Dit is wel de leukste van Wet Leg, maar plaats 1208 had ook gekund.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja deze. Snap echt de lol niet hiervan.
Verve mogelijk de hoogte uitvaller dan? Of misschien wordt Sad Man's Tongue wel afgevoerdquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Drugs Don't Work en Bullet In The Head ook nog steeds niet geweest he?
In principe is Smack My Bitch Up (269 vorig jaar) het laagste nummer wat nog moet komen, wetende dat Muse sowieso nog komt en dat er 201 binnenkomers zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Verve mogelijk de hoogte uitvaller dan? Of misschien wordt Sad Man's Tongue wel afgevoerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan zijn dit de uitvallers.Danny Nedelko uitgezet door Kink luisteraarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends all drive horses
Komt goedquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ga backpackende Tycho in ieder geval niet missen als de lijst voorbij is.
Ik mis vooral Hypnotize qua 'hits'. Question is de leukste verder.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik mis toch Fuck The System een beetje, besef ik nu.
Als Muse toch 18 noteringen blijkt te hebben gaat er een bom op het hoofdkantoor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke, welk nummer gaan we nu schrappen?
Dit is natuurlijk ook gewoon mogelijk. Een soort stemschaamte.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zou het wel geinig vinden na het speculeren de afgelopen dagen als de gong gewoon wegblijft uit deze lijst
Ik verwacht hem eerder niet dan wel nu Heavy Is The Crown is geweest.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:01 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook gewoon mogelijk. Een soort stemschaamte.
Denk groter. Knights of Cydonia kan ook gewoob foetsie zijnquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Black Soul Choir zou ook nog kunnen @:PippenScottie
Dat lijkt me dan wel te berusten op een foutje, waar ik bij andere uitvallers nog wel kan bedenken dat er een groep minder op stemt. Ik vind Schism of Black Soul Choir logischer.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb zelf een soort van The Verve als uitvaller voorspeld, he?
Misschien heb ik wel een gave.
Misschien heb je wel een kater.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb zelf een soort van The Verve als uitvaller voorspeld, he?
Misschien heb ik wel een gave.
Ja, dat sowieso..quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een kater.
Leuke verjaardag gehad?
Maar Schism is hét TOOL nummerquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel te berusten op een foutje, waar ik bij andere uitvallers nog wel kan bedenken dat er een groep minder op stemt. Ik vind Schism of Black Soul Choir logischer.
Misschien is er een scheuring ontstaan onder de TOOL fansquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar Schism is hét TOOL nummer
Vind ik ook, maar Sober stond altijd hoger en is ook geweest. Voor Schism is hetzelfde argument te geven als voor The Drugs Don't Work en eerder Lords of the Boards en Grounds for Divorce. Die wetten gaan hier niet altijd op, maar wie weet in dit geval wel.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar Schism is hét TOOL nummer
Wel een mooi nummer maar klassieke recency bias.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:24 schreef Tussle266 het volgende:
Het is niet vervelend ofzo, maar je zal maar 6000 liedjes in je schoot geworpen krijgen en dan allemaal zo nodig deze moeten aanvinken.
Dat heb ik bij al hun nummers wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:24 schreef Tussle266 het volgende:
Het is niet vervelend ofzo, maar je zal maar 6000 liedjes in je schoot geworpen krijgen en dan allemaal zo nodig deze moeten aanvinken.
Aangezien de airplay op 2 zal ie ook de de lijst der lijsten halenquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een mooi nummer maar klassieke recency bias.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |