En Wellenreuther?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
De eredivisie valt eigenlijk ook wel amateurniveau ja.
[ twitter ]
Als alle Wellenreuther-haters dit voorbeeld nou even gaan volgen zou de wereld een heel klein beetje mooier worden. Opgeruimd staat netjes.quote:
Nadje lijkt mij wel fit, maar jammer dat verder alles ontbreekt.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
God, wat was dit slecht zeg. Al helpt het natuurlijk niet mee dat ondertussen de halve ploeg geblesseerd is. Waarbij je je dan wel weer moet afvragen hoe het kan dat haast niemand fit is, dat was onder de heilige Slot wel anders.
Verder ben ik er inmiddels zeker van dat Nadje een prijsvraag heeft gewonnen, dat is 100% een amateurvoetballer van SC Feyenoord. Al had ie natuurlijk nooit rood moeten krijgen, lachwekkend.
Het Orakel van Delft heeft nog voor hij de speler in kwestie ook maar één seconde heeft zien spelen al besloten dat het een sensatie wordt en nu moet hij de betreffende speler blijven verdedigen ofschoon per wedstrijd het tegendeel bewezen wordt. Tragisch.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:40 schreef Pistolero het volgende:
Nadje wordt een sensatie, je las het hier voor het eerst.
1e speler die vanuit de scouting komt sinds Hancko!! ()
Je snapt het écht niet en zult het ook nooit gaan snappen, blijkbaar. Tragisch.quote:Op donderdag 7 november 2024 07:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het Orakel van Delft heeft nog voor hij de speler in kwestie ook maar één seconde heeft zien spelen al besloten dat het een sensatie wordt en nu moet hij de betreffende speler blijven verdedigen ofschoon per wedstrijd het tegendeel bewezen wordt. Tragisch.
Ik snap wel dat je inmiddels zo'n diepe kuil hebt gegraven dat je er echt nooit meer uit gaat komen.quote:Op donderdag 7 november 2024 07:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je snapt het écht niet en zult het ook nooit gaan snappen, blijkbaar. Tragisch.
"De domheid regeert"quote:Op donderdag 7 november 2024 10:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je inmiddels zo'n diepe kuil hebt gegraven dat je er echt nooit meer uit gaat komen.
Het is okay om verdrietig te zijn vandaag. Bang misschien zelfs. Ik ben een beetje van beide. Maar kom maar wel uit bed. Maak maar contact met iemand. Ga naar buiten. Drink water en beweeg.quote:Op donderdag 7 november 2024 07:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je snapt het écht niet en zult het ook nooit gaan snappen, blijkbaar. Tragisch.
De wedstrijden tegen Feyenoord en PSV zeggen niks, maar tegen Tel Aviv en straks tegen PEC des te meer.quote:
Van het weekend weer lekker verliezen van Twente, maar voor het eerst in 2-3 jaar zijn potjes af en toe het aangluren waard en dat is al heel wat.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De wedstrijden tegen Feyenoord en PSV zeggen niks, maar tegen Tel Aviv en straks tegen PEC des te meer.
quote:
Ik zag dat die trouwens zichzelf heeft opgeheven.quote:Op donderdag 7 november 2024 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kees Smit. Dat moet toch wel de natte droom van PIETJEPUKKED zijn.
Die komt wel weer terug onder een nieuwe naam. Schedelmeter3000, om maar een dwarsstraat te noemen.quote:Op donderdag 7 november 2024 23:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zag dat die trouwens zichzelf heeft opgeheven.
Pietjepuk was wel een perfecte username voor hem.quote:Op donderdag 7 november 2024 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die komt wel weer terug onder een nieuwe naam. Schedelmeter3000, om maar een dwarsstraat te noemen.
?quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
De uiterst linkse Sander Schimmelpenninck allen.
Ik maakte een uitstapje naar NWS. Je leest daar de meest wonderlijke dingen.quote:
Gezocht, niet kunnen vinden waar je op doelt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
De uiterst linkse Sander Schimmelpenninck allen.
User "PrivacyKoning" is het nieuwe fenomeen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pietjepuk was wel een perfecte username voor hem.
Zodra ik een collega of iemand anders de naam ‘Pietje’ of ‘PietjePuk’ hoor gebruiken denk ik nu wel gelijk aan die gek. En ik had vroeger een huisdier met de naam Pietje
Broddelwerken van bondage.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gezocht, niet kunnen vinden waar je op doelt.
Dat staat ongetwijfeld in Het Hoofdlijnenakkoord.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Treurig dat Schoof meedoet met narratief dat elk aanval op een Israelier gelijk antisemitisch is
Geert en Dilan waren ook als kippen bij om verontwaardigd te zijn zag ikquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat staat ongetwijfeld in Het Hoofdlijnenakkoord.
Maar goed, dit had volgens mij weinig met Pro Palestina te maken en was het nu meer kansloos tuig dat gewoon wilde gaan rellen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Treurig dat Schoof meedoet met narratief dat elk aanval op een Israelier gelijk antisemitisch is
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar goed, dit had volgens mij weinig met Pro Palestina te maken en was het nu meer kansloos tuig dat gewoon wilde gaan rellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |