Toch goed dat de NOS erbij heeft gezet dat hij de punten veelal van anderen krijgt. Hij had immers ook 250.000 pakken koffie opgezopen kunnen hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:52 schreef AllesKaputt het volgende:
We gaan er, hoe dan ook, allemaal op gruwelijke wijze aan.
Je mag niet uitdagen volgens de huisregels.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:51 schreef wimderon het volgende:
Een nieuwe Arend Martijn-masterclass.
Mijn innerlijke Jan Slagter vindt dit je reinste geldverspilling. Er staat net iemand bij een random vreetschuur een man in een vuilniszak die Donald Trump nadoet te interviewen in straatengels.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En met 5 correspondenten in elke uithoek van de VS
quote:Op woensdag 6 november 2024 05:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eagles89 zit er lekker in.
Gefeliciteerd republikeinse vrienden
quote:
Trump staat in alle 7 swing-states voor en heeft Iowa al binnen. (lol)quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Harris gaat alle 7 swing-states + Iowa winnen. Je las het hier voor het eerst.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Voor de echte meltdowns moet je vanaf morgen in POL zijn. In WLR gaan we massaal JUICHEN na de landslide voor Harris.
Ik hoorde een luide, cynische, "aaaah" in het publiekquote:Op woensdag 6 november 2024 05:27 schreef maxi-mus het volgende:
Er worden nu al mensen sterkte gewenst haha.
Ik kijk voor het eerst in dat topic maar het is wel een beetje een one man show.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:32 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit nu op youtube naar de young turks te kijken, die is zeker ook de moeite waard op de schaal van een goede meltdown. Maar kijk alles nog een keer terug. Vooral MSNBC is écht genieten. Ik voel me bijna jarig LOL heb me in tijden niet zo vrolijk gevoeld.
Er heeft in 30 jaar volgens mij geen Republikein meer de popular vote gewonnen. Trump is echt de grootste held in decennia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |