Ja dat geldt nog voor 6 andere nummers. Instant Street staat ook ontzettend hoog. Enter Sandman boven One is ook raar. Smack My Bitch Up weer zo hoog ook best opvallend. New Born. Het zojuist gedraaide Pictures of You.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik begin inmiddels te vrezen voor Ice Queen trouwens. Die zal er toch niet uitgevallen zijn?Maar zo hoog is ook raar.
New Born is nog vreemder maar ik houd me vast aan die 19 noteringen. Het lijkt me nog onwaarschijnlijker dat een Won't Stand Down hier ineens opduikt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat geldt nog voor 6 andere nummers. Instant Street staat ook ontzettend hoog. Enter Sandman boven One is ook raar. Smack My Bitch Up weer zo hoog ook best opvallend. New Born. Het zojuist gedraaide Pictures of You.
Fontaines ook, dus dit is gespeeld.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:34 schreef Tussle266 het volgende:
Eddie afvinken dus? Dat is weer een gongkans minder dan.
Nou ja, heel gek is het niet. Maar toen Phil en Schemer en hun kornuiten opdoken een week geleden ging ik er wel in geloven.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fontaines ook, dus dit is gespeeld.
Alleen Emptiness Machine nog?quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fontaines ook, dus dit is gespeeld.
Blijft er nog íets heel alternatief aan deze lijstquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nou ja, heel gek is het niet. Maar toen Phil en Schemer en hun kornuiten opdoken een week geleden ging ik er wel in geloven.
Dat lijkt me buitengewoon onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:01 schreef DecoAoreste het volgende:
268 The Last Dinner Party Nothing Matters
Is dat niet gewoon de laatste uitvaller? Of is die al eens aangekondigd?
Die is aangekondigd. Op 65 volgens mij.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:01 schreef DecoAoreste het volgende:
268 The Last Dinner Party Nothing Matters
Is dat niet gewoon de laatste uitvaller? Of is die al eens aangekondigd?
Ik vermoord zequote:Op vrijdag 8 november 2024 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks is het gewoon New Born en heeft Kink verkeerd geteld
Da's wel zo'n 40 plaatsen te hoog.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Nummer 2 van de Alternatieve 38, als ik me niet vergis. (Niet zo'n zin om te dubbelchecken)
Fans van 16 Horsepower en IDLES zijn het niet met deze uitspraak eensquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, het kantoor van KINK wordt niet afgebroken.
Ja, ik vrees dat 16 Horsepower het niet op eigen kracht kunnen, en dat de fans van IDLES iets te veel aan het lummelen waren.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Fans van 16 Horsepower en IDLES zijn het niet met deze uitspraak eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |