Hij dacht net (oke ik zat ook even niet op te letten bedankt @TomPSV) dat Karsdorp rechts voor zou staan.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:22 schreef GGMM het volgende:
De commentator wil rood hebben
Die heeft wel hele vreemde ideeën
Goed ook om geel te geven. Zie je niet vaak meer helaasquote:
Ik vertrouw op jullie oordeel makker.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:23 schreef Coco het volgende:
Als dit zo doorgaat wordt Gurney ziedend op dit Feyenoord.
Ze waren toch even vijf dagen Europese top.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:23 schreef Coco het volgende:
Als dit zo doorgaat wordt Gurney ziedend op dit Feyenoord.
Ik mis Slobeendquote:Op woensdag 6 november 2024 21:25 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
@:GGMM in het Feyenoord topic.
Nee ik kijk geen programma's die ik niet leuk vindtquote:Op woensdag 6 november 2024 21:27 schreef RipCity het volgende:
We gaan wel vandaag inside kijken ipv deze 22 amateurs
Bij de 1-0 komt Feyenoord los.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is nu echt een typische 0-0 wedstrijd.
Dit zou volgens velen zo makkelijk worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is nu echt een typische 0-0 wedstrijd.
RB mist 8 spelersquote:Op woensdag 6 november 2024 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zou volgens velen zo makkelijk worden.
Ajax 2.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:29 schreef FireFox1 het volgende:
Dus Feyenoord heeft dit seizoen 3 goede wedstrijden achter elkaar gespeeld, en daarna werd het weer niks
Wist iedereen die dat zei dat je aanval bestond uit Paixao - Osman - Nieuwkoop?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zou volgens velen zo makkelijk worden.
Ja en wij zijn de helft ook al een poos kwijt en spelen toch kut.quote:
Met ham, kaas en ketchup?quote:
Ik had wel verwacht dat Feyenoord de bovenliggende partij was tegen een veredeld jeugdelftal.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en wij zijn de helft ook al een poos kwijt en spelen toch kut.
Ik heb op een goed moment 3-1 voorspeld en daarna de hele avond zenuwachtig gezeten.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat Feyenoord de bovenliggende partij was tegen een veredeld jeugdelftal.
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:31 schreef Coco het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |