We halen er een expert bijquote:Op woensdag 6 november 2024 13:03 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Wat een onzin, je woont zelf zeker ook niet in Rotterdam? Loop even een rondje door Delfshaven en je komt voortdurend Antillianen, Surinamers, Chinezen en vooral een hoop blanke Nederlanders tegen.
Delfshaven kopen de yuppen alles al opquote:Op woensdag 6 november 2024 13:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We halen er een expert bij
@:de_pel @:wereldgozer @:gurneyisbestoke
Lekker maatquote:Op woensdag 6 november 2024 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoefde vandaag sowieso niet te werken maar ben weer voorzichtig aan wat studie zaken bezig, voel me nog wel wat slap maar gelukkig al een stuk beter dan de afgelopen dagen.
Nicky heeft een klein Pickyquote:Op woensdag 6 november 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eigenlijk alles, ik vind dat vanaf minuut 1 al een naar ventje zonder enig talent. Op X (voorheen twitter) eigenlijk al. Maar hij komt wel eens bij Dordt ofzo of wat is zijn binding met de KKD? (er zal wel niemand hebben gewild maar goed)
Vooruit, ik geef het wel een kans.
Het is hopen dat hij iets talentvoller is dan de zoon van Heleen van Rooijen. Ik moet altijd kotsen als die kerel op tv is.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eigenlijk alles, ik vind dat vanaf minuut 1 al een naar ventje zonder enig talent. Op X (voorheen twitter) eigenlijk al. Maar hij komt wel eens bij Dordt ofzo of wat is zijn binding met de KKD? (er zal wel niemand hebben gewild maar goed)
Vooruit, ik geef het wel een kans.
Die heeft ook een enorm vervelende uitstraling en kan niets inderdaad.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is hopen dat hij iets talentvoller is dan de zoon van Heleen van Rooijen. Ik moet altijd kotsen als die kerel op tv is.
Wel leuk dat ze je vragen wat je vindt van volwassen mannen in een redbull jasje.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij verstaat de kunst van het babbelen wel goed.
Nouja hij neukt wel met meisje Suus. Daar ben ik dan wel jaloers op.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft ook een enorm vervelende uitstraling en kan niets inderdaad.
Dat neuken lijkt mij ook het enige leuke met Tokkie Suus.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja hij neukt wel met meisje Suus. Daar ben ik dan wel jaloers op.
Vrijdag zit ik er nog iets meer in.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze je vragen wat je vindt van volwassen mannen in een redbull jasje.
Heel goed.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vrijdag zit ik er nog iets meer in.
Maar ik kon de neiging niet weerstaan om daar iets over te zeggen, ja.
Presentators genoeg!quote:Op woensdag 6 november 2024 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed.
Mensen met een mening zijn er niet zoveel
Die Eagles89 kwam ook opeens uit het niets in POLquote:Op woensdag 6 november 2024 13:03 schreef 3rr0r het volgende:
Een sfeerschets uit POL @:RamboDirk @:Zipportal
[..]
[ afbeelding ]
Zal het Pietje of Typisch zijnquote:Op woensdag 6 november 2024 14:23 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Die Eagles89 kwam ook opeens uit het niets in POL
Geen posts over de dominantie van het blanke ras of bitcoins, uitgesloten dus.quote:
Mijn gok is dat deze user fan is van Go Ahead Eagles. Of dat het een fan is van adelaars (dit zijn Eagles in het Engels).quote:
Sjongod. Zo dom dat het weer leuk wordt.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:03 schreef Caland het volgende:
[ x ]
domme Sjongenot @:maxi-mus
Tweet doet het weer niet edit, blijven doneren
Dat heb ik gister ook al gezegd maar @Caland vindt dat Danny zijn rotzooi gewoon voor mekaar mot hebben.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:08 schreef Coco het volgende:
Je moet een letter of tekst plaatsen onder je twitter (tegenwoordig X) bericht, dan werkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |