Ik zou extra genieten als ik jou was, want ik denk uitzwaaien.quote:
Kan ik mee levenquote:Op donderdag 7 november 2024 17:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou extra genieten als ik jou was, want ik denk uitzwaaien.
Of Danny gaat met Fear Inoculum de top 100 halen.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik begin te beseffen dat de Kink luisteraars Danny Nedelko flink in de steek hebben gelaten
Welke nummers komen er?quote:Op donderdag 7 november 2024 17:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is geen leuk blokje als ik die aankondiging zo hoor
Valt natuurlijk net weer wat genot van bovenste 400 vorig jaar wegquote:Op donderdag 7 november 2024 17:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik begin te beseffen dat de Kink luisteraars Danny Nedelko flink in de steek hebben gelaten
En grote jopenquote:Op donderdag 7 november 2024 17:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Valt natuurlijk net weer wat genot van bovenste 400 vorig jaar weg
Rammstein fanbase kennende moet je je nooit te vroeg rijk rekenenquote:
Geen tijd voor Fear Inoculum denk ik, dan vrees ik voor de zaak.quote:
Nog even een dubbelcheck gedaan op Muse en New Born móet er inderdaad wel in staan. De 4 platen van het recentste album zijn allemaal weer pleite, op zich niet heel vreemd, Mercy kwam binnen ergens in de 1200, en de rest moet hetzelfde zijn als vorig jaar. In totaal van 22 naar 19 noteringen gedaald dan, precies zoals ze al zeiden.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen tijd voor Fear Inoculum denk ik, dan vrees ik voor de zaak.
Elbow wel binnen, dan lijkt het doek wel te vallen voor IDLES. Of Lords of the Boards afvalt ligt eraan welke TOOL er zo wordt gedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |