Duur juist!quote:Op woensdag 6 november 2024 05:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Recordwaarde voor Bitcoin. Ik ben er m'n bed voor uitgekomen.
Dat klinkt best treurig. Heb je verder wel een leven zeg maar of ben jij dan de ultieme FOK! zolderkamerautist?quote:Op woensdag 6 november 2024 05:24 schreef Eagles89 het volgende:
Ik zit nu op youtube naar de young turks te kijken, die is zeker ook de moeite waard op de schaal van een goede meltdown. Maar kijk alles nog een keer terug. Vooral MSNBC is écht genieten. Ik voel me bijna jarig LOL heb me in tijden niet zo vrolijk gevoeld.
Vance zit hoe dan ook in de zak van Poetin/Musk/etc. Die gaat niet ineens anders worden mocht hij Trump vervangen.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Lol. Ik sluit het niet uit.
Kan ook nog interessant gaan worden.
Nog niet zo lang geleden had Vance bar weinig met Trump. Zeg maar gerust: heel erg bar weinig.
Aan de andere kant: dat gold toen voor de overgrote meerderheid van de GOP.
Maar de GOP = MAGA geworden.
En Daniel Dale.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:32 schreef Rnie het volgende:
Hoe gaat het met Ron Filipkowski en Aaron Rupar @:kijkertje ?
Dat je niet doorhebt dat je hem nu nog meer laat genieten is stuitendquote:Op woensdag 6 november 2024 05:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat klinkt best treurig. Heb je verder wel een leven zeg maar of ben jij dan de ultieme FOK! zolderkamerautist?
Zeker.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vance zit hoe dan ook in de zak van Poetin/Musk/etc. Die gaat niet ineens anders worden mocht hij Trump vervangen.
En nog een cadeautje: we kunnen ons verheugen op het einde van het tijdperk Gensler.quote:
Steve Lookner bij zo'n slowburn als een uitslagenavond, nee dank jequote:Op woensdag 6 november 2024 05:36 schreef raptorix het volgende:
Iemand die Steve Lookner heeft gekeken? De laatste keer ging hij helemaal uit zijn plaat.
Prima, als hij hier zn grootste levensvreugde in maanden uithaalt is dat natuurlijk leuk voor hem, maar helemaal mentaal gezond lijkt het me niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat je niet doorhebt dat je hem nu nog meer laat genieten is stuitend
Je act is niet leuk.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef Eagles89 het volgende:
Oh boy eindelijk is het dan zover, ook hier in dit topic op Fok is de meldown dan eindelijk officieel begonnendit is het hoogtepunt van 8 jaar Amerikaanse politiek. Laat ONS GENIETEN.
Je maakt het alleen maar erger.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Prima, als hij hier zn grootste levensvreugde in maanden uithaalt is dat natuurlijk leuk voor hem, maar helemaal mentaal gezond lijkt het me niet.
Er moet nog 60% komen.quote:
Het is nog voor zessen he, dat zijn mensen die morgen gewoon bij de Volkskrant moeten werkenquote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef Rnie het volgende:
Toch wel opvallend dat het vaste volk binnen dit topic werkelijk waar ner-gens te bekennen is.![]()
Dag in dag uit heb je het over die verkiezingen en dan is er helemaal niemand.
quote:Op woensdag 6 november 2024 05:32 schreef Rnie het volgende:
Hoe gaat het met Ron Filipkowski en Aaron Rupar @:kijkertje ?
Ik weet nog niet wat we er voor terug krijgen, ik ben zelf overigens geen voorstander voor een Cowboy markt.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En nog een cadeautje: we kunnen ons verheugen op het einde van het tijdperk Gensler.
Gelukkig ben ik maar dagjesvolk.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef Rnie het volgende:
Toch wel opvallend dat het vaste volk binnen dit topic werkelijk waar ner-gens te bekennen is.![]()
Op een feestje wil je geen partypoopers. Laat ze maar lekker weg blijven. Ik heb al die maanden gelijk gehad, en ik ben er ook een stukje rijker van geworden, dat is echt mijn kers op de taart. Ik GENIET.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef Rnie het volgende:
Er zijn natuurlijk ook mensen die wél moeten werken morgen/vandaag/straksquote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef Rnie het volgende:
Nou, ik kan het me helemaal voorstellen. Het is je gegund, @Eagles89 .quote:
Dagjesvolk = klootjesvolk ;-)quote:Op woensdag 6 november 2024 05:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik maar dagjesvolk.
Genietenquote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef Eagles89 het volgende:
Oh boy eindelijk is het dan zover, ook hier in dit topic op Fok is de meldown dan eindelijk officieel begonnenhet moment dat de mensen echt realiseren: ze gaat verliezen. dit is het hoogtepunt van 8 jaar Amerikaanse politiek. Laat ONS GENIETEN.
Maar om het 80 keer te herhalen niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, ik kan het me helemaal voorstellen. Het is je gegund, @:eagles89 .
Er waren er hier heel veel die zeiden dat ze alles zouden volgen, er was er zelfs eentje die een week vrij had genomen omdat het allemaal door Trump aangevochten zou worden. Nou, dit is gespeeld, Trump heeft binnen een nachtje afgerekend met de linkse woke ellende.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook mensen die wél moeten werken morgen/vandaag/straks
En het is al de hele nacht druk zat hier (en zeker de eerste uren van de nacht ook gewoon met een puike sfeer, ongeacht de meningen)
Ik oefen alvast voor Los Angeles 2028quote:Op woensdag 6 november 2024 05:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Users die verbaasd doen dat mensen slapen
Stop dan met hem redenen geven om het te herhalen. Precies zulke posts is waarvan hij geniet.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar om het 80 keer te herhalen niet.
Wat mij betreft mag hij het 80 dagen herhalen, na al die eenzijdigheid hier.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar om het 80 keer te herhalen niet.
Dankjewel!!! Al die scheldkannonades die ik hier kreeg, sportief!!!quote:Op woensdag 6 november 2024 05:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, ik kan het me helemaal voorstellen. Het is je gegund, @:eagles89 .
Nee hoor, maar er wordt al jaren intens meegepost binnen dit topic door pak em beet twintig of dertig diehards. Vele met een democratisch signatuur.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Users die verbaasd doen dat mensen slapen
Sportief is het niet van me, want ik geniet een beetje met je mee. De kansen zijn ineens groot geworden dat Ross Ulbricht wordt vrijgelaten (dat heeft Trump beloofd).quote:Op woensdag 6 november 2024 05:43 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dankjewel!!! Al die scheldkannonades die ik hier kreeg, sportief!!!
Ook zat diehards die nu de triomf van hun Messias missen, op een enkeling na. Lekkere fan ben je danquote:Op woensdag 6 november 2024 05:44 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar er wordt al jaren intens meegepost binnen dit topic door pak em beet twintig of dertig diehards. Vele met een democratisch signatuur.
Haast geen een is er te vinden tijdens election day ... Geen een!
Nee hoor, de mensen die nu reageren hier hebben me nooit veel kwaad gedaan, de mensen die me weken idioot noemden en me massaal uitlachten, die zijn nu allemaal afwezig terwijl ze allemaal zeiden het live hier te gaan volgen. Kijkertje heb ik hier begin van de avond nog wel even gezien, maar die is ook gevlogen. Van reacties van hun zou ik wel genoten hebben, de rest die hier nu op me reageert hebben me nooit uitgescholden/uitgelachen dus ik geniet daar echt niet van. Ik geniet echt gewoon van de meltdowns op TV, bij CNN en Young Turks en MSNBC, en CBS.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Stop dan met hem redenen geven om het te herhalen. Precies zulke posts is waarvan hij geniet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |