Hey de Nederlandse Law and Order man.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Heeft iemand het toevallig al over meltdowns gehad?
Ik heb nergens gezegd dat hij de USA uit de NAVO zal laten stappen.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Trump gaat helemaal niet uit de NAVO stappen, de man is een zakenman, en dreigen hoort daarbij.
Daarnaast moet men niet vergeten dat de kritiek van Trump op budget van NAVO landen wel degelijk gehoor heeft gekregen, en het is ook gebleken dat de West Europese landen hun Defensie hebben laten versloffen, juist met het Ukraine verhaal is wel duidelijk geworden dat hij daar gelijk in had.
Haha, mooi man.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:54 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik heb een 75 miniled en die beviel niet goed genoeg, heb er een 77 OLED 2023 model bij gekocht. En die bevalt echt mega goed. Beste TV die ik ooit gehad heb
Cnn stream is er nu bij mij helaas uitgevallen, denk dat er te veel mensen willen genieten van de meltdown LOL
Georgia lijkt wel klaar inderdaadquote:Op woensdag 6 november 2024 04:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als die allemaal uit Fulton of DeKalb moesten komen was Harris nu favoriet daar, maar dat is niet het geval
Overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:48 schreef KingRoland het volgende:
Letterlijk users die denken dat het einde van de wereld nadert.
Zoek hulp.
Het Oekraine verhaal laat juist zien dat onze defensie prima op orde is het bewijst dat we veel te veel aan defensie uitgaven. Niet alsof het uitmaakt hoeveel JSF's we hebben als we ze toch niet inzetten. Rusland komt niet eens voorbij Oekraine in twee jaar, wat zouden die ooit tegen de NAVO beginnen. Trump heeft inderdaad bereikt dat we meer geld dan voorheen aan defensie verspillen. We zouden flink moeten minderen daarmee. Maarja Trump houdt van oorlog dus dan moet er weer een wapenwedloop opgezet worden natuurlijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Trump gaat helemaal niet uit de NAVO stappen, de man is een zakenman, en dreigen hoort daarbij.
Daarnaast moet men niet vergeten dat de kritiek van Trump op budget van NAVO landen wel degelijk gehoor heeft gekregen, en het is ook gebleken dat de West Europese landen hun Defensie hebben laten versloffen, juist met het Ukraine verhaal is wel duidelijk geworden dat hij daar gelijk in had.
Ah, duidelijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:54 schreef JAM het volgende:
[..]
Kijk even hier:
https://www.nytimes.com/i(...)orgia-president.html
Zijn er al odds van betting sites gepost?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Heeft iemand het toevallig al over meltdowns gehad?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 november 2024 04:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat hij de USA uit de NAVO zal laten stappen.
Maar hij ziet belangrijke tegenstanders van de NAVO als goede vrienden, en hij heeft gedurende zijn vorige regeerperiode regelmatig laten weten dat hij de beginselen van de NAVO als achterhaald beschouwt.
Met adviseurs als Bolton werd de schade destijds nog beperkt. Maar dergelijke figuren zal hij er nu niet meer bij gaan betrekken.
Hij heeft helemaal geen gelijk gekregen met Oekraïne; Oekraïne - geen lid van de NAVO en geen lid van de EU - doet het tot nu toe eigenlijk verbluffend goed op het slagveld, met financiële en militaire steun van menig NAVO-land.
Daarnaast heeft Trump de invasie van Rusland/Poetin omschreven als "very smart".
Laat ik daar dit van zeggen: dat geeft te denken.
Aan de lorazepam.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:56 schreef asco het volgende:
Hoe zou het zijn met Charles Groenhuijsen?
Echt wat een onzin, we kunnen niet eens conventionele mortieren produceren, niet voor ons zelf, en niet voor de Ukraine.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het Oekraine verhaal laat juist zien dat onze defensie prima op orde is het bewijst dat we veel te veel aan defensie uitgaven. Niet alsof het uitmaakt hoeveel JSF's we hebben als we ze toch niet inzetten. Rusland komt niet eens voorbij Oekraine in twee jaar, wat zouden die ooit tegen de NAVO beginnen. Trump heeft inderdaad bereikt dat we meer geld dan voorheen aan defensie verspillen. We zouden flink moeten minderen daarmee. Maarja Trump houdt van oorlog dus dan moet er weer een wapenwedloop opgezet worden natuurlijk.
Op de 1 of andere manier krijg ik het idee dat je de ontwikkelingen (inclusief Trumps 'ontwikkelingen') daarna hebt gemist.quote:
Dat hij zegt very smart. Is mede omdat hij snapt dat Rusland zijn grenzen verdedigt.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat hij de USA uit de NAVO zal laten stappen.
Maar hij ziet belangrijke tegenstanders van de NAVO als goede vrienden, en hij heeft gedurende zijn vorige regeerperiode regelmatig laten weten dat hij de beginselen van de NAVO als achterhaald beschouwt.
Met adviseurs als Bolton werd de schade destijds nog beperkt. Maar dergelijke figuren zal hij er nu niet meer bij gaan betrekken.
Hij heeft helemaal geen gelijk gekregen met Oekraïne; Oekraïne - geen lid van de NAVO en geen lid van de EU - doet het tot nu toe eigenlijk verbluffend goed op het slagveld, met financiële en militaire steun van menig NAVO-land.
Daarnaast heeft Trump de invasie van Rusland/Poetin omschreven als "very smart".
Laat ik daar dit van zeggen: dat geeft te denken.
En wat heeft Sleepy Joe precies gedaan?quote:Op woensdag 6 november 2024 04:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier krijg ik het idee dat je de ontwikkelingen (inclusief Trumps 'ontwikkelingen') daarna hebt gemist.
Westkust moet nog beginnen met tellen, daar zitten aardig wat democratenquote:Op woensdag 6 november 2024 04:53 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
210 kiesmannen Trump vs 112 Harris
dit is alles behalve spannend
Je grenzen verdedigen door een buurland binnen te vallen. Ja goeie. Die hebben we eerder gezien.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat hij zegt very smart. Is mede omdat hij snapt dat Rusland zijn grenzen verdedigt.
The New York Times geeft Trump 87% kans, betting sites zitten al richting 95%.quote:Op woensdag 6 november 2024 04:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zijn er al odds van betting sites gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |