Zitten is een groot woord, maar ik blijf wel hangen vanavond tijdens wat ik dan ook ga doen. Wel benieuwd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gaan er nog mensen zitten voor de bubbling under vanavond?
Ben ook wel benieuwd ja. En toch niets beters te doen verder. En vanavond word ik in ieder geval niet lastig gevallen door collega's. Scheelt ookquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zitten is een groot woord, maar ik blijf wel hangen vanavond tijdens wat ik dan ook ga doen. Wel benieuwd.
New Born staat volgens mij niet eens in de keuzelijst, toch?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Stemplaaaaat
Als ik 1 nummer uit de Kink 1500 mocht copypasten naar de Top 2000 zou het toch deze zijn denk ik. Of New Born, maar Muse staat er al vaak in natuurlijk.
Nee, en CHVRCHES ook niet. Met geen enkel nummer trouwens.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
New Born staat volgens mij niet eens in de keuzelijst, toch?
Idd. Maar wel Lauren engelenstem GENOTquote:
quote:
Mwah, dat is nou net effe geen goede zangeres.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Idd. Maar wel Lauren engelenstem GENOT
Staat op 521quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wel een classic, hoort ook in de K1500
Pardon?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dat is nou net effe geen goede zangeres.
Ooh, dat uurtje heb ik gemist. Gelukkigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |