Al besprokenquote:Op donderdag 7 november 2024 17:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
10 minuten TOOL had ook niet gekund met het oog op het nieuws
Gewoon veel te weinig on repeat geweest dit jaar. Snap het echt niet, veel Kinkfähiger ga je het toch niet krijgen.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik begin te beseffen dat de Kink luisteraars Danny Nedelko flink in de steek hebben gelaten
Ah thanks. Nog 1 stemplaat te gaan vandaag voor mij, maar niet een van de verwachte namen, maar Broken. Nog steeds geen New Born, die is dan zelfs Supermassive Black Hole voorbijquote:Op donderdag 7 november 2024 17:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Laatste uur kan alweer gecheckt worden
Stukje antipathie van PVV stemmersquote:Op donderdag 7 november 2024 17:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gewoon veel te weinig on repeat geweest dit jaar. Snap het echt niet, veel Kinkfähiger ga je het toch niet krijgen.
Lords of the Boards is opgedoken!quote:Op donderdag 7 november 2024 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zeg dat Fear Inoculum en Lords of the Boards de laatste 2 uitvallers zijn.
Dan toch IDLES jaquote:Op donderdag 7 november 2024 18:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lords of the Boards is opgedoken!
Dan toch die van IDLES lijkt me?
Ik hoor Sinner van TLDPquote:Op donderdag 7 november 2024 18:15 schreef Gretzl het volgende:
Waarom staat dit infantiele liedje zo belachelijk hoog?
Bro Hymn is in alles inferieur aan Sinnerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |