Zo. Klote nieuws om mee op te staan.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef quirina het volgende:
Ik las al dat gekke Trump al voor staat. Jammer.
Maar het is wel beter voor America. Niet voor ons, maar voor hun wel.
Als Harris wint krijgen ze daar burgeroorlog.
Hoe treurig is het dat mensen denken dat Trump de beste keus is. De man deugt als mens totaal niet, als je dat niet inziet is het einde zoek.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef quirina het volgende:
Harris ook niet, keuze tussen een douche en een turd sandwich deze verkiezingen.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:37 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hoe treurig is het dat mensen denken dat Trump de beste keus is. De man deugt als mens totaal niet, als je dat niet inziet is het einde zoek.
I weep for humanity.![]()
Maar een ding scheelt, waarschijnlijk hoeft de VS nooit meer naar de stembus als Trump wint. Dan zal hij wel een voorbeeld nemen aan de dictators waar hij zo'n bewondering voor heeft.
vreselijk een land van 350 miljoen mensen en dan komen ze met deze twee idioten als presidentskandidaatquote:Op woensdag 6 november 2024 06:37 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hoe treurig is het dat mensen denken dat Trump de beste keus is. De man deugt als mens totaal niet, als je dat niet inziet is het einde zoek.
I weep for humanity.![]()
Maar een ding scheelt, waarschijnlijk hoeft de VS nooit meer naar de stembus als Trump wint. Dan zal hij wel een voorbeeld nemen aan de dictators waar hij zo'n bewondering voor heeft.
Harris zal ook genoeg op aan te merken zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Harris ook niet, keuze tussen een douche en een turd sandwich deze verkiezingen.
[ [url=https://mediaproxy.tvtropes.org/width/1200/https://static.tvtropes.o(...)4409.jpeg]afbeelding[/url] ]
het is maar de vraag of ie ooit weer weg gaatquote:Op woensdag 6 november 2024 05:38 schreef quirina het volgende:
Dit ja. Het is onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vreselijk een land van 350 miljoen mensen en dan komen ze met deze twee idioten als presidentskandidaat
quote:Op woensdag 6 november 2024 07:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is maar de vraag of ie ooit weer weg gaat
Inderdaad heel bijzonder,quote:Op woensdag 6 november 2024 06:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vreselijk een land van 350 miljoen mensen en dan komen ze met deze twee idioten als presidentskandidaat
Hij zelf wel, tis niet de jongste meer.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is maar de vraag of ie ooit weer weg gaat
Hij heeft nog wel een enge zoon achter de hand.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zelf wel, tis niet de jongste meer.
Dan komt er idd een ander vergelijkbaar poppetjequote:Op woensdag 6 november 2024 07:04 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel een enge zoon achter de hand.
Trump Dynasty, zoals in grote voorbeeld Noord Korea.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:04 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Wel meerdere.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:04 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Republikeinen gewonnen met best verschil.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar ongeacht wie wint, is het toch van groot belang wie er in de senaat zit? Hoe zijn die verhoudingen en hoe werkt dat?
quote:Op woensdag 6 november 2024 07:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Kan dat al?
(ben nog in denial denk)
Het moment om uit te stappen en te cashen is nader.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:56 schreef VEM2012 het volgende:
Bij dezen feliciteer ik iedereen met het feit dat de democratie en vrijheid van meningsuiting is gered, alsmede datde kans op een derde wereldoorlog weer terug zal gaan naar nihil.
En voor diegenen met crypto is het ook lekker wakker worden.
USA! USA! USA!
Geloof dat republikeinen zowel in de senaat als huis van afgevaardigden de meerderheid gaan krijgen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar ongeacht wie wint, is het toch van groot belang wie er in de senaat zit? Hoe zijn die verhoudingen en hoe werkt dat?
Dat zal echt niet minder worden. Of denk je dat hier de verdeeldheid is afgenomen nu Wilders best ruim de grootste was?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat fijn is dat als het een monsterzege wordt voor Trump er geen twijfel mogelijk is en dit de verdeeldheid en spanningen doen afnemen.
Ja vind ik wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zal echt niet minder worden. Of denk je dat hier de verdeeldheid is afgenomen nu Wilders best ruim de grootste was?
Goed punt. Nakaarten wordt dan hopelijk niet zo gewelddadig.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat fijn is dat als het een monsterzege wordt voor Trump er geen twijfel mogelijk is en dit de verdeeldheid en spanningen doen afnemen.
Volgens mij is dat niet iets wat nu pas zo is. Bij mij op de studie waren de meesten wel kritisch over massa-immigratie en de kwade delen van de islamitische ideologie.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja vind ik wel.
Mensen ook hoog opgeleid durven eindelijk toe te geven helemaal klaar te zijn met de buitenlandse invasie. En dat dat moet stoppen
Zeg dat. Reps lijken een triple whammy te halen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een gefaal bij de Democraten.
Nou nou even afwachten, kans is groot dat ze de telling stilleggen zodra ze weten hoeveel stemmen Harris nodig heeft en dan schuiven ze wel weer miljoenen poststemmen naar binnen midden in de nacht.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat kan niet meer. Verschil is te groot.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:18 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nou nou even afwachten, kans is groot dat ze de telling stilleggen zodra ze weten hoeveel stemmen Harris nodig heeft en dan schuiven ze wel weer miljoenen poststemmen naar binnen midden in de nacht.
Je vergeet de groep mensen met een IQ van 100+.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:19 schreef Viesdik het volgende:
Het groepje mensen dat op kamalalala kameleon heeft gestemd kan je groeperen in de volgende losergroepen.
*lgbtq
*woke
*antifa
*ex reb
*blm negers
*acteurs
*meelopers en mensen met een ruggengraat als rubber
*communisten
En geen enkel normaal denkend Amerikaan wil iets met die losers te maken hebben.
Heeft Frans Timmermans al gereageerd?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Heerlijk. Weer heel lang zure stukken in de media. verongelijkte reacties etc.
Lekker radio 1 luisteren nu.
The one to bring balance to the forcequote:Op woensdag 6 november 2024 08:10 schreef TornadoDK het volgende:
He is the chosen one.
Saved by god to save the world
Dat associeert Viesdik met deze mensen allen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je vergeet de groep mensen met een IQ van 100+.
Je bedoeld meer dan de helft van de amerikanen dus?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:19 schreef Viesdik het volgende:
Het groepje mensen dat op kamalalala kameleon heeft gestemd kan je groeperen in de volgende losergroepen.
*lgbtq
*woke
*antifa
*ex reb
*blm negers
*acteurs
*meelopers en mensen met een ruggengraat als rubber
*communisten
En geen enkel normaal denkend Amerikaan wil iets met die losers te maken hebben.
't is nu 51 - 47% voor Trump.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:23 schreef Shotty het volgende:
[..]
Je bedoeld meer dan de helft van de amerikanen dus?
Misschien wint trump, maar hij wint niet de popular vote. Meer dan de helft van de amerikanen stemt op Harris.
Maar goed, je gebruik van het woord “negers” zegt al genoeg. Of laat mij raden, “neger” racistisch vinden is zeker woke?
Neger is een normaal woord.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:23 schreef Shotty het volgende:
[..]
Misschien wint trump, maar hij wint niet de popular vote. Meer dan de helft van de amerikanen stemt op Harris.
Maar goed, je gebruik van het woord “negers” zegt al genoeg. Of laat mij raden, “neger” racistisch vinden is zeker woke?
Oooh wat is het heerlijk zuur op de NPO. En dan zijn het nog niet eens de Nederlandse verkiezingen waar het om gaat.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Heerlijk. Weer heel lang zure stukken in de media. verongelijkte reacties etc.
Lekker radio 1 luisteren nu.
Neger is gewoon een woord he.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:23 schreef Shotty het volgende:
[..]
Zit je nu op jezelf te reagerenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Oooh wat is het heerlijk zuur op de NPO. En dan zijn het nog niet eens de Nederlandse verkiezingen waar het om gaat.
Ik zou meteen tekenen voor de rust in de wereld tijdens de eerste periode van Trump. Hoop dat het hem lukt om het Rusland/Oekraïne conflict op te lossen en het Israël/Gaza conflict.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet je wat ik grappig zou vinden.
Dat Trump in het eerste jaar een oplossing vind in het OEK/RUS conflict door zoals gevraagd de NAVO grenzen terug te trekken naar de situatie die te doen is waarvoor in ruil Rusland Oekraïne met rust laat. En er grotendeels vrede ontstaat.
Dat Trump Nethanyahu op de flikker geeft of laat vervangen en het midden oosten weer rustig krijgt:
(Dems worden aangestuurd door Joden uit NY)
En dan 4 jaar met rare opmerkingen een relatief rustige periode doorstaat.
Dan zullen mensen die overtuigd zijn van het gevaar en de WW3 die zouden starten toch iets meer inzichten moeten krijgen.
Israel/Gaza geef ik wel enige kans, Rusland/Oekraine lijkt me volstrekt kansloos. Oekraine gaat geen centimeter toegeven en Rusland is te invested om nu te stoppen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik zou meteen tekenen voor de rust in de wereld tijdens de eerste periode van Trump. Hoop dat het hem lukt om het Rusland/Oekraïne conflict op te lossen en het Israël/Gaza conflict.
Precies, dit is de grote fout geweest van de Dems. Een fatsoenlijke kandidaat had de vloer aangeveegd met Trump, en ze hebben er gewoon 3/4 jaar voor gehad. Nee dan komen ze met DEI hire Harris die nog nooit een verkiezing heeft gewonnen en gewoon echt niet kan, ze komt niet uit haar woorden, heeft geen idee waar ze het over heeft en straalt gewoon zwakte uit. Het lijkt mij een heerlijk persoon om eens een avondje mee door te zakken, maar als president wil je zoiets niet hebben.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat gesukkel van/met Biden hadden de Dems al veel eerder moeten tackelen ipv 3 maanden voor de verkiezingen.
Bij voorkeur in 2021 al.
Ben wel klaar met die radicalen die gaan bepalen dat een woord dat decennia gewoon gebruikt wordt, plotseling niet meer mag.quote:
Het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als dat gebeurt. Maar met Trump weet je het nooit. Het is het ene uiterste of het andere uiterste. Laten we hopen dat het goed afloopt in de toekomst.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat Trump in het eerste jaar een oplossing vind in het OEK/RUS conflict door zoals gevraagd de NAVO grenzen terug te trekken naar de situatie die te doen is waarvoor in ruil Rusland Oekraïne met rust laat. En er grotendeels vrede ontstaat.
Dat Trump Nethanyahu op de flikker geeft of laat vervangen en het midden oosten weer rustig krijgt:
Dan zullen mensen die overtuigd zijn van het gevaar en de WW3 die zouden starten toch iets meer inzichten moeten krijgen.
Trump kan geen landen uit de NAVO gooien. Poetin had ook helemaal geen NAVO nodig om zijn oorlog te starten.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Hij gaat zelfs dd popular vote pakken zoals het er nu naar uit ziet (wat al een tijdje in de kaarten zat). Dus zelfs daar kan niemand zich meer achter verschuilen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:23 schreef Shotty het volgende:
[..]
Toch ook de populair vote?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij gaat zelfs dd popular vote pakken zoals het er nu naar uit ziet (wat al een tijdje in de kaarten zat). Dus zelfs daar kan niemand zich meer achter verschuilen.
quote:
Fok! Op zijn best.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Neger is een normaal woord.
Of ontken je het bestaan van negers racist?
Tsja, kankerhoer is ook gewoon een woord.quote:
Kanker en hoer dan weer niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, kankerhoer is ook gewoon een woord.
Jij durft het bestaan van kanker en hoeren te ontkennen? Wat ouderwets van jou.quote:
Nou ik mag Harris ook niet, maar dit is ook weer niet nodig.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noem jij negers nu kankerhoer?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het is gewoon niet zo chique om scheldwoorden te gebruiken, dat is alles wat ik wil zeggen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ik mag Harris ook niet, maar dit is ook weer niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |