Zo. Klote nieuws om mee op te staan.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef quirina het volgende:
Ik las al dat gekke Trump al voor staat. Jammer.
Maar het is wel beter voor America. Niet voor ons, maar voor hun wel.
Als Harris wint krijgen ze daar burgeroorlog.
Hoe treurig is het dat mensen denken dat Trump de beste keus is. De man deugt als mens totaal niet, als je dat niet inziet is het einde zoek.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef quirina het volgende:
Harris ook niet, keuze tussen een douche en een turd sandwich deze verkiezingen.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:37 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hoe treurig is het dat mensen denken dat Trump de beste keus is. De man deugt als mens totaal niet, als je dat niet inziet is het einde zoek.
I weep for humanity.![]()
Maar een ding scheelt, waarschijnlijk hoeft de VS nooit meer naar de stembus als Trump wint. Dan zal hij wel een voorbeeld nemen aan de dictators waar hij zo'n bewondering voor heeft.
vreselijk een land van 350 miljoen mensen en dan komen ze met deze twee idioten als presidentskandidaatquote:Op woensdag 6 november 2024 06:37 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hoe treurig is het dat mensen denken dat Trump de beste keus is. De man deugt als mens totaal niet, als je dat niet inziet is het einde zoek.
I weep for humanity.![]()
Maar een ding scheelt, waarschijnlijk hoeft de VS nooit meer naar de stembus als Trump wint. Dan zal hij wel een voorbeeld nemen aan de dictators waar hij zo'n bewondering voor heeft.
Harris zal ook genoeg op aan te merken zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Harris ook niet, keuze tussen een douche en een turd sandwich deze verkiezingen.
[ [url=https://mediaproxy.tvtropes.org/width/1200/https://static.tvtropes.o(...)4409.jpeg]afbeelding[/url] ]
het is maar de vraag of ie ooit weer weg gaatquote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef quirina het volgende:
Dit ja. Het is onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vreselijk een land van 350 miljoen mensen en dan komen ze met deze twee idioten als presidentskandidaat
quote:Op woensdag 6 november 2024 07:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is maar de vraag of ie ooit weer weg gaat
Inderdaad heel bijzonder,quote:Op woensdag 6 november 2024 06:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vreselijk een land van 350 miljoen mensen en dan komen ze met deze twee idioten als presidentskandidaat
Hij zelf wel, tis niet de jongste meer.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is maar de vraag of ie ooit weer weg gaat
Hij heeft nog wel een enge zoon achter de hand.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zelf wel, tis niet de jongste meer.
Dan komt er idd een ander vergelijkbaar poppetjequote:Op woensdag 6 november 2024 07:04 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel een enge zoon achter de hand.
Trump Dynasty, zoals in grote voorbeeld Noord Korea.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:04 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Wel meerdere.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:04 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Republikeinen gewonnen met best verschil.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar ongeacht wie wint, is het toch van groot belang wie er in de senaat zit? Hoe zijn die verhoudingen en hoe werkt dat?
quote:Op woensdag 6 november 2024 07:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Kan dat al?
(ben nog in denial denk)
Het moment om uit te stappen en te cashen is nader.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:56 schreef VEM2012 het volgende:
Bij dezen feliciteer ik iedereen met het feit dat de democratie en vrijheid van meningsuiting is gered, alsmede datde kans op een derde wereldoorlog weer terug zal gaan naar nihil.
En voor diegenen met crypto is het ook lekker wakker worden.
USA! USA! USA!
Geloof dat republikeinen zowel in de senaat als huis van afgevaardigden de meerderheid gaan krijgen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar ongeacht wie wint, is het toch van groot belang wie er in de senaat zit? Hoe zijn die verhoudingen en hoe werkt dat?
Dat zal echt niet minder worden. Of denk je dat hier de verdeeldheid is afgenomen nu Wilders best ruim de grootste was?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat fijn is dat als het een monsterzege wordt voor Trump er geen twijfel mogelijk is en dit de verdeeldheid en spanningen doen afnemen.
Ja vind ik wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zal echt niet minder worden. Of denk je dat hier de verdeeldheid is afgenomen nu Wilders best ruim de grootste was?
Goed punt. Nakaarten wordt dan hopelijk niet zo gewelddadig.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat fijn is dat als het een monsterzege wordt voor Trump er geen twijfel mogelijk is en dit de verdeeldheid en spanningen doen afnemen.
Volgens mij is dat niet iets wat nu pas zo is. Bij mij op de studie waren de meesten wel kritisch over massa-immigratie en de kwade delen van de islamitische ideologie.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja vind ik wel.
Mensen ook hoog opgeleid durven eindelijk toe te geven helemaal klaar te zijn met de buitenlandse invasie. En dat dat moet stoppen
Zeg dat. Reps lijken een triple whammy te halen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een gefaal bij de Democraten.
Nou nou even afwachten, kans is groot dat ze de telling stilleggen zodra ze weten hoeveel stemmen Harris nodig heeft en dan schuiven ze wel weer miljoenen poststemmen naar binnen midden in de nacht.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat kan niet meer. Verschil is te groot.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:18 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nou nou even afwachten, kans is groot dat ze de telling stilleggen zodra ze weten hoeveel stemmen Harris nodig heeft en dan schuiven ze wel weer miljoenen poststemmen naar binnen midden in de nacht.
Je vergeet de groep mensen met een IQ van 100+.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:19 schreef Viesdik het volgende:
Het groepje mensen dat op kamalalala kameleon heeft gestemd kan je groeperen in de volgende losergroepen.
*lgbtq
*woke
*antifa
*ex reb
*blm negers
*acteurs
*meelopers en mensen met een ruggengraat als rubber
*communisten
En geen enkel normaal denkend Amerikaan wil iets met die losers te maken hebben.
Heeft Frans Timmermans al gereageerd?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Heerlijk. Weer heel lang zure stukken in de media. verongelijkte reacties etc.
Lekker radio 1 luisteren nu.
The one to bring balance to the forcequote:Op woensdag 6 november 2024 08:10 schreef TornadoDK het volgende:
He is the chosen one.
Saved by god to save the world
Dat associeert Viesdik met deze mensen allen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je vergeet de groep mensen met een IQ van 100+.
Je bedoeld meer dan de helft van de amerikanen dus?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:19 schreef Viesdik het volgende:
Het groepje mensen dat op kamalalala kameleon heeft gestemd kan je groeperen in de volgende losergroepen.
*lgbtq
*woke
*antifa
*ex reb
*blm negers
*acteurs
*communisten
En geen enkel normaal denkend Amerikaan wil iets met die losers te maken hebben.
't is nu 51 - 47% voor Trump.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:23 schreef Shotty het volgende:
[..]
Je bedoeld meer dan de helft van de amerikanen dus?
Misschien wint trump, maar hij wint niet de popular vote. Meer dan de helft van de amerikanen stemt op Harris.
Maar goed, je gebruik van het woord “negers” zegt al genoeg. Of laat mij raden, “neger” racistisch vinden is zeker woke?
Neger is een normaal woord.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:23 schreef Shotty het volgende:
[..]
Misschien wint trump, maar hij wint niet de popular vote. Meer dan de helft van de amerikanen stemt op Harris.
Maar goed, je gebruik van het woord “negers” zegt al genoeg. Of laat mij raden, “neger” racistisch vinden is zeker woke?
Oooh wat is het heerlijk zuur op de NPO. En dan zijn het nog niet eens de Nederlandse verkiezingen waar het om gaat.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Neger is gewoon een woord he.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:23 schreef Shotty het volgende:
[..]
Zit je nu op jezelf te reagerenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Oooh wat is het heerlijk zuur op de NPO. En dan zijn het nog niet eens de Nederlandse verkiezingen waar het om gaat.
Ik zou meteen tekenen voor de rust in de wereld tijdens de eerste periode van Trump. Hoop dat het hem lukt om het Rusland/Oekraïne conflict op te lossen en het Israël/Gaza conflict.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet je wat ik grappig zou vinden.
Dat Trump in het eerste jaar een oplossing vind in het OEK/RUS conflict door zoals gevraagd de NAVO grenzen terug te trekken naar de situatie die te doen is waarvoor in ruil Rusland Oekraïne met rust laat. En er grotendeels vrede ontstaat.
Dat Trump Nethanyahu op de flikker geeft of laat vervangen en het midden oosten weer rustig krijgt:
(Dems worden aangestuurd door Joden uit NY)
En dan 4 jaar met rare opmerkingen een relatief rustige periode doorstaat.
Dan zullen mensen die overtuigd zijn van het gevaar en de WW3 die zouden starten toch iets meer inzichten moeten krijgen.
Israel/Gaza geef ik wel enige kans, Rusland/Oekraine lijkt me volstrekt kansloos. Oekraine gaat geen centimeter toegeven en Rusland is te invested om nu te stoppen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik zou meteen tekenen voor de rust in de wereld tijdens de eerste periode van Trump. Hoop dat het hem lukt om het Rusland/Oekraïne conflict op te lossen en het Israël/Gaza conflict.
Precies, dit is de grote fout geweest van de Dems. Een fatsoenlijke kandidaat had de vloer aangeveegd met Trump, en ze hebben er gewoon 3/4 jaar voor gehad. Nee dan komen ze met DEI hire Harris die nog nooit een verkiezing heeft gewonnen en gewoon echt niet kan, ze komt niet uit haar woorden, heeft geen idee waar ze het over heeft en straalt gewoon zwakte uit. Het lijkt mij een heerlijk persoon om eens een avondje mee door te zakken, maar als president wil je zoiets niet hebben.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat gesukkel van/met Biden hadden de Dems al veel eerder moeten tackelen ipv 3 maanden voor de verkiezingen.
Bij voorkeur in 2021 al.
Ben wel klaar met die radicalen die gaan bepalen dat een woord dat decennia gewoon gebruikt wordt, plotseling niet meer mag.quote:
Het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als dat gebeurt. Maar met Trump weet je het nooit. Het is het ene uiterste of het andere uiterste. Laten we hopen dat het goed afloopt in de toekomst.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat Trump in het eerste jaar een oplossing vind in het OEK/RUS conflict door zoals gevraagd de NAVO grenzen terug te trekken naar de situatie die te doen is waarvoor in ruil Rusland Oekraïne met rust laat. En er grotendeels vrede ontstaat.
Dat Trump Nethanyahu op de flikker geeft of laat vervangen en het midden oosten weer rustig krijgt:
Dan zullen mensen die overtuigd zijn van het gevaar en de WW3 die zouden starten toch iets meer inzichten moeten krijgen.
Trump kan geen landen uit de NAVO gooien. Poetin had ook helemaal geen NAVO nodig om zijn oorlog te starten.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Hij gaat zelfs dd popular vote pakken zoals het er nu naar uit ziet (wat al een tijdje in de kaarten zat). Dus zelfs daar kan niemand zich meer achter verschuilen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:23 schreef Shotty het volgende:
[..]
Toch ook de populair vote?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij gaat zelfs dd popular vote pakken zoals het er nu naar uit ziet (wat al een tijdje in de kaarten zat). Dus zelfs daar kan niemand zich meer achter verschuilen.
quote:
Fok! Op zijn best.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Neger is een normaal woord.
Of ontken je het bestaan van negers racist?
Tsja, kankerhoer is ook gewoon een woord.quote:
Kanker en hoer dan weer niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, kankerhoer is ook gewoon een woord.
Jij durft het bestaan van kanker en hoeren te ontkennen? Wat ouderwets van jou.quote:
Nou ik mag Harris ook niet, maar dit is ook weer niet nodig.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noem jij negers nu kankerhoer?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het is gewoon niet zo chique om scheldwoorden te gebruiken, dat is alles wat ik wil zeggen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ik mag Harris ook niet, maar dit is ook weer niet nodig.
You ziet de popje hequote:Op woensdag 6 november 2024 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het is gewoon niet zo chique om scheldwoorden te gebruiken, dat is alles wat ik wil zeggen.
Maar you do you.
Dat is nog vrij hoopvol, slechts 4?quote:
Vrij grote kans dat hij het eind van zn termijn niet haaltquote:Op woensdag 6 november 2024 08:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weer een opa als president.
Vance als presidentquote:Op woensdag 6 november 2024 08:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Vrij grote kans dat hij het eind van zn termijn niet haalt
Heeft hij haar bij de pussy gegrabbed?quote:
Sjonge. Hope is eternal zeggen ze.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:57 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Vance als presidentKarma op de neus van Amerika als Trump binnen een jaar omvalt en ze de rest van de termijn met hem zitten.
Volgens mij heeft geen enkele zender dat gedaan?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:02 schreef Oud_student het volgende:
Een nederlaag voor de Fake News zenders die Kamala de winst toespraken.
Congratulations mister President !!
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Volgens mij heeft geen enkele zender dat gedaan?
Een paar dagen gelden lag Kamala volgens de pols van deze Fake News zenders voorquote:Op woensdag 6 november 2024 09:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja heel Europa want dit worden de wild west jaren qua beleid.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gefeliciteerd dan maar alvast aan de Trump stemmers.
Rutte zal flink aan de bak moeten vrees ik. Hopelijk heeft hij al een plan klaarliggen.
Omdat mensen het alternatief gewoon zat zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja heel Europa want dit worden de wild west jaren qua beleid.
Maar ik kan er met mijn pet niet bij dat je na het vorige debacle en zijn veroordelingen in samenspraak met zijn uitingen voor deze man kiest. Die man kan nog geen twee coherente zinnen produceren. Het is ene beetje alsof Ali B hier MP zou worden.
Elk nadeel heb ze voordeel.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:05 schreef phpmystyle het volgende:
Trump zal de uitslag heus wel gaan accepteren. Links maakte zich daar zorgen over.
Coherent beleid en vrijheid zonder veel rancune?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat mensen het alternatief gewoon zat zijn.
Hoezo? Europa moet eens niet zo leunen op de VS en meer zelfstandiger worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar ik kan er met mijn pet niet bij dat je na het vorige debacle en zijn veroordelingen in samenspraak met zijn uitingen voor deze man kiest. Die man kan nog geen twee coherente zinnen produceren. Het is ene beetje alsof Ali B hier MP zou worden.
https://fortune.com/2024/(...)elphia-pennsylvania/quote:Op woensdag 6 november 2024 09:05 schreef phpmystyle het volgende:
Trump zal de uitslag heus wel gaan accepteren. Links maakte zich daar zorgen over.
Dit zie je hier toch ook?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:05 schreef Zoddie het volgende:
Tja das kut.
Maar hebben ze ook wel zelf voor gezorgd.
De 'witte' man was de boogieman, de slechterik, de nazi.
De man was trots arbeider te zijn en voor zijn familie te zorgen, ze aan het lachen brengen met soms ietwat foute grappen. Maar nu is hij domrechts, een racist, een bigot.
Alles wat een kleurtje heeft is geweldig, speciaal, geweldige cultuur en achtegrond.
Ze lachen om de blanke cultuur, bestaat niet zeggen ze.
Jonge mannen worden de armen van Andrew Tate ingedreven omdat ze worden aangevallen van alle kanten, mannen zijn eenmaal de oorzaak van alle ellende in de wereld.
Vindt je het dan heel gek dat mensen er een beetje zat van worden?
Ik zeg niet dat het allemaal zo is, ik weet heel goed dat in het echte leven je dit weinig tegen komt.
Maar op media en social media leeft het wel heel erg en hoe meer men online leeft hoe meer men in hokjes geschoven wordt.
Vrijheid van wat? Er is wel meer in het leven dan alleen maar dat abortus onderwerp.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Coherent beleid en vrijheid zonder veel rancune?
Lol.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:10 schreef Zoddie het volgende:
[..]
https://fortune.com/2024/(...)elphia-pennsylvania/
Maar, volgens Trump wordt er ontzetten veel gecheat, misschien moeten ze maar opnieuw gaan tellen dan
Volgens mij was het juist 50-50 en zou het dus heel spannend worden hoor? Of naar welke fake news zenders kijk jij dan?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:04 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Een paar dagen gelden lag Kamala volgens de pols van deze Fake News zenders voor
Dan nog. En zo 50/50 was het niet....quote:Op woensdag 6 november 2024 09:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist 50-50 en zou het dus heel spannend worden hoor? Of naar welke fake news zenders kijk jij dan?
De waarheid is niet belangrijk voor Trump aanhangers.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Naja, ik kijk er niet van op. Tis meer dat ik denk: hoeveel shit heeft die man aan zijn broek kleven en toch verafgoden ze hem. Met geld koop je allesquote:Op woensdag 6 november 2024 09:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Oh 100% mee eens maar dan nog zou het handiger en beter zijn wanneer dat coherent zou gebeuren.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:09 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoezo? Europa moet eens niet zo leunen op de VS en meer zelfstandiger worden.
En dan?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik zou trouwens als Oekraïne en Iran zijnde nu heel snel mijn kernwapenprogramma opvoeren.
Een betere veiligheidsgarantie.quote:
Gelukkig kunnen ze naar de rechter om te eisen dat Trump de overwinning accepteert.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:05 schreef phpmystyle het volgende:
Eerst maar eens afwachten of ze de uitslagen accpeteren, ik zie/hoor nog geen speech of felicitaties. En de vorige keer was het mimimimi Poetin interfered elections..quote:Op woensdag 6 november 2024 09:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen ze naar de rechter om te eisen dat Trump de overwinning accepteert.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:26 schreef Lospedrosa het volgende:
There, there… there, there…quote:Op woensdag 6 november 2024 08:18 schreef Shotty het volgende:
De man zegt letterlijk dat hij mensen die het politiek met hem oneens de gevangenis in wil gooien.
Toch denken mensen dat hij goed zal zijn voor de vrijheid van meningsuiting.
De man wil miljoenen mensen deporteren.
Toch denken mensen dat hij goed is voor de eenheid.
De man zegt letterlijk dat hij een einde maakt aan stemmen.
Toch denken mensen dat hij goed is voor de democratie.
Laat je niet voor de gek houden. De winnaar van de Amerikaanse presidentsverkiezingen is Putin. Niemand anders.
Blanke vrouw wilden ze ook niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:23 schreef Hathor het volgende:
Tsja....dit is wat je krijgt als je al je kaarten op een zwarte vrouw zet, dat gaat in de VS gewoon niet werken. De democraten hebben simpelweg politieke zelfmoord gepleegd met deze keuze, de uitslag verbaast mij in ieder geval totaal niet.
Ben ik met je eens.quote:
Ja maar dat meende hij allemaal niet zoquote:Op woensdag 6 november 2024 08:18 schreef Shotty het volgende:
De man zegt letterlijk dat hij mensen die het politiek met hem oneens de gevangenis in wil gooien.
Toch denken mensen dat hij goed zal zijn voor de vrijheid van meningsuiting.
De man wil miljoenen mensen deporteren.
Toch denken mensen dat hij goed is voor de eenheid.
De man zegt letterlijk dat hij een einde maakt aan stemmen.
Toch denken mensen dat hij goed is voor de democratie.
Laat je niet voor de gek houden. De winnaar van de Amerikaanse presidentsverkiezingen is Putin. Niemand anders.
'Europa' bestaat niet, net zo min als dat de Amerika's geen land zijn. Het wordt tijd dat de natiestaten in Europa gaan herrijzen. Internationale samenwerking is dood.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:09 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoezo? Europa moet eens niet zo leunen op de VS en meer zelfstandiger worden.
Op inhoud lijkt me sterk, Trump heeft geen inhoud, het is een seniele ouwe gek die alleen maar onzin uitkraamt. Net die speech van hem gezien en alles was weer tremendous en awesome en great en we have the best people in the world blah blah blah.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Blanke vrouw wilden ze ook niet.
Of misschien is er op de inhoud gestemd en niet op de huls.
Waarom? Dat is toch verwerpelijk en gevaarlijk?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:32 schreef Haushofer het volgende:
Zou wel lachen zijn als Harris nu 4 jaar lang "They stole the elections!" gaat roepen.
Deze Veritasium-video is ook wel leuk:quote:Op woensdag 6 november 2024 09:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Op inhoud lijkt me sterk, Trump heeft geen inhoud, het is een seniele ouwe gek die alleen maar onzin uitkraamt. Net die speech van hem gezien en alles was weer tremendous en awesome en great en we have the best people in the world blah blah blah.
Maar goed, het zegt wel genoeg dat ze die treinramp verkiezen boven een zwarte vrouw.
‘Ik ben Trump niet’ is simpelweg niet echt compelling…quote:Op woensdag 6 november 2024 09:21 schreef loveli het volgende:
Als alle 81 miljoen Biden-stemmers dit keer weer D hadden gestemd, was Harris gewoon president geworden. Blijkbaar kreeg ze minder mensen op de been dan Biden. Slechte campagne van de democraten dat ze zoveel minder mensen op de been hebben gekregen dit jaar.
Ik denk dat de meerderheid van de Amerikanen nog niet toe is aan 'woke' en daarnaast ook een laatste strohalm zocht om een traditionele blanke familie-als-hoeksteen-van-de-samenleving staat te zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Blanke vrouw wilden ze ook niet.
Of misschien is er op de inhoud gestemd en niet op de huls.
Klopt, helaas ziet het er naar uit dat de blanke hetero man rechts overal aan het winnen is.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit zie je hier toch ook?
En met hetzelfde effect.
En wat is daarmee mis?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk dat de meerderheid van de Amerikanen nog niet toe is aan 'woke' en daarnaast ook een laatste strohalm zocht om een traditionele blanke familie-als-hoeksteen-van-de-samenleving staat te zijn.
Eigenlijk zouden ze het liefste CDA stemmen.
Zo traditioneel zijn ze nou ook weer niet, ze slapen niet eens in hetzelfde bed, niet eens in dezelfde slaapkamer.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk dat de meerderheid van de Amerikanen nog niet toe is aan 'woke' en daarnaast ook een laatste strohalm zocht om een traditionele blanke familie-als-hoeksteen-van-de-samenleving staat te zijn.
Eigenlijk zouden ze het liefste CDA stemmen.
Klopt, dat is het vermakelijke.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom? Dat is toch verwerpelijk en gevaarlijk?
Dit is wel heerlijk natuurlijk, zuur links gejank. Maar even serieus, voor het buitenland van de vs is dit echt niet best.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Maar waar is jullie democratische gezindheid gebleven?quote:
Daar is niks mis of goed mee. Ik geef slechts een analyse van de uitslag.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wat is daarmee mis?
Het culturele liberalisme maakt iedereen ongelukkig.
Nou ja, er is natuurlijk wel 4 jaar overheen gegaan.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:21 schreef loveli het volgende:
Als alle 81 miljoen Biden-stemmers dit keer weer D hadden gestemd, was Harris gewoon president geworden. Blijkbaar kreeg ze minder mensen op de been dan Biden. Slechte campagne van de democraten dat ze zoveel minder mensen op de been hebben gekregen dit jaar.
Onzin.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar is niks mis of goed mee. Ik geef slechts een analyse van de uitslag.
"Ik heb persoonlijk niks tegen homo's of zwarten maar ze moeten zich wel een beetje gedeisd houden"
Je bedoeld voor Europa is dit niet best. Autoritaire landen lachen zich de ballen uit de broek.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is wel heerlijk natuurlijk, zuur links gejank. Maar even serieus, voor het buitenland van de vs is dit echt niet best.
Putler knijpt in zijn handjes man.
Maargoed, je kan ook weer naar de dems wijzen door een weiniv aansprekende kandidaat naar voren te zetten. Maar echt, dit is kut.
Grappig die beschuldiging van iemand die Trump zijn terreurcampagne heeft goedgepraatquote:Op woensdag 6 november 2024 09:49 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Links zal niet gaan zeuren over election fraud, die pakken gelijk de wapens op en gaan aanslagen plegen op Orange man.
Eric Adams had wel de juiste toon en uitstraling, maar die kreeg teveel tractie en is alweer vakkundig de nek omgedraaid door Pelosi cs.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Net op BNR, het probleem wat nu ontstaat bij de democraten. Harris zal naar de achtergrond verdwijnen (die zien we niet terug)
Maar een bekende charismatische nieuwe leider ontbreekt. Maar ook de achterhaalde oneliners en beleid moeten op de schop.
Ze moeten een soort nieuwe Tony Blair zoeken die van Labor New Labor maakte. Vernieuwd met eigen progressieve ideeën en geen oude retoriek van Franklin Roosevelt.
Veel werk te verzetten daar willen ze de volgende termijn weer pakken.
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar is niks mis of goed mee. Ik geef slechts een analyse van de uitslag.
"Ik heb persoonlijk niks tegen homo's of zwarten maar ze moeten zich wel een beetje gedeisd houden"
Die heks Pelosi is ook een grote factor daar hè?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eric Adams had wel de juiste toon en uitstraling, maar die kreeg teveel tractie en is alweer vakkundig de nek omgedraaid door Pelosi cs.
Verder begrijp ik dat Biden nu aan het infuus ligt wegens uitdroging door een oncontroleerbare lachstuip.
Het is pas een paar uurtjes duidelijk dat hij waarschijnlijk gewonnen heeft. Geef het even wat tijdquote:Op woensdag 6 november 2024 09:56 schreef Tekaschi het volgende:
Weken/maanden lees je dat de financiële markten compleet zouden instorten als Trump gekozen zou worden, bleek ook weer onzin te zijn.
What can be, unburdened by what has been.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:59 schreef phpmystyle het volgende:
Misschien gaat Harris over 4 jaar nog een keer. Wel vermakelijk zo'n hysterische lachende vrouw.
Over 4 jaar maken we de balans op.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is pas een paar uurtjes duidelijk dat hij waarschijnlijk gewonnen heeft. Geef het even wat tijd
Was vrouw met veel inhoud en teksten. Dat moeten we haar nagevenquote:
Natuurlijk stort niet alles in, maar het zorgt wel voor verschuivingen. Beleid maakt overigens meer.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:56 schreef Tekaschi het volgende:
Weken/maanden lees je dat de financiële markten compleet zouden instorten als Trump gekozen zou worden, bleek ook weer onzin te zijn.
Je leest vaak dat Trump veel golft enzo.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Lekker vanaf de zijlijn meekijken![]()
Big talk, nu dus maar waar maken, meneer Trump.
Achteraf moeten ze niet janken dat hij er een potje van heeft gemaakt. Laat het maar zien
Dat krijg je ervan wanneer je vast zit in je eigen bubbelquote:Op woensdag 6 november 2024 10:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die maken elkaar helemaal gek, niet gezond hoor wat je daar allemaal leest.
Btc schiet wel omhoogquote:Op woensdag 6 november 2024 10:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is pas een paar uurtjes duidelijk dat hij waarschijnlijk gewonnen heeft. Geef het even wat tijd
Lekker een beetje golfen en hamburgers vreten. Leuk baantje wel, presidentquote:Op woensdag 6 november 2024 10:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je leest vaak dat Trump veel golft enzo.
Dat is in principe een positieve eigenschap.
Hij is gewend om zaken uit te besteden naar de mensen om hem heen en alleen grote lijnen uit te zetten. En zelf eens op het vliegtuig stapt waar nodig.
Afgezien van Trump als persoon is dat denk ik wel de beste methode om te leiden.
Zelf niet te druk, niet in details, je vertrouwen leggen naar mensen om je heen, jonger en eager geld te verdienen.
De grote lijn volgen, zelf kunnen ontspannen en dus goed blijven denken en scherp blijven.
Ik zou ook op haar hebben gestemd en ik val onder geen enkele van deze boven genoemde groepjes.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:19 schreef Viesdik het volgende:
*lgbtq
*woke
*antifa
*ex reb
*blm negers
*acteurs
*communisten
En geen enkel normaal denkend Amerikaan wil iets met deze losers te maken hebben.
Mevrouw word saladquote:Op woensdag 6 november 2024 10:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was vrouw met veel inhoud en teksten. Dat moeten we haar nageven![]()
![]()
Zullen de komende dagen/weken wel weer genoeg hysterie meekrijgen, in januari niet anders. Geweld, vernielingen tot doden aan toe. Maar ja, die rondleiding op 6 januari dat was pas erg.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die maken elkaar helemaal gek, niet gezond hoor wat je daar allemaal leest.
Jullie?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar waar is jullie democratische gezindheid gebleven?
Het gaat om de "rule of law".
Dat je verliest van Trump zegt niks over Trump, maar alles over je eigen falen.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:46 schreef epicbeardman het volgende:
Je zal maar verliezen van een crimineel, fraudeur, verkrachter. Haha.
NPO zijn ook weer lekkere sadpandas, heerlijk alles teruglezen en kijken. REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Serieusquote:Op woensdag 6 november 2024 10:05 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Zullen de komende dagen/weken wel weer genoeg hysterie meekrijgen, in januari niet anders. Geweld, vernielingen tot doden aan toe. Maar ja, die rondleiding op 6 januari dat was pas erg.
communist/socialist/feministquote:Op woensdag 6 november 2024 10:04 schreef popje het volgende:
[..]
Ik zou ook op haar hebben gestemd en ik val onder geen enkele van deze boven genoemde groepjes.
Mja, een beetje jammer dat hij dit dus totaal niet kan volgens vrijwel iedereen die ooit met hem gewerkt heeft.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De grote lijn volgen, zelf kunnen ontspannen en dus goed blijven denken en scherp blijven.
Doden? De enige dode bleek een Trump supporter te zijn. Ik praat het niet goed, maar dit jaar zag ik toch een grotere groep pro hamas supporters het capitool bezetten en zwaarder rellen dan de 6 januari club.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Serieus![]()
![]()
.
Een gewapende opstand waar doden gevallen zijn ene rondleiding noemen?
Wie pleegt er aanslagen dan? De republikeinen nietquote:Op woensdag 6 november 2024 09:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Grappig die beschuldiging van iemand die Trump zijn terreurcampagne heeft goedgepraat
Je bent die politieagenten vergeten?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:07 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Doden? De enige dode bleek een Trump supporter te zijn. Ik praat het niet goed, maar dit jaar zag ik toch een grotere groep pro hamas supporters het capitool bezetten en zwaarder rellen dan de 6 januari club.
Bij de exitpolls vragen ze kiezers waarop ze gestemd hebben en waarom.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
‘Ik ben Trump niet’ is simpelweg niet echt compelling…
Vertel dat maar tegen de familie van meerdere dode agenten.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:08 schreef jigggy het volgende:
[..]
Wie pleegt er aanslagen dan? De republikeinen niet
Dat doe je wel door het letterlijk een rondleiding te noemen. Dan spoor je ook niet helemaal hoorquote:
Die zal er net zo democratisch uitgewerkt worden als Biden.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:59 schreef phpmystyle het volgende:
Misschien gaat Harris over 4 jaar nog een keer. Wel vermakelijk zo'n hysterische lachende vrouw.
2nd thatquote:Op woensdag 6 november 2024 10:02 schreef -river- het volgende:
Als de blanke man niet overal de schuld van zou krijgen en er minder discriminatie kaarten getrokken zouden worden dan had de uitslag er heel anders uit gezien, persoonlijk baal ik enorm dat een clown zo een groot land mede mag regeren.
Benieuwd waar ze straks mee komen.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Die zal er net zo democratisch uitgewerkt worden als Biden.
Biden had echt een beter verhaal dan ‘ik ben Trump niet’.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:10 schreef Shotty het volgende:
[..]
Bij de exitpolls vragen ze kiezers waarop ze gestemd hebben en waarom.
4 jaar geleden was de top reden: “het is trump niet”
Helaas hebben de democraten er teveel op gerekend dat dit nog een keer zou werken.
Ik reageer inderdaad op mezelf.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:30 schreef FYazz het volgende:
[..]
Zit je nu op jezelf te reageren![]()
Maar zo zuur is het op de NPO toch niet. Ik vond ze de hele nacht wel objectief hoor. Lieten ook veel Trump-supporters aan het woord.
En dan ga je als zwevende kiezer natuurlijk stemmen op een verkrachter. Heel logisch.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Biden had echt een beter verhaal dan ‘ik ben Trump niet’.
Daarnaast was de approval rating van Trump in de afgelopen 4 jaar gestegen tot 48% meen ik. Dat hadden de Dems zich mogen beseffen.
Harris was simpelweg een hele slechte kandidaat, die bij de base aansprak, maar juist ver stond van de zwevende kiezers.
Republikeinen zijn wapen bezitters en schutters.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:08 schreef jigggy het volgende:
[..]
Wie pleegt er aanslagen dan? De republikeinen niet
Democraten niet?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Republikeinen zijn wapen bezitters en schutters.
Nogal off topic, maar dit boekje is een aanrader. Het beschrijft in droge, Engelse humor hoe na een hindernisvolle dag golfen complexe levensproblemen (vaak met vrouwen) opeens heel simpel opgelost zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je leest vaak dat Trump veel golft enzo.
Dat is in principe een positieve eigenschap.
quote:Op woensdag 6 november 2024 10:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je bent die politieagenten vergeten?
Ja laat maar eens zien dan want zover ik weet stonden die niet als een wilde in het congres/senaat en dat gebouw te plunderen.
Was geen aandacht voor in de Nederlandse media, want we weten allemaal hoe het werkt. Rechts slecht, links goed.quote:
Hasan, dat is toch die streamer die terroristen (kapers) een platform gaf.quote:
De bestorming van het kapitool downplayenquote:Op woensdag 6 november 2024 10:18 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Wat een lieve vreedzame mensen, inderdaad totaal anders dan 6 januari, want deze mensen komen ermee weg omdat ze de "juiste" mening hebben natuurlijk.
De reden dat jij en anderen 6 januari erger vinden en dit niks voorstelt komt omdat jullie de voorgekauwde meningen van de media slikken als zoete koek, dat is het grote verschil tussen 6 januari en de Hamas rellen.
Klopt iddquote:Op woensdag 6 november 2024 10:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Hasan, dat is toch die streamer die terroristen (kapers) een platform gaf.
Hij heeft nog niet gewonnen he.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:24 schreef epicbeardman het volgende:
Niemand van de celebs of Hillary/Obama/Kamala durven meer hen "X" accounts te gebruiken. Ze zijn allemaal muisstil. Zijn ze al hen pc's aan het wipen en emigratie plannen aan het maken?
Laster is een misdrijf, wist je dat?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En dan ga je als zwevende kiezer natuurlijk stemmen op een verkrachter. Heel logisch.
Dat Trump vieze dingen doet is gwn een feitquote:Op woensdag 6 november 2024 10:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laster is een misdrijf, wist je dat?
Praktisch wel. En flink ook. Landslide.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet gewonnen he.
Ik zie ze weinig dingen daar slopen en terroriseren. Wat mij betreft moeten die er ook uit geknuppeld worden maar dit zijn toch echt andere beelden.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:18 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Wat een lieve vreedzame mensen, inderdaad totaal anders dan 6 januari, want deze mensen komen ermee weg omdat ze de "juiste" mening hebben natuurlijk.
De reden dat jij en anderen 6 januari erger vinden en dit niks voorstelt komt omdat jullie de voorgekauwde meningen van de media slikken als zoete koek, dat is het grote verschil tussen 6 januari en de Hamas rellen.
Judge clarifies: Yes, Trump was found to have raped E. Jean Carrollquote:Op woensdag 6 november 2024 10:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat weet je best.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:24 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
@:glazenmaker welke terreurcampagne?
Zou ik als Amerikaan ook doen.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:24 schreef epicbeardman het volgende:
Niemand van de celebs of Hillary/Obama/Kamala durven meer hen "X" accounts te gebruiken. Ze zijn allemaal muisstil. Zijn ze al hen pc's aan het wipen en emigratie plannen aan het maken?
Hij is zeker niet brandschoon, maar hij is niet veroordeeld wegens verkrachting en derhalve is het laster. Een misdrijf.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat Trump vieze dingen doet is gwn een feit
Och, uiteindelijk is het de gemiddelde Trump-aanhanger die de gevolgen van zijn presidentschap op een negatieve manier gaat merken.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:24 schreef epicbeardman het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2024 10:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die hebben nog wat meer modern verstand dat wapens niet zo horen
Tuurlijk knul, dat zei je 8 jaar geleden ook zeker?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zou ik als Amerikaan ook doen.
4 jaar van kapot maken van de VS komt eraan.
Verkrachting ook. Waar de President-elect gewoon voor veroordeeld isquote:Op woensdag 6 november 2024 10:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit, wist je dat?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die zitten in een hoekje te duimzuigen met hun knuffel in de hand...quote:Op woensdag 6 november 2024 10:24 schreef epicbeardman het volgende:
Oh, je gaat de gevolgen wel merken..quote:Op woensdag 6 november 2024 10:29 schreef matspontius het volgende:
Naast het feit dat hij nu weer president is heeft hij ook de volledige macht in hand in de Senaat en het huis van Afgevaardigen. Volgens mij is dat vrij uniek in de afgelopen historie van de USA politiek. Ben benieuwd wat dat gaat opleveren. Een hele vette overwinning dus voor Trump![]()
Feiten doen er al een tijdje niet meer toequote:Op woensdag 6 november 2024 10:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit, wist je dat?
dat is hij niet/quote:Op woensdag 6 november 2024 10:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het wordt eens tijd dat je niet alleen linkse, leugenachtige, media tot je neemt.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Judge clarifies: Yes, Trump was found to have raped E. Jean Carroll
Voor je de FBI op bianconeri afstuurt, we zitten hier op een Nederlands forum onze mening te uiten.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij is zeker niet brandschoon, maar hij is niet veroordeeld wegens verkrachting en derhalve is het laster. Een misdrijf.
Uit jouw eigen link:quote:Op woensdag 6 november 2024 10:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee, het is dus geen feit, want de jury ging niet mee in deze claim.quote:After Donald Trump was found liable for sexually abusing and defaming E. Jean Carroll, his legal team and his defenders lodged a frequent talking point.
Despite Carroll’s claims that Trump had raped her, they noted, the jury stopped short of saying he committed that particular offense. Instead, jurors opted for a second option: sexual abuse.
Doe ff een linkje?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je bent die politieagenten vergeten?
quote:Medical Examiner Finds USCP Officer Brian Sicknick Died of Natural Causes
Ook voor jou is het hier prima uitgelegd:quote:Op woensdag 6 november 2024 10:30 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Verkrachting ook. Waar de President-elect gewoon voor veroordeeld is
Keurig terug te lezen in de court documents van de defamation zaak waar de rechter het speciaal voor de maga's verduidelijkte https://storage.courtlist(...)ysd.543790.200.0.pdf
Nog niet officieel. Maar dat Harris hem nog voorbij gaat lijkt onwaarschijnlijk?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:32 schreef HowardRoark het volgende:
Is het nu al officieel beslist of niet?
Er staat mij bij dat Trump de vorige keer ook de leiding had en toen ineens Biden hem nog voorbij bleek te gaan.
Ik weet dat jij niets weet van Amerikaans Recht.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Op basis van wat zou dat niet onder laster vallen volgens jou?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Voor je de FBI op bianconeri afstuurt, we zitten hier op een Nederlands forum onze mening te uiten.
Juist. Hij is er in die zaak niet schuldig aan bevonden want dat kan niet. Dat wil niet zeggen dat er geen sprake is van verkrachting. Dat hij iemand verkracht heeft is gewoon een feit. Ook al is hij daar in die zaak niet voor veroordeeld.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook voor jou is het hier prima uitgelegd:
https://www.newsweek.com/(...)-guilty-rape-1799935
In een civiele zaak kan je niet schuldig worden bevonden aan verkrachting. Dat kan alleen in een strafzaak.
Samen met Michael Vos, die uitlegt qaarom Harris de beste keuze was en dat Biden scherp als altijd is.quote:
Kan simpelweg niet meer. Maar het is inderdaad nog niet officieel.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nog niet officieel. Maar dat Harris hem nog voorbij gaat lijkt onwaarschijnlijk?
Hoe is het volgens jou dan een feit?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Juist. Hij is er in die zaak niet schuldig aan bevonden want dat kan niet. Dat wil niet zeggen dat er geen sprake is van verkrachting. Dat hij iemand verkracht heeft is gewoon een feit. Ook al is hij daar in die zaak niet voor veroordeeld.
Toen ik Van Jones hoorde miepen wist ik het alweer. Het begon impliciet met racisme en seksisme, daarna de transkaart en hoe zielig het wel niet was voor illegalen dat ze nu bang moeten zijn dat er gehandhaafd wordt…quote:Op woensdag 6 november 2024 10:37 schreef Dutchguy het volgende:
Moet zeggen dat ik deze landslide niet verwacht had. Je zou hopen dat nieuwskanalen gaan proberen te doorgronden wat er gebeurd is binnen het electoraat in plaats van 'orange man bad'. Dat het wat dieper gaat dit keer. IJdele hoop waarschijnlijk.
Waarom zou het dan niet kunnen? Als Harris de overgebleven staten pakt dan gaat zij Trump nog voorbij toch?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kan simpelweg niet meer. Maar het is inderdaad nog niet officieel.
Vergelijk het met PSV tegen Girono in de blessuretijd. Officieel de 3 punten niet binnen, maar in de praktijk wel.
Nee Chicago is een hele veilige stad waar nooit geschoten wordt... oh wachtquote:
Ik heb meer vertrouwen in court documents van de daadwerkelijke rechter, dan een tabloid artikel gedateerd 3 maanden voor die documenten. Kom je zo nog met een facebook artikel?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook voor jou is het hier prima uitgelegd:
https://www.newsweek.com/(...)-guilty-rape-1799935
Nou een kleine 4 jaar terug heeft een boze menigte het capitol bestormd. Pence hield zich aan de grondwet, dus hij was ook als vijand verklaard. Zijn beveiligers waren zo bang dat ze naar huis belden om afscheid te nemen van hun familie. Na afloop heeft de vice president verklaard dat Trump zijn familie in gevaar heeft gebracht.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leg eens uit, je doet nogal wat aannames.
Welnee, in 2016 had ie dat ook.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:29 schreef matspontius het volgende:
Naast het feit dat hij nu weer president is heeft hij ook de volledige macht in hand in de Senaat en het huis van Afgevaardigen. Volgens mij is dat vrij uniek in de afgelopen historie van de USA politiek.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 november 2024 10:37 schreef Wantie het volgende:
Zelensky feliciteert Trump en houdt die aan zijn belofte de oorlog binnen 24 uur te beëindigen.
Januari geen oorlog meer![]()
https://www.nu.nl/verkiez(...)ede-in-oekraine.html
Trump heeft 267 bevestigde kiesmannen. Alaska is geen swing state en levert 3 op.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zou het dan niet kunnen? Als Harris de overgebleven staten pakt dan gaat zij Trump nog voorbij toch?
Tja, er zijn zelfs mensen die hier de hele nacht voor opblijven, dat heb ik ook nooit begrepen.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:43 schreef over_hedge het volgende:
Waarom zitten hier users ruzie met elkaar te maken over een verkiezing aan de andere kant van de wereldDoe eens rustig joh
Dus jij meent dat een rechter die hem niet schuldig kan verklaren aan verkrachting (rule of law enzo…) hem schuldig heeft verklaard aan verkrachting?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:42 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in court documents van de daadwerkelijke rechter, dan een tabloid artikel gedateerd 3 maanden voor die documenten. Kom je zo nog met een facebook artikel?
Hij kan er niet voor veroordeeld worden in die zaak. Maar dat er sprake is van verkrachting, daar is geen twijfel over. Wat snap je daar niet aan?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe is het volgens jou dan een feit?
Dit wordt grappig!!!
We leven in een land waarin we twee jaar achterlopen op wat de VS doet. Ook in Nederland was het wantrouwen rond de verkiezingen bijvoorbeeld nog nooit zo hoog geweest de laatste keer.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:43 schreef over_hedge het volgende:
Waarom zitten hier users ruzie met elkaar te maken over een verkiezing aan de andere kant van de wereldDoe eens rustig joh
Bovendien staat ie 100.000en stemmen voor in Staten die 90%+ geteld zijn maar om een of andere reden nog niet gecalled.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Trump heeft 267 bevestigde kiesmannen. Alaska is geen swing state en levert 3 op.
You do the math…
Er is extreem veel twijfel dat er sprake is van verkrachtingquote:Op woensdag 6 november 2024 10:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij kan er niet voor veroordeeld worden in die zaak. Maar dat er sprake is van verkrachting, daar is geen twijfel over. Wat snap je daar niet aan?
Bij de Trump-aanhangers ja.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er is extreem veel twijfel dat er sprake is van verkrachting
We make America great againquote:Op woensdag 6 november 2024 10:43 schreef xzaz het volgende:
Nu de VS slaapt; kunnen wij ondertussen nog even kijken in Phili:
Bekijk deze YouTube-video
De onderbouwing ontbreekt nogal.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij kan er niet voor veroordeeld worden in die zaak. Maar dat er sprake is van verkrachting, daar is geen twijfel over. Wat snap je daar niet aan?
Geen twijfel =/= feit.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat dit gewoon een forum is, slimmerik.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op basis van wat zou dat niet onder laster vallen volgens jou?
Hij is simpelweg nooit veroordeeld voor verkrachting. Die leugen vol blijven houden is van het niveau Donald Trump heeft in 2020 de verkiezingen gewonnen.quote:
Stuur mijn post maar door naar Trump danquote:Op woensdag 6 november 2024 10:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geen twijfel =/= feit.
Nog even afgezien van dat liable for sexual abuse iets totaal anders is dan het zijn van een verkrachter.
...................quote:Op woensdag 6 november 2024 10:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, je gaat de gevolgen wel merken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |