Behalve als Trump wint.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:00 schreef Pistolero het volgende:
Fijne begin tijdperk burgeroorlog allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
https://www.mediacourant.(...)oopt-net-weg-uit-vi/quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:06 schreef maxi-mus het volgende:
Johan Derksen heeft wel echt een tragisch einde van het leven hé. Al is Wilfriet ook een enorme lul en René een contactgestoorde gek.
Het werd nooit meer zo mooi als 2010.
En hij had de microfoon van Shownieuws nog wel gevonden zag ik. En dan uiteraard het klassieke:quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:06 schreef maxi-mus het volgende:
Johan Derksen heeft wel echt een tragisch einde van het leven hé. Al is Wilfriet ook een enorme lul en René een contactgestoorde gek.
Het werd nooit meer zo mooi als 2010.
Hij is gewoon dé boze oude witte man.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En hij had de microfoon van Shownieuws nog wel gevonden zag ik. En dan uiteraard het klassieke:
"Het doet me allemaal niks hoor" terwijl hij daar kokend van woede staat.
Leuke rubriek.
Ze mogen over Johan alles zeggen wat ze willen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En hij had de microfoon van Shownieuws nog wel gevonden zag ik. En dan uiteraard het klassieke:
"Het doet me allemaal niks hoor" terwijl hij daar kokend van woede staat.
Leuke rubriek.
Weet je ook eens hoe wij ons voelen als we je posts lezen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wordt echt een fantastische shitshowquote:De extreemrechtse organisatie Proud Boys heeft aangekondigd aanwezig te zijn bij stembureaus, schrijft de Amerikaanse zender NBC News. Hoeveel leden in actie komen en wat die precies inhoudt, is onduidelijk. Wel ziet de zender dat er acties worden voorbereid op meerdere plekken in het land.
"Geladen en klaar voor verraderlijke kiezersfraude", citeert NBC News uit een van de Telegramgroepen van Proud Boys. Ook zien ze afbeeldingen van gewapende mannen met daarbij de tekst 'vrije mensen gehoorzamen de overheid niet'.
Andreev schijnt wel een talent te zijn maar volgens mij niet ingeschreven voor de CL.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zet derde doelman er maar in.
Elon M. en zijn ongereguleerde open riool worden ook alweer ingezet om de verkiezing 'gestolen' te verklarenquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit wordt echt een fantastische shitshow
quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe wij ons voelen als we je posts lezen!Hij hep een autobiografie geschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Het openstellen van de online gokmarkt heeft mensen kwetsbaarder gemaakt voor gokverslaving en vooral problemen bij jongvolwassenen veroorzaakt. Dat concludeert het Wetenschappelijk Onderzoek- en Datacentrum (WODC) in een evaluatie van de drie jaar geleden ingevoerde gokwet.
De bedoeling van die wet was dat gokbedrijven zouden helpen met het tegengaan van verslavingsproblemen, maar daar is weinig van terechtgekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:03 schreef OProg het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)nvoldoende-beschermd
[..]Lodders bedankt, wederom VVDedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:03 schreef OProg het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)nvoldoende-beschermd
[..]Dit was toch juist de bedoeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
En eindigen met 'Endsong' met een minuten durende zware intro.quote:This is the end of every song that we sing
The fire burned out to ash and the stars grown dim with tears
Cold and afraid, the ghosts of all that we've been
We toast with bitter dregs, to our emptiness
Niet verkeerd wat ze tegen pensioenleeftijd nog leveren, zeker Endsong.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:59 schreef OProg het volgende:
Hier maar neerzetten in de schaduw van onder andere de verkiezingen en alle andere teringzooi op de wereld nu.
De nieuwe The Cure: Songs of a Lost World.
Bekijk deze YouTube-video
[..]
En eindigen met 'Endsong' met een minuten durende zware intro.
Bekijk deze YouTube-video
Wij allemaal?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunnen we al inzetten wie morgenochtend de eerste meltdown heeft in dit topic?
R_R nog voor de ochtend begonnen isquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:24 schreef Faraday01 het volgende:
Stukje gênante docu over de scheefpoeper nu op vrt
quote:Van Gucht reageerde lange tijd niet op de geruchten maar doet nu in Het Huis een spraakmakend boekje open. Bij Eric Goens klinkt het alvast stellig: “Ik gun iedereen zijn type van relatie”, aldus Van Gucht. “Wat voor soort relatie ik heb? Ik kleef daar niet graag een stempel op, want het is mijn leven. En enkel wie er bij betrokken is, verdient uitleg. Maar ik heb inderdaad een leven in België en één in Kroatië. Ook relationeel. Ik val daar niemand mee lastig. Ik pleeg geen criminele feiten", zo duidt Ruben de afspraken die tussen hem en Blanka gemaakt zijn.
En verrassend genoeg... ook Blanka zou er andere mannen op nahouden. “Dat is ook al gebeurd. En dat is oké. Als je iets afspreekt, moet je je daarnaar schikken.”
De wekker gaat om 6u. Dus dan wordt het de nachtploegquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ga zometeen lekker slapen en dan lees ik morgenochtend wel dat er in een derdewereldland een burgeroorlog is uitgebroken.quote:
Voor de echte meltdowns moet je vanaf morgen in POL zijn. In WLR gaan we massaal JUICHEN na de landslide voor Harris.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het is alleen jammer dat Trump gaat winnen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Voor de echte meltdowns moet je vanaf morgen in POL zijn. In WLR gaan we massaal JUICHEN na de landslide voor Harris.
Harris gaat alle 7 swing-states + Iowa winnen. Je las het hier voor het eerst.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat Trump gaat winnen.
Al zijn wat eerste signalen bemoedigend
Geloof jij ook in Blexas en/of Blorida?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Harris gaat alle 7 swing-states + Iowa winnen. Je las het hier voor het eerst.
Nee, die rekende ik nog niet eens mee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Geloof jij ook in Blexas en/of Blorida?
Blijf jij alleen zo lang op als je voorbeschouwingen moet schrijven?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ga zometeen lekker slapen en dan lees ik morgenochtend wel dat er in een derdewereldland een burgeroorlog is uitgebroken.
Florida is wel een beetje ons Limburg wat dat betreft, he? Ook net zo'n aanhangsel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, die rekende ik nog niet eens mee.
Texas gaat op termijn wel blauw worden, maar nog niet dit jaar.
Florida is niet meer te redden en moeten ze lekker aan de zee geven. Weg ermee.
[ afbeelding ]
Dat zijn tropenweken voor me.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blijf jij alleen zo lang op als je voorbeschouwingen moet schrijven?
Heb het fileren van het Tourparcours nog niet gezien. Komt dat nog?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zijn tropenweken voor me.
Ja! Dat moet deze week ook nog even gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb het fileren van het Tourparcours nog niet gezien. Komt dat nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |