SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Gisteren ook bij Liverpool. You never walk alone en Helene breekt het af met "Toch jammer dat we het af moeten breken." Vervolgens van Basten met gelul in de ruimte.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:55 schreef Saekerhett het volgende:
Ziggo, soms moet je gewoon iedereen hun bek dicht laten houden en beelden van de show laten zien. Niemand zit te wachten op dat gelul of een megagrote tussenstand van de CL in beeld
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Misschien is het projectie maar Wellenreuther staat er echt bij als een kutje. Viel me in de warming-up ook al op.![]()
Die laat uit protest 3 ballen ongehinderd gaanquote:Op woensdag 6 november 2024 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien is het projectie maar Wellenreuther staat er echt bij als een kutje. Viel me in de warming-up ook al op.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Pieter Z denkt Nieuwkoop.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:58 schreef tompsv18 het volgende:
Die commentator zegt net dat Karsdorp in de voorhoede bij Feyenoord staat![]()
Ik ben bang dat dit protest niet genoeg op gaat vallen.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die laat uit protest 3 ballen ongehinderd gaan![]()
Mooi pak dat crème.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Daar zeg je watquote:Op woensdag 6 november 2024 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit protest niet genoeg op gaat vallen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ondertussen sterven vandaag weer duizenden Afrikaantjes de hongerdood. Maar ja Valencia.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 20:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Karsdorp sowieso niet want die voetbalt bij PSVTrue.
![]()
Jammer genoeg.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Karsdorp sowieso niet want die voetbalt bij PSVWhat can change the nature of a man?![]()
Moeten hunnie weten.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:00 schreef tong80 het volgende:
Ondertussen sterven vandaag weer duizenden Afrikaantjes de hongerdood. Maar ja Valencia.![]()
56 secquote:Op woensdag 6 november 2024 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap niet hoe je een minuut geen minuut laat durengraag op anoniem![]()
Blatter weet dat.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap niet hoe je een minuut geen minuut laat durenWhat can change the nature of a man?![]()
Ik moest laatst fluiten bij pot met een minuut stilte, een minuut is dan wel serieus lang. (wel gedaan)quote:Op woensdag 6 november 2024 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap niet hoe je een minuut geen minuut laat duren![]()
Pak ze aan op X (Twitter)quote:Op woensdag 6 november 2024 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ziggo met een reclame terwijl er een minuut stilte is, dit kan niet. Dit was ook geen minuut.![]()
Dan kan je voor elke wedstrijd wel een halfuur van stilte in acht nemen.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:00 schreef tong80 het volgende:
Ondertussen sterven vandaag weer duizenden Afrikaantjes de hongerdood. Maar ja Valencia.Oh.![]()
Dat bedoel ik te zeggen.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je voor elke wedstrijd wel een halfuur van stilte in acht nemen.Oe, soms moeten spelers egoïstischer zijn.
Integendeel denk ikquote:Op woensdag 6 november 2024 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gezellig. Wellicht haalt dit @:slobeend over om in te haken.
Maar ik zou het heel gezellig vinden!![]()
Twitter is echt een ramp geworden.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
Ik ben pas net begonnen aan de Twitter (tegenwoordig X) act.Oh.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)en-1-minuut-weer-weg
Ze hebben allemaal regeltjes gemaakt voor Johan en anders loopt hij meteen weer weg.
Wat een klein kind.![]()
Volgens de policy in F1 mag dit als het de algemene consensus is.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Moet hij wel z'n excuses aanbieden dat hij me teringdom noemde
Dat zit me nog steeds dwars![]()
Waarom liep hij weg eigenlijk?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ze hebben allemaal regeltjes gemaakt voor Johan en anders loopt hij meteen weer weg.
Wat een klein kind.
Ik kijk dat programma al jaren niet meer.Oh.![]()
Wat een ontzettend zielige vent is dit gewordenquote:Op woensdag 6 november 2024 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een klein kind.![]()
Johan wil dat allemaal punten in behandeling worden genomen elke aflevering zodat hij zijn onderbuik kan legen, had daar laatst al ruzie over met Gijp. Sindsdien pest Genee hem steeds met zijn 'lijstje'. En zijn kutnummer.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom liep hij weg eigenlijk?
Ik kijk dat programma al jaren niet meer.![]()
Regeltje dat Johan 99% van de tijd aan woord is om zijn domme drek te spuien?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een klein kind.![]()
Daar komt het in de praktijk wel op neer.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Regeltje dat Johan 99% van de tijd aan woord is om zijn domme drek te spuien?![]()
man man man zijn ze daar nog steeds mee bezigquote:Op woensdag 6 november 2024 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Regeltje dat Johan 99% van de tijd aan woord is om zijn domme drek te spuien?graag op anoniem![]()
Nou dit klinkt wel erg depressiefquote:Op woensdag 6 november 2024 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
Zo mooi als in 2010 wordt het (leven) nooit weer.
Wel eens trouwens![]()
VI oranje genotquote:Op woensdag 6 november 2024 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
Zo mooi als in 2010 wordt het (leven) nooit weer.What can change the nature of a man?![]()
Nee hoor maar die zomer was echt prachtig, in combinatie met mijn leeftijd toen en alles er omheen. Ook een stukje jeugdsentiment natuurlijk. Ook deze periode heeft wel weer wat.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dit klinkt wel erg depressief
Wel eens trouwens![]()
![]()
Misschien moet Derksen gewoon lekker met pensioen.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Johan wil dat allemaal punten in behandeling worden genomen elke aflevering zodat hij zijn onderbuik kan legen, had daar laatst al ruzie over met Gijp. Sindsdien pest Genee hem steeds met zijn 'lijstje'. En zijn kutnummer.Oh.![]()
Wie moet hem opvolgen?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet Derksen gewoon lekker met pensioen.What can change the nature of a man?![]()
ik mis de tijden dat we met zn allen Voetbal international keken en de mp4 werd gepost op het eindgraag op anoniem![]()
Al een jaar of 10 ja, maar die kwam er opeens achter dat ze in Amerika de doodstraf hadden in sommige staten.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet Derksen gewoon lekker met pensioen.![]()
Ik zou kale Kees wel iets vaker op teevee willen zien, maar dan zonder functie want anders zegt Kees niets.quote:![]()
Of haxball tot midden in de nacht.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:13 schreef KingRoland het volgende:
ik mis de tijden dat we met zn allen Voetbal international keken en de mp4 werd gepost op het eindWhat can change the nature of a man?![]()
Ja dat was een idee van Geneequote:Op woensdag 6 november 2024 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zou ooit een programma komen voor de opvolger van Derksen.
Dat idee is totaal mislukt (goh)![]()
Hij moet gewoon lekker met de hond wandelen in Drenthe, beetje plaatjes luisteren.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al een jaar of 10 ja, maar die kwam er opeens achter dat ze in Amerika de doodstraf hadden in sommige staten.
Niet zichzelf overschatten dat hij politiek deskundige is.Oh.![]()
VI is sinds 2012 al niet meer leuk.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:13 schreef KingRoland het volgende:
ik mis de tijden dat we met zn allen Voetbal international keken en de mp4 werd gepost op het eind![]()
Salzburg schijnt honderdmiljoenmiljard spelers te missen.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een niveau dit. Dit gaat Feyenoord wel regelen.![]()
Zeker maar daar is het al een beetje te laat voor ben ik bang.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon lekker met de hond wandelen in Drenthe, beetje plaatjes luisteren.
Niet zichzelf overschatten dat hij politiek deskundige is.![]()
En ik vond ze tegen Twente al niet zo geweldig.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Salzburg schijnt honderdmiljoenmiljard spelers te missen.![]()
Dit is echt bedroevend ja. Als het bij Feyenoord draait rollen ze dit zooitje op.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een niveau dit. Dit gaat Feyenoord wel regelen.
Maar ja…Makkelijk eerste![]()
Dat is nog meer dan PSV, geloof ik.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Salzburg schijnt honderdmiljoenmiljard spelers te missen.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is Bayern pas om 21:15 uur begonnen?![]()
Een Cambuurheld.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Robin Nelissen.
Dat zijn old skool namen.![]()
Schwalbe
Un dann rettet kein Kavallerie,
Goed gezien van scheids. Ik had eerst dat wordt rood.
Hij dacht net (oke ik zat ook even niet op te letten bedankt @TomPSV) dat Karsdorp rechts voor zou staan.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:22 schreef GGMM het volgende:
De commentator wil rood hebben
Die heeft wel hele vreemde ideeën![]()
Goed ook om geel te geven. Zie je niet vaak meer helaasquote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Feyenoord kan er wederom geen klote van.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Osman gaat rood pakkenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik vertrouw op jullie oordeel makker.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:23 schreef Coco het volgende:
Als dit zo doorgaat wordt Gurney ziedend op dit Feyenoord.Makkelijk eerste![]()
Ziet er niet uit deze wedstrijd.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Erg matige commentator voor CL dit hè.
Lijkt eerder alsof het zo’n tv Rijnmond commentator is die de amateur samenvattingen doet op zondagmiddag.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ze waren toch even vijf dagen Europese top.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:23 schreef Coco het volgende:
Als dit zo doorgaat wordt Gurney ziedend op dit Feyenoord.Oh.![]()
Ik mis Slobeendquote:Op woensdag 6 november 2024 21:25 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
@:GGMM in het Feyenoord topic.![]()
We gaan wel vandaag inside kijken ipv deze 22 amateursEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Nee ik kijk geen programma's die ik niet leuk vindtquote:Op woensdag 6 november 2024 21:27 schreef RipCity het volgende:
We gaan wel vandaag inside kijken ipv deze 22 amateurs
Ik ben @tong80 niet![]()
Kijkend naar het aantal blessures wil ik niet té streng zijn voor Feyenoord maar dit lijkt voorlopig nergens op.![]()
Bij de 1-0 komt Feyenoord los.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is nu echt een typische 0-0 wedstrijd.What can change the nature of a man?![]()
Dus Feyenoord heeft dit seizoen 3 goede wedstrijden achter elkaar gespeeld, en daarna werd het weer niksWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dit zou volgens velen zo makkelijk worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is nu echt een typische 0-0 wedstrijd.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
RB mist 8 spelersquote:Op woensdag 6 november 2024 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zou volgens velen zo makkelijk worden.![]()
Ajax 2.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:29 schreef FireFox1 het volgende:
Dus Feyenoord heeft dit seizoen 3 goede wedstrijden achter elkaar gespeeld, en daarna werd het weer niksWhat can change the nature of a man?![]()
Wist iedereen die dat zei dat je aanval bestond uit Paixao - Osman - Nieuwkoop?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zou volgens velen zo makkelijk worden.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Ja en wij zijn de helft ook al een poos kwijt en spelen toch kut.quote:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Met ham, kaas en ketchup?quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik had wel verwacht dat Feyenoord de bovenliggende partij was tegen een veredeld jeugdelftal.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en wij zijn de helft ook al een poos kwijt en spelen toch kut.![]()
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.What can change the nature of a man?![]()
Ik heb op een goed moment 3-1 voorspeld en daarna de hele avond zenuwachtig gezeten.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat Feyenoord de bovenliggende partij was tegen een veredeld jeugdelftal.
@Coco zei dat het goed zou komen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:31 schreef Coco het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Smeerkees.![]()
Ik heb deze miem gemist.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:31 schreef Coco het volgende:
Dit is hemels voer echt waar.![]()
Ik had al gezapt. Nog een minuut dan begint het.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik kijk geen programma's die ik niet leuk vindt
Ik ben @:tong80 niet
?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.
Smeerkees.What can change the nature of a man?![]()
Ik kende de miem uiteraard wel maar hij werd niet zo vaak meer gebruikt.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
JR-Style-93 in CUL / Tosti topic
Geniet ervan![]()
quote:quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:25 schreef RobinOok het volgende:
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.
Smeerkees.![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 6 november 2024 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had al gezapt. Nog een minuut dan begint het.![]()
![]()
Dat zijn toch twee toppers en een werkpaardquote:Op woensdag 6 november 2024 21:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Wist iedereen die dat zei dat je aanval bestond uit Paixao - Osman - Nieuwkoop?![]()
Ohquote:Op woensdag 6 november 2024 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kende de miem uiteraard wel maar hij werd niet zo vaak meer gebruikt.
Ja zo kan je de post ook opvatten![]()
Vandaag inside?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had al gezapt. Nog een minuut dan begint het.
Wie kijkt dat nog?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik heb voor dit soort futiliteiten een uitstekend geheugen.quote:
Het kan ook kunnen dat er verder niet zoveel te doen is in Friesland.![]()
Kijken wie de gasten zijn en/of Derksen er bij is. Hij zit er dus.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vandaag inside?
Wie kijkt dat nog?
Nee want ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 6 november 2024 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb voor dit soort futiliteiten een uitstekend geheugen.
Het kan ook kunnen dat er verder niet zoveel te doen is in Friesland.
Al kan dat ook iets over mijn sociale leven zeggen![]()
Ik hou hem ook liever 'gewoon' ham/kaas met ketchup.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
ik geef dat mens nog steeds groot gelijk![]()
Ja, te veel werk voor een tosti.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hou hem ook liever 'gewoon' ham/kaas met ketchup.What can change the nature of a man?![]()
Raymond Mens zit er dus snel weg.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
ik geef dat mens nog steeds groot gelijk
Dat staat al op X , Knoester en Mens. En met Johan.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijken wie de gasten zijn en/of Derksen er bij is. Hij zit er dus.![]()
Wat is X?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat staat al op X , Knoester en Mens. En met Johan.What can change the nature of a man?![]()
Derksen is vandaag aan staar geopereerd zei ie.quote:
Tong heeft geen Xquote:Op woensdag 6 november 2024 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat staat al op X , Knoester en Mens. En met Johan.
Dat draait niet op Windows 95![]()
Gaat Feyenoord nog een keer voetballen of hebben die spelers nog steeds waanbeelden van de wedstrijd tegen Ajax?![]()
Moekequote:Op woensdag 6 november 2024 21:38 schreef tong80 het volgende:
NWS / Saskia Belleman wint Dutch Podcast Awards
@ZipportalWhat can change the nature of a man?![]()
Dit is fakenews. Hij zei in het filmpje wat ik net had gepost dat het geen staar was.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derksen is vandaag aan staar geopereerd zei ie.![]()
Dan liegt ie net.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is fakenews. Hij zei in het filmpje wat ik net had gepost dat het geen staar was.
Ze krijgt wel iets te veel rimpels.quote:
Keepertje doet nog niks verkeerdquote:Op woensdag 6 november 2024 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
Het is voorin echt heel matig. Maar goed het alternatief is iemand die bij Vitesse al moeite had.![]()
jaquote:Op woensdag 6 november 2024 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Raymond de bukker of de drukker zijn?![]()
Inter - Arsenal is ook niks volgens dinges.
Geef hem nog even tijd en wat te doen.quote:
Al gun ik Wellenreuther wel een goede wedstrijd. Duitsertjes moet je te vriend houden in deze spannende tijden.![]()
Toch niet best dat zo'n stumper een wedstrijd mag verslaan. Het enige wat je hoeft te doen is de selectie bekijken en je voorbereiden, smerige kutlul. Prietpraat minachting van de kijkerquote:Op woensdag 6 november 2024 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Carranza noemen die niet in selectie zit
Sodemieter op met deze commentator![]()
Sowquote:Op woensdag 6 november 2024 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch niet best dat zo'n stumper een wedstrijd mag verslaan. Het enige wat je hoeft te doen is de selectie bekijken en je voorbereiden, smerige kutlul. Prietpraat minachting van de kijker![]()
Maar wel eens
Sowieso is dat hele Ziggo één groot drama, wat een vreselijke kutzender
En dan hou ik me in omdat ik met ziektes schelden voor proleten vind![]()
Zelfs op de switch gebeurt er helemaal geen kut. Brest is nog de leukste ploeg.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
@KingRoland en ik wensen Ziggo een stevig griepje toe.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
Maar wel eens
En dan hou ik me in omdat ik met ziektes schelden voor proleten vindWhat can change the nature of a man?![]()
Ik vind Wes en Raf nog best leuk samen maar als ik zin in zo'n potje heb kijk ik even op Rijnmondt, lees wat op Vipro en kijk even de resultaten etc van de tegenstander. Dan weet je al 90%. Het is een vak.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
Maar wel eens
En dan hou ik me in omdat ik met ziektes schelden voor proleten vind![]()
Dat is niet Brest.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Zelfs op de switch gebeurt er helemaal geen kut. Brest is nog de leukste ploeg.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Haha.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Man man man, wat een ellendeWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ach[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Helemaal vrij, gekkenhuis.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het is niet onverdiend.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoe kun je de bal zo weggeven. 100 % verschil met Benfica.
Inter in de 48ste minuut de 1-0.
Feyenoord staat achter, twee keer zo weinig ‘we’ van Drenthe dus zo meteenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Feyenoord is niet eens grappig meer. Zo slecht.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Het moment waarvan je weet dat het gaat komen....quote:Op woensdag 6 november 2024 20:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die laat uit protest 3 ballen ongehinderd gaanBestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Jammer dat Piet Paulusma niet meer leeft.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:51 schreef LordVoldermort het volgende:
Feyenoord is niet eens grappig meer. Zo slecht.
What can change the nature of a man?![]()
Denk dat ik hier maar een snelkoppelingetje van maak...quote:Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Wie was die mongool die dacht dat Feyenoord de top 8 kon halen? En dit was geen satire.
Ik verdenk Gurney weer.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Echt wtf doet Hancko bij het teruglopen, alleen maar wijzen dat iemand anders hem moet overnemenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Paixao was ook drukker bezig met iets anders dan om beschikbaar te staan bij uitworp van Wellenreuther![]()
Hij zat in de donkerbruine sandwich he.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:55 schreef Szura het volgende:
Echt wtf doet Hancko bij het teruglopen, alleen maar wijzen dat iemand anders hem moet overnemenBestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Ik gok dat hij op de een of andere manier uit positie was (goh)quote:Op woensdag 6 november 2024 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
De beste verdediger van de Eredivisie staat ook dramatisch te dekken ja.blablablabla![]()
Tsja als ze alle winbare wedstrijden zouden winnen was dat mogelijk, maar ja als je dan zo ruk speelt is dat volstrekt onmogelijkquote:Op woensdag 6 november 2024 21:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Wie was die mongool die dacht dat Feyenoord de top 8 kon halen? En dit was geen satire.
Ik verdenk Gurney weer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is @Caland inmiddels al met de billen bloot gegaan in het Ajax topic? Of zit die nog steeds vol te houden dat Feyenoord in alles beter is? En de trainer van Ajax er niets van snapt.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Lordvoldermort haalt zowel hier als in het Feyenoordtopic zijn gram even.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik verdenk Gurney weer.![]()
![]()
Op het laatste beeld staat hij gewoon niet op te letten? Die 2e paal wordt al gedekt door Hwang en hij loopt niet naar de spits voor hem.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik gok dat hij op de een of andere manier uit positie was (goh)![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik verdenk Gurney weer.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja deze CL valt toch niet heel goed te simuleren blijkt.
Als wij morgen winnen staan we doodleuk top 8 en boven Manchester Cityquote:Op woensdag 6 november 2024 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik verwacht een glansrijke voorstelling Priskeball. En dan ben je al door, wie had dat gedacht? Is top 8 ook niet geheel ondenkbaar.What can change the nature of a man?![]()
Natuurlijk niet. Die wilde eerst het programma van Ajax afwachten en nu worden de doelpalen weer verschoven.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Is @:caland inmiddels al met de billen bloot gegaan in het Ajax topic? Of zit die nog steeds vol te houden dat Feyenoord in alles beter is? En de trainer van Ajax er niets van snapt.![]()
Eens, maar laten we het gezellig houden.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er worden aardig wat schoten gelost in dit topic.
Daarom hier een kattengifje.
What can change the nature of a man?![]()
In het Feyenoord-topic slaat de stemming ook behoorlijk omquote:Op woensdag 6 november 2024 22:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er worden aardig wat schoten gelost in dit topic.![]()
Zou een kattengifje daar helpen?quote:Op woensdag 6 november 2024 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het Feyenoord-topic slaat de stemming ook behoorlijk omWhat can change the nature of a man?![]()
Toch denk ik dat Feyenoord dit nog wel om kan draaien. Dit had qua niveau prima een matige tegenstander van Ajax kunnen zijn.![]()
Drenthe zou Hadj-Moussa brengen die toevallig genoeg al aan de zijlijn staat!Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Bewaar deze quote voor 22:50 @KingRolandquote:Op woensdag 6 november 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Toch denk ik dat Feyenoord dit nog wel om kan draaien. Dit had qua niveau prima een matige tegenstander van Ajax kunnen zijn.![]()
Niets mis met Fitz-Jim. Rasmussen is geen voetballer.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hadj Moussa en Nadje
Echt wat een droevigheid... Dan nog liever Fitz-Jim en Rasmussen![]()
STOP THE COUNTquote:Op woensdag 6 november 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Toch denk ik dat Feyenoord dit nog wel om kan draaien. Dit had qua niveau prima een matige tegenstander van Ajax kunnen zijn.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Deze wedstrijd laat pijnlijk zien hoe je Ueda mist.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een vorig seizoen gedegradeerde speler met Vitesse en iemand uit de Ligue 3.
Dit komt goed.What can change the nature of a man?![]()
Fitz-Jim vond ik altijd een beetje te licht maar hij doet het wel goed dit jaar ja. Gelukkig heeft Farioli snel ingezien dat je beter Akpom kan opstellenquote:Op woensdag 6 november 2024 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niets mis met Fitz-Jim. Rasmussen is geen voetballer.![]()
En iedereen maar haten.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze wedstrijd laat pijnlijk zien hoe je Ueda mist.![]()
Die kunnen echt niks.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Almere City zal zondag ook wel bloed ruiken.blablablabla![]()
Als je daarvan verliest...quote:Op woensdag 6 november 2024 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Almere City zal zondag ook wel bloed ruiken.![]()
Die wonnen nog van Twente. Almere verloor met 3-0 van een amateurclub in de beker.quote:blablablabla![]()
Lijkt het potje tegen ajax wel weer joh. Met een B-selectie in een zaaddodende kutpot een totaal kansloze tegenstander volledig onnodig in het zadel helpen.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Haha kijk die Nieuwkoop proberen te dribbelen en acties makenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Slecht uitgespeeld Salzburg.
Als kippen zonder koppen rennen ze over het veldLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die Ivanusec is ook wedstrijd na wedstrijd een totale disaster classLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Slot gaf al aan dat hij tactisch enorm matig is en Priske vond hem gewoon sloom. Dan ben je een speler voor pak 'em beet NAC.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:13 schreef Szura het volgende:
Die Ivanusec is ook wedstrijd na wedstrijd een totale disaster class
Forum Opties Forumhop: Hop naar: