Jammer, dat vond ik altijd wel een fijne winkel.quote:
Blokker is een ijzersterk merk, Blokker gaat een radicale transformatie door op alle fronten. Wat blokker gaat doen is een transformatie op alle fronten. Belangrijkste is dat Blokker een transformatie doormaakt, flexibel en concurrerend wordt. Wat Blokker vandaag gaat doen is een radicale en ingrijpende transformatie doormaken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een beetje de Action alleen dan 5 keer zo duur.quote:Op maandag 4 november 2024 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat ik ooit een blokker van binnen heb gezien.
Ze hebben er niet alleen het eigen merk, ook A-merken.quote:Op maandag 4 november 2024 11:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een beetje de Action alleen dan 5 keer zo duur.
Echt een winkel voor ouderen die daar alleen maar naartoe gaan omdat ze het merk vertrouwd vinden aanvoelen.
Laatst geweest. Geen prijskaartje op het product dat ik wil halen. Ben meteen weggegaan.quote:Op maandag 4 november 2024 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer, dat vond ik altijd wel een fijne winkel.
Boomer out.
Iedereen bestelt tegenwoordig online dus vragen ze niche prijzen voor producten die je goedkoper online kan bestellenquote:Op maandag 4 november 2024 11:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een beetje de Action alleen dan 5 keer zo duur.
Echt een winkel voor ouderen die daar alleen maar naartoe gaan omdat ze het merk vertrouwd vinden aanvoelen.
Hij was al gespot in het stadion blijkbaarquote:Op maandag 4 november 2024 13:39 schreef Paul het volgende:
Is onlogisch al gevonden, anders doe ik een oproepje op de frontpage
dankuwelquote:Op maandag 4 november 2024 13:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij was al gespot in het stadion blijkbaar
Bron?quote:Op maandag 4 november 2024 13:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij was al gespot in het stadion blijkbaar
Dat was ik.quote:
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 4 november 2024 14:05 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Akkoord.quote:Op maandag 4 november 2024 14:06 schreef Caland het volgende:
Mensen die aan loterijen meedoen behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
3 euroquote:Op maandag 4 november 2024 14:05 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Pakje ayran.quote:Op maandag 4 november 2024 14:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
3 euro
Wat kan @:rambodirk daarvoor halen bij HAS of Jaffa?
@:fetx @:de_pel @:caland @:gurneyisbestoke @:wereldgozer ?
Mensen die aan dit soort trekkingen meedoen horen zonder uitzonder bij de lagere sociale klasse.quote:Op maandag 4 november 2024 14:05 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Al besproken.quote:Op maandag 4 november 2024 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die aan dit soort trekkingen meedoen horen zonder uitzonder bij de lagere sociale klasse.
quote:Op maandag 4 november 2024 16:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Dionne ging voor goud @:pisces29 @:rambodirk
Was ook wel duidelijk dat zij voor de breuk heeft gekozen. Hij heeft veel foto’s gewist. Zij niet.quote:Op maandag 4 november 2024 16:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Dionne ging voor goud @:pisces29 @:rambodirk
Wat een geluk dat ik vorige maand alles afgezegd heb nadat ik een broekriem en een setje Rituals had gewonnen.quote:Op maandag 4 november 2024 14:06 schreef Caland het volgende:
Mensen die aan loterijen meedoen behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Rituals setje nog naar n leuke FOK!ster gestuurd?quote:Op maandag 4 november 2024 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een geluk dat ik vorige maand alles afgezegd heb nadat ik een broekriem en een setje Rituals had gewonnen.
Er wordt hier niet geroddeld. @Scrummiequote:Op maandag 4 november 2024 19:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rituals setje nog naar n leuke FOK!ster gestuurd?
Nounounounouquote:Op maandag 4 november 2024 14:06 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Bij Jaffa een pita-broodje met gesmolten kaasquote:Op maandag 4 november 2024 14:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
3 euro
Wat kan @:rambodirk daarvoor halen bij HAS of Jaffa?
@:fetx @:de_pel @:caland @:gurneyisbestoke @:wereldgozer ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Wat een ongekende proleet is het tochquote:Op maandag 4 november 2024 19:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is sujet @:onlogisch nog steeds aan het bakken in Antalya?
quote:Op maandag 4 november 2024 22:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bij Jaffa een pita-broodje met gesmolten kaasLeuke anekdote op deze dinsdagochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check deze @GurneyIsBestOke @Caland @Wereldgozergraag op anoniem
Had het laatst nog iemand toegewenst in VBLquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
Boys. Ik heb een stevige griep te pakken.
Mij niet hoop ik?quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Had het laatst nog iemand toegewenst in VBL
RIPquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michel Vos is mijn favoriete Amerika Watsertje. Een kundige man die zonder enige vorm van overdrijving de zaken op een objectieve manier uiteen zet. Ook niemand iemand die onnodig allemaal Amerikaanse woordjes en zinnen in zijn betoog gooit omdat hij nu in Amerika woont.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:35 schreef RamboDirk het volgende:
Raymond Mens is mijn one to watch vandaag. Kan wel wat, veel gogme.
Sterkte maat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
Hij is biased, neukt met een van de Pelosi's.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Michel Vos is mijn favoriete Amerika Watsertje. Een kundige man die zonder enige vorm van overdrijving de zaken op een objectieve manier uiteen zet. Ook niemand iemand die onnodig allemaal Amerikaanse woordjes en zinnen in zijn betoog gooit omdat hij nu in Amerika woont.
Ja de rest van de post was ook enigszins sarcastisch.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij is biased, neukt met een van de Pelosi's.
Akkoord, well playedquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja de rest van de post was ook enigszins sarcastisch.
Ik heb een relatie met een Amerikaanse, en gebruik nog steeds geen onnodige Amerikaanse woordjes en zinnetjes als ik Nederlands spreek/schrijf om interessant te doen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Michel Vos is mijn favoriete Amerika Watsertje. Een kundige man die zonder enige vorm van overdrijving de zaken op een objectieve manier uiteen zet. Ook niemand iemand die onnodig allemaal Amerikaanse woordjes en zinnen in zijn betoog gooit omdat hij nu in Amerika woont.
Oke klotebelgquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een relatie met een Amerikaanse, en gebruik nog steeds geen onnodige Amerikaanse woordjes en zinnetjes als ik Nederlands spreek/schrijf om interessant te doen.
Ik ben toch wel een beetje fier met mezelf.
De Nederlandse wilden niet?quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een relatie met een Amerikaanse, en gebruik nog steeds geen onnodige Amerikaanse woordjes en zinnetjes als ik Nederlands spreek/schrijf om interessant te doen.
Ik ben toch wel een beetje fier met mezelf.
Kloptquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:26 schreef De_Pel het volgende:
En, gaan we linksom of rechtsom de afgrond in?
Gelukkig is Charles Groenhuijsen wel objectiefquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij is biased, neukt met een van de Pelosi's.
Kwestie van tijd totdat @GurneyIsBestOke of @Scrummie volledig Amerika deskundige zijn en hier een stukje duiding kunnen geven.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gelukkig is Charles Groenhuijsen wel objectief
Dat zou echt amazing zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kwestie van tijd totdat @:gurneyisbestoke of @:scrummie volledig Amerika deskundige zijn en hier een stukje duiding kunnen geven.
Ze zouden ook een soort alternatieve presidentsverkiezingen kunnen houden, met Gurley als Harris en Scrummie als Trump.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kwestie van tijd totdat @:gurneyisbestoke of @:scrummie volledig Amerika deskundige zijn en hier een stukje duiding kunnen geven.
Geniet er lekker vanquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een kommetje soep met een broodje.
Gohquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
Boys, BREAKING news.
Bijlow is weer geblesseerd.
Wanneer stopt die gozer joh.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
Boys, BREAKING news.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zouden ook een soort alternatieve presidentsverkiezingen kunnen houden, met Gurley als Harris en Scrummie als Trump.
Net als ze die Duitser al z'n vertrouwen hebben afgepakt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
Boys, BREAKING news.
'het heerst'quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
Nee ik ben ziek.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:scrummie ben je akkoord?
Beterschap makkerquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee ik ben ziek.
Laat mij met rust.
Beterschap maatquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
'het heerst'quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee ik ben ziek.
Laat mij met rust.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Onder homo's
Check deze @:haags
Akkoordquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Onder homo's
quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Onder homo's
Mijn vriendin moet tot 20:00 uur werken en mijn moeder appte mij net of ik al gegeten had. Ze stond op de stoep met een bak macaroni.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Klopt technisch gezien welquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:33 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Karolientje vindt Harris te licht
Nu heb ik echt alles gezien
Misschien doelde ze op gewicht?quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:33 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Karolientje vindt Harris te licht
Nu heb ik echt alles gezien
quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet tot 20:00 uur werken en mijn moeder appte mij net of ik al gegeten had. Ze stond op de stoep met een bak macaroni.
Wat voor pizza?
Moeders zijn ook veel te lief voor deze wereld.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet tot 20:00 uur werken en mijn moeder appte mij net of ik al gegeten had. Ze stond op de stoep met een bak macaroni.
Wat voor pizza?
Lolquote:Op woensdag 6 november 2024 03:33 schreef Alicia76 het volgende:
Laten we eerlijk zijn, als Trump wint, een veroordeelde crimineel, sexist, pathologische leugenaar en democratie ontkenner, dan is dat echt wel ongelooflijk. In Nederland zou 10% op Trump stemmen, wat ik al idioot veel vind. Maar de helft van de Amerikanen die op zo'n dorpsgek stemmen met het verstand van een 12 jarige is echt ongelooflijk. Maar Amerika krijgt de president die het verdient. Ze zoeken het maar uit daar. Wat een stelletje idioten!
Bitcoin godenquote:Op woensdag 6 november 2024 07:05 schreef RamboDirk het volgende:
graag een stukje duiding over de uitslag @:scrummie & @:gurneyisbestoke
quote:Op woensdag 6 november 2024 07:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
noano op je feesje noano 70k op je feesje
In WLR zijn ze ook lichtelijk van slag.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:alicia76 is er maar druk mee.
Ik had vanochtend eens Radio 1 op staan.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik had vanochtend eens Radio 1 op staan.
Ze hadden een bellijn waar je je verhaal kwijt kon, hoe je de nacht had beleefd en wat er nu door je heen ging.
Met een toon alsof het nummer stond doorgeschakeld naar 113.
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Toen om een uur of half 6 de uitslagen niet zo positief leken 'ik moet u denk ik heel veel sterkte wensen' aan een vrouw die in de studio zat.
Ik kom daar in een ijskoud bad terecht.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In WLR zijn ze ook lichtelijk van slag.
Wat een droevig hoopje mensen daarquote:Op woensdag 6 november 2024 09:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kom daar in een ijskoud bad terecht.
Gelijk wakker.
Niet snappen waarom dit nieuws extreem kut is is ook heel droevig. Maar oke, je bent altijd welkom @Wereldgozerquote:
Dat wens ik jou ook.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wens iedereen een prachtige dag vol liefde toe.
Gaan we regelen.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wens ik jou ook.![]()
Ik verwacht vanavond een klinkende overwinning van Feyenoord.
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet snappen waarom dit nieuws extreem kut is is ook heel droevig. Maar oke, je bent altijd welkom @:wereldgozer
Ik snap dat je er een groot drama van maaktquote:Op woensdag 6 november 2024 09:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je snapt het dus echt niet. Fucking dom.
Goh.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In WLR zijn ze ook lichtelijk van slag.
Halve wereld weer in paniek en uiteindelijk valt het vast wel weer mee. Ondanks dat die Trump een ontzettende debiel is.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat je er een groot drama van maakt
Succes daarmee verder
Hahahaquote:Op woensdag 6 november 2024 09:55 schreef Slobeend het volgende:
De wereld gaat naar de kloten maar in VBL hebben ze vooral leedvermaak. Ik post hier nooit meer.
Hans, Hans, Hans waarom nou die overacting?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:55 schreef Slobeend het volgende:
De wereld gaat naar de kloten maar in VBL hebben ze vooral leedvermaak. Ik post hier nooit meer.
‘Hou elkaar even stevig vast.’quote:Op woensdag 6 november 2024 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hans, Hans, Hans waarom nou die overacting?
De wereld draait gewoon door. Zoals het altijd heeft gedaan. Jank niet zo, oud wijf.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:55 schreef Slobeend het volgende:
Ik deel je zorgen, Arie. Maar het democratisch Gaza-beleid voelt als een massieve steen in mijn maag. Wat jij? Ik kan niet pro-democratisch zijn als die partij een genocide steunt.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:55 schreef Slobeend het volgende:
Ik vrees dat het niet gaat meevallen deze keer, maar goed het is een langlopend proces van een land/wereld waar een deel steeds verder radicaliseert. Mijn vriendin is wel goed van slag maar goed, het is haar land dus dan is het wat betekenisvoller.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Halve wereld weer in paniek en uiteindelijk valt het vast wel weer mee. Ondanks dat die Trump een ontzettende debiel is.
Je moet er (als Nederlander) ook een beetje pragmatisch in staan maat. Uiteindelijk is het belangrijkste van een Amerikaanse president dat wij er zelf zo min mogelijk last van hebben.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik deel je zorgen, Arie. Maar het democratisch Gaza-beleid voelt als een massieve steen in mijn maag. Wat jij? Ik kan niet pro-democratisch zijn als die partij een genocide steunt.
Gelukkig maakt Trump er binnenkort een einde aan.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik deel je zorgen, Arie. Maar het democratisch Gaza-beleid voelt als een massieve steen in mijn maag. Wat jij? Ik kan niet pro-democratisch zijn als die partij een genocide steunt.
De vrouw van @Scrummie heeft anders net de confederate flag met trost opgehangen.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees dat het niet gaat meevallen deze keer, maar goed het is een langlopend proces van een land/wereld waar een deel steeds verder radicaliseert. Mijn vriendin is wel goed van slag maar goed, het is haar land dus dan is het wat betekenisvoller.
Trostquote:Op woensdag 6 november 2024 10:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De vrouw van @:scrummie heeft anders net de confederate flag met trost opgehangen.
Dan hebben we DeSantis op zijn primequote:Op woensdag 6 november 2024 10:46 schreef Scrummie het volgende:
Biden had er iets eerder uit moeten stappen en de dems een nieuwe kandidaat moeten gunnen, niet de VP van de afgelopen 4 jaar waar nogal wat onvrede over was.
Over 4 jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen
Het is een slangenkuilquote:Op woensdag 6 november 2024 10:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jeetje, erg jammer dat WLR hier zo gesloopt wordt.
Ik vond hem wat tegenvallen, maar alsnog een ruime voldoende.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:08 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
The remarkable life of Ibelin.
9/10
Prachtig.
Dit is wel een hoge ratingquote:Op woensdag 6 november 2024 11:08 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
9/10
Prachtig.
Wie is Ibelinquote:Op woensdag 6 november 2024 11:08 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
9/10
Prachtig.
Tot morgen!quote:Op woensdag 6 november 2024 09:55 schreef Slobeend het volgende:
Heeft ze paars haar? @RamboDirk wil dit wetenquote:Op woensdag 6 november 2024 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees dat het niet gaat meevallen deze keer, maar goed het is een langlopend proces van een land/wereld waar een deel steeds verder radicaliseert. Mijn vriendin is wel goed van slag maar goed, het is haar land dus dan is het wat betekenisvoller.
Het geheime leven van een jonge World of Warcraft-gamer komt aan het licht wanneer zijn online vrienden na zijn dood contact opnemen met zijn familie.quote:
Mensen met fel gekleurde haren hebben vaak mentale problemen en krijgen anxiety issues van een verkiezingsuitslag.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft ze paars haar? @:rambodirk wil dit weten
Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren, eigenlijk direct de komende maanden al (denk aan bijv. Ukraine).quote:Op woensdag 6 november 2024 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben beetje laat mag ik nog meedoen.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
De hele wereld staat in brand, ik snap niet hoe je nu nog een hap door je keel krijgt.
VBL gaat luncheneet smakelijk!
Dan had ze de moslims mee, maar de joden tegen.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:41 schreef Buitendam het volgende:
Als Harris gewoon had gezegd dat ze vanaf dag 1 Israël een halt zou toeroepen was ze nu president.
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:55 schreef Slobeend het volgende:
Gaat Trump wielrennen afschaffen?quote:Op woensdag 6 november 2024 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou ook de WLR-SC even doorlezen als je echt wil genieten
Ik geniet hier zo van he.quote:
Ik zie helaas net dat ik mijn favoriete podcast deze week kan overslaan. Ik ben woedend.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik geniet hier zo van he.
Als Feyenoord en Ajax nou ook even winnen hebben we een mooie week.
Hoezo?quote:Op woensdag 6 november 2024 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie helaas net dat ik mijn favoriete podcast deze week kan overslaan. Ik ben woedend.
@:Alaphilippe_
Ik heb bijzonder weinig zin in de visie van Nicky van der Gijp, die eerst al de podcast van FC Afkicken kwam verpesten, daarna die van zijn pa en nu deze weer.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2024 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb bijzonder weinig zin in de visie van Nicky van der Gijp
Jeetje, wat heeft Nicky over zich wat je niet trekt?quote:Op woensdag 6 november 2024 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder weinig zin in de visie van Nicky van der Gijp, die eerst al de podcast van FC Afkicken kwam verpesten, daarna die van zijn pa en nu deze weer.
Eigenlijk alles, ik vind dat vanaf minuut 1 al een naar ventje zonder enig talent. Op X (voorheen twitter) eigenlijk al. Maar hij komt wel eens bij Dordt ofzo of wat is zijn binding met de KKD? (er zal wel niemand hebben gewild maar goed)quote:Op woensdag 6 november 2024 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jeetje, wat heeft Nicky over zich wat je niet trekt?
HAAAAAAAAAAquote:
Dat hoor je als je de podcast luistert.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eigenlijk alles, ik vind dat vanaf minuut 1 al een naar ventje zonder enig talent. Op X (voorheen twitter) eigenlijk al. Maar hij komt wel eens bij Dordt ofzo of wat is zijn binding met de KKD?
Ik ook 🧐quote:Op woensdag 6 november 2024 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mention van @:KingRoland in Amerikaanse verkiezingen topic ontvangen. Post bestaat niet meer.
Niet zo leuk voor de familie. Voor de rest zien we wel wat het voor gedoe gaat opleveren.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:53 schreef Coco het volgende:
@:scrummie graag jouw officiële reactie op de overwinning van Trump.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:55 schreef GGMM het volgende:
Ik ben helemaal niet gementioned door @:kingroland in het Amerikaanse verkiezingen topic
Ben je alweer wat opgeknapt makker?quote:Op woensdag 6 november 2024 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zo leuk voor de familie. Voor de rest zien we wel wat het voor gedoe gaat opleveren.
Vind Nicky wel een prima jongen, eigenlijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eigenlijk alles, ik vind dat vanaf minuut 1 al een naar ventje zonder enig talent. Op X (voorheen twitter) eigenlijk al. Maar hij komt wel eens bij Dordt ofzo of wat is zijn binding met de KKD? (er zal wel niemand hebben gewild maar goed)
Vooruit, ik geef het wel een kans.
quote:Op woensdag 6 november 2024 05:24 schreef Eagles89 het volgende:
Ik zit nu op youtube naar de young turks te kijken, die is zeker ook de moeite waard op de schaal van een goede meltdown. Maar kijk alles nog een keer terug. Vooral MSNBC is écht genieten. Ik voel me bijna jarig LOL heb me in tijden niet zo vrolijk gevoeld.
Yes, weer aan het werk. Nog niet helemaal top, maar goed genoeg. Jij?quote:Op woensdag 6 november 2024 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je alweer wat opgeknapt makker?
Dat mag, ik heb hem op voetbalgebied nog nooit op een interessante mening kunnen betrappen en hij is natuurlijk nogal duidelijk voor de verkeerde club.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vind Nicky wel een prima jongen, eigenlijk.
Hij verstaat de kunst van het babbelen wel goed.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag, ik heb hem op voetbalgebied nog nooit op een interessante mening kunnen betrappen en hij is natuurlijk nogal duidelijk voor de verkeerde club.
Hij kent wel veel spelers enzo maar goed die ken ik zelf ook wel.
Ik hoefde vandaag sowieso niet te werken maar ben weer voorzichtig aan wat studie zaken bezig, voel me nog wel wat slap maar gelukkig al een stuk beter dan de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yes, weer aan het werk. Nog niet helemaal top, maar goed genoeg. Jij?
We halen er een expert bijquote:Op woensdag 6 november 2024 13:03 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Wat een onzin, je woont zelf zeker ook niet in Rotterdam? Loop even een rondje door Delfshaven en je komt voortdurend Antillianen, Surinamers, Chinezen en vooral een hoop blanke Nederlanders tegen.
Delfshaven kopen de yuppen alles al opquote:Op woensdag 6 november 2024 13:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We halen er een expert bij
@:de_pel @:wereldgozer @:gurneyisbestoke
Lekker maatquote:Op woensdag 6 november 2024 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoefde vandaag sowieso niet te werken maar ben weer voorzichtig aan wat studie zaken bezig, voel me nog wel wat slap maar gelukkig al een stuk beter dan de afgelopen dagen.
Nicky heeft een klein Pickyquote:Op woensdag 6 november 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eigenlijk alles, ik vind dat vanaf minuut 1 al een naar ventje zonder enig talent. Op X (voorheen twitter) eigenlijk al. Maar hij komt wel eens bij Dordt ofzo of wat is zijn binding met de KKD? (er zal wel niemand hebben gewild maar goed)
Het is hopen dat hij iets talentvoller is dan de zoon van Heleen van Rooijen. Ik moet altijd kotsen als die kerel op tv is.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft ook een enorm vervelende uitstraling en kan niets inderdaad.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is hopen dat hij iets talentvoller is dan de zoon van Heleen van Rooijen. Ik moet altijd kotsen als die kerel op tv is.
Wel leuk dat ze je vragen wat je vindt van volwassen mannen in een redbull jasje.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij verstaat de kunst van het babbelen wel goed.
Nouja hij neukt wel met meisje Suus. Daar ben ik dan wel jaloers op.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft ook een enorm vervelende uitstraling en kan niets inderdaad.
Dat neuken lijkt mij ook het enige leuke met Tokkie Suus.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja hij neukt wel met meisje Suus. Daar ben ik dan wel jaloers op.
Vrijdag zit ik er nog iets meer in.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze je vragen wat je vindt van volwassen mannen in een redbull jasje.
Heel goed.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vrijdag zit ik er nog iets meer in.
Maar ik kon de neiging niet weerstaan om daar iets over te zeggen, ja.
Presentators genoeg!quote:Op woensdag 6 november 2024 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed.
Mensen met een mening zijn er niet zoveel
Die Eagles89 kwam ook opeens uit het niets in POLquote:Op woensdag 6 november 2024 13:03 schreef 3rr0r het volgende:
Een sfeerschets uit POL @:RamboDirk @:Zipportal
[..]
[ afbeelding ]
Zal het Pietje of Typisch zijnquote:Op woensdag 6 november 2024 14:23 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Die Eagles89 kwam ook opeens uit het niets in POL
Geen posts over de dominantie van het blanke ras of bitcoins, uitgesloten dus.quote:
Mijn gok is dat deze user fan is van Go Ahead Eagles. Of dat het een fan is van adelaars (dit zijn Eagles in het Engels).quote:
Sjongod. Zo dom dat het weer leuk wordt.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:03 schreef Caland het volgende:
[ x ]
domme Sjongenot @:maxi-mus
Tweet doet het weer niet edit, blijven doneren
Dat heb ik gister ook al gezegd maar @Caland vindt dat Danny zijn rotzooi gewoon voor mekaar mot hebben.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:08 schreef Coco het volgende:
Je moet een letter of tekst plaatsen onder je twitter (tegenwoordig X) bericht, dan werkt het.
Pauper @Caland moet eerst maar eens een abo aanschaffen, dan praten we verder.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik gister ook al gezegd maar @:caland vindt dat Danny zijn rotzooi gewoon voor mekaar mot hebben.
Ik vond het toch een prima podcastje, lekker lang ook. Al moesten ze op het einde wel haastend door de onderwerpen heen, dan kunnen ze beter één onderwerp overslaan is mijn tip.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij verstaat de kunst van het babbelen wel goed.
Ik kreeg dat volgens mij voor mijn werk tijdens het EK, wellicht moet @Caland gewoon wat mooie wedstrijdtopics ofzo openen.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Pauper @:Caland moet eerst maar eens een abo aanschaffen, dan praten we verder.
Niks mis mee met pc’s van de aldiquote:Op woensdag 6 november 2024 15:06 schreef GGMM het volgende:
Tweet doet het hier gewoon
Koop een pc die niet van de Aldi komt
Precies . (ik gaf die cadeau (ter info))quote:Op woensdag 6 november 2024 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg dat volgens mij voor mijn werk tijdens het EK, wellicht moet @:caland gewoon wat mooie wedstrijdtopics ofzo openen.
Mijn moeder zegt altijd; wie goed doet, goed ontmoet!
Dat wist ik, dat vergeet ik niet snel.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies . (ik gaf die cadeau (ter info))
Koreaantjes komen allemaal weer thuis (of niet) met een tennisarm.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niks mis mee met pc’s van de aldi
Veel plezier makker. Ik verwacht een ruime overwinning!quote:Op woensdag 6 november 2024 15:15 schreef Caland het volgende:
En ga maar eens richting Rotterdam rijden
Nou, de groetjes
Veel plezier!quote:Op woensdag 6 november 2024 15:15 schreef Caland het volgende:
Nou, de groetjes
De meent?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:15 schreef Caland het volgende:
Nou, de groetjes
Intro duurde iets te lang, vooral. We hebben zelfs al een randzaak daarin laten liggen. Eindhoven v ADO voelde een beetje onnodig.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het toch een prima podcastje, lekker lang ook. Al moesten ze op het einde wel haastend door de onderwerpen heen, dan kunnen ze beter één onderwerp overslaan is mijn tip.
Ik heb nog geen podcast met jou erin geluisterdquote:Op woensdag 6 november 2024 15:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Intro duurde iets te lang, vooral. We hebben zelfs al een randzaak daarin laten liggen. Eindhoven v ADO voelde een beetje onnodig.
WLR heeft harder een extra moderator nodigquote:Op woensdag 6 november 2024 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer opent de vacature voor VBL-moderator?
Post @Slobeend niet meer in VBL, niet meer in de VBL-SC, of helemaal niet meer op FOK?quote:Op woensdag 6 november 2024 17:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
WLR heeft harder een extra moderator nodig
avg.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Fietsen is geen sportquote:Op woensdag 6 november 2024 17:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
WLR heeft harder een extra moderator nodig
Ik ook makker.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 november 2024 15:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Intro duurde iets te lang, vooral. We hebben zelfs al een randzaak daarin laten liggen. Eindhoven v ADO voelde een beetje onnodig.
@Slobeend verwacht ik vanavond gewoon bij de wedstrijd van Feyenoord, kom op zeg. Allemaal heel belangrijk dat Amerika (dat een heel groot land is) maar het gaat nu weer over echt belangrijke dingen.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post @:Slobeend niet meer in VBL, niet meer in de VBL-SC, of helemaal niet meer op FOK?
Ik denk dat het nog 2-3 dagen duurt, dit was wel een mega-meltdown.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:slobeend verwacht ik vanavond gewoon bij de wedstrijd van Feyenoord, kom op zeg. Allemaal heel belangrijk dat Amerika (dat een heel groot land is) maar het gaat nu weer over echt belangrijke dingen.
Toch wel heel benieuwd naar voetbalprofessor en hoogleraar Pepijn Lijnders die met 10 blessures en een vrijwel kansloze uitgangspositie van zijn eigen filosofie uitgaat.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:slobeend verwacht ik vanavond gewoon bij de wedstrijd van Feyenoord, kom op zeg. Allemaal heel belangrijk dat Amerika (dat een heel groot land is) maar het gaat nu weer over echt belangrijke dingen.
Ik verwacht een glansrijke voorstelling Priskeball. En dan ben je al door, wie had dat gedacht? Is top 8 ook niet geheel ondenkbaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch wel heel benieuwd naar voetbalprofessor en hoogleraar Pepijn Lijnders die met 10 blessures en een vrijwel kansloze uitgangspositie van zijn eigen filosofie uitgaat.
4-0.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik verwacht een glansrijke voorstelling Priskeball. En dan ben je al door, wie had dat gedacht? Is top 8 ook niet geheel ondenkbaar.
Ik heb ook 4-0 in de Cocopoule gezet!quote:Op woensdag 6 november 2024 18:06 schreef Elan het volgende:
[..]
4-0.
Feyenoord stelt niet zoveel voor maar die gasten zijn echt belachelijk slecht.
@3rr0rquote:Op woensdag 6 november 2024 18:06 schreef Elan het volgende:
Mocht het onverhoopt mis gaan verwacht ik dat je deze quote tegen me gaat gebruiken.
Dit klopt als een bus.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post @:Slobeend niet meer in VBL, niet meer in de VBL-SC, of helemaal niet meer op FOK?
Gelukkig verstandige teksten uit de stompjes van @GGMMquote:Op woensdag 6 november 2024 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
Uit het niets is er weer spanning in het Ajax topic.
Ik wist helemaal niet dat hij zulke rare handjes had. Dat is wel een verklaring voor de soms hele aparte spelfouten. @onlogisch weet hier meer over.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig verstandige teksten uit de stompjes van @:ggmm
Zo hebben we allemaal wel wat makker.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het een beetje zielig om mijn (toegegeven ietwat korte) vingers belachelijk te maken
Jawel hoor. Ik heb lange tenen.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal wel wat makker.
Nou ja, behalve @:tong80 dan.
Hutspotquote:Op woensdag 6 november 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, 90% moslims is natuurlijk een beetje overdreven. Er wonen in Rotterdam natuurlijk ook heel veel Surinamers, Antillianen en Kaapverdiërs, (en in wat mindere mate nog 138 nationaliteiten). Dat je je als blanke autochtone Nederlander toch wel een beetje een zeldzaamheidje voelt is een ander verhaal.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We halen er een expert bij
@:de_pel @:wereldgozer @:gurneyisbestoke
Ahjoh, voelt je pielemuisje nog wat tastbaarder op de eenzame avondjes…quote:Op woensdag 6 november 2024 19:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het een beetje zielig om mijn (toegegeven ietwat korte) vingers belachelijk te maken
Veel succes lieverd. (Ik denk dat jullie het nodig gaan hebben).quote:Op woensdag 6 november 2024 19:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ahjoh, voelt je pielemuisje nog wat tastbaarder op de eenzame avondjes…
quote:Op woensdag 6 november 2024 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Veel succes lieverd. (Ik denk dat jullie het nodig gaan hebben).
Wie ben jij?quote:Op donderdag 7 november 2024 08:34 schreef Wotte het volgende:
Heren, ik tolereer geen politieke uitingen in VBL.
Vraag het even op DE APP.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:05 schreef Caland het volgende:
Is @:onlogisch eigenlijk al terecht????
Ajax topic altijd gezelligquote:Op donderdag 7 november 2024 12:47 schreef Tjacka het volgende:
Gelachen om Ajax vriend @:scorpie
Bedankt maat!
laatste bezoek: 10 dagen, 2 uur geleden.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:05 schreef Caland het volgende:
Is @:onlogisch eigenlijk al terecht????
Uhhhhquote:Op donderdag 7 november 2024 12:47 schreef Tjacka het volgende:
Gelachen om Ajax vriend @:scorpie
Bedankt maat!
Was zijn moeder niet op wat slechte gezondheid? vertelde hij een aantal weken terug.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
laatste bezoek: 10 dagen, 2 uur geleden.
Ik hoop niets ernstigs.
Morgen weer een kans!quote:Op donderdag 7 november 2024 07:52 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1237 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟩⬛
⬛⬛⬛🟩🟨
🟨🟨🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1033 X/6
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟩🟩⬛🟩⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
🟨🟩🟩⬛🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko
Goedemorgen
onlogisch in VBL / [VBL SC #8395] We gaan b-ei-na lunchen. (snap je omdat we eieren eten)quote:Op donderdag 7 november 2024 14:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Was zijn moeder niet op wat slechte gezondheid? vertelde hij een aantal weken terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |