Ik denk dat het nog 2-3 dagen duurt, dit was wel een mega-meltdown.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:slobeend verwacht ik vanavond gewoon bij de wedstrijd van Feyenoord, kom op zeg. Allemaal heel belangrijk dat Amerika (dat een heel groot land is) maar het gaat nu weer over echt belangrijke dingen.
Toch wel heel benieuwd naar voetbalprofessor en hoogleraar Pepijn Lijnders die met 10 blessures en een vrijwel kansloze uitgangspositie van zijn eigen filosofie uitgaat.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:slobeend verwacht ik vanavond gewoon bij de wedstrijd van Feyenoord, kom op zeg. Allemaal heel belangrijk dat Amerika (dat een heel groot land is) maar het gaat nu weer over echt belangrijke dingen.
Ik verwacht een glansrijke voorstelling Priskeball. En dan ben je al door, wie had dat gedacht? Is top 8 ook niet geheel ondenkbaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch wel heel benieuwd naar voetbalprofessor en hoogleraar Pepijn Lijnders die met 10 blessures en een vrijwel kansloze uitgangspositie van zijn eigen filosofie uitgaat.
4-0.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik verwacht een glansrijke voorstelling Priskeball. En dan ben je al door, wie had dat gedacht? Is top 8 ook niet geheel ondenkbaar.
Ik heb ook 4-0 in de Cocopoule gezet!quote:Op woensdag 6 november 2024 18:06 schreef Elan het volgende:
[..]
4-0.
Feyenoord stelt niet zoveel voor maar die gasten zijn echt belachelijk slecht.
@3rr0rquote:Op woensdag 6 november 2024 18:06 schreef Elan het volgende:
Mocht het onverhoopt mis gaan verwacht ik dat je deze quote tegen me gaat gebruiken.
Dit klopt als een bus.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post @:Slobeend niet meer in VBL, niet meer in de VBL-SC, of helemaal niet meer op FOK?
Gelukkig verstandige teksten uit de stompjes van @GGMMquote:Op woensdag 6 november 2024 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
Uit het niets is er weer spanning in het Ajax topic.
Ik wist helemaal niet dat hij zulke rare handjes had. Dat is wel een verklaring voor de soms hele aparte spelfouten. @onlogisch weet hier meer over.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig verstandige teksten uit de stompjes van @:ggmm
Zo hebben we allemaal wel wat makker.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het een beetje zielig om mijn (toegegeven ietwat korte) vingers belachelijk te maken
Jawel hoor. Ik heb lange tenen.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal wel wat makker.
Nou ja, behalve @:tong80 dan.
Hutspotquote:Op woensdag 6 november 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Boh, 90% moslims is natuurlijk een beetje overdreven. Er wonen in Rotterdam natuurlijk ook heel veel Surinamers, Antillianen en Kaapverdiërs, (en in wat mindere mate nog 138 nationaliteiten). Dat je je als blanke autochtone Nederlander toch wel een beetje een zeldzaamheidje voelt is een ander verhaal.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We halen er een expert bij
@:de_pel @:wereldgozer @:gurneyisbestoke
Ahjoh, voelt je pielemuisje nog wat tastbaarder op de eenzame avondjes…quote:Op woensdag 6 november 2024 19:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het een beetje zielig om mijn (toegegeven ietwat korte) vingers belachelijk te maken
Veel succes lieverd. (Ik denk dat jullie het nodig gaan hebben).quote:Op woensdag 6 november 2024 19:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ahjoh, voelt je pielemuisje nog wat tastbaarder op de eenzame avondjes…
quote:Op woensdag 6 november 2024 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Veel succes lieverd. (Ik denk dat jullie het nodig gaan hebben).
Wie ben jij?quote:Op donderdag 7 november 2024 08:34 schreef Wotte het volgende:
Heren, ik tolereer geen politieke uitingen in VBL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |