Al besprokenquote:Op donderdag 7 november 2024 17:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
10 minuten TOOL had ook niet gekund met het oog op het nieuws
Gewoon veel te weinig on repeat geweest dit jaar. Snap het echt niet, veel Kinkfähiger ga je het toch niet krijgen.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik begin te beseffen dat de Kink luisteraars Danny Nedelko flink in de steek hebben gelaten
Ah thanks. Nog 1 stemplaat te gaan vandaag voor mij, maar niet een van de verwachte namen, maar Broken. Nog steeds geen New Born, die is dan zelfs Supermassive Black Hole voorbijquote:Op donderdag 7 november 2024 17:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Laatste uur kan alweer gecheckt worden
Stukje antipathie van PVV stemmersquote:Op donderdag 7 november 2024 17:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gewoon veel te weinig on repeat geweest dit jaar. Snap het echt niet, veel Kinkfähiger ga je het toch niet krijgen.
Lords of the Boards is opgedoken!quote:Op donderdag 7 november 2024 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zeg dat Fear Inoculum en Lords of the Boards de laatste 2 uitvallers zijn.
Dan toch IDLES jaquote:Op donderdag 7 november 2024 18:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lords of the Boards is opgedoken!
Dan toch die van IDLES lijkt me?
Ik hoor Sinner van TLDPquote:Op donderdag 7 november 2024 18:15 schreef Gretzl het volgende:
Waarom staat dit infantiele liedje zo belachelijk hoog?
Bro Hymn is in alles inferieur aan Sinnerquote:
Logisch dat het ook in jouw straatje ligt, beetje die synthpop/dreampop achtige soundquote:
Ken ik nietquote:Op donderdag 7 november 2024 18:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Logisch dat het ook in jouw straatje ligt, beetje die synthpop/dreampop achtige sound
Wat vind je van Beach House eigenlijk?
Beach House lijkt me ook wel iets voor jou Muisquote:Op donderdag 7 november 2024 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ken ik niet
Maar ik heb een hele brede range betreft muziek
Ik zal hun this is beach house playlist dit weekend aanzettenquote:Op donderdag 7 november 2024 19:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Beach House lijkt me ook wel iets voor jou Muis![]()
Bijv. deze parel![]()
Bekijk deze YouTube-video
De lijst van Haimlapjes nog eens gebruikt om het aantal vrouwelijke acts te turvenquote:Op donderdag 7 november 2024 18:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Hij staat ook vandaag weer lekker op tijd klaar: de laatste dagupdate!
Morgen de complete lijst!![]()
![]()
Broken is wel gewoon shoegazing wat mij betreft, of het schuurt er in ieder geval tegenaan.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Logisch dat het ook in jouw straatje ligt, beetje die synthpop/dreampop achtige sound
Wat vind je van Beach House eigenlijk?
Hm ja, kan wel. Ben nooit zo goed in genres identificeren. Op zich vind ik het ook wel in het voordeel spreken van bands als ze niet heel makkelijk in te delen zijn.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Broken is wel gewoon shoegazing wat mij betreft, of het schuurt er in ieder geval tegenaan.
Haunted Youth zit ook overal wel tussenin. Beetje The Cure, beetje War on Drugs, beetje 1975, beetje Chapterhouse. Wel vooral dingen die ik fijn vind dus dat is goed, al deed die nieuwe single me minderquote:Op donderdag 7 november 2024 19:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hm ja, kan wel. Ben nooit zo goed in genres identificeren. Op zich vind ik het ook wel in het voordeel spreken van bands als ze niet heel makkelijk in te delen zijn.
OMD lijkt mij ook veel meer Kinkmuziek dan Golden Earring of Genesisquote:Op donderdag 7 november 2024 20:55 schreef Tussle266 het volgende:
Weet je wat eigenlijk raar is? OMD is in het hoofd van Venema in hetzelfde groepje in te delen als Dire Straits en Eagles.
OMD zou best op de keuzelijst mogen, al denk ik niet dat Electricity (het meest Kinkfahige nummer) kans zou makenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:55 schreef Tussle266 het volgende:
Weet je wat eigenlijk raar is? OMD is in het hoofd van Venema in hetzelfde groepje in te delen als Dire Straits en Eagles.
Daar heb je wel spot on de beste keuze te pakkenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OMD zou best op de keuzelijst mogen, al denk ik niet dat Electricity (het meest Kinkfahige nummer) kans zou maken
De enige die in mijn V500-stemlijst te vinden is. Wel bij de onderste 50.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Daar heb je wel spot on de beste keuze te pakken
Dat sluit ik ook niet eens uitquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zou het wel geinig vinden na het speculeren de afgelopen dagen als de gong gewoon wegblijft uit deze lijst
Die zou echt wel al geweest zijnquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zou het wel geinig vinden na het speculeren de afgelopen dagen als de gong gewoon wegblijft uit deze lijst
Ik had m eigenlijk de afgelopen 2 dagen verwacht ja. Nu wordt het wel erg hoog.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die zou echt wel al geweest zijn
Uitzwaaiplaat lijkt mequote:Op vrijdag 8 november 2024 08:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lekkere start met Placebo goden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |