Moeten hunnie weten.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:00 schreef tong80 het volgende:
Ondertussen sterven vandaag weer duizenden Afrikaantjes de hongerdood. Maar ja Valencia.
56 secquote:Op woensdag 6 november 2024 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap niet hoe je een minuut geen minuut laat duren
Blatter weet dat.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moest laatst fluiten bij pot met een minuut stilte, een minuut is dan wel serieus lang. (wel gedaan)quote:Op woensdag 6 november 2024 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pak ze aan op X (Twitter)quote:Op woensdag 6 november 2024 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ziggo met een reclame terwijl er een minuut stilte is, dit kan niet. Dit was ook geen minuut.
Dan kan je voor elke wedstrijd wel een halfuur van stilte in acht nemen.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:00 schreef tong80 het volgende:
Ondertussen sterven vandaag weer duizenden Afrikaantjes de hongerdood. Maar ja Valencia.
Dat bedoel ik te zeggen.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je voor elke wedstrijd wel een halfuur van stilte in acht nemen.
Integendeel denk ikquote:Op woensdag 6 november 2024 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gezellig. Wellicht haalt dit @:slobeend over om in te haken.
Twitter is echt een ramp geworden.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
Ik ben pas net begonnen aan de Twitter (tegenwoordig X) act.
Volgens de policy in F1 mag dit als het de algemene consensus is.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Moet hij wel z'n excuses aanbieden dat hij me teringdom noemde
Dat zit me nog steeds dwars
Waarom liep hij weg eigenlijk?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)en-1-minuut-weer-weg
Ze hebben allemaal regeltjes gemaakt voor Johan en anders loopt hij meteen weer weg.
Wat een klein kind.
Wat een ontzettend zielige vent is dit gewordenquote:Op woensdag 6 november 2024 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)en-1-minuut-weer-weg
Ze hebben allemaal regeltjes gemaakt voor Johan en anders loopt hij meteen weer weg.
Wat een klein kind.
Johan wil dat allemaal punten in behandeling worden genomen elke aflevering zodat hij zijn onderbuik kan legen, had daar laatst al ruzie over met Gijp. Sindsdien pest Genee hem steeds met zijn 'lijstje'. En zijn kutnummer.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom liep hij weg eigenlijk?
Ik kijk dat programma al jaren niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |