Bloedspannend!quote:
+- 8.60% ter vergelijking met 1 dag geledenquote:
Snap niet waarom ze PA dan op 60+ doen aangezien alle counties waar er nog veel stemmen moeten worden geteld 60-70% Harris zijn nu.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
NYTimes geeft 80% 81% kans op winst Trump en de popular vote aan Trump
Alle swing states 60%+ richting Trump
Te weinig en te laat. Georgia is klaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:22 schreef heywoodu het volgende:
Harris loopt in één klap zo'n 50-60k in in Georgia nu.
Misschien omdat die counties kleiner zijn dan de counties die al geteld zijn.?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze PA dan op 60+ doen aangezien alle counties waar er nog veel stemmen moeten worden geteld 60-70% Harris zijn nu.
quote:Op woensdag 6 november 2024 04:25 schreef raptorix het volgende:
Ik ga mijn Cybertruck even goed opladen zodat ik straks kan toeteren.
Ja, dat geloof ik ook wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Te weinig en te laat. Georgia is klaar.
Als m’n analyse klopt tenminste.
Nee, juist de grote counties moeten nog geteld worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien omdat die counties kleiner zijn dan de counties die al geteld zijn.?
Bij CNN hebben ze bolletjes waar je aan de grote kan zien hoe relevant ze zijn.
Trump doet het beter dan verwacht, denk dat ze de lijn dus doortrekken naar andere countiesquote:Op woensdag 6 november 2024 04:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze PA dan op 60+ doen aangezien alle counties waar er nog veel stemmen moeten worden geteld 60-70% Harris zijn nu.
Er wordt ook nog een grote batch mail in votes verwacht. Rond middernacht daar dus hier rond 6 uur.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien omdat die counties kleiner zijn dan de counties die al geteld zijn.?
Bij CNN hebben ze bolletjes waar je aan de grote kan zien hoe relevant ze zijn.
Ik kijk al anderhalf uur maar het valt me daar echt mee vooralsnog. Veel mensen vóór Trump aan het woord.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:28 schreef raptorix het volgende:
Ik schakel nu over naar de NOS ter lering ende vermaeck.
De meeste mensen hebben alleen CNN in hun tv pakket.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:28 schreef Eagles89 het volgende:
Nu begint het pas écht leuk te worden, nu je in percentages van richting de >80% gaat en de libs zich beginnen te realiseren dat ze gaan verliezen.
Mijn tip: MSNBC, maar CNN is ook TOP. Sowieso gaan we komende dagen en weken uren aan kijkplezier hebben.
Ik vond die cijfers van Florida al heel raar.. zelfs met desantis aan het roerquote:Op woensdag 6 november 2024 04:29 schreef Cruzinats het volgende:
Florida was al een voorbode dat Trump het landelijk waarschijnlijk beter gaat doen dan dat de polls voorspelden.
TRUMP 2024 BOYS
Wordt je al bang met je stocks?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vond die cijfers van Florida al heel raar.. zelfs met desantis aan het roer
Oef de Van Jones meltdown…je moet stoppen, ik begin te kwijlen. Ik twijfel nu welke meltdown ik als eerste wil zien, die van Jones, Rachel Meadows, of toch Dana Bash, die gaat ook echt zeer intens genieten worden, houdt die laatste meltdown in de gaten.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:30 schreef superniger het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben alleen CNN in hun tv pakket.
Heb wil zin in een meltdown van Van Jones.
Latinos4trumpquote:Op woensdag 6 november 2024 04:31 schreef Droopie het volgende:
Latino's hebben Trump ook goed gesteund, van 35% in 2020 naar 42% nu.
Dat verbaast me niet, Masculiene culturen neigen te stemmen op een stoere man.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:31 schreef Droopie het volgende:
Latino's hebben Trump ook goed gesteund, van 35% in 2020 naar 42% nu.
Je valt in herhaling.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:30 schreef Eagles89 het volgende:
Trump nu 90% favoriet bij de grootste betting markten. Maar die zijn wel zwaar gekleurd volgens de vaste fokkers in dit topic, dus dat zegt nog helemaal niks.
Veel katholieken ook.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet, Masculiene culturen neigen te stemmen op een stoere man.
Zou je een beetje vriendelijker mee kunnen posten, al die gestrekte benen dragen niets bij aan de discussie.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:30 schreef Eagles89 het volgende:
Trump nu 90% favoriet bij de grootste betting markten. Maar die zijn wel zwaar gekleurd volgens de vaste fokkers in dit topic, dus dat zegt nog helemaal niks.
Joe Rogan.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:35 schreef raptorix het volgende:
Is eigenlijk al bekent wat de geheime Truc van Trump was?
En black voters too. Precies wat ik al weken hier beweer. Maar ik ben een trol. Wel een wat rijkere trol dan een uurtje of 12 geledenquote:Op woensdag 6 november 2024 04:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet, Masculiene culturen neigen te stemmen op een stoere man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |