Bangmakerij loont.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moreel vind ik het bizar dat je op Trump stemt alleen al om zijn veroordelingen, uitspraken en 6 Jan. Dan heb ik het nog niet over inhoud.
Bijzonder treurige tijd leven we in.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:52 schreef AllesKaputt het volgende:
We gaan er, hoe dan ook, allemaal op gruwelijke wijze aan.
Lekker van een afstandje lachen om failed state de VS, maar niet door hebben dat het leven van letterlijk elk persoon in Nederland er extreem op achteruit zal gaan dankzij Trump.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:33 schreef Slobeend het volgende:
Die Eagles89 is echt ... Ik ben mentaal helemaal klaar voor een meltdown. Mensen die niet snappen hoe ernstig dit gaat worden.
Vrijbrief voor nog dommere uitspraken van Kerrolain jaquote:Op woensdag 6 november 2024 07:38 schreef DeeBee het volgende:
Wij zitten met net zulke figuren opgescheept die dit toejuichen, incl. in ons kabinet
Hij is wel zo opzichtig aan het trollen dat hij mij er niet zo mee heeft.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:33 schreef Slobeend het volgende:
Die Eagles89 is echt ... Ik ben mentaal helemaal klaar voor een meltdown. Mensen die niet snappen hoe ernstig dit gaat worden.
De kans bestaat dat House ook naar de Reps gaan dan heb je wel echt poppen aan het dansen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:41 schreef franklop het volgende:
En op zich zijn we nog in leven gebleven tussen 2017/2021. Hij krijgt er ook niet alles door
Zal vooral belangrijk zijn wat er over 4 jaar wacht als opvolging
Hij kreeg er vrijwel niets door. Alleen schrappen van eerder gedane maatregelen lukte hem.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:41 schreef franklop het volgende:
En op zich zijn we nog in leven gebleven tussen 2017/2021. Hij krijgt er ook niet alles door
2017 - 2021 is totaal onvergelijkbaar met nu. (Nog even los van het feit dat hij toen ook ongekend veel onherstelbare schade heeft aangericht)quote:Op woensdag 6 november 2024 07:41 schreef franklop het volgende:
Ja dit vooral, een partij gekaapt door aartsconservatieve geestelijk gehandicapten die het vrij voor het zeggen heeft.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De kans bestaat dat House ook naar de Reps gaan dan heb je wel echt poppen aan het dansen.
Dat was ik heel even vergeten.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De kans bestaat dat House ook naar de Reps gaan dan heb je wel echt poppen aan het dansen.
Grappig wel dat je Yellowstone noemt.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:53 schreef franklop het volgende:
En dan is Amerika nog zo'n mooi land. Althans, gebieden als Yellowstone enzo dan
Over twee weken die kant op voor Thanksgiving!quote:Op woensdag 6 november 2024 07:53 schreef franklop het volgende:
En dan is Amerika nog zo'n mooi land. Althans, gebieden als Yellowstone enzo dan
Slim, nog voordat Trump de president isquote:Op woensdag 6 november 2024 07:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over twee weken die kant op voor Thanksgiving!
Je kan je Douwe Egberts verzamelpunten definitief weggooien vrees ik.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:08 schreef noodgang het volgende:
Goedemorgen! Nog iets gebeurd vannacht?
Ik dacht dat je die nog wel kon inleveren bij DE zelf, maar dat blijkbaar ook al niet meer. Alles wordt van ons afgepakt.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan je Douwe Egberts verzamelpunten definitief weggooien vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |