Behalve als Trump wint.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:00 schreef Pistolero het volgende:
Fijne begin tijdperk burgeroorlog allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
https://www.mediacourant.(...)oopt-net-weg-uit-vi/quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:06 schreef maxi-mus het volgende:
Johan Derksen heeft wel echt een tragisch einde van het leven hé. Al is Wilfriet ook een enorme lul en René een contactgestoorde gek.
Het werd nooit meer zo mooi als 2010.
En hij had de microfoon van Shownieuws nog wel gevonden zag ik. En dan uiteraard het klassieke:quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:06 schreef maxi-mus het volgende:
Johan Derksen heeft wel echt een tragisch einde van het leven hé. Al is Wilfriet ook een enorme lul en René een contactgestoorde gek.
Het werd nooit meer zo mooi als 2010.
Hij is gewoon dé boze oude witte man.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En hij had de microfoon van Shownieuws nog wel gevonden zag ik. En dan uiteraard het klassieke:
"Het doet me allemaal niks hoor" terwijl hij daar kokend van woede staat.
Leuke rubriek.
Ze mogen over Johan alles zeggen wat ze willen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En hij had de microfoon van Shownieuws nog wel gevonden zag ik. En dan uiteraard het klassieke:
"Het doet me allemaal niks hoor" terwijl hij daar kokend van woede staat.
Leuke rubriek.
Weet je ook eens hoe wij ons voelen als we je posts lezen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wordt echt een fantastische shitshowquote:De extreemrechtse organisatie Proud Boys heeft aangekondigd aanwezig te zijn bij stembureaus, schrijft de Amerikaanse zender NBC News. Hoeveel leden in actie komen en wat die precies inhoudt, is onduidelijk. Wel ziet de zender dat er acties worden voorbereid op meerdere plekken in het land.
"Geladen en klaar voor verraderlijke kiezersfraude", citeert NBC News uit een van de Telegramgroepen van Proud Boys. Ook zien ze afbeeldingen van gewapende mannen met daarbij de tekst 'vrije mensen gehoorzamen de overheid niet'.
Andreev schijnt wel een talent te zijn maar volgens mij niet ingeschreven voor de CL.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zet derde doelman er maar in.
Elon M. en zijn ongereguleerde open riool worden ook alweer ingezet om de verkiezing 'gestolen' te verklarenquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit wordt echt een fantastische shitshow
quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe wij ons voelen als we je posts lezen!Hij hep een autobiografie geschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Het openstellen van de online gokmarkt heeft mensen kwetsbaarder gemaakt voor gokverslaving en vooral problemen bij jongvolwassenen veroorzaakt. Dat concludeert het Wetenschappelijk Onderzoek- en Datacentrum (WODC) in een evaluatie van de drie jaar geleden ingevoerde gokwet.
De bedoeling van die wet was dat gokbedrijven zouden helpen met het tegengaan van verslavingsproblemen, maar daar is weinig van terechtgekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:03 schreef OProg het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)nvoldoende-beschermd
[..]Lodders bedankt, wederom VVDedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:03 schreef OProg het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)nvoldoende-beschermd
[..]Dit was toch juist de bedoeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
En eindigen met 'Endsong' met een minuten durende zware intro.quote:This is the end of every song that we sing
The fire burned out to ash and the stars grown dim with tears
Cold and afraid, the ghosts of all that we've been
We toast with bitter dregs, to our emptiness
Niet verkeerd wat ze tegen pensioenleeftijd nog leveren, zeker Endsong.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:59 schreef OProg het volgende:
Hier maar neerzetten in de schaduw van onder andere de verkiezingen en alle andere teringzooi op de wereld nu.
De nieuwe The Cure: Songs of a Lost World.
Bekijk deze YouTube-video
[..]
En eindigen met 'Endsong' met een minuten durende zware intro.
Bekijk deze YouTube-video
Wij allemaal?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunnen we al inzetten wie morgenochtend de eerste meltdown heeft in dit topic?
R_R nog voor de ochtend begonnen isquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:24 schreef Faraday01 het volgende:
Stukje gênante docu over de scheefpoeper nu op vrt
quote:Van Gucht reageerde lange tijd niet op de geruchten maar doet nu in Het Huis een spraakmakend boekje open. Bij Eric Goens klinkt het alvast stellig: “Ik gun iedereen zijn type van relatie”, aldus Van Gucht. “Wat voor soort relatie ik heb? Ik kleef daar niet graag een stempel op, want het is mijn leven. En enkel wie er bij betrokken is, verdient uitleg. Maar ik heb inderdaad een leven in België en één in Kroatië. Ook relationeel. Ik val daar niemand mee lastig. Ik pleeg geen criminele feiten", zo duidt Ruben de afspraken die tussen hem en Blanka gemaakt zijn.
En verrassend genoeg... ook Blanka zou er andere mannen op nahouden. “Dat is ook al gebeurd. En dat is oké. Als je iets afspreekt, moet je je daarnaar schikken.”
De wekker gaat om 6u. Dus dan wordt het de nachtploegquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ga zometeen lekker slapen en dan lees ik morgenochtend wel dat er in een derdewereldland een burgeroorlog is uitgebroken.quote:
Voor de echte meltdowns moet je vanaf morgen in POL zijn. In WLR gaan we massaal JUICHEN na de landslide voor Harris.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het is alleen jammer dat Trump gaat winnen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Voor de echte meltdowns moet je vanaf morgen in POL zijn. In WLR gaan we massaal JUICHEN na de landslide voor Harris.
Harris gaat alle 7 swing-states + Iowa winnen. Je las het hier voor het eerst.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat Trump gaat winnen.
Al zijn wat eerste signalen bemoedigend
Geloof jij ook in Blexas en/of Blorida?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Harris gaat alle 7 swing-states + Iowa winnen. Je las het hier voor het eerst.
Nee, die rekende ik nog niet eens mee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Geloof jij ook in Blexas en/of Blorida?
Blijf jij alleen zo lang op als je voorbeschouwingen moet schrijven?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ga zometeen lekker slapen en dan lees ik morgenochtend wel dat er in een derdewereldland een burgeroorlog is uitgebroken.
Florida is wel een beetje ons Limburg wat dat betreft, he? Ook net zo'n aanhangsel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, die rekende ik nog niet eens mee.
Texas gaat op termijn wel blauw worden, maar nog niet dit jaar.
Florida is niet meer te redden en moeten ze lekker aan de zee geven. Weg ermee.
[ afbeelding ]
Dat zijn tropenweken voor me.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blijf jij alleen zo lang op als je voorbeschouwingen moet schrijven?
Heb het fileren van het Tourparcours nog niet gezien. Komt dat nog?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zijn tropenweken voor me.
Ja! Dat moet deze week ook nog even gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb het fileren van het Tourparcours nog niet gezien. Komt dat nog?
Toch goed dat de NOS erbij heeft gezet dat hij de punten veelal van anderen krijgt. Hij had immers ook 250.000 pakken koffie opgezopen kunnen hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:52 schreef AllesKaputt het volgende:
We gaan er, hoe dan ook, allemaal op gruwelijke wijze aan.
Je mag niet uitdagen volgens de huisregels.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:51 schreef wimderon het volgende:
Een nieuwe Arend Martijn-masterclass.
Mijn innerlijke Jan Slagter vindt dit je reinste geldverspilling. Er staat net iemand bij een random vreetschuur een man in een vuilniszak die Donald Trump nadoet te interviewen in straatengels.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En met 5 correspondenten in elke uithoek van de VS
quote:Op woensdag 6 november 2024 05:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eagles89 zit er lekker in.
Gefeliciteerd republikeinse vrienden
quote:
Trump staat in alle 7 swing-states voor en heeft Iowa al binnen. (lol)quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Voor de echte meltdowns moet je vanaf morgen in POL zijn. In WLR gaan we massaal JUICHEN na de landslide voor Harris.
Ik hoorde een luide, cynische, "aaaah" in het publiekquote:Op woensdag 6 november 2024 05:27 schreef maxi-mus het volgende:
Er worden nu al mensen sterkte gewenst haha.
Ik kijk voor het eerst in dat topic maar het is wel een beetje een one man show.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:32 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit nu op youtube naar de young turks te kijken, die is zeker ook de moeite waard op de schaal van een goede meltdown. Maar kijk alles nog een keer terug. Vooral MSNBC is écht genieten. Ik voel me bijna jarig LOL heb me in tijden niet zo vrolijk gevoeld.
Er heeft in 30 jaar volgens mij geen Republikein meer de popular vote gewonnen. Trump is echt de grootste held in decennia.
Ik verwachtte nog wel wat van jou en Mani. Maar zie verder weinig users de boel een beetje opkloppen.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk voor het eerst in dat topic maar het is wel een beetje een one man show.
Nee ik ben ziek en toevallig daardoor wakker maar ik volg dit verder niet echt intensief en ik ken al die usertjes ook niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik verwachtte nog wel wat van jou en Mani. Maar zie verder weinig users de boel een beetje opkloppen.
Ik bedoelde meer als toevallige bezoeker.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik ben ziek en toevallig daardoor wakker maar ik volg dit verder niet echt intensief en ik ken al die usertjes ook niet.
Ach, de mensheid.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Trump staat in alle 7 swing-states voor en heeft Iowa al binnen. (lol)
[..]
Goedemorgen.
Het is toch al niet meer te redden.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, de mensheid.
Kunnen we wel lacherig gaan doen, maar ik denk dat veel mensen niet helemaal beseffen hoe ernstig dit is.
Mag ik al meltdownen?quote:Op woensdag 6 november 2024 06:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is toch al niet meer te redden.
Het is gewoon het perfecte voorbeeld van hoe dom het volk is. De man die president wordt die vond dat bleekmiddel inspuiten een goed middel tegen corona was, mag ze vertegenwoordigen.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Democracy basically means government of the people, for the people, by the people. But the people are retarded.
RFK is kandidaat minister op health, die is nog veel gekker.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is gewoon het perfecte voorbeeld van hoe dom het volk is. De man die president wordt die vond dat bleekmiddel inspuiten een goed middel tegen corona was, mag ze vertegenwoordigen.
Als er nou eens een moment was om het tweede amendement te benutten als democraat dan is het nu wel.quote:
tariffs tariffs tariffs!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Wat voor genot precies dan?quote:Op woensdag 6 november 2024 05:22 schreef maxi-mus het volgende:
Dit gaan wel puur genot worden in alle talkshowtjes morgen.
Ja en het ging economisch al zo lekker hier. Dan gaan mensen weer op Wilders stemmen als zogenaamde oplossing.quote:
Bangmakerij loont.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moreel vind ik het bizar dat je op Trump stemt alleen al om zijn veroordelingen, uitspraken en 6 Jan. Dan heb ik het nog niet over inhoud.
Bijzonder treurige tijd leven we in.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:52 schreef AllesKaputt het volgende:
We gaan er, hoe dan ook, allemaal op gruwelijke wijze aan.
Lekker van een afstandje lachen om failed state de VS, maar niet door hebben dat het leven van letterlijk elk persoon in Nederland er extreem op achteruit zal gaan dankzij Trump.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:33 schreef Slobeend het volgende:
Die Eagles89 is echt ... Ik ben mentaal helemaal klaar voor een meltdown. Mensen die niet snappen hoe ernstig dit gaat worden.
Vrijbrief voor nog dommere uitspraken van Kerrolain jaquote:Op woensdag 6 november 2024 07:38 schreef DeeBee het volgende:
Wij zitten met net zulke figuren opgescheept die dit toejuichen, incl. in ons kabinet
Hij is wel zo opzichtig aan het trollen dat hij mij er niet zo mee heeft.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:33 schreef Slobeend het volgende:
Die Eagles89 is echt ... Ik ben mentaal helemaal klaar voor een meltdown. Mensen die niet snappen hoe ernstig dit gaat worden.
De kans bestaat dat House ook naar de Reps gaan dan heb je wel echt poppen aan het dansen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:41 schreef franklop het volgende:
En op zich zijn we nog in leven gebleven tussen 2017/2021. Hij krijgt er ook niet alles door
Zal vooral belangrijk zijn wat er over 4 jaar wacht als opvolging
Hij kreeg er vrijwel niets door. Alleen schrappen van eerder gedane maatregelen lukte hem.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:41 schreef franklop het volgende:
En op zich zijn we nog in leven gebleven tussen 2017/2021. Hij krijgt er ook niet alles door
2017 - 2021 is totaal onvergelijkbaar met nu. (Nog even los van het feit dat hij toen ook ongekend veel onherstelbare schade heeft aangericht)quote:Op woensdag 6 november 2024 07:41 schreef franklop het volgende:
Ja dit vooral, een partij gekaapt door aartsconservatieve geestelijk gehandicapten die het vrij voor het zeggen heeft.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De kans bestaat dat House ook naar de Reps gaan dan heb je wel echt poppen aan het dansen.
Dat was ik heel even vergeten.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De kans bestaat dat House ook naar de Reps gaan dan heb je wel echt poppen aan het dansen.
Grappig wel dat je Yellowstone noemt.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:53 schreef franklop het volgende:
En dan is Amerika nog zo'n mooi land. Althans, gebieden als Yellowstone enzo dan
Over twee weken die kant op voor Thanksgiving!quote:Op woensdag 6 november 2024 07:53 schreef franklop het volgende:
En dan is Amerika nog zo'n mooi land. Althans, gebieden als Yellowstone enzo dan
Slim, nog voordat Trump de president isquote:Op woensdag 6 november 2024 07:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over twee weken die kant op voor Thanksgiving!
Je kan je Douwe Egberts verzamelpunten definitief weggooien vrees ik.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:08 schreef noodgang het volgende:
Goedemorgen! Nog iets gebeurd vannacht?
Ik dacht dat je die nog wel kon inleveren bij DE zelf, maar dat blijkbaar ook al niet meer. Alles wordt van ons afgepakt.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan je Douwe Egberts verzamelpunten definitief weggooien vrees ik.
Daar kan je dan lang zin in blijven hebben aangezien Musk is geboren in Zuid Afrika.quote:
Dat was bij Obama ook geen probleem!!1!!!quote:Op woensdag 6 november 2024 08:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar kan je dan lang zin in blijven hebben aangezien Musk is geboren in Zuid Afrika.
Hoop dat dat na nog vier jaar Trump nog steeds boeitquote:Op woensdag 6 november 2024 08:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Godzijdank kan dat niet, aangezien Musk geen Amerikaan van geboorte is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk wel. En als jij denkt van niet dan weet ik het wel zeker.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
2017 - 2021 is totaal onvergelijkbaar met nu. (Nog even los van het feit dat hij toen ook ongekend veel onherstelbare schade heeft aangericht)
Tevens denk je toch niet werkelijk dat er ooit nog verkiezingen zullen zijn in de VS. Toch?
Maar wel wapens voor alle Amerikanen, voor meer school-shootings!quote:Op woensdag 6 november 2024 09:09 schreef Fretwork het volgende:
Gelukkig wel de doodstraf voor alle Mexicaanse immigranten die een Amerikaan vermoorden, ofzo
Achquote:Op woensdag 6 november 2024 09:09 schreef Fretwork het volgende:
Gelukkig wel de doodstraf voor alle Mexicaanse immigranten die een Amerikaan vermoorden, ofzo
quote:Op woensdag 6 november 2024 08:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan je Douwe Egberts verzamelpunten definitief weggooien vrees ik.
Stem je ook op FvD dat je er zo blij mee bent?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Jullie voeren hier een parodie op, toch?
Wat ging er nou zo mis? Hebben ze illegal immigration echt zo onderschat? Dat zou wel vrij dom zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:33 schreef DeeBee het volgende:
Echt een extreem genante nederlaag overigens, alles slechter dan Sleepy Joe
Als ik een tweet goed heb gelezen is het vooral de shift van Latino mannen die massaal voor Trump gingen stemmen. De andere groepen bleven ongeveer gelijk qua aantallen voor R en D. Waardoor die shift komt weet ik niet. In Michigan vooral een shift van de moslims naar Trump vanwege Israel-standpunt van Biden/Harris.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat ging er nou zo mis? Hebben ze illegal immigration echt zo onderschat? Dat zou wel vrij dom zijn.
Maar goed, Democraten hebben geopolitiek dramatisch geleverd. Oorlog in Oekraïne, genocide in Gaza, zelfs een landje als Israël dat volledig afhankelijk is van de VS kan niet gestopt en nauwelijks geremd worden. Zelfs Obama-god had geen geweldige track record qua oorlogen.
Zijn Latino's in de VS niet relatief vaak jong? Jonge mannen zijn echt snel conservatiever aan het worden. Blijkt op wel meer plekken dat dat zwaarder weegt dan huidskleur.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik een tweet goed heb gelezen is het vooral de shift van Latino mannen die massaal voor Trump gingen stemmen. De andere groepen bleven ongeveer gelijk qua aantallen voor R en D. Waardoor die shift komt weet ik niet. In Michigan vooral een shift van de moslims naar Trump vanwege Israel-standpunt van Biden/Harris.
Zien we ook in Nederland een beetje. Jeugd die opeens conversatieve gedachten op nahoudt, vooral over de vrouwen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jonge mannen zijn echt snel conservatiever aan het worden.
Wel vermoeiend hoe er altijd wordt gekeken naar wat 'links' zogenaamd fout heeft gedaan qua overtuigen van de kiezers wanneer extreemrechts weer eens een zege haalt. Ook in Nederland. Terwijl de simpele realiteit blijkbaar is dat de meerderheid van de mensen facistische, racistische, xenofobe neonazis zijn. Waarom krijgen de kiezers zelf nooit de schuld?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat ging er nou zo mis? Hebben ze illegal immigration echt zo onderschat? Dat zou wel vrij dom zijn.
Maar goed, Democraten hebben geopolitiek dramatisch geleverd. Oorlog in Oekraïne, genocide in Gaza, zelfs een landje als Israël dat volledig afhankelijk is van de VS kan niet gestopt en nauwelijks geremd worden. Zelfs Obama-god had geen geweldige track record qua oorlogen.
Wat heb je eraan om kiezers de schuld te geven? Je kan ze niet forceren om een rationele, goed afgewogen ethische keuze te maken.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel vermoeiend hoe er altijd wordt gekeken naar wat 'links' zogenaamd fout heeft gedaan qua overtuigen van de kiezers wanneer extreemrechts weer eens een zege haalt. Ook in Nederland. Terwijl de simpele realiteit blijkbaar is dat de meerderheid van de mensen facistische, racistische, xenofobe neonazis zijn. Waarom krijgen de kiezers zelf nooit de schuld.
De invloed van al die oorlogen op het stemgedrag van mensen wordt ook gigantisch overschat. Dat boeit de gemiddelde Amerikaan echt niks.
Nou vind ik het goed als mensen niet enkel voor zichzelf stemmen, maar dit is retetreurig.quote:
Als mensen blijkbaar geen rationele, goed overwogen keuzes kunnen valt de hele basis onder de principes democratie en stemrecht toch wel een beetje weg? Misschien moeten we daar dan ook maar eens van af. Niet dat er per se veel betere alternatieven zijn, maar toch.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat heb je eraan om kiezers de schuld te geven? Je kan ze niet forceren om een rationele, goed afgewogen ethische keuze te maken.
De rol van (social) media mag ook zeker niet buiten schot blijven overigens.
Dat kunnen mensen wel, maar dan moet er heel veel veranderen want ze doen het niet uit zichzelf. De mensheid wordt op dit moment langzaam steeds dommer.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als mensen blijkbaar geen rationele, goed overwogen keuzes kunnen valt de hele basis onder de principes democratie en stemrecht toch wel een beetje weg? Misschien moeten we daar dan ook maar eens van af. Niet dat er per se veel betere alternatieven zijn, maar toch.
Ik kan het zo snel niet vinden, maar er was tijdje terug een onderzoek dat in Gen Z de verschillen tussen mannen en vrouwen veel groter zijn qua politieke beelden en voorkeuren dan andere generaties.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn Latino's in de VS niet relatief vaak jong? Jonge mannen zijn echt snel conservatiever aan het worden. Blijkt op wel meer plekken dat dat zwaarder weegt dan huidskleur.
Sorry hoor, maar als de keuze hebt tussen:quote:Op woensdag 6 november 2024 11:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat heb je eraan om kiezers de schuld te geven? Je kan ze niet forceren om een rationele, goed afgewogen ethische keuze te maken.
De rol van (social) media mag ook zeker niet buiten schot blijven overigens.
Schrik er in mijn omgeving ook wel van hoe lacherig er door sommigen gedaan wordt over heel de democratische afbreuk. De doelpalen worden elke keer verschoven. En dat zijn in principe best slimme gasten, niet per se wappies.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen wel, maar dan moet er heel veel veranderen want ze doen het niet uit zichzelf. De mensheid wordt op dit moment langzaam steeds dommer.
Ik denk vooral dat jongeren steeds extremer worden in gedachtegoed, ongeacht welke kant op. Social media en lockdowns hebben goed geholpen die richting op.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zien we ook in Nederland een beetje. Jeugd die opeens conversatieve gedachten op nahoudt, vooral over de vrouwen.
Geen begrip. Ik denk alleen dat het een gevolg is van slechter onderwijs, gebrek aan kritische media en vooral de desastreuze rol van social media. Als je dat niet aanpakt ga je nooit meer genoeg kiezers krijgen die op fatsoenlijke kandidaten stemmen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als de keuze hebt tussen:
- niet stemmen
- stemmen op de vrouwelijke tegenstander
- stemmen op een 80-jarige idioot die de democratie bewust probeert te slopen, dat al eerder 4 jaar lang heeft gedaan en het volk heeft opgejut tot een staatsgreep.
En je kiest voor die laatste, dan mag je dat mensen best kwalijk nemen.
Net zoals de 25% van de stemmers die hier zn stem heeft gegeven aan een racistische, fascistoïde man. Na 20 jaar had je beter moeten weten, echt geen greintje begrip van mijn kant. Ik hoef over 20 jaar niet te horen dat ze dit ook niet konden weten in 2024.
Social media fuik is wel echt een ding, als je de hele dag urenlang naar Thierry Baudet en Andrew Tate luistert heeft dat vast invloed....quote:Op woensdag 6 november 2024 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat jongeren steeds extremer worden in gedachtegoed, ongeacht welke kant op. Social media en lockdowns hebben goed geholpen die richting op.
Je komt wel in een neerwaartse spiraal terecht wanneer de (inmiddels zittende) politiek steeds minder baat heeft om dit aan te gaan pakken.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen begrip. Ik denk alleen dat het een gevolg is van slechter onderwijs, gebrek aan kritische media en vooral de desastreuze rol van social media. Als je dat niet aanpakt ga je nooit meer genoeg kiezers krijgen die op fatsoenlijke kandidaten stemmen.
Kijk voor de grap eens wat de 10 meest geluisterde podcasts in de VS zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Social media fuik is wel echt een ding, als je de hele dag urenlang naar Thierry Baudet en Andrew Tate luistert heeft dat vast invloed....
Het je ook de winnende lottogetallen nog?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Appeal is waarschijnlijk ook wel de sensatie over dat soort podcasts, jeetje zoals VI hier op TV.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens wat de 10 meest geluisterde podcasts in de VS zijn.
Daar hadden die moslims dan even wat beter over na moeten denken, want Trump gaat Netanyahu echt niet tegenhouden, sterker nog, hij zal hem volop aanmoedigen. Kan het erger worden? Ja, dat kan, dat kan absoluut.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik een tweet goed heb gelezen is het vooral de shift van Latino mannen die massaal voor Trump gingen stemmen. De andere groepen bleven ongeveer gelijk qua aantallen voor R en D. Waardoor die shift komt weet ik niet. In Michigan vooral een shift van de moslims naar Trump vanwege Israel-standpunt van Biden/Harris.
Klinkt een beetje als het brexit verhaalquote:Op woensdag 6 november 2024 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar hadden die moslims dan even wat beter over na moeten denken, want Trump gaat Netanyahu echt niet tegenhouden, sterker nog, hij zal hem volop aanmoedigen. Kan het erger worden? Ja, dat kan, dat kan absoluut.
Wat mij betreft is het altijd en en. Rechtste stemmers (ze lezen mee dus dit is leuk) hebben vooral psychologische problemen, een soort fundamentele onzekerheid/angst om hun vinex-huis te verliezen zeg maar. Die psychologische problemen moet je toch adresseren, en dat kan met goed links beleid.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel vermoeiend hoe er altijd wordt gekeken naar wat 'links' zogenaamd fout heeft gedaan qua overtuigen van de kiezers wanneer extreemrechts weer eens een zege haalt. Ook in Nederland. Terwijl de simpele realiteit blijkbaar is dat de meerderheid van de mensen facistische, racistische, xenofobe neonazis zijn. Waarom krijgen de kiezers zelf nooit de schuld?
De invloed van al die oorlogen op het stemgedrag van mensen wordt ook gigantisch overschat. Dat boeit de gemiddelde Amerikaan echt niks.
De invloed van social-media in de radicalisering van de mensheid wordt dan weer gruwelijk onderschat.
Je zag in de trends al wel dat mannen van kleur rechtser gingen stemmen. Traditioneel was er veel herinnering aan slavernij, ongelijke rechten etc. Maar op culturele waarden waren ze gemiddeld altijd al conservatief. De herinneringen vervagen en dan neemt het cultureel conservatieve over (hetzelfde als hier met WO II).quote:Op woensdag 6 november 2024 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:35 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen heeft Kevin van Veen een groot probleem.
Dit is het merendeel van de kiezersquote:Op woensdag 6 november 2024 13:40 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat een extreme domheid in POL. Is dit iets van de laatste tijd, gaat dit ooit stoppen?
Hoe kijken ze eigenlijk in de zandbak tegen deze verkiezingen aan, of is er weinig aandacht voor en geloven die vaatdoeken het wel?quote:Op woensdag 6 november 2024 13:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit is het merendeel van de kiezers
Hier in Azië lijkt het niet veel te boeien, maar mensen zijn ook niet zo opinionated in het algemeen. Heb wel medelijden met m'n Taiwanese vrienden, daar valt dit niet zo goed.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe kijken ze eigenlijk in de zandbak tegen deze verkiezingen aan, of is er weinig aandacht voor en geloven die vaatdoeken het wel?
De vorige keer zaten ze dik in de shit, omdat MBS zich bij Trump inlikte en die Qatar wilde binnen vallen zo ongeveer. Totdat Trump erop gewezen werd dat hier de grootste basis in het Midden-Oosten is met 35.000 Amerikanen...quote:Op woensdag 6 november 2024 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe kijken ze eigenlijk in de zandbak tegen deze verkiezingen aan, of is er weinig aandacht voor en geloven die vaatdoeken het wel?
Je gaat zomaar denken dat Peter gelijk had.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach, de altijd aandachtsgeile Johan vanavond alweer terug op tv. Dat verwacht je ook niet.
quote:Op woensdag 6 november 2024 05:22 schreef maxi-mus het volgende:
Dit gaan wel puur genot worden in alle talkshowtjes morgen.
quote:Op woensdag 6 november 2024 17:29 schreef Szura het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)arden-naar-innovatie
INNOVAASIE
Mij wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dankzij jullie valt het me op hoe vaak er met innovatie geschermd wordt. Vroeger viel het me nooit zo op.
quote:Op woensdag 6 november 2024 17:29 schreef Szura het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)arden-naar-innovatie
INNOVAASIE
Als je mij vraagt zou je voor zoiets geen penalty moeten geven.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
Hans (van Aken), Hans, Hans kijk nou wat 'ie doet?
[ x ]
Dan kun je volgende keer de bal dus pakken als je in een lastige positie wordt aangespeeld? Ik snap je wel hoor maar dit is ook mokerdom.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je mij vraagt zou je voor zoiets geen penalty moeten geven.
Wel een bal?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op mijn niveau hadden we nooit een scheidsOok nooit een heel veld.
En jullie werden met een busje opgehaald?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op mijn niveau hadden we nooit een scheidsOok nooit een heel veld.
7x7 studenten voetbal rond middernacht op een dinsdagquote:Op woensdag 6 november 2024 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En jullie werden met een busje opgehaald?
Ik heb nog nooit een niveau meegemaakt of gekend zonder scheids. Half veld wel in de jeugd natuurlijk.
Moest je niet eens zelf scheids zijn bij elkaars potjes? Zo was dat bij ons geregeld, en zo kwam ik erachter dat scheids zijn een absolute hondenbaan is, op welk niveau dan ookquote:Op woensdag 6 november 2024 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
7x7 studenten voetbal rond middernacht op een dinsdag
Welnee, dat wordt gewoon Merzquote:Op woensdag 6 november 2024 20:40 schreef DeeBee het volgende:
Crisisoverleg tussen Duitse coalitiepartijen om regering te redden - https://nos.nl/l/2543492
AfD binnenkort aan het roer in Duitsland allen
Does not compute.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ x ]
Zeer fascinerend, zo'n grote shift in deze groepen is zo korte tijd.
De eredivisie valt eigenlijk ook wel amateurniveau ja.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je volgende keer de bal dus pakken als je in een lastige positie wordt aangespeeld? Ik snap je wel hoor maar dit is ook mokerdom.
In een potje op amateurniveau kan ik het begrijpen, op CL niveau niet.
En Wellenreuther?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
De eredivisie valt eigenlijk ook wel amateurniveau ja.
[ twitter ]
Als alle Wellenreuther-haters dit voorbeeld nou even gaan volgen zou de wereld een heel klein beetje mooier worden. Opgeruimd staat netjes.quote:
Nadje lijkt mij wel fit, maar jammer dat verder alles ontbreekt.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
God, wat was dit slecht zeg. Al helpt het natuurlijk niet mee dat ondertussen de halve ploeg geblesseerd is. Waarbij je je dan wel weer moet afvragen hoe het kan dat haast niemand fit is, dat was onder de heilige Slot wel anders.
Verder ben ik er inmiddels zeker van dat Nadje een prijsvraag heeft gewonnen, dat is 100% een amateurvoetballer van SC Feyenoord. Al had ie natuurlijk nooit rood moeten krijgen, lachwekkend.
Het Orakel van Delft heeft nog voor hij de speler in kwestie ook maar één seconde heeft zien spelen al besloten dat het een sensatie wordt en nu moet hij de betreffende speler blijven verdedigen ofschoon per wedstrijd het tegendeel bewezen wordt. Tragisch.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:40 schreef Pistolero het volgende:
Nadje wordt een sensatie, je las het hier voor het eerst.
1e speler die vanuit de scouting komt sinds Hancko!! ()
Je snapt het écht niet en zult het ook nooit gaan snappen, blijkbaar. Tragisch.quote:Op donderdag 7 november 2024 07:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het Orakel van Delft heeft nog voor hij de speler in kwestie ook maar één seconde heeft zien spelen al besloten dat het een sensatie wordt en nu moet hij de betreffende speler blijven verdedigen ofschoon per wedstrijd het tegendeel bewezen wordt. Tragisch.
Ik snap wel dat je inmiddels zo'n diepe kuil hebt gegraven dat je er echt nooit meer uit gaat komen.quote:Op donderdag 7 november 2024 07:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je snapt het écht niet en zult het ook nooit gaan snappen, blijkbaar. Tragisch.
"De domheid regeert"quote:Op donderdag 7 november 2024 10:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je inmiddels zo'n diepe kuil hebt gegraven dat je er echt nooit meer uit gaat komen.
Het is okay om verdrietig te zijn vandaag. Bang misschien zelfs. Ik ben een beetje van beide. Maar kom maar wel uit bed. Maak maar contact met iemand. Ga naar buiten. Drink water en beweeg.quote:Op donderdag 7 november 2024 07:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je snapt het écht niet en zult het ook nooit gaan snappen, blijkbaar. Tragisch.
De wedstrijden tegen Feyenoord en PSV zeggen niks, maar tegen Tel Aviv en straks tegen PEC des te meer.quote:
Van het weekend weer lekker verliezen van Twente, maar voor het eerst in 2-3 jaar zijn potjes af en toe het aangluren waard en dat is al heel wat.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De wedstrijden tegen Feyenoord en PSV zeggen niks, maar tegen Tel Aviv en straks tegen PEC des te meer.
quote:
Ik zag dat die trouwens zichzelf heeft opgeheven.quote:Op donderdag 7 november 2024 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kees Smit. Dat moet toch wel de natte droom van PIETJEPUKKED zijn.
Die komt wel weer terug onder een nieuwe naam. Schedelmeter3000, om maar een dwarsstraat te noemen.quote:Op donderdag 7 november 2024 23:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zag dat die trouwens zichzelf heeft opgeheven.
Pietjepuk was wel een perfecte username voor hem.quote:Op donderdag 7 november 2024 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die komt wel weer terug onder een nieuwe naam. Schedelmeter3000, om maar een dwarsstraat te noemen.
?quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
De uiterst linkse Sander Schimmelpenninck allen.
Ik maakte een uitstapje naar NWS. Je leest daar de meest wonderlijke dingen.quote:
Gezocht, niet kunnen vinden waar je op doelt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
De uiterst linkse Sander Schimmelpenninck allen.
User "PrivacyKoning" is het nieuwe fenomeen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pietjepuk was wel een perfecte username voor hem.
Zodra ik een collega of iemand anders de naam ‘Pietje’ of ‘PietjePuk’ hoor gebruiken denk ik nu wel gelijk aan die gek. En ik had vroeger een huisdier met de naam Pietje
Broddelwerken van bondage.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gezocht, niet kunnen vinden waar je op doelt.
Dat staat ongetwijfeld in Het Hoofdlijnenakkoord.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Treurig dat Schoof meedoet met narratief dat elk aanval op een Israelier gelijk antisemitisch is
Geert en Dilan waren ook als kippen bij om verontwaardigd te zijn zag ikquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat staat ongetwijfeld in Het Hoofdlijnenakkoord.
Maar goed, dit had volgens mij weinig met Pro Palestina te maken en was het nu meer kansloos tuig dat gewoon wilde gaan rellen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Treurig dat Schoof meedoet met narratief dat elk aanval op een Israelier gelijk antisemitisch is
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar goed, dit had volgens mij weinig met Pro Palestina te maken en was het nu meer kansloos tuig dat gewoon wilde gaan rellen.
Maar ook tactiek. Veerman speelt erg goed onder Bosz en is toevallig opeens totaal uit vorm onder Koeman. (Was ook wel een mentale component maar het begint bij de tactische component.)quote:Op donderdag 7 november 2024 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die 2-0 was een zeer fraaie goal.
Momentum en vertrouwen zijn dan toch weer wonderlijke dingen. Spelers als Baas, Fitz-Jim, Taylor kunnen opeens goed voetballen.
Waarom kijken jullie vrijwillig in POL? Waarom zou je jezelf dat aan doen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:55 schreef OProg het volgende:
Ik kan alleen maar buigen voor de kracht en macht die hij heeft. Een “stable genius” noemde hij zichzelf ooit, en hij werd uitgelachen, maar kijk hoe Putin over hem praat, die oorlog is gewoon voorbij nadat die twee 1x een zoom call hebben gehad. Ik begin hem langzaam echt als een soort messias te zien, al zal die altijd mens blijven.
Gelukkig vinden de pogroms alleen hier plaats. En dat vlak voor Kristallnacht!quote:De Knesset, het Israëlische parlement, heeft een wetsvoorstel aangenomen waardoor de minister van Binnenlandse Zaken de bevoegdheid krijgt om familieleden van mensen die door Israël als terroristen worden gezien, voor maximaal twintig jaar te deporteren.
Volgens het wetsvoorstel kunnen ook mensen met een Israëlische paspoort gedwongen naar Gaza "of een andere bestemming die door de omstandigheden wordt bepaald" worden gebracht. Dat mag volgens die wet alleen gebeuren als de familieleden "vooraf op de hoogte waren van de plannen van de terrorist en niet de nodige maatregelen hebben genomen om deze te voorkomen".
Dat heeft natuurlijk ook deels met niveau te maken. Veerman is een hele leuke voetballer als het draait en hij alle tijd heeft zoals in de ED maar als er iemand kort op zit dan is Joey vaak de eerste die afhaakt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar ook tactiek. Veerman speelt erg goed onder Bosz en is toevallig opeens totaal uit vorm onder Koeman. (Was ook wel een mentale component maar het begint bij de tactische component.)
Die 2-0 is een geweldige aanval maar als je kijkt naar elke individuele pass is het niet geniaal (mss op de assist na), het zijn de patronen die het 'em doen.
Op je sixpack?quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Arie Boomsma complimenteert me zojuist. Het is nu al een waanzinnige dag.
Ik neem aan dat daar gewoon een transfersom bij afgesproken is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk ook deels met niveau te maken. Veerman is een hele leuke voetballer als het draait en hij alle tijd heeft zoals in de ED maar als er iemand kort op zit dan is Joey vaak de eerste die afhaakt.
Nu zal hij in de CL vast eens een leuk potje hebben gespeeld maar ook genoeg mindere. Slim op bij te tekenen, veel hoger wordt het niet. En daar is niets mis mee.
Stem.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op je sixpack?
Ik lees zojuist dat Sywierd de dans vermoedelijk gaat ontspringen. Dat maakt mij razend.
Zo hoog ligt het niveau op het EK toch ook niet?quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk ook deels met niveau te maken. Veerman is een hele leuke voetballer als het draait en hij alle tijd heeft zoals in de ED maar als er iemand kort op zit dan is Joey vaak de eerste die afhaakt.
Nu zal hij in de CL vast eens een leuk potje hebben gespeeld maar ook genoeg mindere. Slim op bij te tekenen, veel hoger wordt het niet. En daar is niets mis mee.
Antisemiet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:34 schreef Mansjester het volgende:
Een persconferentie vanwege wat vechtpartijen.
De Joodse invloed (in de media) is ongekend
Dit was wel iets meer dan wat vechtpartijtjes en had ook geen reet te maken met ‘pro-Palestina’. Israël is een schijtland maar dit was gewoon een excuus om massaal mensen op te jagen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:34 schreef Mansjester het volgende:
Een persconferentie vanwege wat vechtpartijen.
De Joodse invloed (in de media) is ongekend
De mensen die op straat gingen om Joden te jagen hadden het recht om zichzelf te verdedigen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je kunt ook prima tegen het volledige optreden van Israël daar zijn en dit in Amsterdam hard veroordelen.
Wel een stuk hoger dan de Eredivisie natuurlijk, maar Joey zijn team ook nog altijd verreweg de bovenliggende partij is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo hoog ligt het niveau op het EK toch ook niet?
Peak Joep-tvquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://nos.nl/video/2543(...)telhanger-hou-m-maar
Joep weer met een item over Joep
Pijnlijk cringyquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
De nieuwe Football Manager is tot maart uitgesteld, misschien was dat hier ook een optie geweest.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Kanker blessure maar je bent er binnen enkele maanden weer bovenop. Ach, EA.
Gelukkig hebben we echte zaken om ons druk over te maken, zoals een paar extreemrechtse hooligans die zijn belaagd.quote:Bijna 70 procent van de doden die tot nog toe zijn gevallen bij de oorlog in Gaza, zijn vrouwen en kinderen. Dat staat in een nieuw rapport van het mensenrechtenkantoor van de Verenigde Naties.
Maar nog steeds is het geen genocide volgens usual suspects in NWS. Schitterend.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we echte zaken om ons druk over te maken, zoals een paar extreemrechtse hooligans die zijn belaagd.
Maar wat in Amsterdam is gebeurd mogen we natuurlijk wel een pogrom noemen!quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar nog steeds is het geen genocide volgens usual suspects in NWS. Schitterend.
Volgens POL hebben we een gezonde dictatuur nodig. Daar is het dus niet veel beter.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar nog steeds is het geen genocide volgens usual suspects in NWS. Schitterend.
Het vlaggetje doet ook weer mee in de NBA las ik.quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
My fucking team. 😭
Klopt, nu mogen we iedere dag lezen over hoe Oklahoma City het heeft gedaan terwijl Leons de helft van de tijd niet eens op het actieve roster staat en hooguit drie minuten aan garbage time krijgt. Wat een feest.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het vlaggetje doet ook weer mee in de NBA las ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:57 schreef Szura het volgende:
Ach de familie Nuis-BeuneAch, binnenkort zal Beune wel weer ingeruild worden voor tokkie Daleman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nuis heeft een scheve schaats gereden waardoor hij last van zijn lies heeft gekregen, en Beune is er nu achter gekomen en is er nu flink ziek van?quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, binnenkort zal Beune wel weer ingeruild worden voor tokkie Daleman.
Henri Bontenbal is af. Dit sujet is wat te snel omhoog geschreven.quote:Eerder vandaag wijdde CDA-leider Bontenbal een deel van zijn toespraak op het partijcongres aan het geweld. De aanvallen tonen volgens hem dat er sprake is van "een falende integratie van sommige groepen Nederlanders". Bontenbal sprak van een "integratiecrisis". Er worden volgens de CDA-voorman "rode lijnen overschreden die het samenleven zelf op het spel zetten".
Ik denk dat ze in Gaza ook nog wel een mening hebben over rode lijnen die overschreven worden en die het samenleven op het spel zetten.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Henri Bontenbal is af. Dit sujet is wat te snel omhoog geschreven.
Als je een hele bevolkingsgroep uitroeit hoef je er ook niet meer samen mee te leven.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Gaza ook nog wel een mening hebben over rode lijnen die overschreven worden en die het samenleven op het spel zetten.
Het is en blijft een CDA’erquote:Op zaterdag 9 november 2024 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Henri Bontenbal is af. Dit sujet is wat te snel omhoog geschreven.
Het schijnt dat sommige andere bevolkingsgroepen daar weer moeite mee hebben, dus die moet je dan ook weer uitroeien.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je een hele bevolkingsgroep uitroeit hoef je er ook niet meer samen mee te leven.
Bezwijkt volledig onder de druk nu er voor het eerst een goede trainer is gearriveerd in de Premier League.quote:
Nu ook bij Even tot Hier.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Kanker blessure maar je bent er binnen enkele maanden weer bovenop. Ach, EA.
Weer Femke Bol. Die is er dan ook weer voor de tweede keer kapot van..quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nuis heeft een scheve schaats gereden waardoor hij last van zijn lies heeft gekregen, en Beune is er nu achter gekomen en is er nu flink ziek van?
Met Ruud aan het roer zijn alle andere trainers vissenvoerquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bezwijkt volledig onder de druk nu er voor het eerst een goede trainer is gearriveerd in de Premier League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |