Ik vind je nogal optimistisch! We hebben toch gezien hoe de Republikeinen het speelveld hebben veranderd in 2016? We hebben de schade aan de democratie toch gezien? Het oplaaiende geweld? Foxnews e.d. zullen hem blijven steunen terwijl 'Linkse media' (die 500% meer aandacht geven wanneer een moslim iets geks doet) het heel lastig zullen gaan krijgen.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik maak me daar eigenlijk niet zo bang over. De VS is ook weer geen Turkije.
En Trump moet over 4 jaar hoe dan ook worden vervangen. En het is voor de Republikeinen lastig om iemand te vinden die de coalitie bij elkaar kan houden. Voor veel van die kiezers is het Trump en anders niks.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:23 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Grondwet aanpassen vereist 2/3de meerderheid in beide huizen en ratificatie door 75% van de Staten. Een vrijwel onmogelijke opgave.
Ja, Peter van der Vorst is lekker woke.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:02 schreef Remco het volgende:
Gebruikt RTL met opzet kiespersonen ipv kiesmannen?
Biden had dit ook niet gewonnen, dat begrijpt hij echt wel. Ik denk dat hij er eerder spijt van heeft dat hij niet eerder is opgestapt.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:20 schreef rutger05 het volgende:
Ik vraag mij af hoe president Biden zich nou voelt. Er is hem binnen de democratische partij min of meer een mes in de rug gestoken door een deel van zijn eigen partij en nu blijkt dat ook een Harris het niet heeft kunnen winnen. Ik vermoed dat hij oprecht erg had gehoopt dat Harris zou winnen, maar dat er daarnaast ook het gevoel is dit is nu niet mijn nederlaag en al die personen die mij aan de kant hebben gezet krijgen nu het deksel op de neus.
Lol wut. Jij wil de rode loper uitleggen voor Poetin begrijp ik?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wapensteun opzeggen aan derden had allang opgeschort moeten worden.
Europa hoeft militair geen macht te zijn. Europese landen horen juist een voorbeeld te nemen aan landen als IJsland en hun landmacht volledig af te schaffen.
Wat ik er van meekreeg, de levensmiddelen zijn in de VS gruwelijk duur geworden, prijzen in een jaar of 4 verdrievoudigd.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inflatie is al beteugeld. 2,4 procent wordt beschouwd als een normaal percentage.
Biden is de voornaamste oorzaak dat de Democraten hebben verloren. Hij is echt niet in de positie om anderen in de partij iets kwalijk te nemen.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:20 schreef rutger05 het volgende:
Ik vraag mij af hoe president Biden zich nou voelt. Er is hem binnen de democratische partij min of meer een mes in de rug gestoken door een deel van zijn eigen partij en nu blijkt dat ook een Harris het niet heeft kunnen winnen. Ik vermoed dat hij oprecht erg had gehoopt dat Harris zou winnen, maar dat er daarnaast ook het gevoel is dit is nu niet mijn nederlaag en al die personen die mij aan de kant hebben gezet krijgen nu het deksel op de neus.
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wapensteun opzeggen aan derden had allang opgeschort moeten worden.
Europa hoeft militair geen macht te zijn. Europese landen horen juist een voorbeeld te nemen aan landen als IJsland en hun landmacht volledig af te schaffen.
Ik ben Chinees aan het leren ja.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
U spreekt graag Russisch of Chinees?
Dat Caro een intellectueel lichtgewicht is wisten we alquote:Op woensdag 6 november 2024 09:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nou van der Plas probeert wat open deuren. Maar grotendeels onzin natuurlijk. We zouden bang moeten zijn voor Putin die Oekraine niet eens kan oprollen.
We moeten goede industrie hier houdenWie wil daar in werken dan. Ze wil werken aan sterke economie, oh daar heeft ze geen enkel plan voor....
Die heeft er duidelijk geen verstand van.
Biden had eerder de handdoek in de ring moeten gooien. Kwam nu veel te laat, waardoor er te weinig momentum opgebouwd kon worden richting een sterke Democratische kandidaat. Harris heeft nooit echt kunnen overtuigen.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:24 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Biden had dit ook niet gewonnen, dat begrijpt hij echt wel. Ik denk dat hij er eerder spijt van heeft dat hij niet eerder is opgestapt.
Ga lekker KLB-topics openen met je domme baggerquote:Op woensdag 6 november 2024 09:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben Chinees aan het leren ja.
Verder natuurlijk een knettergekke complottheorie dat China ons binnen zou vallen als we geen militairen meer hebben
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
U spreekt graag Russisch of Chinees?
Wie zegt dat? Deze oorlog had allang kunnen zijn gestopt.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Lol wut. Jij wil de rode loper uitleggen voor Poetin begrijp ik?
Wat zitten er toch interessante users op FOK!.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:22 schreef Mikeytt het volgende:
Wat vooral externe oorzaken heeft, maar helaas voor de Democraten wordt het hen aangerekend.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het levensonderhoud is schrikbarend duur geworden in de VS. Nog erger dan hier in de EU.
Zonder leger staat Poetin niets in dr weg om half Europa in te nemen. Hij wil immers de oude Sovjetunie herstellen.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Deze oorlog had allang kunnen zijn gestopt.
Fox news is Fox news, dat was 20 jaar geleden al zo.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vind je nogal optimistisch! We hebben toch gezien hoe de Republikeinen het speelveld hebben veranderd in 2016? We hebben de schade aan de democratie toch gezien? Het oplaaiende geweld? Foxnews e.d. zullen hem blijven steunen terwijl 'Linkse media' (die 500% meer aandacht geven wanneer een moslim iets geks doet) het heel lastig zullen gaan krijgen.
Kijk eens naar wat DeSantis in Florida doet...
Inderdaad, beetje zoals in Nederland. In theorie is de inflatie niet zo hoog meer, maar in de supermarkt voelt alles nog extreem duur.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wat ik er van meekreeg, de levensmiddelen zijn in de VS gruwelijk duur geworden, prijzen in een jaar of 4 verdrievoudigd.
Die mag het niet eens hequote:Op woensdag 6 november 2024 09:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Fox news is Fox news, dat was 20 jaar geleden al zo.
Maar Trump zal over 4 jaar echt niet nog een keer gaan. Naast dat het grondwettelijk niet mag, is hij dan ook alweer 82. Dan mag JD Vance of Elon Musk het proberen.
Dat klopt volledig. Het is echt nutteloos hoe we onder leiding van rechtse partijtjes meer en meer geld willen weggooien aan wapentroep. Alsof dat iets zou doen. Wat zou Oekraine geholpen zijn al was het Europese leger 100 keer zo groot. Zo lang we niet tegen Rusland willen vechten en dat willen we niet is het volledig irrelevant.quote:
Oorlogen stoppen door ons meteen aan hem over te geven. Wat een origineel idee.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Deze oorlog had allang kunnen zijn gestopt.
Was die afspraak er ja ? Dat wist ik niet, heb je daar misschien een artikel van?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Biden is de voornaamste oorzaak dat de Democraten hebben verloren. Hij is echt niet in de positie om anderen in de partij iets kwalijk te nemen.
Doordat hij (tegen eerdere uitspraken aan het begin van zijn 1e termijn in) alsnog voor een 2e termijn wilde gaan, terwijl iedereen zag dat hij te oud werd, heeft hij er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat er geen fatsoenlijk proces voor een opvolger heeft kunnen plaatsvinden.
Musk is bij mijn weten niet in de VS geborenquote:Op woensdag 6 november 2024 09:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Fox news is Fox news, dat was 20 jaar geleden al zo.
Maar Trump zal over 4 jaar echt niet nog een keer gaan. Naast dat het grondwettelijk niet mag, is hij dan ook alweer 82. Dan mag JD Vance of Elon Musk het proberen.
Ik zie geen tweet?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:28 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb Trump mijn felicitaties gestuurd
FTFYquote:Op woensdag 6 november 2024 09:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje zoals in Nederland. In theorie is de inflatie niet zo hoog meer, maar in de supermarkt voelt is alles nog extreem duur.
Willen we met Rusland vechten dan? Waarom zijn er dan nog geen Duitse, Nederlandse, Poolse, etcetera troepen naar Oekraine gestuurd zoals Noord-Korea doet?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oorlogen stoppen door ons meteen aan hem over te geven. Wat een origineel idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |