Bloedspannend!quote:
+- 8.60% ter vergelijking met 1 dag geledenquote:
Snap niet waarom ze PA dan op 60+ doen aangezien alle counties waar er nog veel stemmen moeten worden geteld 60-70% Harris zijn nu.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
NYTimes geeft 80% 81% kans op winst Trump en de popular vote aan Trump
Alle swing states 60%+ richting Trump
Te weinig en te laat. Georgia is klaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:22 schreef heywoodu het volgende:
Harris loopt in één klap zo'n 50-60k in in Georgia nu.
Misschien omdat die counties kleiner zijn dan de counties die al geteld zijn.?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze PA dan op 60+ doen aangezien alle counties waar er nog veel stemmen moeten worden geteld 60-70% Harris zijn nu.
quote:Op woensdag 6 november 2024 04:25 schreef raptorix het volgende:
Ik ga mijn Cybertruck even goed opladen zodat ik straks kan toeteren.
Ja, dat geloof ik ook wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Te weinig en te laat. Georgia is klaar.
Als m’n analyse klopt tenminste.
Nee, juist de grote counties moeten nog geteld worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien omdat die counties kleiner zijn dan de counties die al geteld zijn.?
Bij CNN hebben ze bolletjes waar je aan de grote kan zien hoe relevant ze zijn.
Trump doet het beter dan verwacht, denk dat ze de lijn dus doortrekken naar andere countiesquote:Op woensdag 6 november 2024 04:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze PA dan op 60+ doen aangezien alle counties waar er nog veel stemmen moeten worden geteld 60-70% Harris zijn nu.
Er wordt ook nog een grote batch mail in votes verwacht. Rond middernacht daar dus hier rond 6 uur.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien omdat die counties kleiner zijn dan de counties die al geteld zijn.?
Bij CNN hebben ze bolletjes waar je aan de grote kan zien hoe relevant ze zijn.
Ik kijk al anderhalf uur maar het valt me daar echt mee vooralsnog. Veel mensen vóór Trump aan het woord.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:28 schreef raptorix het volgende:
Ik schakel nu over naar de NOS ter lering ende vermaeck.
De meeste mensen hebben alleen CNN in hun tv pakket.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:28 schreef Eagles89 het volgende:
Nu begint het pas écht leuk te worden, nu je in percentages van richting de >80% gaat en de libs zich beginnen te realiseren dat ze gaan verliezen.
Mijn tip: MSNBC, maar CNN is ook TOP. Sowieso gaan we komende dagen en weken uren aan kijkplezier hebben.
Ik vond die cijfers van Florida al heel raar.. zelfs met desantis aan het roerquote:Op woensdag 6 november 2024 04:29 schreef Cruzinats het volgende:
Florida was al een voorbode dat Trump het landelijk waarschijnlijk beter gaat doen dan dat de polls voorspelden.
TRUMP 2024 BOYS
Wordt je al bang met je stocks?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vond die cijfers van Florida al heel raar.. zelfs met desantis aan het roer
Oef de Van Jones meltdown…je moet stoppen, ik begin te kwijlen. Ik twijfel nu welke meltdown ik als eerste wil zien, die van Jones, Rachel Meadows, of toch Dana Bash, die gaat ook echt zeer intens genieten worden, houdt die laatste meltdown in de gaten.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:30 schreef superniger het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben alleen CNN in hun tv pakket.
Heb wil zin in een meltdown van Van Jones.
Latinos4trumpquote:Op woensdag 6 november 2024 04:31 schreef Droopie het volgende:
Latino's hebben Trump ook goed gesteund, van 35% in 2020 naar 42% nu.
Dat verbaast me niet, Masculiene culturen neigen te stemmen op een stoere man.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:31 schreef Droopie het volgende:
Latino's hebben Trump ook goed gesteund, van 35% in 2020 naar 42% nu.
Je valt in herhaling.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:30 schreef Eagles89 het volgende:
Trump nu 90% favoriet bij de grootste betting markten. Maar die zijn wel zwaar gekleurd volgens de vaste fokkers in dit topic, dus dat zegt nog helemaal niks.
Veel katholieken ook.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet, Masculiene culturen neigen te stemmen op een stoere man.
Zou je een beetje vriendelijker mee kunnen posten, al die gestrekte benen dragen niets bij aan de discussie.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:30 schreef Eagles89 het volgende:
Trump nu 90% favoriet bij de grootste betting markten. Maar die zijn wel zwaar gekleurd volgens de vaste fokkers in dit topic, dus dat zegt nog helemaal niks.
Joe Rogan.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:35 schreef raptorix het volgende:
Is eigenlijk al bekent wat de geheime Truc van Trump was?
En black voters too. Precies wat ik al weken hier beweer. Maar ik ben een trol. Wel een wat rijkere trol dan een uurtje of 12 geledenquote:Op woensdag 6 november 2024 04:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet, Masculiene culturen neigen te stemmen op een stoere man.
Het geheim is dat Sleepy Joe de boel heeft verneukt.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:35 schreef raptorix het volgende:
Is eigenlijk al bekent wat de geheime Truc van Trump was?
Leuk hè.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:28 schreef Eagles89 het volgende:
Nu begint het pas écht leuk te worden, nu je in percentages van richting de >80% gaat en de libs zich beginnen te realiseren dat ze gaan verliezen.
Mijn tip: MSNBC, maar CNN is ook TOP. Sowieso gaan we komende dagen en weken uren aan kijkplezier hebben.
Dat is idioot weinigquote:Op woensdag 6 november 2024 04:36 schreef Houtenbeen het volgende:
Arizona nu minder dan 1000 stemmen verschil
Nee hij zei er zelf over dat het waarschijnlijk pas na de verkiezing bekend zou worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Het geheim is dat Sleepy Joe de boel heeft verneukt.
Arizona gaat wel naar Trump hoor. Daar twijfel ik niet zoveel aan.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:36 schreef Houtenbeen het volgende:
Arizona nu minder dan 1000 stemmen verschil
Ik heb ooit wel eens een lijstje gezien met closest calls, kan hem helaas niet zo snel vinden maar er waren verkiezingen met minder dan handvol verschil.quote:
Ja, ik snap dat ook nooit zo goed. Ik bedoel, het is me duidelijk dat je heel erg veel van Trump houdt, maar wat koop je daar nu eigenlijk voor?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:28 schreef Eagles89 het volgende:
Ik zou het geweldig vinden. Geen cent meer naar Oekraïne.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Leuk hè.
Met Trump aan het roer, krijg je dat hij Oekraïne verkoopt aan Rusland. Niets doet aan het klimaat en vervuiling. En Europa een middelvinger geeft met handelstarieven.
Was echt gênant hoe Obama zwarte mannen kleineerde.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:36 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
En black voters too. Precies wat ik al weken hier beweer. Maar ik ben een trol. Wel een wat rijkere trol dan een uurtje of 12 geleden
Maar het mooiste zijn de meltdowns die nu beginnen te komen, vooral die op MSNBC. Die zijn onbetaalbaar.
Is DTS dicht? Of gewoon buurten?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou het geweldig vinden. Geen cent meer naar Oekraïne.
Want? De twee grootste counties staat Harris voor. Of is dat een vertekend beeld?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:37 schreef JAM het volgende:
[..]
Arizona gaat wel naar Trump hoor. Daar twijfel ik niet zoveel aan.
Ze lijkt op Lois Griffinquote:Op woensdag 6 november 2024 04:37 schreef superniger het volgende:
Jezus, hoeveel botox heeft Dana Bash in haar smoel?
En wij gaan via ASML machines met dikke korting aan Noord Korea en Iran verkopenquote:Op woensdag 6 november 2024 04:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Leuk hè.
Met Trump aan het roer, krijg je dat Oekraïne verkocht wordt aan Rusland, niets gedaan wordt aan het klimaat en vervuiling, en Europa een middelvinger krijgt met handelstarieven.
Europa moet voor zichzelf zorgen. Amerika heeft al dubbel zoveel steun gegeven aan een land in Europa dan nota bene de EU dat heeft gedaan die vlakbij Rusland ligt. Grote jongen worden. Amerika is niet de pinautomaat van de wereld, het is mooi geweest. Laat de EU maar voor zichzelf zorgen.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Leuk hè.
Met Trump aan het roer, krijg je dat Oekraïne verkocht wordt aan Rusland, niets gedaan wordt aan het klimaat en vervuiling, en Europa een middelvinger krijgt met handelstarieven.
Op het moment dat Trump geen geld meer stuurt gaat Europa dat compenseren de komende tijd, dat is al afgesproken.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou het geweldig vinden. Geen cent meer naar Oekraïne.
Naja even in zijn verdediging in POL wordt er ook constant negatieve posts gedeeld over trump vooral ook van niet zo objectieve twitter accounts als bron. Ben geen fan van Trump maar daar hoor ik jou dan weer ook niet klagen.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:37 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook nooit zo goed. Ik bedoel, het is me duidelijk dat je heel erg veel van Trump houdt, maar wat koop je daar nu eigenlijk voor?
Ann Selzer ofzo toch.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:40 schreef superniger het volgende:
Iowa naar Trump.
Lol @ die pollster.
Inb4 meltdown van Laila Frank.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:40 schreef asco het volgende:
Op de NOS gaat het nu over de WOKE-beweging.
En ja, die hebben het mede verkloot voor de Democraten.
Latinos zijn gelukkig niet het schoothondje van de democraten. Mooi om te zien deze ontwikkeling. Jammer dat er geen alternatief is naast de Reps.quote:
Ik las genderquote:Op woensdag 6 november 2024 04:43 schreef Eagles89 het volgende:
Mensen de komende minuten, uren zijn de mooiste live meltdowns die je gaat zien in waarschijnlijk de rest van je leven. Neem alles goed in je op, en kies je zender zorgvuldig. Want live dit meemaken is altijd beter dan achteraf terugkijken. Ik adviseer MSNBC of CNN. Neem een drankje, en G E N I E T. Dit maken we nooit meer mee.
Heb je drugs op ofzo?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:43 schreef Eagles89 het volgende:
Mensen de komende minuten, uren zijn de mooiste live meltdowns die je gaat zien in waarschijnlijk de rest van je leven. Neem alles goed in je op, en kies je zender zorgvuldig. Want live dit meemaken is altijd beter dan achteraf terugkijken. Ik adviseer MSNBC of CNN. Neem een drankje, en G E N I E T. Dit maken we nooit meer mee.
Ik heb al een glas rum cola erbij gepakt. 😃quote:Op woensdag 6 november 2024 04:43 schreef Eagles89 het volgende:
Lijkt op een meltdownquote:
Nou ja, ik heb dit acht jaar geleden al eens meegemaakt (als ook de vier vrij rampzalige jaren die daarop volgden). Ik snap nu niet hoe je daar nu van kan genieten, anders dan uit een soort pervers masochisme.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:43 schreef Eagles89 het volgende:
Ja, ik ga hetzelfde doen. Zie het straks wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:43 schreef JAM het volgende:
Nou jongens, ik ga toch maar lekker slapen. Ik zie het niet al te rooskleurig in, in ieder geval.
Misschien maar beter dat ik geen Last Week Tonight meer kijk want daar ging het vervolgens vier jaar lang over Trump.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:45 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dit acht jaar geleden al eens meegemaakt (als ook de vier vrij rampzalige jaren die daarop volgden). Ik snap nu niet hoe je daar nu van kan genieten, anders dan uit een soort pervers masochisme.
Oef ik schaam me met mn kop munt thee nu. Maar als Trump projected winner is gaat er een Despo open om 6-7 uur sochtends!!quote:Op woensdag 6 november 2024 04:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik heb al een glas rum cola erbij gepakt. 😃
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
't Gaat nog krap worden hoor, dat sowieso. Dat alleen al geeft aan dat er toch iets verschrikkelijk mis is in dat land, maar ja, daar komen ze de komende vier jaar zelf wel achter. Mocht Trump winnen, dan moeten we toch maar blij zijn dat hij daarna in ieder geval nooit meer president kan worden. Het lijkt me ook sterk als hij die vier jaar ook helemaal uit zal zitten.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, ik ga hetzelfde doen. Zie het straks wel.
Iemand zien posten die merkbaar onder de drugs/drank zit is eigenlijk meer meelijwekkend dan grappig, maar toch kon ik wat glimlachjes niet onderdrukkenquote:
Het is maar een verkiezing waarbij maar de helft komt opdagen..... Bovendien moet je ook weer niet overschatten wat je in een lullige 4 jaar kan bereiken, zeker niet in de gezellige collegiale werksfeer in het congres en senaatquote:Op woensdag 6 november 2024 04:43 schreef Eagles89 het volgende:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:46 schreef Toby56 het volgende:
Ik ga ook maar in herhaling vallen: ondanks 's mans walgelijke ideeën, handelingen en uitingen blijkt dat nog steeds zo'n 50 procent van het Amerikaanse electoraat achter Trump staat. Eerlijk gezegd heb ik daar (helaas) nooit aan getwijfeld. In 2020 deed vooral Covid hem de nek om. Maar dat is inmiddels vergeten.
Zoals het zich nu lijkt gaat ontwikkelen (winst voor Trump), zullen we er (weer) mee moeten omgaan de komende 4 jaar. Voor de VS ziet het er slecht uit met betrekking tot de democratische rechtsstaat en voor een evenwichtige scheiding der machten. Gouden tijden voor schoftentuig als Steve Bannon en Roger Stone c.s.
Voor het Noord-Atlantische bondgenootschap ziet het er ook somber uit. De flirts met de Poetins en Kims van deze wereld zullen weer gaan beginnen. En er zal geen kans worden gemist om de minachting jegens de NAVO en het Europese continent & de EU te uiten. Trump heeft 4 jaar en hij zal nu echt haast willen gaan maken om zijn nieuwe landsorde + wereldorde een meer solide basis te geven.
Ik wens Rutte, Von der Leyen en Zelensky veel sterkte & succes.
Uiteraard houd ik nog een paar procentpuntjeshoop dat er nog een kentering komt in de ontwikkelingen. Want zonder hoop is een mens nergens meer.
Trump gaat helemaal niet uit de NAVO stappen, de man is een zakenman, en dreigen hoort daarbij.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:46 schreef Toby56 het volgende:
Ik ga ook maar in herhaling vallen: ondanks 's mans walgelijke ideeën, handelingen en uitingen blijkt dat nog steeds zo'n 50 procent van het Amerikaanse electoraat achter Trump staat. Zoals het zich nu lijkt gaat ontwikkelen (winst voor Trump), zullen we er (weer) mee moeten omgaan de komende 4 jaar. Voor de VS ziet het er slecht uit met betrekking tot de democratische rechtsstaat en voor een evenwichtige scheiding der machten. Gouden tijden voor schoftentuig als Steve Bannon en Roger Stone c.s.
Voor het Noord-Atlantische bondgenootschap ziet het er ook somber uit. De flirts met de Poetins en Kims van deze wereld zullen weer gaan beginnen. En er zal geen kans worden gemist om de minachting jegens de NAVO en het Europese continent & de EU te uiten. Trump heeft 4 jaar en hij zal nu echt haast willen gaan maken om zijn nieuwe landsorde + wereldorde een meer solide basis te geven.
Ik wens Rutte, Von der Leyen en Zelensky veel sterkte & succes.
Uiteraard houd ik nog een paar procentpuntjeshoop dat er nog een kentering komt in de ontwikkelingen. Want zonder hoop is een mens nergens meer.
Zeker.quote:
Doet 'ie altijd, zie F1 over viaplay.quote:
Wie dan? Ik zie ze niet hoor.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:48 schreef KingRoland het volgende:
Letterlijk users die denken dat het einde van de wereld nadert.
Zoek hulp.
Ja die posten nu niet he, die zitten achter de boekenkast.quote:
Je bent niet wakker, dat is toch niet zo gek om bijna 5 uur in de ochtend. Niet jouw schuld dat je het niet kan lezenquote:
Haha, bevalt je nieuwe tv? Ik dacht dat hij 75 inch was.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:47 schreef Eagles89 het volgende:
Oef CBS news nu aangezet live op Youtube deze is ook echt goud, ben t op mn 77 inch Oled aan t streamen, hoelang zou CBS nog bestaan na Trumps tweede termijn eigenlijk? Misschien kunnen we daar ook op inzetten, ik gok dat ze voor 2026 van de buis zijn.
Daarom zijn de meltdowns van de anchors op de bekende fake news propaganda kanalen ook zo intens mooi. Ik denk niet dat Trump veel wonderen gaat verrichten, wel by far de betere keuze dan Harris, maar Trump is natuurlijk ook niet de gedroomde kandidaat. Maar die vooringenomen libs op hun muil zien gaan, er is geen beter vermaak dan……leedvermaak.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het is maar een verkiezing waarbij maar de helft komt opdagen..... Bovendien moet je ook weer niet overschatten wat je in een lullige 4 jaar kan bereiken, zeker niet in de gezellige collegiale werksfeer in het congres en senaat
Das Natte Poes toch?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Doet 'ie altijd, zie F1 over viaplay.
NC en Georgia?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:49 schreef JAM het volgende:
PA, MI, WI en MN zijn gewoon nog bezig trouwens, hoor. Daar heeft Harris gewoon nog een goede kans om te winnen.
De wereld zal vast niet direct vergaan. Het zal er de komende vier jaar (mocht Trump gaan winnen) er in ieder geval niet prettiger op worden. Ik denk dat we de komende vier jaar in de VS (en ook in Europa) nog meer rechts kutbeleid zullen zien - wat allemaal geen reet op gaat lossen - en hoop dat men dan toch eens een beetje tot inkeer gaat komen.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je bent niet wakker, dat is toch niet zo gek om bijna 5 uur in de ochtend. Niet jouw schuld dat je het niet kan lezen
Die zijn wel klaar. Daar gaat niets meer gebeuren.quote:
Volgens de NOS moeten er nog 320.000 stemmen bij Georgia komen?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Die zijn wel klaar. Daar gaat niets meer gebeuren.
quote:Op woensdag 6 november 2024 04:50 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
1.05 vs 9.00 nu
tja, Peanut the squirrel
Als die allemaal uit Fulton of DeKalb moesten komen was Harris nu favoriet daar, maar dat is niet het gevalquote:Op woensdag 6 november 2024 04:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Volgens de NOS moeten er nog 320.000 stemmen bij Georgia komen?
Ik heb een 75 miniled en die beviel niet goed genoeg, heb er een 77 OLED 2023 model bij gekocht. En die bevalt echt mega goed. Beste TV die ik ooit gehad hebquote:Op woensdag 6 november 2024 04:50 schreef Rnie het volgende:
[..]
Haha, bevalt je nieuwe tv? Ik dacht dat hij 75 inch was.
Kijk even hier:quote:Op woensdag 6 november 2024 04:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Volgens de NOS moeten er nog 320.000 stemmen bij Georgia komen?
Hey de Nederlandse Law and Order man.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Heeft iemand het toevallig al over meltdowns gehad?
Ik heb nergens gezegd dat hij de USA uit de NAVO zal laten stappen.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Trump gaat helemaal niet uit de NAVO stappen, de man is een zakenman, en dreigen hoort daarbij.
Daarnaast moet men niet vergeten dat de kritiek van Trump op budget van NAVO landen wel degelijk gehoor heeft gekregen, en het is ook gebleken dat de West Europese landen hun Defensie hebben laten versloffen, juist met het Ukraine verhaal is wel duidelijk geworden dat hij daar gelijk in had.
Haha, mooi man.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:54 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik heb een 75 miniled en die beviel niet goed genoeg, heb er een 77 OLED 2023 model bij gekocht. En die bevalt echt mega goed. Beste TV die ik ooit gehad heb
Cnn stream is er nu bij mij helaas uitgevallen, denk dat er te veel mensen willen genieten van de meltdown LOL
Georgia lijkt wel klaar inderdaadquote:Op woensdag 6 november 2024 04:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als die allemaal uit Fulton of DeKalb moesten komen was Harris nu favoriet daar, maar dat is niet het geval
Overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:48 schreef KingRoland het volgende:
Letterlijk users die denken dat het einde van de wereld nadert.
Zoek hulp.
Het Oekraine verhaal laat juist zien dat onze defensie prima op orde is het bewijst dat we veel te veel aan defensie uitgaven. Niet alsof het uitmaakt hoeveel JSF's we hebben als we ze toch niet inzetten. Rusland komt niet eens voorbij Oekraine in twee jaar, wat zouden die ooit tegen de NAVO beginnen. Trump heeft inderdaad bereikt dat we meer geld dan voorheen aan defensie verspillen. We zouden flink moeten minderen daarmee. Maarja Trump houdt van oorlog dus dan moet er weer een wapenwedloop opgezet worden natuurlijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Trump gaat helemaal niet uit de NAVO stappen, de man is een zakenman, en dreigen hoort daarbij.
Daarnaast moet men niet vergeten dat de kritiek van Trump op budget van NAVO landen wel degelijk gehoor heeft gekregen, en het is ook gebleken dat de West Europese landen hun Defensie hebben laten versloffen, juist met het Ukraine verhaal is wel duidelijk geworden dat hij daar gelijk in had.
Ah, duidelijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:54 schreef JAM het volgende:
[..]
Kijk even hier:
https://www.nytimes.com/i(...)orgia-president.html
Zijn er al odds van betting sites gepost?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Heeft iemand het toevallig al over meltdowns gehad?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 november 2024 04:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat hij de USA uit de NAVO zal laten stappen.
Maar hij ziet belangrijke tegenstanders van de NAVO als goede vrienden, en hij heeft gedurende zijn vorige regeerperiode regelmatig laten weten dat hij de beginselen van de NAVO als achterhaald beschouwt.
Met adviseurs als Bolton werd de schade destijds nog beperkt. Maar dergelijke figuren zal hij er nu niet meer bij gaan betrekken.
Hij heeft helemaal geen gelijk gekregen met Oekraïne; Oekraïne - geen lid van de NAVO en geen lid van de EU - doet het tot nu toe eigenlijk verbluffend goed op het slagveld, met financiële en militaire steun van menig NAVO-land.
Daarnaast heeft Trump de invasie van Rusland/Poetin omschreven als "very smart".
Laat ik daar dit van zeggen: dat geeft te denken.
Aan de lorazepam.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:56 schreef asco het volgende:
Hoe zou het zijn met Charles Groenhuijsen?
Echt wat een onzin, we kunnen niet eens conventionele mortieren produceren, niet voor ons zelf, en niet voor de Ukraine.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het Oekraine verhaal laat juist zien dat onze defensie prima op orde is het bewijst dat we veel te veel aan defensie uitgaven. Niet alsof het uitmaakt hoeveel JSF's we hebben als we ze toch niet inzetten. Rusland komt niet eens voorbij Oekraine in twee jaar, wat zouden die ooit tegen de NAVO beginnen. Trump heeft inderdaad bereikt dat we meer geld dan voorheen aan defensie verspillen. We zouden flink moeten minderen daarmee. Maarja Trump houdt van oorlog dus dan moet er weer een wapenwedloop opgezet worden natuurlijk.
Op de 1 of andere manier krijg ik het idee dat je de ontwikkelingen (inclusief Trumps 'ontwikkelingen') daarna hebt gemist.quote:
Dat hij zegt very smart. Is mede omdat hij snapt dat Rusland zijn grenzen verdedigt.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat hij de USA uit de NAVO zal laten stappen.
Maar hij ziet belangrijke tegenstanders van de NAVO als goede vrienden, en hij heeft gedurende zijn vorige regeerperiode regelmatig laten weten dat hij de beginselen van de NAVO als achterhaald beschouwt.
Met adviseurs als Bolton werd de schade destijds nog beperkt. Maar dergelijke figuren zal hij er nu niet meer bij gaan betrekken.
Hij heeft helemaal geen gelijk gekregen met Oekraïne; Oekraïne - geen lid van de NAVO en geen lid van de EU - doet het tot nu toe eigenlijk verbluffend goed op het slagveld, met financiële en militaire steun van menig NAVO-land.
Daarnaast heeft Trump de invasie van Rusland/Poetin omschreven als "very smart".
Laat ik daar dit van zeggen: dat geeft te denken.
En wat heeft Sleepy Joe precies gedaan?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier krijg ik het idee dat je de ontwikkelingen (inclusief Trumps 'ontwikkelingen') daarna hebt gemist.
Westkust moet nog beginnen met tellen, daar zitten aardig wat democratenquote:Op woensdag 6 november 2024 04:53 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
210 kiesmannen Trump vs 112 Harris
dit is alles behalve spannend
Je grenzen verdedigen door een buurland binnen te vallen. Ja goeie. Die hebben we eerder gezien.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat hij zegt very smart. Is mede omdat hij snapt dat Rusland zijn grenzen verdedigt.
The New York Times geeft Trump 87% kans, betting sites zitten al richting 95%.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zijn er al odds van betting sites gepost?
Musk is een volidioot met een nog kleiner piemeltje dan Trump.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:59 schreef Eagles89 het volgende:
Omg mensen. Ik realiseer me nu dat we straks MF GOAT Elon Musk op één podium met Kennedy, Gabbard en Trump de overwinning gaan zien vieren
Zou die weer zoals op die rally gaan schreeuwen en Doge hond nadoen? Net op t moment dat de avond niet mooier kan worden, ohhhh gun me dit moment. EUFORIE
Ik zou zeggen zet snel geld in!quote:Op woensdag 6 november 2024 05:00 schreef Alicia76 het volgende:
Trump staat voor, net als in 2020. Maar nu komt de eindsprint van de democraten. Net als in 2020. Harris gaat winnen. Is zo goed als zeker!
Het grappige is, als het nu nog om zou draaien (doet het niet, zoals de meesten hier ga ik er ook wel van uit dat Trump wint), gaat dit alweer gebruikt worden. "We stonden voor en wonnen niet, dat kan niet, fraude!", zoals vier jaar geledenquote:
Westkust gaat sowieso in zijn volledigheid naar de Dems. Dat maakt het verschil alleen niet. Enige kans die Harris nu nog heeft is winnen in PA, MI, WI en MN. Klein kansje, maar toch.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Westkust moet nog beginnen met tellen, daar zitten aardig wat democraten
Waarom haal je de helft van de mijn verhaal weg?quote:Op woensdag 6 november 2024 05:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je grenzen verdedigen door een buurland binnen te vallen. Ja goeie. Die hebben we eerder gezien.
Die was net live op CBS. Was super nerveusquote:Op woensdag 6 november 2024 05:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het grappige is, als het nu nog om zou draaien (doet het niet, zoals de meesten hier ga ik er ook wel van uit dat Trump wint), gaat dit alweer gebruikt worden. "We stonden voor en wonnen niet, dat kan niet, fraude!", zoals vier jaar geleden
Dat was echt de grappigste meltdown ooit. De Secretary of State van Georgia bellen en onder druk zetten om de uitslag te vervalsen, allemachtig
Doge al 25% in de plusquote:Op woensdag 6 november 2024 04:59 schreef Eagles89 het volgende:
Omg mensen. Ik realiseer me nu dat we straks MF GOAT Elon Musk op één podium met Kennedy, Gabbard en Trump de overwinning gaan zien vieren
Zou die weer zoals op die rally gaan schreeuwen en Doge hond nadoen? Net op t moment dat de avond niet mooier kan worden, ohhhh gun me dit moment. EUFORIE
Ik snap dat het er grappig uitziet. Maar zo grappig vindt ik het niet dat een gewetenloze (veroordeelde) fraudeur nu president van de VS lijkt te gaan worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het grappige is, als het nu nog om zou draaien (doet het niet, zoals de meesten hier ga ik er ook wel van uit dat Trump wint), gaat dit alweer gebruikt worden. "We stonden voor en wonnen niet, dat kan niet, fraude!", zoals vier jaar geleden
Dat was echt de grappigste meltdown ooit. De Secretary of State van Georgia bellen en onder druk zetten om de uitslag te vervalsen, allemachtig
Snap ik, je hebt je netjes aan de wet gehouden en bent niet meegegaan in Trump's illegale poging om de uitslag te vervalsen, en Trump is straks president...ik zou ook nerveus zijnquote:Op woensdag 6 november 2024 05:02 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Die was net live op CBS. Was super nerveus
De bal is rondquote:Op woensdag 6 november 2024 05:02 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat kamala toch gaat winnen maar ik sluit een overwinning voor trump niet uit
Wat een onzin. Wat boeien mortieren. Er is wel sterker geschut. Europa heeft meer dan 500 kernkoppen.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Echt wat een onzin, we kunnen niet eens conventionele mortieren produceren, niet voor ons zelf, en niet voor de Ukraine.
quote:
Ik zou zeggen volg de Podcast van veldheren voordat je nog meer onzin gaat uitkramen.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wat boeien mortieren. Er is wel sterker geschut. Europa heeft meer dan 500 kernkoppen.
In elk geval gaat het volledig voorbij aan het punt dat Oekraine bewijst dat het niks uitmaakt hoeveel wapens je hebt als je ze niet inzet.
Maar prima, hoeveel mortieren zouden we moeten kunnen produceren volgens jou dat Oekraine even Rusland oprolt
Tsja, eigen schuld van Harris.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik snap dat het er grappig uitziet. Maar zo grappig vindt ik het niet dat een gewetenloze (veroordeelde) fraudeur nu president van de VS lijkt te gaan worden.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat 2020 de grappigste meltdown ooit was, toen Trump uit pure paniek in dikke hoofdletters in het rond ging schreeuwen op Twitter, officials ging bellen om ze onder druk te zetten fraude te plegen (zonder succes, want Raffensperger had gewoon een ruggengraat) en allerlei mensen he-le-maal gek werden omdat ze niet snapten dat poststemmen in Wisconsin en Michigan pas later kwamenquote:Op woensdag 6 november 2024 05:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik snap dat het er grappig uitziet. Maar zo grappig vindt ik het niet dat een gewetenloze (veroordeelde) fraudeur nu president van de VS lijkt te gaan worden.
Ja natuurlijk. Maar het is toch leuk dat JOU waarden die JIJ belangrijk vindt, de winnende partij is? Overigens wel leuk en respect dat je hier nog bent, al die anderen zijn allemaal gevlogen, al hoop ik ze persoonlijk hier niet meer te zien. Ze hebben me uitgescholden en belachelijk gemaakt, maar wie het laatst lacht lacht het best!quote:Op woensdag 6 november 2024 05:05 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, maar wat schiet je daar nu zelf mee op? Dit zijn toch allemaal rare vormen van je eigen wil en levensstijl een ander opdringen? Er zijn toch wel belangrijker problemen in de wereld?
quote:Op woensdag 6 november 2024 05:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou zeggen volg de Podcast van veldheren voordat je nog meer onzin gaat uitkramen.
In nederland kan ik niet wedden op politiek echt kutquote:Op woensdag 6 november 2024 05:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
1.04 vs 10.00 nu
zijn er nog personen die geloven in een overwinning voor Harris?
Ze had vooral meer over de economie moeten hebben. Ik vind het bijzonder vreemd dat het gros van de Amerikaanse kiezers meent dat Trump in dat opzicht de betere kandidaat zou zijn, terwijl dat gewoon niet is. De plannen die hij voor heeft gelegd (met zijn importheffingen e.d.) zijn gewoon rampzalig.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Tsja, eigen schuld van Harris.
Ze had minder woke moeten zijn en strenger op immigratie. Dan had ze met gemak gewonnen.
op wie zou je dan gewed hebben met deze odds?quote:Op woensdag 6 november 2024 05:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In nederland kan ik niet wedden op politiek echt kut
Ja, daarom bulked de Oekraine nu van de afweersystemen die we geleverd hebben?quote:Op woensdag 6 november 2024 05:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]Ik zou zeggen ga een betere podcast luisteren als je onzin zo makkelijk te weerleggen is.
Je had bepaalde crypto kunnen aanschaffen, Doge bijv is een Musk munt. Trumpcoin etc. Allemaal tientallen procenten in de plus momenteel. Ik heb ze in mn walletquote:Op woensdag 6 november 2024 05:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kamalaquote:Op woensdag 6 november 2024 05:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
op wie zou je dan gewed hebben met deze odds?
Sinds de markt in 2021 (?) op slot is gegooid in Nederland kan dat niet meer inderdaad, helaasch.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben nooit een fan van Joe Biden geweest. Ook niet toen hij vice-president was. Maar goed, soms heb je dat. Een lichte aversie jegens iemand.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
En wat heeft Sleepy Joe precies gedaan?
Je kunt ook via polymarket "wedden".quote:Op woensdag 6 november 2024 05:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sinds de markt in 2021 (?) op slot is gegooid in Nederland kan dat niet meer inderdaad, helaasch.
we zullen zienquote:Op woensdag 6 november 2024 05:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kamala
50 euro krijg je 500 euro
Vijf stemmen verschil nu tussen kandidaten 3 en 4.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:13 schreef heywoodu het volgende:
Volgende batch mail-in ballots, tienduizenden, vanuit Philadelphia komt over zo'n drie kwartier.
Oh dus nu hadden we opeens wel zooi om daar te dumpen. De doelpalen verplaatsen wel snel.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, daarom bulked de Oekraine nu van de afweersystemen die we geleverd hebben?
Daarnaast lijk je geen enkele vorm van Geopolitiek besef te hebben.
Hebben ze wel een goede kandidaat.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
Gaat Donald nu winnen of gaan de democraten verliezen ? Hebben die het niet aan henzelf te danken door niet vanaf dag 1 met een goede kandidaat te komen ?
Ik vind ook beiden kandidaten verschrikkelijk, alleen is wel het voordeel dat de invloed per President nogal verschilt, in het geval van Trump maak ik me vooral zorgen dat idioten als Musk te veel hun vinger in de pap krijgen en dat we wellicht een situatie krijgen als met Orban of Modi.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben nooit een fan van Joe Biden geweest. Ook niet toen hij vice-president was. Maar goed, soms heb je dat. Een lichte aversie jegens iemand.
Naar mijn mening hadden de Democraten veel betere kandidaten.
Ik was geen voorstander van Bidens nominatie in 2020.
Hetzelfde gold voor 2024.
Ik had ook een ander gekozen dan Kamala Harris, hoewel ik opgelucht was dat Biden uiteindelijk de eer aan zichzelf hield. Maar Harris hoorde wel bij kamp Biden, en kan/kon daar dus op worden afgerekend. Over dit onderwerp is hier al eerder uitgebreid over gesproken. Mijn posts werden toen vooral geliked door Trumpisten. Dat was wennen voor een linkse rukker als ik.
(Het kan verkeren.)
Ik ga er verder geen boterham minder om eten. Carpe Diem en meer van dat.
Maar supervrolijk word ik er allemaal niet van.
En anderen c.q. andersdenkenden vieren straks (vermoedelijk) een groot feest. That's life.
Trump staat 170.000 voor in PA. Zal niet zoveel uitmaken.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:13 schreef heywoodu het volgende:
Volgende batch mail-in ballots, tienduizenden, vanuit Philadelphia komt over zo'n drie kwartier.
Die Kennedy staat nog ergens op de ballot, maar dat is meer voor de gezelligheid dan dat een verschil gaat maken....quote:Op woensdag 6 november 2024 05:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog ergens een derde kandidaat die het verpest voor Trump/Harris?
als je 50 euro voor Trump zou inzetten zou je 52 euro krijgenquote:Op woensdag 6 november 2024 05:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kamala
50 euro krijg je 500 euro
Jill 'Pocahontas' Stein voor Harris.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog ergens een derde kandidaat die het verpest voor Trump/Harris?
Donald Trump leads Kamala Harris by 3.3 points. AP estimates elections officials have counted about 75% of the vote, which means Harris needs to beat Trump by about 6 points in the ballots left to be counted to catch up and take the lead.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:17 schreef Rnie het volgende:
[..]
Trump staat 170.000 voor in PA. Zal niet zoveel uitmaken.
Jup. Precies 270.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:18 schreef BlaZ het volgende:
Met Pennsylvania, Georgia en North Carolina is het geloof ik al gewonnen voor Trump.
Ben je echt te dom om te poepen? Je hebt op dit moment weinig aan geld omdat het 10 jaar duurt om je oorlogs infrastructuur op te bouwen, daarnaast kun je wel hoogwaardige wapens hebben, maar als je die afknalt op Rusland, dan ga je door rode lijnen heen.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh dus nu hadden we opeens wel zooi om daar te dumpen. De doelpalen verplaatsen wel snel.
Dat je geen enkel verstand van geopolitiek hebt is wel duidelijk ja. Amerika geeft geeft bijna 1000miljard aan defensie uit elk jaar. Heeft het de oorlog in Oekraine opgelost; nee. Heeft het annexatie van de Krim voorkomen, nogmaals nee. Wij kunnen ook veel meer uitgeven net als Amerika, gaat dat iets doen voor Oekraine als we het daar niet inzetten, ook nee.
Met Trump die waarschijnlijk wint geeft Oekraine gewoon de grond op. Dus wat lul je dan dat het zoveel toevoegt om een geweldig leger als Amerika te hebben. Wat heeft het dan toegevoegd voor Oekraine of Amerika in dit geval?
Om hoeveel stuks gaat het dan?quote:Op woensdag 6 november 2024 05:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Donald Trump leads Kamala Harris by 3.3 points. AP estimates elections officials have counted about 75% of the vote, which means Harris needs to beat Trump by about 6 points in the ballots left to be counted to catch up and take the lead.
Philadelphia en omgeving gaat dik 75 procent voor Harris, dat zet zeker wel zoden aan de dijk.
Op CNN zegt men dat het moeilijk zal worden. Omdat Harris achterligt op Joe Biden van vier jaar geleden.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Donald Trump leads Kamala Harris by 3.3 points. AP estimates elections officials have counted about 75% of the vote, which means Harris needs to beat Trump by about 6 points in the ballots left to be counted to catch up and take the lead.
Philadelphia en omgeving gaat dik 75 procent voor Harris, dat zet zeker wel zoden aan de dijk.
Wat waren vorige keer die percentages? Ik neem aan dat dat wel al in de modellen van de NYT etc zijn meegenomen.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En wat heeft fok daarmee te winnen?quote:Op woensdag 6 november 2024 05:20 schreef Droopie het volgende:
@:superniger
Misschien een idee dat jij op de frontpage als eerste nederlandse nieuwsmedium Trump uitroept als de 45e president van Amerika.
Ik vind Kamala helemaal niet zo verschrikkelijk. Ik mag haar wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind ook beiden kandidaten verschrikkelijk, alleen is wel het voordeel dat de invloed per President nogal verschilt, in het geval van Trump maak ik me vooral zorgen dat idioten als Musk te veel hun vinger in de pap krijgen en dat we wellicht een situatie krijgen als met Orban of Modi.
Wat betreft Democratische kandidaat had ik graag Mark Kelly gezien.
Hij is zelfs al ingehuldigd als 45e presidentquote:Op woensdag 6 november 2024 05:20 schreef Droopie het volgende:
@:superniger
Misschien een idee dat jij op de frontpage als eerste nederlandse nieuwsmedium Trump uitroept als de 45e president van Amerika.
Zeker, maar daar is al 71% geteld.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoho, wel leading medium op gebied van Langlaufen, Biathlon en Skispringen he, dankzij @heywooduquote:Op woensdag 6 november 2024 05:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En wat heeft fok daarmee te winnen?
Frontpage van fok is zo'n beetje sinds 2004 al niet meer relevant.
Dat gaat niet zo snel gebeuren, als er 1 iemand het tech belang wel zal supporten is het Trump/Musk.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:22 schreef Nielsch het volgende:
Benieuwd hoe snel in 2025 China een aanval zal inzetten op Taiwan.
China is behalve met Taiwan al flink aanwezig in de Zuid Chinese zeequote:Op woensdag 6 november 2024 05:22 schreef Nielsch het volgende:
Benieuwd hoe snel in 2025 China een aanval zal inzetten op Taiwan.
En Amazon als preferred governmental supplierquote:Op woensdag 6 november 2024 05:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo snel gebeuren, als er 1 iemand het tech belang wel zal supporten is het Trump/Musk.
Grofweg 230000 nog te gaan *0.75 = 172.500-57500 = 115.000 inlopen.quote:
Nog zo'n 230k uit Philadelphia, waarmee Harris vermoedelijk zo'n 110-115k inloopt.quote:
Lol. Ik sluit het niet uit.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:24 schreef Ericr het volgende:
Binnen 2 jaar Vance als president. Trump valt uit elkaar en dat wordt niet beter met een zware baan als president. Voor de tweede keer achter elkaar een seniele winnaar, mooi land.
21=5quote:Op woensdag 6 november 2024 05:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Grofweg 230000 nog te gaan *0.75 = 172.500-57500 = 115.000 inlopen.
Denk ik.
Schrijf het in je dagboek.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:24 schreef Eagles89 het volgende:
Ik zit nu op youtube naar de young turks te kijken, die is zeker ook de moeite waard op de schaal van een goede meltdown. Maar kijk alles nog een keer terug. Vooral MSNBC is écht genieten. Ik voel me bijna jarig LOL heb me in tijden niet zo vrolijk gevoeld.
Mensen die genieten van de teleurstelling van anderen vind ik een beetje zielig.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:24 schreef Eagles89 het volgende:
Ik zit nu op youtube naar de young turks te kijken, die is zeker ook de moeite waard op de schaal van een goede meltdown. Maar kijk alles nog een keer terug. Vooral MSNBC is écht genieten. Ik voel me bijna jarig LOL heb me in tijden niet zo vrolijk gevoeld.
Ha, was mijn berekening zo gek nog niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:27 schreef heywoodu het volgende:
Nog zo'n 230k uit Philadelphia, waarmee Harris vermoedelijk zo'n 110-115k inloopt.
Mensen die anderen hun moment van blijdschap niet gunnen vind ik ook zielig. Ik ben weken en maanden hier uitgelachen, maar nu lach ik het laatst. En laat mij even lekker genieten van al die meltdowns nu overal bij het propaganda nieuws. Het is niet voor niets: “er is geen beter vermaak dan leedvermaak”.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mensen die genieten van de teleurstelling van anderen vind ik een beetje zielig.
Mensen die er op internet over opscheppen nog zieliger.
Je praat over iemand die zegt zich 'stomdronken te drinken van blijdschap' omdat 'ie een TV-zender niet leuk vindt en er een gerucht is dat hij dat niet meer 'hoeft' te kijken binnenkort....niet zo serieus nemen, het is één grote overdrijvingquote:Op woensdag 6 november 2024 05:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mensen die genieten van de teleurstelling van anderen vind ik een beetje zielig.
Niets menselijks is een FOKker vreemd.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2024 05:29 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Mensen die anderen hun moment van blijdschap niet gunnen vind ik ook zielig. Ik ben weken en maanden hier uitgelachen, maar nu lach ik het laatst.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 november 2024 05:29 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Mensen die anderen hun moment van blijdschap niet gunnen vind ik ook zielig. Ik ben weken en maanden hier uitgelachen, maar nu lach ik het laatst. En laat mij even lekker genieten van al die meltdowns nu overal bij het propaganda nieuws. Het is niet voor niets: “er is geen beter vermaak dan leedvermaak”.
Recordwaarde voor Bitcoin. Ik ben er m'n bed voor uitgekomen.quote:
Het is dat ik geen bier in huis heb; anders zou ik het nu toch nog koud gaan leggen.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog zo'n 230k uit Philadelphia, waarmee Harris vermoedelijk zo'n 110-115k inloopt.
Nog zo'n 200k uit Montgomery County, waarmee Harris zo'n 40k in kan lopen.
Nog zo'n 200k uit Delaware County, waarmee Harris zo'n 30k in kan lopen.
Voor de goede orde: ik zeg niet dat dat even gaat gebeuren, maar het zou niet bizar zijn ofzo.
Duur juist!quote:Op woensdag 6 november 2024 05:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Recordwaarde voor Bitcoin. Ik ben er m'n bed voor uitgekomen.
Dat klinkt best treurig. Heb je verder wel een leven zeg maar of ben jij dan de ultieme FOK! zolderkamerautist?quote:Op woensdag 6 november 2024 05:24 schreef Eagles89 het volgende:
Vance zit hoe dan ook in de zak van Poetin/Musk/etc. Die gaat niet ineens anders worden mocht hij Trump vervangen.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Lol. Ik sluit het niet uit.
Kan ook nog interessant gaan worden.
Nog niet zo lang geleden had Vance bar weinig met Trump. Zeg maar gerust: heel erg bar weinig.
Aan de andere kant: dat gold toen voor de overgrote meerderheid van de GOP.
Maar de GOP = MAGA geworden.
En Daniel Dale.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:32 schreef Rnie het volgende:
Hoe gaat het met Ron Filipkowski en Aaron Rupar @:kijkertje ?
Dat je niet doorhebt dat je hem nu nog meer laat genieten is stuitendquote:Op woensdag 6 november 2024 05:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat klinkt best treurig. Heb je verder wel een leven zeg maar of ben jij dan de ultieme FOK! zolderkamerautist?
Zeker.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vance zit hoe dan ook in de zak van Poetin/Musk/etc. Die gaat niet ineens anders worden mocht hij Trump vervangen.
En nog een cadeautje: we kunnen ons verheugen op het einde van het tijdperk Gensler.quote:
Steve Lookner bij zo'n slowburn als een uitslagenavond, nee dank jequote:Op woensdag 6 november 2024 05:36 schreef raptorix het volgende:
Iemand die Steve Lookner heeft gekeken? De laatste keer ging hij helemaal uit zijn plaat.
Prima, als hij hier zn grootste levensvreugde in maanden uithaalt is dat natuurlijk leuk voor hem, maar helemaal mentaal gezond lijkt het me niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat je niet doorhebt dat je hem nu nog meer laat genieten is stuitend
Je act is niet leuk.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef Eagles89 het volgende:
Oh boy eindelijk is het dan zover, ook hier in dit topic op Fok is de meldown dan eindelijk officieel begonnendit is het hoogtepunt van 8 jaar Amerikaanse politiek. Laat ONS GENIETEN.
Je maakt het alleen maar erger.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Prima, als hij hier zn grootste levensvreugde in maanden uithaalt is dat natuurlijk leuk voor hem, maar helemaal mentaal gezond lijkt het me niet.
Er moet nog 60% komen.quote:
Het is nog voor zessen he, dat zijn mensen die morgen gewoon bij de Volkskrant moeten werkenquote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef Rnie het volgende:
Toch wel opvallend dat het vaste volk binnen dit topic werkelijk waar ner-gens te bekennen is.![]()
Dag in dag uit heb je het over die verkiezingen en dan is er helemaal niemand.
quote:Op woensdag 6 november 2024 05:32 schreef Rnie het volgende:
Hoe gaat het met Ron Filipkowski en Aaron Rupar @:kijkertje ?
Ik weet nog niet wat we er voor terug krijgen, ik ben zelf overigens geen voorstander voor een Cowboy markt.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En nog een cadeautje: we kunnen ons verheugen op het einde van het tijdperk Gensler.
Gelukkig ben ik maar dagjesvolk.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef Rnie het volgende:
Toch wel opvallend dat het vaste volk binnen dit topic werkelijk waar ner-gens te bekennen is.![]()
Op een feestje wil je geen partypoopers. Laat ze maar lekker weg blijven. Ik heb al die maanden gelijk gehad, en ik ben er ook een stukje rijker van geworden, dat is echt mijn kers op de taart. Ik GENIET.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef Rnie het volgende:
Er zijn natuurlijk ook mensen die wél moeten werken morgen/vandaag/straksquote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef Rnie het volgende:
Nou, ik kan het me helemaal voorstellen. Het is je gegund, @Eagles89 .quote:
Dagjesvolk = klootjesvolk ;-)quote:Op woensdag 6 november 2024 05:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik maar dagjesvolk.
Genietenquote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef Eagles89 het volgende:
Oh boy eindelijk is het dan zover, ook hier in dit topic op Fok is de meldown dan eindelijk officieel begonnenhet moment dat de mensen echt realiseren: ze gaat verliezen. dit is het hoogtepunt van 8 jaar Amerikaanse politiek. Laat ONS GENIETEN.
Maar om het 80 keer te herhalen niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, ik kan het me helemaal voorstellen. Het is je gegund, @:eagles89 .
Er waren er hier heel veel die zeiden dat ze alles zouden volgen, er was er zelfs eentje die een week vrij had genomen omdat het allemaal door Trump aangevochten zou worden. Nou, dit is gespeeld, Trump heeft binnen een nachtje afgerekend met de linkse woke ellende.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook mensen die wél moeten werken morgen/vandaag/straks
En het is al de hele nacht druk zat hier (en zeker de eerste uren van de nacht ook gewoon met een puike sfeer, ongeacht de meningen)
Ik oefen alvast voor Los Angeles 2028quote:Op woensdag 6 november 2024 05:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Users die verbaasd doen dat mensen slapen
Stop dan met hem redenen geven om het te herhalen. Precies zulke posts is waarvan hij geniet.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar om het 80 keer te herhalen niet.
Wat mij betreft mag hij het 80 dagen herhalen, na al die eenzijdigheid hier.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar om het 80 keer te herhalen niet.
Dankjewel!!! Al die scheldkannonades die ik hier kreeg, sportief!!!quote:Op woensdag 6 november 2024 05:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, ik kan het me helemaal voorstellen. Het is je gegund, @:eagles89 .
Nee hoor, maar er wordt al jaren intens meegepost binnen dit topic door pak em beet twintig of dertig diehards. Vele met een democratisch signatuur.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Users die verbaasd doen dat mensen slapen
Sportief is het niet van me, want ik geniet een beetje met je mee. De kansen zijn ineens groot geworden dat Ross Ulbricht wordt vrijgelaten (dat heeft Trump beloofd).quote:Op woensdag 6 november 2024 05:43 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dankjewel!!! Al die scheldkannonades die ik hier kreeg, sportief!!!
Ook zat diehards die nu de triomf van hun Messias missen, op een enkeling na. Lekkere fan ben je danquote:Op woensdag 6 november 2024 05:44 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar er wordt al jaren intens meegepost binnen dit topic door pak em beet twintig of dertig diehards. Vele met een democratisch signatuur.
Haast geen een is er te vinden tijdens election day ... Geen een!
Nee hoor, de mensen die nu reageren hier hebben me nooit veel kwaad gedaan, de mensen die me weken idioot noemden en me massaal uitlachten, die zijn nu allemaal afwezig terwijl ze allemaal zeiden het live hier te gaan volgen. Kijkertje heb ik hier begin van de avond nog wel even gezien, maar die is ook gevlogen. Van reacties van hun zou ik wel genoten hebben, de rest die hier nu op me reageert hebben me nooit uitgescholden/uitgelachen dus ik geniet daar echt niet van. Ik geniet echt gewoon van de meltdowns op TV, bij CNN en Young Turks en MSNBC, en CBS.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Stop dan met hem redenen geven om het te herhalen. Precies zulke posts is waarvan hij geniet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |