Daar kan je dan lang zin in blijven hebben aangezien Musk is geboren in Zuid Afrika.quote:
Dat was bij Obama ook geen probleem!!1!!!quote:Op woensdag 6 november 2024 08:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar kan je dan lang zin in blijven hebben aangezien Musk is geboren in Zuid Afrika.
Hoop dat dat na nog vier jaar Trump nog steeds boeitquote:Op woensdag 6 november 2024 08:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Godzijdank kan dat niet, aangezien Musk geen Amerikaan van geboorte is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk wel. En als jij denkt van niet dan weet ik het wel zeker.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
2017 - 2021 is totaal onvergelijkbaar met nu. (Nog even los van het feit dat hij toen ook ongekend veel onherstelbare schade heeft aangericht)
Tevens denk je toch niet werkelijk dat er ooit nog verkiezingen zullen zijn in de VS. Toch?
Maar wel wapens voor alle Amerikanen, voor meer school-shootings!quote:Op woensdag 6 november 2024 09:09 schreef Fretwork het volgende:
Gelukkig wel de doodstraf voor alle Mexicaanse immigranten die een Amerikaan vermoorden, ofzo
Achquote:Op woensdag 6 november 2024 09:09 schreef Fretwork het volgende:
Gelukkig wel de doodstraf voor alle Mexicaanse immigranten die een Amerikaan vermoorden, ofzo
quote:Op woensdag 6 november 2024 08:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan je Douwe Egberts verzamelpunten definitief weggooien vrees ik.
Stem je ook op FvD dat je er zo blij mee bent?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Jullie voeren hier een parodie op, toch?
Wat ging er nou zo mis? Hebben ze illegal immigration echt zo onderschat? Dat zou wel vrij dom zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:33 schreef DeeBee het volgende:
Echt een extreem genante nederlaag overigens, alles slechter dan Sleepy Joe
Als ik een tweet goed heb gelezen is het vooral de shift van Latino mannen die massaal voor Trump gingen stemmen. De andere groepen bleven ongeveer gelijk qua aantallen voor R en D. Waardoor die shift komt weet ik niet. In Michigan vooral een shift van de moslims naar Trump vanwege Israel-standpunt van Biden/Harris.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat ging er nou zo mis? Hebben ze illegal immigration echt zo onderschat? Dat zou wel vrij dom zijn.
Maar goed, Democraten hebben geopolitiek dramatisch geleverd. Oorlog in Oekraïne, genocide in Gaza, zelfs een landje als Israël dat volledig afhankelijk is van de VS kan niet gestopt en nauwelijks geremd worden. Zelfs Obama-god had geen geweldige track record qua oorlogen.
Zijn Latino's in de VS niet relatief vaak jong? Jonge mannen zijn echt snel conservatiever aan het worden. Blijkt op wel meer plekken dat dat zwaarder weegt dan huidskleur.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik een tweet goed heb gelezen is het vooral de shift van Latino mannen die massaal voor Trump gingen stemmen. De andere groepen bleven ongeveer gelijk qua aantallen voor R en D. Waardoor die shift komt weet ik niet. In Michigan vooral een shift van de moslims naar Trump vanwege Israel-standpunt van Biden/Harris.
Zien we ook in Nederland een beetje. Jeugd die opeens conversatieve gedachten op nahoudt, vooral over de vrouwen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jonge mannen zijn echt snel conservatiever aan het worden.
Wel vermoeiend hoe er altijd wordt gekeken naar wat 'links' zogenaamd fout heeft gedaan qua overtuigen van de kiezers wanneer extreemrechts weer eens een zege haalt. Ook in Nederland. Terwijl de simpele realiteit blijkbaar is dat de meerderheid van de mensen facistische, racistische, xenofobe neonazis zijn. Waarom krijgen de kiezers zelf nooit de schuld?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat ging er nou zo mis? Hebben ze illegal immigration echt zo onderschat? Dat zou wel vrij dom zijn.
Maar goed, Democraten hebben geopolitiek dramatisch geleverd. Oorlog in Oekraïne, genocide in Gaza, zelfs een landje als Israël dat volledig afhankelijk is van de VS kan niet gestopt en nauwelijks geremd worden. Zelfs Obama-god had geen geweldige track record qua oorlogen.
Wat heb je eraan om kiezers de schuld te geven? Je kan ze niet forceren om een rationele, goed afgewogen ethische keuze te maken.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel vermoeiend hoe er altijd wordt gekeken naar wat 'links' zogenaamd fout heeft gedaan qua overtuigen van de kiezers wanneer extreemrechts weer eens een zege haalt. Ook in Nederland. Terwijl de simpele realiteit blijkbaar is dat de meerderheid van de mensen facistische, racistische, xenofobe neonazis zijn. Waarom krijgen de kiezers zelf nooit de schuld.
De invloed van al die oorlogen op het stemgedrag van mensen wordt ook gigantisch overschat. Dat boeit de gemiddelde Amerikaan echt niks.
Nou vind ik het goed als mensen niet enkel voor zichzelf stemmen, maar dit is retetreurig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |