Zeker.quote:
Doet 'ie altijd, zie F1 over viaplay.quote:
Wie dan? Ik zie ze niet hoor.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:48 schreef KingRoland het volgende:
Letterlijk users die denken dat het einde van de wereld nadert.
Zoek hulp.
Ja die posten nu niet he, die zitten achter de boekenkast.quote:
Je bent niet wakker, dat is toch niet zo gek om bijna 5 uur in de ochtend. Niet jouw schuld dat je het niet kan lezenquote:
Haha, bevalt je nieuwe tv? Ik dacht dat hij 75 inch was.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:47 schreef Eagles89 het volgende:
Oef CBS news nu aangezet live op Youtube deze is ook echt goud, ben t op mn 77 inch Oled aan t streamen, hoelang zou CBS nog bestaan na Trumps tweede termijn eigenlijk? Misschien kunnen we daar ook op inzetten, ik gok dat ze voor 2026 van de buis zijn.
Daarom zijn de meltdowns van de anchors op de bekende fake news propaganda kanalen ook zo intens mooi. Ik denk niet dat Trump veel wonderen gaat verrichten, wel by far de betere keuze dan Harris, maar Trump is natuurlijk ook niet de gedroomde kandidaat. Maar die vooringenomen libs op hun muil zien gaan, er is geen beter vermaak dan……leedvermaak.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het is maar een verkiezing waarbij maar de helft komt opdagen..... Bovendien moet je ook weer niet overschatten wat je in een lullige 4 jaar kan bereiken, zeker niet in de gezellige collegiale werksfeer in het congres en senaat
Das Natte Poes toch?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Doet 'ie altijd, zie F1 over viaplay.
NC en Georgia?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:49 schreef JAM het volgende:
PA, MI, WI en MN zijn gewoon nog bezig trouwens, hoor. Daar heeft Harris gewoon nog een goede kans om te winnen.
De wereld zal vast niet direct vergaan. Het zal er de komende vier jaar (mocht Trump gaan winnen) er in ieder geval niet prettiger op worden. Ik denk dat we de komende vier jaar in de VS (en ook in Europa) nog meer rechts kutbeleid zullen zien - wat allemaal geen reet op gaat lossen - en hoop dat men dan toch eens een beetje tot inkeer gaat komen.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je bent niet wakker, dat is toch niet zo gek om bijna 5 uur in de ochtend. Niet jouw schuld dat je het niet kan lezen
Die zijn wel klaar. Daar gaat niets meer gebeuren.quote:
Volgens de NOS moeten er nog 320.000 stemmen bij Georgia komen?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Die zijn wel klaar. Daar gaat niets meer gebeuren.
quote:Op woensdag 6 november 2024 04:50 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
1.05 vs 9.00 nu
tja, Peanut the squirrel
Als die allemaal uit Fulton of DeKalb moesten komen was Harris nu favoriet daar, maar dat is niet het gevalquote:Op woensdag 6 november 2024 04:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Volgens de NOS moeten er nog 320.000 stemmen bij Georgia komen?
Ik heb een 75 miniled en die beviel niet goed genoeg, heb er een 77 OLED 2023 model bij gekocht. En die bevalt echt mega goed. Beste TV die ik ooit gehad hebquote:Op woensdag 6 november 2024 04:50 schreef Rnie het volgende:
[..]
Haha, bevalt je nieuwe tv? Ik dacht dat hij 75 inch was.
Kijk even hier:quote:Op woensdag 6 november 2024 04:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Volgens de NOS moeten er nog 320.000 stemmen bij Georgia komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |