Deze Veritasium-video is ook wel leuk:quote:Op woensdag 6 november 2024 09:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Op inhoud lijkt me sterk, Trump heeft geen inhoud, het is een seniele ouwe gek die alleen maar onzin uitkraamt. Net die speech van hem gezien en alles was weer tremendous en awesome en great en we have the best people in the world blah blah blah.
Maar goed, het zegt wel genoeg dat ze die treinramp verkiezen boven een zwarte vrouw.
‘Ik ben Trump niet’ is simpelweg niet echt compelling…quote:Op woensdag 6 november 2024 09:21 schreef loveli het volgende:
Als alle 81 miljoen Biden-stemmers dit keer weer D hadden gestemd, was Harris gewoon president geworden. Blijkbaar kreeg ze minder mensen op de been dan Biden. Slechte campagne van de democraten dat ze zoveel minder mensen op de been hebben gekregen dit jaar.
Ik denk dat de meerderheid van de Amerikanen nog niet toe is aan 'woke' en daarnaast ook een laatste strohalm zocht om een traditionele blanke familie-als-hoeksteen-van-de-samenleving staat te zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Blanke vrouw wilden ze ook niet.
Of misschien is er op de inhoud gestemd en niet op de huls.
Klopt, helaas ziet het er naar uit dat de blanke hetero man rechts overal aan het winnen is.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit zie je hier toch ook?
En met hetzelfde effect.
En wat is daarmee mis?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk dat de meerderheid van de Amerikanen nog niet toe is aan 'woke' en daarnaast ook een laatste strohalm zocht om een traditionele blanke familie-als-hoeksteen-van-de-samenleving staat te zijn.
Eigenlijk zouden ze het liefste CDA stemmen.
Zo traditioneel zijn ze nou ook weer niet, ze slapen niet eens in hetzelfde bed, niet eens in dezelfde slaapkamer.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk dat de meerderheid van de Amerikanen nog niet toe is aan 'woke' en daarnaast ook een laatste strohalm zocht om een traditionele blanke familie-als-hoeksteen-van-de-samenleving staat te zijn.
Eigenlijk zouden ze het liefste CDA stemmen.
Klopt, dat is het vermakelijke.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom? Dat is toch verwerpelijk en gevaarlijk?
Dit is wel heerlijk natuurlijk, zuur links gejank. Maar even serieus, voor het buitenland van de vs is dit echt niet best.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Heerlijk. Weer heel lang zure stukken in de media. verongelijkte reacties etc.
Lekker radio 1 luisteren nu.
Maar waar is jullie democratische gezindheid gebleven?quote:
Daar is niks mis of goed mee. Ik geef slechts een analyse van de uitslag.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wat is daarmee mis?
Het culturele liberalisme maakt iedereen ongelukkig.
Nou ja, er is natuurlijk wel 4 jaar overheen gegaan.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:21 schreef loveli het volgende:
Als alle 81 miljoen Biden-stemmers dit keer weer D hadden gestemd, was Harris gewoon president geworden. Blijkbaar kreeg ze minder mensen op de been dan Biden. Slechte campagne van de democraten dat ze zoveel minder mensen op de been hebben gekregen dit jaar.
Onzin.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar is niks mis of goed mee. Ik geef slechts een analyse van de uitslag.
"Ik heb persoonlijk niks tegen homo's of zwarten maar ze moeten zich wel een beetje gedeisd houden"
Je bedoeld voor Europa is dit niet best. Autoritaire landen lachen zich de ballen uit de broek.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is wel heerlijk natuurlijk, zuur links gejank. Maar even serieus, voor het buitenland van de vs is dit echt niet best.
Putler knijpt in zijn handjes man.
Maargoed, je kan ook weer naar de dems wijzen door een weiniv aansprekende kandidaat naar voren te zetten. Maar echt, dit is kut.
Grappig die beschuldiging van iemand die Trump zijn terreurcampagne heeft goedgepraatquote:Op woensdag 6 november 2024 09:49 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Links zal niet gaan zeuren over election fraud, die pakken gelijk de wapens op en gaan aanslagen plegen op Orange man.
Eric Adams had wel de juiste toon en uitstraling, maar die kreeg teveel tractie en is alweer vakkundig de nek omgedraaid door Pelosi cs.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Net op BNR, het probleem wat nu ontstaat bij de democraten. Harris zal naar de achtergrond verdwijnen (die zien we niet terug)
Maar een bekende charismatische nieuwe leider ontbreekt. Maar ook de achterhaalde oneliners en beleid moeten op de schop.
Ze moeten een soort nieuwe Tony Blair zoeken die van Labor New Labor maakte. Vernieuwd met eigen progressieve ideeën en geen oude retoriek van Franklin Roosevelt.
Veel werk te verzetten daar willen ze de volgende termijn weer pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |