Bloedspannend!quote:
+- 8.60% ter vergelijking met 1 dag geledenquote:
Snap niet waarom ze PA dan op 60+ doen aangezien alle counties waar er nog veel stemmen moeten worden geteld 60-70% Harris zijn nu.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
NYTimes geeft 80% 81% kans op winst Trump en de popular vote aan Trump
Alle swing states 60%+ richting Trump
Te weinig en te laat. Georgia is klaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:22 schreef heywoodu het volgende:
Harris loopt in één klap zo'n 50-60k in in Georgia nu.
Misschien omdat die counties kleiner zijn dan de counties die al geteld zijn.?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze PA dan op 60+ doen aangezien alle counties waar er nog veel stemmen moeten worden geteld 60-70% Harris zijn nu.
quote:Op woensdag 6 november 2024 04:25 schreef raptorix het volgende:
Ik ga mijn Cybertruck even goed opladen zodat ik straks kan toeteren.
Ja, dat geloof ik ook wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Te weinig en te laat. Georgia is klaar.
Als m’n analyse klopt tenminste.
Nee, juist de grote counties moeten nog geteld worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien omdat die counties kleiner zijn dan de counties die al geteld zijn.?
Bij CNN hebben ze bolletjes waar je aan de grote kan zien hoe relevant ze zijn.
Trump doet het beter dan verwacht, denk dat ze de lijn dus doortrekken naar andere countiesquote:Op woensdag 6 november 2024 04:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze PA dan op 60+ doen aangezien alle counties waar er nog veel stemmen moeten worden geteld 60-70% Harris zijn nu.
Er wordt ook nog een grote batch mail in votes verwacht. Rond middernacht daar dus hier rond 6 uur.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien omdat die counties kleiner zijn dan de counties die al geteld zijn.?
Bij CNN hebben ze bolletjes waar je aan de grote kan zien hoe relevant ze zijn.
Ik kijk al anderhalf uur maar het valt me daar echt mee vooralsnog. Veel mensen vóór Trump aan het woord.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:28 schreef raptorix het volgende:
Ik schakel nu over naar de NOS ter lering ende vermaeck.
De meeste mensen hebben alleen CNN in hun tv pakket.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:28 schreef Eagles89 het volgende:
Nu begint het pas écht leuk te worden, nu je in percentages van richting de >80% gaat en de libs zich beginnen te realiseren dat ze gaan verliezen.
Mijn tip: MSNBC, maar CNN is ook TOP. Sowieso gaan we komende dagen en weken uren aan kijkplezier hebben.
Ik vond die cijfers van Florida al heel raar.. zelfs met desantis aan het roerquote:Op woensdag 6 november 2024 04:29 schreef Cruzinats het volgende:
Florida was al een voorbode dat Trump het landelijk waarschijnlijk beter gaat doen dan dat de polls voorspelden.
TRUMP 2024 BOYS
Wordt je al bang met je stocks?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vond die cijfers van Florida al heel raar.. zelfs met desantis aan het roer
Oef de Van Jones meltdown…je moet stoppen, ik begin te kwijlen. Ik twijfel nu welke meltdown ik als eerste wil zien, die van Jones, Rachel Meadows, of toch Dana Bash, die gaat ook echt zeer intens genieten worden, houdt die laatste meltdown in de gaten.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:30 schreef superniger het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben alleen CNN in hun tv pakket.
Heb wil zin in een meltdown van Van Jones.
Latinos4trumpquote:Op woensdag 6 november 2024 04:31 schreef Droopie het volgende:
Latino's hebben Trump ook goed gesteund, van 35% in 2020 naar 42% nu.
Dat verbaast me niet, Masculiene culturen neigen te stemmen op een stoere man.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:31 schreef Droopie het volgende:
Latino's hebben Trump ook goed gesteund, van 35% in 2020 naar 42% nu.
Je valt in herhaling.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:30 schreef Eagles89 het volgende:
Trump nu 90% favoriet bij de grootste betting markten. Maar die zijn wel zwaar gekleurd volgens de vaste fokkers in dit topic, dus dat zegt nog helemaal niks.
Veel katholieken ook.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet, Masculiene culturen neigen te stemmen op een stoere man.
Zou je een beetje vriendelijker mee kunnen posten, al die gestrekte benen dragen niets bij aan de discussie.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:30 schreef Eagles89 het volgende:
Trump nu 90% favoriet bij de grootste betting markten. Maar die zijn wel zwaar gekleurd volgens de vaste fokkers in dit topic, dus dat zegt nog helemaal niks.
Joe Rogan.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:35 schreef raptorix het volgende:
Is eigenlijk al bekent wat de geheime Truc van Trump was?
En black voters too. Precies wat ik al weken hier beweer. Maar ik ben een trol. Wel een wat rijkere trol dan een uurtje of 12 geledenquote:Op woensdag 6 november 2024 04:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet, Masculiene culturen neigen te stemmen op een stoere man.
Het geheim is dat Sleepy Joe de boel heeft verneukt.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:35 schreef raptorix het volgende:
Is eigenlijk al bekent wat de geheime Truc van Trump was?
Leuk hè.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:28 schreef Eagles89 het volgende:
Nu begint het pas écht leuk te worden, nu je in percentages van richting de >80% gaat en de libs zich beginnen te realiseren dat ze gaan verliezen.
Mijn tip: MSNBC, maar CNN is ook TOP. Sowieso gaan we komende dagen en weken uren aan kijkplezier hebben.
Dat is idioot weinigquote:Op woensdag 6 november 2024 04:36 schreef Houtenbeen het volgende:
Arizona nu minder dan 1000 stemmen verschil
Nee hij zei er zelf over dat het waarschijnlijk pas na de verkiezing bekend zou worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Het geheim is dat Sleepy Joe de boel heeft verneukt.
Arizona gaat wel naar Trump hoor. Daar twijfel ik niet zoveel aan.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:36 schreef Houtenbeen het volgende:
Arizona nu minder dan 1000 stemmen verschil
Ik heb ooit wel eens een lijstje gezien met closest calls, kan hem helaas niet zo snel vinden maar er waren verkiezingen met minder dan handvol verschil.quote:
Ja, ik snap dat ook nooit zo goed. Ik bedoel, het is me duidelijk dat je heel erg veel van Trump houdt, maar wat koop je daar nu eigenlijk voor?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:28 schreef Eagles89 het volgende:
Ik zou het geweldig vinden. Geen cent meer naar Oekraïne.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Leuk hè.
Met Trump aan het roer, krijg je dat hij Oekraïne verkoopt aan Rusland. Niets doet aan het klimaat en vervuiling. En Europa een middelvinger geeft met handelstarieven.
Was echt gênant hoe Obama zwarte mannen kleineerde.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:36 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
En black voters too. Precies wat ik al weken hier beweer. Maar ik ben een trol. Wel een wat rijkere trol dan een uurtje of 12 geleden
Maar het mooiste zijn de meltdowns die nu beginnen te komen, vooral die op MSNBC. Die zijn onbetaalbaar.
Is DTS dicht? Of gewoon buurten?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou het geweldig vinden. Geen cent meer naar Oekraïne.
Want? De twee grootste counties staat Harris voor. Of is dat een vertekend beeld?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:37 schreef JAM het volgende:
[..]
Arizona gaat wel naar Trump hoor. Daar twijfel ik niet zoveel aan.
Ze lijkt op Lois Griffinquote:Op woensdag 6 november 2024 04:37 schreef superniger het volgende:
Jezus, hoeveel botox heeft Dana Bash in haar smoel?
En wij gaan via ASML machines met dikke korting aan Noord Korea en Iran verkopenquote:Op woensdag 6 november 2024 04:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Leuk hè.
Met Trump aan het roer, krijg je dat Oekraïne verkocht wordt aan Rusland, niets gedaan wordt aan het klimaat en vervuiling, en Europa een middelvinger krijgt met handelstarieven.
Europa moet voor zichzelf zorgen. Amerika heeft al dubbel zoveel steun gegeven aan een land in Europa dan nota bene de EU dat heeft gedaan die vlakbij Rusland ligt. Grote jongen worden. Amerika is niet de pinautomaat van de wereld, het is mooi geweest. Laat de EU maar voor zichzelf zorgen.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Leuk hè.
Met Trump aan het roer, krijg je dat Oekraïne verkocht wordt aan Rusland, niets gedaan wordt aan het klimaat en vervuiling, en Europa een middelvinger krijgt met handelstarieven.
Op het moment dat Trump geen geld meer stuurt gaat Europa dat compenseren de komende tijd, dat is al afgesproken.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou het geweldig vinden. Geen cent meer naar Oekraïne.
Naja even in zijn verdediging in POL wordt er ook constant negatieve posts gedeeld over trump vooral ook van niet zo objectieve twitter accounts als bron. Ben geen fan van Trump maar daar hoor ik jou dan weer ook niet klagen.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:37 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook nooit zo goed. Ik bedoel, het is me duidelijk dat je heel erg veel van Trump houdt, maar wat koop je daar nu eigenlijk voor?
Ann Selzer ofzo toch.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:40 schreef superniger het volgende:
Iowa naar Trump.
Lol @ die pollster.
Inb4 meltdown van Laila Frank.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:40 schreef asco het volgende:
Op de NOS gaat het nu over de WOKE-beweging.
En ja, die hebben het mede verkloot voor de Democraten.
Latinos zijn gelukkig niet het schoothondje van de democraten. Mooi om te zien deze ontwikkeling. Jammer dat er geen alternatief is naast de Reps.quote:
Ik las genderquote:Op woensdag 6 november 2024 04:43 schreef Eagles89 het volgende:
Mensen de komende minuten, uren zijn de mooiste live meltdowns die je gaat zien in waarschijnlijk de rest van je leven. Neem alles goed in je op, en kies je zender zorgvuldig. Want live dit meemaken is altijd beter dan achteraf terugkijken. Ik adviseer MSNBC of CNN. Neem een drankje, en G E N I E T. Dit maken we nooit meer mee.
Heb je drugs op ofzo?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:43 schreef Eagles89 het volgende:
Mensen de komende minuten, uren zijn de mooiste live meltdowns die je gaat zien in waarschijnlijk de rest van je leven. Neem alles goed in je op, en kies je zender zorgvuldig. Want live dit meemaken is altijd beter dan achteraf terugkijken. Ik adviseer MSNBC of CNN. Neem een drankje, en G E N I E T. Dit maken we nooit meer mee.
Ik heb al een glas rum cola erbij gepakt. 😃quote:Op woensdag 6 november 2024 04:43 schreef Eagles89 het volgende:
Lijkt op een meltdownquote:
Nou ja, ik heb dit acht jaar geleden al eens meegemaakt (als ook de vier vrij rampzalige jaren die daarop volgden). Ik snap nu niet hoe je daar nu van kan genieten, anders dan uit een soort pervers masochisme.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:43 schreef Eagles89 het volgende:
Ja, ik ga hetzelfde doen. Zie het straks wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:43 schreef JAM het volgende:
Nou jongens, ik ga toch maar lekker slapen. Ik zie het niet al te rooskleurig in, in ieder geval.
Misschien maar beter dat ik geen Last Week Tonight meer kijk want daar ging het vervolgens vier jaar lang over Trump.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:45 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dit acht jaar geleden al eens meegemaakt (als ook de vier vrij rampzalige jaren die daarop volgden). Ik snap nu niet hoe je daar nu van kan genieten, anders dan uit een soort pervers masochisme.
Oef ik schaam me met mn kop munt thee nu. Maar als Trump projected winner is gaat er een Despo open om 6-7 uur sochtends!!quote:Op woensdag 6 november 2024 04:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik heb al een glas rum cola erbij gepakt. 😃
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
't Gaat nog krap worden hoor, dat sowieso. Dat alleen al geeft aan dat er toch iets verschrikkelijk mis is in dat land, maar ja, daar komen ze de komende vier jaar zelf wel achter. Mocht Trump winnen, dan moeten we toch maar blij zijn dat hij daarna in ieder geval nooit meer president kan worden. Het lijkt me ook sterk als hij die vier jaar ook helemaal uit zal zitten.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, ik ga hetzelfde doen. Zie het straks wel.
Iemand zien posten die merkbaar onder de drugs/drank zit is eigenlijk meer meelijwekkend dan grappig, maar toch kon ik wat glimlachjes niet onderdrukkenquote:
Het is maar een verkiezing waarbij maar de helft komt opdagen..... Bovendien moet je ook weer niet overschatten wat je in een lullige 4 jaar kan bereiken, zeker niet in de gezellige collegiale werksfeer in het congres en senaatquote:Op woensdag 6 november 2024 04:43 schreef Eagles89 het volgende:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:46 schreef Toby56 het volgende:
Ik ga ook maar in herhaling vallen: ondanks 's mans walgelijke ideeën, handelingen en uitingen blijkt dat nog steeds zo'n 50 procent van het Amerikaanse electoraat achter Trump staat. Eerlijk gezegd heb ik daar (helaas) nooit aan getwijfeld. In 2020 deed vooral Covid hem de nek om. Maar dat is inmiddels vergeten.
Zoals het zich nu lijkt gaat ontwikkelen (winst voor Trump), zullen we er (weer) mee moeten omgaan de komende 4 jaar. Voor de VS ziet het er slecht uit met betrekking tot de democratische rechtsstaat en voor een evenwichtige scheiding der machten. Gouden tijden voor schoftentuig als Steve Bannon en Roger Stone c.s.
Voor het Noord-Atlantische bondgenootschap ziet het er ook somber uit. De flirts met de Poetins en Kims van deze wereld zullen weer gaan beginnen. En er zal geen kans worden gemist om de minachting jegens de NAVO en het Europese continent & de EU te uiten. Trump heeft 4 jaar en hij zal nu echt haast willen gaan maken om zijn nieuwe landsorde + wereldorde een meer solide basis te geven.
Ik wens Rutte, Von der Leyen en Zelensky veel sterkte & succes.
Uiteraard houd ik nog een paar procentpuntjeshoop dat er nog een kentering komt in de ontwikkelingen. Want zonder hoop is een mens nergens meer.
Trump gaat helemaal niet uit de NAVO stappen, de man is een zakenman, en dreigen hoort daarbij.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:46 schreef Toby56 het volgende:
Ik ga ook maar in herhaling vallen: ondanks 's mans walgelijke ideeën, handelingen en uitingen blijkt dat nog steeds zo'n 50 procent van het Amerikaanse electoraat achter Trump staat. Zoals het zich nu lijkt gaat ontwikkelen (winst voor Trump), zullen we er (weer) mee moeten omgaan de komende 4 jaar. Voor de VS ziet het er slecht uit met betrekking tot de democratische rechtsstaat en voor een evenwichtige scheiding der machten. Gouden tijden voor schoftentuig als Steve Bannon en Roger Stone c.s.
Voor het Noord-Atlantische bondgenootschap ziet het er ook somber uit. De flirts met de Poetins en Kims van deze wereld zullen weer gaan beginnen. En er zal geen kans worden gemist om de minachting jegens de NAVO en het Europese continent & de EU te uiten. Trump heeft 4 jaar en hij zal nu echt haast willen gaan maken om zijn nieuwe landsorde + wereldorde een meer solide basis te geven.
Ik wens Rutte, Von der Leyen en Zelensky veel sterkte & succes.
Uiteraard houd ik nog een paar procentpuntjeshoop dat er nog een kentering komt in de ontwikkelingen. Want zonder hoop is een mens nergens meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |