Ik verwachtte nog wel wat van jou en Mani. Maar zie verder weinig users de boel een beetje opkloppen.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk voor het eerst in dat topic maar het is wel een beetje een one man show.
Nee ik ben ziek en toevallig daardoor wakker maar ik volg dit verder niet echt intensief en ik ken al die usertjes ook niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik verwachtte nog wel wat van jou en Mani. Maar zie verder weinig users de boel een beetje opkloppen.
Ik bedoelde meer als toevallige bezoeker.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik ben ziek en toevallig daardoor wakker maar ik volg dit verder niet echt intensief en ik ken al die usertjes ook niet.
Ach, de mensheid.quote:Op woensdag 6 november 2024 05:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Trump staat in alle 7 swing-states voor en heeft Iowa al binnen. (lol)
[..]
Goedemorgen.
Het is toch al niet meer te redden.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, de mensheid.
Kunnen we wel lacherig gaan doen, maar ik denk dat veel mensen niet helemaal beseffen hoe ernstig dit is.
Mag ik al meltdownen?quote:Op woensdag 6 november 2024 06:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is toch al niet meer te redden.
Het is gewoon het perfecte voorbeeld van hoe dom het volk is. De man die president wordt die vond dat bleekmiddel inspuiten een goed middel tegen corona was, mag ze vertegenwoordigen.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Democracy basically means government of the people, for the people, by the people. But the people are retarded.
RFK is kandidaat minister op health, die is nog veel gekker.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is gewoon het perfecte voorbeeld van hoe dom het volk is. De man die president wordt die vond dat bleekmiddel inspuiten een goed middel tegen corona was, mag ze vertegenwoordigen.
Als er nou eens een moment was om het tweede amendement te benutten als democraat dan is het nu wel.quote:
tariffs tariffs tariffs!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Wat voor genot precies dan?quote:Op woensdag 6 november 2024 05:22 schreef maxi-mus het volgende:
Dit gaan wel puur genot worden in alle talkshowtjes morgen.
Ja en het ging economisch al zo lekker hier. Dan gaan mensen weer op Wilders stemmen als zogenaamde oplossing.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |