De vorige keer zaten ze dik in de shit, omdat MBS zich bij Trump inlikte en die Qatar wilde binnen vallen zo ongeveer. Totdat Trump erop gewezen werd dat hier de grootste basis in het Midden-Oosten is met 35.000 Amerikanen...quote:Op woensdag 6 november 2024 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe kijken ze eigenlijk in de zandbak tegen deze verkiezingen aan, of is er weinig aandacht voor en geloven die vaatdoeken het wel?
Je gaat zomaar denken dat Peter gelijk had.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach, de altijd aandachtsgeile Johan vanavond alweer terug op tv. Dat verwacht je ook niet.
quote:Op woensdag 6 november 2024 05:22 schreef maxi-mus het volgende:
Dit gaan wel puur genot worden in alle talkshowtjes morgen.
quote:Op woensdag 6 november 2024 17:29 schreef Szura het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)arden-naar-innovatie
INNOVAASIE
Mij wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dankzij jullie valt het me op hoe vaak er met innovatie geschermd wordt. Vroeger viel het me nooit zo op.
quote:Op woensdag 6 november 2024 17:29 schreef Szura het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)arden-naar-innovatie
INNOVAASIE
Als je mij vraagt zou je voor zoiets geen penalty moeten geven.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
Hans (van Aken), Hans, Hans kijk nou wat 'ie doet?
[ x ]
Dan kun je volgende keer de bal dus pakken als je in een lastige positie wordt aangespeeld? Ik snap je wel hoor maar dit is ook mokerdom.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je mij vraagt zou je voor zoiets geen penalty moeten geven.
Wel een bal?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op mijn niveau hadden we nooit een scheidsOok nooit een heel veld.
En jullie werden met een busje opgehaald?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op mijn niveau hadden we nooit een scheidsOok nooit een heel veld.
7x7 studenten voetbal rond middernacht op een dinsdagquote:Op woensdag 6 november 2024 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En jullie werden met een busje opgehaald?
Ik heb nog nooit een niveau meegemaakt of gekend zonder scheids. Half veld wel in de jeugd natuurlijk.
Moest je niet eens zelf scheids zijn bij elkaars potjes? Zo was dat bij ons geregeld, en zo kwam ik erachter dat scheids zijn een absolute hondenbaan is, op welk niveau dan ookquote:Op woensdag 6 november 2024 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
7x7 studenten voetbal rond middernacht op een dinsdag
Welnee, dat wordt gewoon Merzquote:Op woensdag 6 november 2024 20:40 schreef DeeBee het volgende:
Crisisoverleg tussen Duitse coalitiepartijen om regering te redden - https://nos.nl/l/2543492
AfD binnenkort aan het roer in Duitsland allen
Does not compute.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ x ]
Zeer fascinerend, zo'n grote shift in deze groepen is zo korte tijd.
De eredivisie valt eigenlijk ook wel amateurniveau ja.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je volgende keer de bal dus pakken als je in een lastige positie wordt aangespeeld? Ik snap je wel hoor maar dit is ook mokerdom.
In een potje op amateurniveau kan ik het begrijpen, op CL niveau niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |