Hij zat in de donkerbruine sandwich he.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:55 schreef Szura het volgende:
Echt wtf doet Hancko bij het teruglopen, alleen maar wijzen dat iemand anders hem moet overnemen
Ik gok dat hij op de een of andere manier uit positie was (goh)quote:Op woensdag 6 november 2024 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
De beste verdediger van de Eredivisie staat ook dramatisch te dekken ja.
Tsja als ze alle winbare wedstrijden zouden winnen was dat mogelijk, maar ja als je dan zo ruk speelt is dat volstrekt onmogelijkquote:Op woensdag 6 november 2024 21:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Wie was die mongool die dacht dat Feyenoord de top 8 kon halen? En dit was geen satire.
Ik verdenk Gurney weer.
Is @Caland inmiddels al met de billen bloot gegaan in het Ajax topic? Of zit die nog steeds vol te houden dat Feyenoord in alles beter is? En de trainer van Ajax er niets van snapt.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Lordvoldermort haalt zowel hier als in het Feyenoordtopic zijn gram even.
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Wie was die mongool die dacht dat Feyenoord de top 8 kon halen? En dit was geen satire.
Ik verdenk Gurney weer.
Op het laatste beeld staat hij gewoon niet op te letten? Die 2e paal wordt al gedekt door Hwang en hij loopt niet naar de spits voor hem.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik gok dat hij op de een of andere manier uit positie was (goh)
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik verdenk Gurney weer.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja deze CL valt toch niet heel goed te simuleren blijkt.
Als wij morgen winnen staan we doodleuk top 8 en boven Manchester City
quote:Op woensdag 6 november 2024 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik verwacht een glansrijke voorstelling Priskeball. En dan ben je al door, wie had dat gedacht? Is top 8 ook niet geheel ondenkbaar.
Natuurlijk niet. Die wilde eerst het programma van Ajax afwachten en nu worden de doelpalen weer verschoven.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Is @:caland inmiddels al met de billen bloot gegaan in het Ajax topic? Of zit die nog steeds vol te houden dat Feyenoord in alles beter is? En de trainer van Ajax er niets van snapt.
Eens, maar laten we het gezellig houden.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er worden aardig wat schoten gelost in dit topic.
In het Feyenoord-topic slaat de stemming ook behoorlijk omquote:Op woensdag 6 november 2024 22:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er worden aardig wat schoten gelost in dit topic.
Zou een kattengifje daar helpen?quote:Op woensdag 6 november 2024 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het Feyenoord-topic slaat de stemming ook behoorlijk om
Bewaar deze quote voor 22:50 @KingRolandquote:Op woensdag 6 november 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Toch denk ik dat Feyenoord dit nog wel om kan draaien. Dit had qua niveau prima een matige tegenstander van Ajax kunnen zijn.
Niets mis met Fitz-Jim. Rasmussen is geen voetballer.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hadj Moussa en Nadje
Echt wat een droevigheid... Dan nog liever Fitz-Jim en Rasmussen
STOP THE COUNTquote:Op woensdag 6 november 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Toch denk ik dat Feyenoord dit nog wel om kan draaien. Dit had qua niveau prima een matige tegenstander van Ajax kunnen zijn.
Deze wedstrijd laat pijnlijk zien hoe je Ueda mist.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een vorig seizoen gedegradeerde speler met Vitesse en iemand uit de Ligue 3.
Dit komt goed.
Fitz-Jim vond ik altijd een beetje te licht maar hij doet het wel goed dit jaar ja. Gelukkig heeft Farioli snel ingezien dat je beter Akpom kan opstellenquote:Op woensdag 6 november 2024 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niets mis met Fitz-Jim. Rasmussen is geen voetballer.
En iedereen maar haten.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze wedstrijd laat pijnlijk zien hoe je Ueda mist.
Die kunnen echt niks.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Almere City zal zondag ook wel bloed ruiken.
Als je daarvan verliest...quote:Op woensdag 6 november 2024 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Almere City zal zondag ook wel bloed ruiken.
Die wonnen nog van Twente. Almere verloor met 3-0 van een amateurclub in de beker.quote:
Slot gaf al aan dat hij tactisch enorm matig is en Priske vond hem gewoon sloom. Dan ben je een speler voor pak 'em beet NAC.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:13 schreef Szura het volgende:
Die Ivanusec is ook wedstrijd na wedstrijd een totale disaster class
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |