Het was naast een tv-programma ook een boek, dat kan ook nogquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:47 schreef PippenScottie het volgende:
Bettie Serveert en Frankie goes to Hollywood zijn allebei vernoemd naar een onderschrift bij een foto.
Maar als ik google kan ik die foto van Betty Stove niet vinden, dus misschien beeld ik me dit maar in. Het is vrijdag
Je kan ook een playlist aanzetten van je favoriete nummers van Tool, en dan een TV scherm met Windows XP screensavers achter in de kamer zetten en dan het licht uit. Dat was ongeveer mijn beleving van Tool live.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:50 schreef PippenScottie het volgende:
Tool staat hoog op mijn lijstje van artiesten die ik nog eens wil zien, maar ik weiger uit principe de prijzen te betalen die zij vragen.
Dat laatste snap ik wel aangezien het best moeilijk te volgen is af en toe. En de nummers zijn lang.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:49 schreef Berkery het volgende:
Ik was bij Tool op Graspop, wat een afknapper. We zijn na vier nummers naar huis gegaan
Het is niet echt een festivalband.
Zekerquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar Schism is wel een topnummer
Altijd jammer dat jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Je kan ook een playlist aanzetten van je favoriete nummers van Tool, en dan een TV scherm met Windows XP screensavers achter in de kamer zetten en dan het licht uit. Dat was ongeveer mijn beleving van Tool live.
In de Willy1000 stond ie ook op 16, dus t zou me niet verbazen als ie er wel nog gewoon in staatquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:58 schreef Tussle266 het volgende:
Ik denk dat de gong gewoon op 1 staat.
Ergens wel onlogisch dat de gong niet gaat klinken als je er naast zet dat Killer Queen wel nieuw binnenkomtquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:58 schreef Tussle266 het volgende:
Ik denk dat de gong gewoon op 1 staat.
Hij zit ons gewoon angst in te oculerenquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou Eric, ik denk niet dat er nog een nummer van Tool komt maar met deze lijst weten we het niet.
Ja, het is die of Black Soul Choir, die laatste uitvaller, lijkt me. Veel meer smaken zijn er niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:06 schreef DecoAoreste het volgende:
204 Wet Leg Ur Mum
Zou er ook nog uit kunnen liggen. Ik ken die niet maar als ik het werk van Wet Leg dat ik wel ken beschouw, is het vast geen groot verlies.
Dan is de keuze snel gemaakt. Hup 16HPquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het is die of Black Soul Choir, die laatste uitvaller, lijkt me. Veel meer smaken zijn er niet.
Ur Mum vind ik ook wel een heel matige jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dan is de keuze snel gemaakt. Hup 16HP
Prima ingeroosterdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |