VI is sinds 2012 al niet meer leuk.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:13 schreef KingRoland het volgende:
ik mis de tijden dat we met zn allen Voetbal international keken en de mp4 werd gepost op het eind
Salzburg schijnt honderdmiljoenmiljard spelers te missen.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een niveau dit. Dit gaat Feyenoord wel regelen.
Zeker maar daar is het al een beetje te laat voor ben ik bang.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon lekker met de hond wandelen in Drenthe, beetje plaatjes luisteren.
Niet zichzelf overschatten dat hij politiek deskundige is.
En ik vond ze tegen Twente al niet zo geweldig.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Salzburg schijnt honderdmiljoenmiljard spelers te missen.
Dit is echt bedroevend ja. Als het bij Feyenoord draait rollen ze dit zooitje op.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een niveau dit. Dit gaat Feyenoord wel regelen.
Dat is nog meer dan PSV, geloof ik.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Salzburg schijnt honderdmiljoenmiljard spelers te missen.
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is Bayern pas om 21:15 uur begonnen?
Een Cambuurheld.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Robin Nelissen.
Dat zijn old skool namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |