Ik vind ook beiden kandidaten verschrikkelijk, alleen is wel het voordeel dat de invloed per President nogal verschilt, in het geval van Trump maak ik me vooral zorgen dat idioten als Musk te veel hun vinger in de pap krijgen en dat we wellicht een situatie krijgen als met Orban of Modi.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben nooit een fan van Joe Biden geweest. Ook niet toen hij vice-president was. Maar goed, soms heb je dat. Een lichte aversie jegens iemand.
Naar mijn mening hadden de Democraten veel betere kandidaten.
Ik was geen voorstander van Bidens nominatie in 2020.
Hetzelfde gold voor 2024.
Ik had ook een ander gekozen dan Kamala Harris, hoewel ik opgelucht was dat Biden uiteindelijk de eer aan zichzelf hield. Maar Harris hoorde wel bij kamp Biden, en kan/kon daar dus op worden afgerekend. Over dit onderwerp is hier al eerder uitgebreid over gesproken. Mijn posts werden toen vooral geliked door Trumpisten. Dat was wennen voor een linkse rukker als ik.
(Het kan verkeren.)
Ik ga er verder geen boterham minder om eten. Carpe Diem en meer van dat.
Maar supervrolijk word ik er allemaal niet van.
En anderen c.q. andersdenkenden vieren straks (vermoedelijk) een groot feest. That's life.
Trump staat 170.000 voor in PA. Zal niet zoveel uitmaken.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:13 schreef heywoodu het volgende:
Volgende batch mail-in ballots, tienduizenden, vanuit Philadelphia komt over zo'n drie kwartier.
Die Kennedy staat nog ergens op de ballot, maar dat is meer voor de gezelligheid dan dat een verschil gaat maken....quote:Op woensdag 6 november 2024 05:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog ergens een derde kandidaat die het verpest voor Trump/Harris?
als je 50 euro voor Trump zou inzetten zou je 52 euro krijgenquote:Op woensdag 6 november 2024 05:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kamala
50 euro krijg je 500 euro
Jill 'Pocahontas' Stein voor Harris.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog ergens een derde kandidaat die het verpest voor Trump/Harris?
Donald Trump leads Kamala Harris by 3.3 points. AP estimates elections officials have counted about 75% of the vote, which means Harris needs to beat Trump by about 6 points in the ballots left to be counted to catch up and take the lead.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:17 schreef Rnie het volgende:
[..]
Trump staat 170.000 voor in PA. Zal niet zoveel uitmaken.
Jup. Precies 270.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:18 schreef BlaZ het volgende:
Met Pennsylvania, Georgia en North Carolina is het geloof ik al gewonnen voor Trump.
Ben je echt te dom om te poepen? Je hebt op dit moment weinig aan geld omdat het 10 jaar duurt om je oorlogs infrastructuur op te bouwen, daarnaast kun je wel hoogwaardige wapens hebben, maar als je die afknalt op Rusland, dan ga je door rode lijnen heen.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh dus nu hadden we opeens wel zooi om daar te dumpen. De doelpalen verplaatsen wel snel.
Dat je geen enkel verstand van geopolitiek hebt is wel duidelijk ja. Amerika geeft geeft bijna 1000miljard aan defensie uit elk jaar. Heeft het de oorlog in Oekraine opgelost; nee. Heeft het annexatie van de Krim voorkomen, nogmaals nee. Wij kunnen ook veel meer uitgeven net als Amerika, gaat dat iets doen voor Oekraine als we het daar niet inzetten, ook nee.
Met Trump die waarschijnlijk wint geeft Oekraine gewoon de grond op. Dus wat lul je dan dat het zoveel toevoegt om een geweldig leger als Amerika te hebben. Wat heeft het dan toegevoegd voor Oekraine of Amerika in dit geval?
Om hoeveel stuks gaat het dan?quote:Op woensdag 6 november 2024 05:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Donald Trump leads Kamala Harris by 3.3 points. AP estimates elections officials have counted about 75% of the vote, which means Harris needs to beat Trump by about 6 points in the ballots left to be counted to catch up and take the lead.
Philadelphia en omgeving gaat dik 75 procent voor Harris, dat zet zeker wel zoden aan de dijk.
Op CNN zegt men dat het moeilijk zal worden. Omdat Harris achterligt op Joe Biden van vier jaar geleden.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Donald Trump leads Kamala Harris by 3.3 points. AP estimates elections officials have counted about 75% of the vote, which means Harris needs to beat Trump by about 6 points in the ballots left to be counted to catch up and take the lead.
Philadelphia en omgeving gaat dik 75 procent voor Harris, dat zet zeker wel zoden aan de dijk.
Wat waren vorige keer die percentages? Ik neem aan dat dat wel al in de modellen van de NYT etc zijn meegenomen.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En wat heeft fok daarmee te winnen?quote:Op woensdag 6 november 2024 05:20 schreef Droopie het volgende:
@:superniger
Misschien een idee dat jij op de frontpage als eerste nederlandse nieuwsmedium Trump uitroept als de 45e president van Amerika.
Ik vind Kamala helemaal niet zo verschrikkelijk. Ik mag haar wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind ook beiden kandidaten verschrikkelijk, alleen is wel het voordeel dat de invloed per President nogal verschilt, in het geval van Trump maak ik me vooral zorgen dat idioten als Musk te veel hun vinger in de pap krijgen en dat we wellicht een situatie krijgen als met Orban of Modi.
Wat betreft Democratische kandidaat had ik graag Mark Kelly gezien.
Hij is zelfs al ingehuldigd als 45e presidentquote:Op woensdag 6 november 2024 05:20 schreef Droopie het volgende:
@:superniger
Misschien een idee dat jij op de frontpage als eerste nederlandse nieuwsmedium Trump uitroept als de 45e president van Amerika.
Zeker, maar daar is al 71% geteld.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoho, wel leading medium op gebied van Langlaufen, Biathlon en Skispringen he, dankzij @heywooduquote:Op woensdag 6 november 2024 05:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En wat heeft fok daarmee te winnen?
Frontpage van fok is zo'n beetje sinds 2004 al niet meer relevant.
Dat gaat niet zo snel gebeuren, als er 1 iemand het tech belang wel zal supporten is het Trump/Musk.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:22 schreef Nielsch het volgende:
Benieuwd hoe snel in 2025 China een aanval zal inzetten op Taiwan.
China is behalve met Taiwan al flink aanwezig in de Zuid Chinese zeequote:Op woensdag 6 november 2024 05:22 schreef Nielsch het volgende:
Benieuwd hoe snel in 2025 China een aanval zal inzetten op Taiwan.
En Amazon als preferred governmental supplierquote:Op woensdag 6 november 2024 05:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo snel gebeuren, als er 1 iemand het tech belang wel zal supporten is het Trump/Musk.
Grofweg 230000 nog te gaan *0.75 = 172.500-57500 = 115.000 inlopen.quote:
Nog zo'n 230k uit Philadelphia, waarmee Harris vermoedelijk zo'n 110-115k inloopt.quote:
Lol. Ik sluit het niet uit.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:24 schreef Ericr het volgende:
Binnen 2 jaar Vance als president. Trump valt uit elkaar en dat wordt niet beter met een zware baan als president. Voor de tweede keer achter elkaar een seniele winnaar, mooi land.
21=5quote:Op woensdag 6 november 2024 05:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Grofweg 230000 nog te gaan *0.75 = 172.500-57500 = 115.000 inlopen.
Denk ik.
Schrijf het in je dagboek.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:24 schreef Eagles89 het volgende:
Ik zit nu op youtube naar de young turks te kijken, die is zeker ook de moeite waard op de schaal van een goede meltdown. Maar kijk alles nog een keer terug. Vooral MSNBC is écht genieten. Ik voel me bijna jarig LOL heb me in tijden niet zo vrolijk gevoeld.
Mensen die genieten van de teleurstelling van anderen vind ik een beetje zielig.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:24 schreef Eagles89 het volgende:
Ik zit nu op youtube naar de young turks te kijken, die is zeker ook de moeite waard op de schaal van een goede meltdown. Maar kijk alles nog een keer terug. Vooral MSNBC is écht genieten. Ik voel me bijna jarig LOL heb me in tijden niet zo vrolijk gevoeld.
Ha, was mijn berekening zo gek nog niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:27 schreef heywoodu het volgende:
Nog zo'n 230k uit Philadelphia, waarmee Harris vermoedelijk zo'n 110-115k inloopt.
Mensen die anderen hun moment van blijdschap niet gunnen vind ik ook zielig. Ik ben weken en maanden hier uitgelachen, maar nu lach ik het laatst. En laat mij even lekker genieten van al die meltdowns nu overal bij het propaganda nieuws. Het is niet voor niets: “er is geen beter vermaak dan leedvermaak”.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mensen die genieten van de teleurstelling van anderen vind ik een beetje zielig.
Mensen die er op internet over opscheppen nog zieliger.
Je praat over iemand die zegt zich 'stomdronken te drinken van blijdschap' omdat 'ie een TV-zender niet leuk vindt en er een gerucht is dat hij dat niet meer 'hoeft' te kijken binnenkort....niet zo serieus nemen, het is één grote overdrijvingquote:Op woensdag 6 november 2024 05:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mensen die genieten van de teleurstelling van anderen vind ik een beetje zielig.
Niets menselijks is een FOKker vreemd.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2024 05:29 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Mensen die anderen hun moment van blijdschap niet gunnen vind ik ook zielig. Ik ben weken en maanden hier uitgelachen, maar nu lach ik het laatst.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 november 2024 05:29 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Mensen die anderen hun moment van blijdschap niet gunnen vind ik ook zielig. Ik ben weken en maanden hier uitgelachen, maar nu lach ik het laatst. En laat mij even lekker genieten van al die meltdowns nu overal bij het propaganda nieuws. Het is niet voor niets: “er is geen beter vermaak dan leedvermaak”.
Recordwaarde voor Bitcoin. Ik ben er m'n bed voor uitgekomen.quote:
Het is dat ik geen bier in huis heb; anders zou ik het nu toch nog koud gaan leggen.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog zo'n 230k uit Philadelphia, waarmee Harris vermoedelijk zo'n 110-115k inloopt.
Nog zo'n 200k uit Montgomery County, waarmee Harris zo'n 40k in kan lopen.
Nog zo'n 200k uit Delaware County, waarmee Harris zo'n 30k in kan lopen.
Voor de goede orde: ik zeg niet dat dat even gaat gebeuren, maar het zou niet bizar zijn ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |