Ben nooit zo goed in genres identificeren. Op zich vind ik het ook wel in het voordeel spreken van bands als ze niet heel makkelijk in te delen zijn.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Broken is wel gewoon shoegazing wat mij betreft, of het schuurt er in ieder geval tegenaan.
Haunted Youth zit ook overal wel tussenin. Beetje The Cure, beetje War on Drugs, beetje 1975, beetje Chapterhouse. Wel vooral dingen die ik fijn vind dus dat is goed, al deed die nieuwe single me minderquote:Op donderdag 7 november 2024 19:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hm ja, kan wel. Ben nooit zo goed in genres identificeren. Op zich vind ik het ook wel in het voordeel spreken van bands als ze niet heel makkelijk in te delen zijn.
OMD lijkt mij ook veel meer Kinkmuziek dan Golden Earring of Genesisquote:Op donderdag 7 november 2024 20:55 schreef Tussle266 het volgende:
Weet je wat eigenlijk raar is? OMD is in het hoofd van Venema in hetzelfde groepje in te delen als Dire Straits en Eagles.
OMD zou best op de keuzelijst mogen, al denk ik niet dat Electricity (het meest Kinkfahige nummer) kans zou makenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:55 schreef Tussle266 het volgende:
Weet je wat eigenlijk raar is? OMD is in het hoofd van Venema in hetzelfde groepje in te delen als Dire Straits en Eagles.
Daar heb je wel spot on de beste keuze te pakkenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OMD zou best op de keuzelijst mogen, al denk ik niet dat Electricity (het meest Kinkfahige nummer) kans zou maken
De enige die in mijn V500-stemlijst te vinden is. Wel bij de onderste 50.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Daar heb je wel spot on de beste keuze te pakken
Dat sluit ik ook niet eens uitquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zou het wel geinig vinden na het speculeren de afgelopen dagen als de gong gewoon wegblijft uit deze lijst
Die zou echt wel al geweest zijnquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zou het wel geinig vinden na het speculeren de afgelopen dagen als de gong gewoon wegblijft uit deze lijst
Ik had m eigenlijk de afgelopen 2 dagen verwacht ja. Nu wordt het wel erg hoog.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die zou echt wel al geweest zijn
Uitzwaaiplaat lijkt me . Toepasselijke titel wel daarvoor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lekkere start met Placebo goden
Dit is wel de leukste van Wet Leg, maar plaats 1208 had ook gekund.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja deze. Snap echt de lol niet hiervan.
Verve mogelijk de hoogte uitvaller dan? Of misschien wordt Sad Man's Tongue wel afgevoerdquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Drugs Don't Work en Bullet In The Head ook nog steeds niet geweest he?
In principe is Smack My Bitch Up (269 vorig jaar) het laagste nummer wat nog moet komen, wetende dat Muse sowieso nog komt en dat er 201 binnenkomers zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Verve mogelijk de hoogte uitvaller dan? Of misschien wordt Sad Man's Tongue wel afgevoerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan zijn dit de uitvallers.Danny Nedelko uitgezet door Kink luisteraarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Komt goedquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ga backpackende Tycho in ieder geval niet missen als de lijst voorbij is.
Ik mis vooral Hypnotize qua 'hits'. Question is de leukste verder.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik mis toch Fuck The System een beetje, besef ik nu.
Als Muse toch 18 noteringen blijkt te hebben gaat er een bom op het hoofdkantoor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke, welk nummer gaan we nu schrappen?
Dit is natuurlijk ook gewoon mogelijk. Een soort stemschaamte.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik verwacht hem eerder niet dan wel nu Heavy Is The Crown is geweest.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:01 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook gewoon mogelijk. Een soort stemschaamte.
Denk groter. Knights of Cydonia kan ook gewoob foetsie zijnquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Black Soul Choir zou ook nog kunnen @:PippenScottie
Dat lijkt me dan wel te berusten op een foutje, waar ik bij andere uitvallers nog wel kan bedenken dat er een groep minder op stemt. Ik vind Schism of Black Soul Choir logischer.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb zelf een soort van The Verve als uitvaller voorspeld, he?
Misschien heb ik wel een gave.
Misschien heb je wel een kater.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb zelf een soort van The Verve als uitvaller voorspeld, he?
Misschien heb ik wel een gave.
Ja, dat sowieso..quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een kater.
Leuke verjaardag gehad?
Maar Schism is hét TOOL nummerquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel te berusten op een foutje, waar ik bij andere uitvallers nog wel kan bedenken dat er een groep minder op stemt. Ik vind Schism of Black Soul Choir logischer.
Misschien is er een scheuring ontstaan onder de TOOL fansquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar Schism is hét TOOL nummer
Vind ik ook, maar Sober stond altijd hoger en is ook geweest. Voor Schism is hetzelfde argument te geven als voor The Drugs Don't Work en eerder Lords of the Boards en Grounds for Divorce. Die wetten gaan hier niet altijd op, maar wie weet in dit geval wel.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar Schism is hét TOOL nummer
Wel een mooi nummer maar klassieke recency bias.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:24 schreef Tussle266 het volgende:
Het is niet vervelend ofzo, maar je zal maar 6000 liedjes in je schoot geworpen krijgen en dan allemaal zo nodig deze moeten aanvinken.
Dat heb ik bij al hun nummers wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:24 schreef Tussle266 het volgende:
Het is niet vervelend ofzo, maar je zal maar 6000 liedjes in je schoot geworpen krijgen en dan allemaal zo nodig deze moeten aanvinken.
Aangezien de airplay op 2 zal ie ook de de lijst der lijsten halenquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een mooi nummer maar klassieke recency bias.
Ja dat geldt nog voor 6 andere nummers. Instant Street staat ook ontzettend hoog. Enter Sandman boven One is ook raar. Smack My Bitch Up weer zo hoog ook best opvallend. New Born. Het zojuist gedraaide Pictures of You.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik begin inmiddels te vrezen voor Ice Queen trouwens. Die zal er toch niet uitgevallen zijn? Maar zo hoog is ook raar.
New Born is nog vreemder maar ik houd me vast aan die 19 noteringen. Het lijkt me nog onwaarschijnlijker dat een Won't Stand Down hier ineens opduikt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat geldt nog voor 6 andere nummers. Instant Street staat ook ontzettend hoog. Enter Sandman boven One is ook raar. Smack My Bitch Up weer zo hoog ook best opvallend. New Born. Het zojuist gedraaide Pictures of You.
Fontaines ook, dus dit is gespeeld.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:34 schreef Tussle266 het volgende:
Eddie afvinken dus? Dat is weer een gongkans minder dan.
Nou ja, heel gek is het niet. Maar toen Phil en Schemer en hun kornuiten opdoken een week geleden ging ik er wel in geloven.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fontaines ook, dus dit is gespeeld.
Alleen Emptiness Machine nog?quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fontaines ook, dus dit is gespeeld.
Praise the lordquote:
Blijft er nog íets heel alternatief aan deze lijstquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nou ja, heel gek is het niet. Maar toen Phil en Schemer en hun kornuiten opdoken een week geleden ging ik er wel in geloven.
Dat lijkt me buitengewoon onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:01 schreef DecoAoreste het volgende:
268 The Last Dinner Party Nothing Matters
Is dat niet gewoon de laatste uitvaller? Of is die al eens aangekondigd?
Die is aangekondigd. Op 65 volgens mij.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:01 schreef DecoAoreste het volgende:
268 The Last Dinner Party Nothing Matters
Is dat niet gewoon de laatste uitvaller? Of is die al eens aangekondigd?
Ik vermoord zequote:Op vrijdag 8 november 2024 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks is het gewoon New Born en heeft Kink verkeerd geteld
Da's wel zo'n 40 plaatsen te hoog.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Nummer 2 van de Alternatieve 38, als ik me niet vergis. (Niet zo'n zin om te dubbelchecken)
Fans van 16 Horsepower en IDLES zijn het niet met deze uitspraak eensquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, het kantoor van KINK wordt niet afgebroken.
Ja, ik vrees dat 16 Horsepower het niet op eigen kracht kunnen, en dat de fans van IDLES iets te veel aan het lummelen waren.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Fans van 16 Horsepower en IDLES zijn het niet met deze uitspraak eens
Tsja, dan komt weer de vraag 'wie wel'?quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
IDLES zal toch wel een Lowlands bonus krijgen?
16 Horsepower ooit zelfs leren kennen via de Kink 1600 (rond 2008 denk ik)quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Fans van 16 Horsepower en IDLES zijn het niet met deze uitspraak eens
Eerst Last Dinner Party.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohh wat een uur is dit Zometeen ook nog Schism als het goed is.
Kan toch niet Johanquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:32 schreef PippenScottie het volgende:
Paranoid Android nummer 3 in 2020, vorig jaar 13, nu 66
Bandnamen die grammaticaal kloppende zinnen zijn?quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
Random popquizvraag, wat is de overeenkomst tussen Bettie Serveert en Frankie Goes to Hollywood?
Zie in ieder geval geen Arnhem link bij FGTHquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
Random popquizvraag, wat is de overeenkomst tussen Bettie Serveert en Frankie Goes to Hollywood?
Kink en DAB zijn dus niet echt een langdurige combiquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Faithless staat dus maar 2x in de lijst
Ze proberen miet voor niets zo wanhopig die FM frequentie te krijgenquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kink en DAB zijn dus niet echt een langdurige combi
Het was naast een tv-programma ook een boek, dat kan ook nogquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:47 schreef PippenScottie het volgende:
Bettie Serveert en Frankie goes to Hollywood zijn allebei vernoemd naar een onderschrift bij een foto.
Maar als ik google kan ik die foto van Betty Stove niet vinden, dus misschien beeld ik me dit maar in. Het is vrijdag
Je kan ook een playlist aanzetten van je favoriete nummers van Tool, en dan een TV scherm met Windows XP screensavers achter in de kamer zetten en dan het licht uit. Dat was ongeveer mijn beleving van Tool live.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:50 schreef PippenScottie het volgende:
Tool staat hoog op mijn lijstje van artiesten die ik nog eens wil zien, maar ik weiger uit principe de prijzen te betalen die zij vragen.
Dat laatste snap ik wel aangezien het best moeilijk te volgen is af en toe. En de nummers zijn lang.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:49 schreef Berkery het volgende:
Ik was bij Tool op Graspop, wat een afknapper. We zijn na vier nummers naar huis gegaan
Het is niet echt een festivalband.
Zekerquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar Schism is wel een topnummer
Altijd jammer dat jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Je kan ook een playlist aanzetten van je favoriete nummers van Tool, en dan een TV scherm met Windows XP screensavers achter in de kamer zetten en dan het licht uit. Dat was ongeveer mijn beleving van Tool live.
In de Willy1000 stond ie ook op 16, dus t zou me niet verbazen als ie er wel nog gewoon in staatquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:58 schreef Tussle266 het volgende:
Ik denk dat de gong gewoon op 1 staat.
Ergens wel onlogisch dat de gong niet gaat klinken als je er naast zet dat Killer Queen wel nieuw binnenkomtquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:58 schreef Tussle266 het volgende:
Ik denk dat de gong gewoon op 1 staat.
Hij zit ons gewoon angst in te oculerenquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou Eric, ik denk niet dat er nog een nummer van Tool komt maar met deze lijst weten we het niet.
Ja, het is die of Black Soul Choir, die laatste uitvaller, lijkt me. Veel meer smaken zijn er niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:06 schreef DecoAoreste het volgende:
204 Wet Leg Ur Mum
Zou er ook nog uit kunnen liggen. Ik ken die niet maar als ik het werk van Wet Leg dat ik wel ken beschouw, is het vast geen groot verlies.
Dan is de keuze snel gemaakt. Hup 16HPquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het is die of Black Soul Choir, die laatste uitvaller, lijkt me. Veel meer smaken zijn er niet.
Ur Mum vind ik ook wel een heel matige jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dan is de keuze snel gemaakt. Hup 16HP
Prima ingeroosterdquote:
Profetische woorden.quote:
Twee weken later gevonden worden is het treurigste, I guessquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:12 schreef ok01 het volgende:
Word altijd een beetje verdrietig als ik denk aan hoe Layne Staley aan zn einde is gekomen
Enorm triest inderdaadquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Twee weken later gevonden worden is het treurigste, I guess
Waarom de liveversie daar de relevante versie is snap ik ook niet neequote:Op vrijdag 8 november 2024 11:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom doen ze bij 2 zo moeilijk over deze versie?
HIMYM S8E1quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb hier niet zoveel mee, maar snap wel waarom anderen dat wel hebben
Dat bij de Top 4000 gekozen wordt voor de acoustische Alles is liefde of de niet-bandversie van My Immortal, daar kan ik me nog iets bij voorstellen..quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom de liveversie daar de relevante versie is snap ik ook niet nee
Smaken verschillen I guessquote:
Zitten is een groot woord, maar ik blijf wel hangen vanavond tijdens wat ik dan ook ga doen. Wel benieuwd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gaan er nog mensen zitten voor de bubbling under vanavond?
Ben ook wel benieuwd ja. En toch niets beters te doen verder. En vanavond word ik in ieder geval niet lastig gevallen door collega's. Scheelt ookquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zitten is een groot woord, maar ik blijf wel hangen vanavond tijdens wat ik dan ook ga doen. Wel benieuwd.
Ik luister!quote:
New Born staat volgens mij niet eens in de keuzelijst, toch?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Stemplaaaaat
Als ik 1 nummer uit de Kink 1500 mocht copypasten naar de Top 2000 zou het toch deze zijn denk ik . Of New Born, maar Muse staat er al vaak in natuurlijk.
Nee, en CHVRCHES ook niet. Met geen enkel nummer trouwens.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
New Born staat volgens mij niet eens in de keuzelijst, toch?
Idd. Maar wel Lauren engelenstem GENOTquote:
Dat is Under the milky wayquote:
quote:
Mwah, dat is nou net effe geen goede zangeres.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Idd. Maar wel Lauren engelenstem GENOT
Staat op 521quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wel een classic, hoort ook in de K1500
Pardon?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dat is nou net effe geen goede zangeres.
Ooh, dat uurtje heb ik gemist. Gelukkigquote:
The Mother We Share ookquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Tethergenot ontbreekt helaas ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |