Dat is Serious Request Glazen Huis toch ook?quote:Op maandag 4 november 2024 14:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuk geregisseerd toneelstukje, bedoel je.
Ik denk dat dat onzin is. Mannen als Mart Meijer, Jamie de Ruijter etc hebben ook echt wel een klik met deze 3 bijvoorbeeld. Mark van der Molen bijvoorbeeld ook. Denk alleen niet dat iedereen zin heeft om daar een week te zitten.quote:Op maandag 4 november 2024 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
OT: veeg teken dat ze dezelfde drie sturen. Het zegt echt iets over de huidige generatie 3FM-jocks. In de hoogtijdagen had je zo tien kandidaten voor het glazen huis kunnen opschrijven. Vorig jaar pasten er drie goed bij elkaar en dus moet dat nu weer want de rest heeft het gewoon niet. Ook volgens 3FM zelf dus blijkbaar.
Opschrijven misschien wel, maar ook toen stuurden ze heel vaak dezelfde DJ's hoor.quote:Op maandag 4 november 2024 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
OT: veeg teken dat ze dezelfde drie sturen. Het zegt echt iets over de huidige generatie 3FM-jocks. In de hoogtijdagen had je zo tien kandidaten voor het glazen huis kunnen opschrijven. Vorig jaar pasten er drie goed bij elkaar en dus moet dat nu weer want de rest heeft het gewoon niet. Ook volgens 3FM zelf dus blijkbaar.
Nou ja negen jocks in die tijd danquote:Op woensdag 20 november 2024 23:46 schreef Viv het volgende:
[..]
Opschrijven misschien wel, maar ook toen stuurden ze heel vaak dezelfde DJ's hoor.![]()
[ afbeelding ]
Kan Leijdens concurrentiebedingvrij overstappen van Kink? Niet echt n programmering waar ik warm van word. 3FM koerst af richting einde publieke radiozenderquote:Op donderdag 21 november 2024 11:55 schreef Pino112 het volgende:
https://www.npo3fm.nl/nie(...)ring-van-3fm-in-2025
Op NPO 3FM zijn de komende periode een aantal wijzigingen in de programmering te horen. Zo verwelkomt de zender Jasper Leijdens, die van maandag tot en met donderdag tussen 22.00 en 01.00 uur afwisselend met Eva Cleven 3voor12 presenteert. Jamie Reuter (PowNed) schuift iedere werkdag aan bij Wijnand Speelman (KRO-NCRV), waarmee zij de meest frisse ochtendshow van Nederland maken.
Programmatische wijzigingen: talent krijgt kansen
NPO Campus-talenten Andres Odijk (KRO-NCRV), Obi Raaijmakers en Sebastiaan Ockhuysen (PowNed) groeien vanuit de opleidingsnacht door naar een vaste plek in de dag- en avondprogrammering. Tom & Joe (BNNVARA) verhuizen naar de vroege avond en zijn daar van maandag tot en met donderdag te horen.
3FM vernieuwt de werkdag en zet de behoefte van luisteraars hierbij centraal. Ivo van Breukelen (KRO-NCRV), Mart Meijer (AVROTROS) en Sophie Hijlkema (AVROTROS) verrijken de werkdag met de meeste muziek van Nederland. Zie hieronder het overzicht van de nieuwe uitzendtijden:
Uitzendtijden programmering vanaf 2025
· Jamie Reuter (PowNed) samen met Wijnand Speelman (KRO-NCRV) maandag t/m vrijdag van 06.00 tot 09.00 uur
· Ivo van Breukelen (KRO-NCRV) maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur
· Mart Meijer (AVROTROS) maandag t/m vrijdag van 12.00 tot 14.00 uur
· Sophie Hijlkema (AVROTROS) maandag t/m vrijdag van 14.00 tot 16.00 uur
· Tom & Joe (BNNVARA) maandag t/m donderdag van 19.00 tot 22.00 uur
· 3voor12 met Jasper Leijdens en Eva Cleven (VPRO) maandag t/m donderdag 22.00 tot 01.00 uur
· Andres Odijk (KRO-NCRV) vrijdag 19.00 tot 22.00 uur
· The Beat met Justin Verkijk (NTR) vrijdag 22.00 tot 01.00 uur
· Obi Raaijmakers zaterdag en zondag van 07.00 tot 10.00 uur
· Sebastiaan Ockhuysen (PowNed) zaterdag van 22.00 tot 01.00 uur
Wat vind je beter aan de huidige programmering dan?quote:Op donderdag 21 november 2024 13:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan Leijdens concurrentiebedingvrij overstappen van Kink? Niet echt n programmering waar ik warm van word. 3FM koerst af richting einde publieke radiozender
Allebei weinig aan. Zeg nergens dat de huidige programmering beter isquote:Op donderdag 21 november 2024 15:58 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Wat vind je beter aan de huidige programmering dan?
Ik heb de programmering van 2010 gevonden.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Allebei weinig aan. Zeg nergens dat de huidige programmering beter is
quote:Maandag t/m donderdag:
06:00 GIEL – Giel Beelen (VARA)
10:00 @Work – Domien Verschuuren (BNN)
12:00 Effe Ekdom – Gerard Ekdom (AVRO)
14:00 RabRadio – Paul Rabbering (KRO)
16:00 De Coen & Sander Show – Coen Swijnenberg & Sander Lantinga (BNN)
19:00 MetMichiel – Michiel Veenstra (NPS)
22:00 3VOOR12 Radio – Eric Corton (VPRO)
01:00 3FM DJ School
04:00 TurbuLent – Bert van Lent (PowNed)
Vrijdag:
06:00 GIEL – Giel Beelen (VARA)
10:00 @Work – Domien Verschuuren (BNN)
12:00 Claudia d’r Op – Claudia de Breij (VARA)
14:00 Stenders Vrijmibo – Rob Stenders (PowNed)
16:00 De Coen & Sander Show – Coen Swijnenberg & Sander Lantinga (BNN)
18:00 Weekend Request – Bart Arens (TROS)
19:00 Ekstra Weekend – Gerard Ekdom & Michiel Veenstra (AVRO/NPS)
22:00 Robs Late Vermaak – Rob Stenders (PowNed)
01:00 Nachtegiel – Giel Beelen (VARA)
04:00 Ekdom in de Nacht – Gerard Ekdom (AVRO)
Zaterdag:
07:00 Frank Dane (BNN)
10:00 Annemieke Hier – Annemieke Schollaardt (TROS)
12:00 Timur Open Radio – Timur Perlin (BNN)
15:00 Mega Top 50 – Bart Arens (TROS)
18:00 That’s Live – Eric Corton (BNN)
20:00 Weekend DNA – Annemieke Schollaardt (TROS)
22:00 The Sense Of Dance Part 1 – Ajouad el Miloudi (BNN)
00:00 3VOOR12WHITENOISE – Dave Clarke (VPRO)
02:00 The Sense Of Dance Part 2 – Ajouad el Miloudi (BNN)
06:00 Club Sunrise (BNN)
Zondag:
07:00 Frank Dane (BNN)
10:00 Annemieke Hier – Annemieke Schollaardt (TROS)
12:00 Timur Open Radio – Timur Perlin (BNN)
15:00 De Radioshow van Bart – Bart Arens (TROS)
18:00 Bring It On – Sander Guis (NCRV)
20:00 PS Radio – Paul Rabbering & Sofie van den Enk (KRO)
22:00 Jouw Weekeind Finale – Klaas van Kruistum & Miranda van Holland (EO)
01:00 Xnoise Radio – Miranda van Holland (EO)
02:00 3FM DJ School
04:00 TurbuLent – Bert van Lent (PowNed)
Dit was toch wel het beste radiotijdperk voor mij.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:24 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb de programmering van 2010 gevonden.
[..]
Oh, omdat je zei dat ze afkoersen naar einde publieke radiozender. Maar dat deden ze dan dus alquote:Op donderdag 21 november 2024 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Allebei weinig aan. Zeg nergens dat de huidige programmering beter is
Poh wat mis ik dit 3FM. Toen was zelfs Ekdom nog niet elke dag in de herhaling.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:24 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[..]
Mwoah, toen was het al dagelijks 'Het regent hier! En het git-aar!'quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Poh wat mis ik dit 3FM. Toen was zelfs Ekdom nog niet elke dag in de herhaling.
Bij Hoevelaken linksaf!quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:29 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Mwoah, toen was het al dagelijks 'Het regent hier! En het git-aar!'
Ekstra Weekend. Beste radioshow ooit gemaakt.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:24 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[..]
Eens!quote:
Dat wordt me weer een week kapot ergeren aan die schijtstemquote:
topliedquote:
Waarom is het streef bedrag nou weer ¤538?quote:Op zondag 24 november 2024 19:08 schreef hole1988 het volgende:
Actiepagina ook al gemaakt voor SR24.
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok
Donatie link
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok/doneren
Wel even Sjanne Paul Sjanne Paul Sjanne Paul Sjanne Paul bellenquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
Is Ekstra Weekend al begonnen?
UIT. HET. RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM.
ik ruik de dennennaalden al!quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:49 schreef minthy het volgende:
Wat leuk, het begint al een beetje storm te lopen hier
Ekstra weekendquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
Is Ekstra Weekend al begonnen?
UIT. HET. RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM.
ja goede oude tijd @Pandaplint @henkde_j @SinterkIaasquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:18 schreef Paul het volgende:
was pandaplint vergeten uit die tijd hiihih
[ x ]
Zeg waarom hoor ik niet bij "goede oude tijd"quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja goede oude tijd @:pandaplint @:henkde_j @:sinterkIaas
met de jingle gemaakt door @:silentchaos !
Blijkbaar vindt hij je alleen oude tijdquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg waarom hoor ik niet bij "goede oude tijd"
neozjen is alleen maar goede tijd! ongeacht het tijdperk dit datquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt hij je alleen oude tijd
Omdat het kanquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:50 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Waarom is het streef bedrag nou weer ¤538?
Die van Zweden is alweer achter de rug:quote:Op woensdag 18 december 2024 08:57 schreef TLC het volgende:
Ik zag n soort gelijk iets op de WDR, daar zijn ze al bezig en heet het heel mooi Weihnachtswunder![]()
25 december.quote:
Ryan Shaw hoor je ook nooit meer.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:43 schreef Sirolf het volgende:
Blijft toch een mooie traditie om in de uren opbouwend naar de start van 3FM Serious Request alle anthems van eerdere jaren te draaien... met uitzondering van Jordy van Loon - Verliefdheid.
Nee hoor, 3fm is niet meer wat het geweest is.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:07 schreef MaJo het volgende:
Ik merk dat ik niet meer zoveel heb met Serious Request. Ben ik nu officieel oud?
De muziekmix is anders dan vroeger, maar als het eenmaal losgaat blijft het wel geinig.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:07 schreef MaJo het volgende:
Ik merk dat ik niet meer zoveel heb met Serious Request. Ben ik nu officieel oud?
Leeftijd heeft er weinig mee te makenquote:Op woensdag 18 december 2024 16:07 schreef MaJo het volgende:
precies ditquote:
17 uur zullen ze wel starten vermoed ik.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:36 schreef KNAK het volgende:
[..]
precies dit
Vanaf nu tot aan 31dec, met Top2000 iets waar hersenloos naar gekeken kan worden.
Overigens, 16:30 begin,... maar er is al iemand binnen.... officieel/ceremonieel de DJs in huis proppen is dus niet meer aan de orde?
Ja..quote:Op woensdag 18 december 2024 16:38 schreef Christiane. het volgende:
[..]
17 uur zullen ze wel starten vermoed ik.
Is volgens mij altijd zo...quote:Op woensdag 18 december 2024 16:44 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ja..
Nog niet eerder gezien dat er al een DJ bezig was. Voorheen was hij/zij altijd in de studio. Dus een 'warme' overdracht.
Enfin,.. met de start van SR is aftellen van het jaar dus begonnen
Arne?quote:
Beetje kilquote:
Opwarmer voor het publiek buitenquote:Op woensdag 18 december 2024 16:50 schreef KNAK het volgende:
[..]
Beetje kil
Waar is die ene gezette man? Die Rob.... Die doet niet mee? Das wel een gemis.
Vorig jaar s avonds bij de Top 2000 ook voor en na het nieuws dacht ikquote:Op woensdag 18 december 2024 16:57 schreef Evenstar het volgende:
wtf is er nu opeens reklame op NPO 1 Extra?
niet op 3mf.nl kijkenquote:Op woensdag 18 december 2024 16:57 schreef Evenstar het volgende:
Dat is wel jammer idd.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:57 schreef Evenstar het volgende:
Ugh kan ik mij niet eens herinnerenquote:Op woensdag 18 december 2024 17:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vorig jaar s avonds bij de Top 2000 ook voor en na het nieuws dacht ik
gewoon over de radio-STER heen
Bij 3FM Serious Request is het nieuw inderdaad, de Top 2000 heeft het al 1 (of 2) jaar.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ugh kan ik mij niet eens herinneren
Irritant dat ik NPO luister niet kan downloaden hier lijkt het, dit is echt fucking irritant.
hmm die kon ik ook al niet vinden op de chromecast, denk dat het te maken heeft met dat ik in Zweden woon, zo nog eens kiijkenquote:Op woensdag 18 december 2024 17:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij 3FM Serious Request is het nieuw inderdaad, de Top 2000 heeft het al 1 (of 2) jaar.
... maar als je kijkt via 3FM.nl/live krijg je geen extra TV-reclame, al hoor je daar natuurlijk wel de radioreclame.
(en naast NPO Luister bestaat de losse 3FM-app ook nog gewoon)
DE KAAKquote:Op woensdag 18 december 2024 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Deelen blijft een irritante popiejopie
Al besproken Hans.quote:
WAT DOE JE STOER KOM NU NAAR BUITENquote:
Ah, op de chromecast... daar zijn geen radio-apps voor helaas. Zal je dus vanaf je telefoon moeten casten (of NPO 1 Extra via de 'NPO Start' Chromecast-app, dat zou wel moeten kunnen).quote:Op woensdag 18 december 2024 17:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
hmm die kon ik ook al niet vinden op de chromecast, denk dat het te maken heeft met dat ik in Zweden woon, zo nog eens kiijken
Kom sprinten danquote:Op woensdag 18 december 2024 17:14 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT DOE JE STOER KOM NU NAAR BUITEN
Beter dab die bodemloze put - doelen waar al miljaren sinds halferwege laatste eeuw in zijn gegooid.quote:
Ah ja deze act weer.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:31 schreef KNAK het volgende:
[..]
Beter dab die bodemloze put - doelen waar al miljaren sinds halferwege laatste eeuw in zijn gegooid.
In Nederland is tegenwoordig genoeg ellende gaande waar geld voor nodig is
Zucht. Als iets mooi is hoeft iets anders niet slecht te zijn he.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:31 schreef KNAK het volgende:
[..]
Beter dab die bodemloze put - doelen waar al miljaren sinds halferwege laatste eeuw in zijn gegooid.
In Nederland is tegenwoordig genoeg ellende gaande waar geld voor nodig is
Laat ze gewoon effe rustig wennen, het kan niet altijd meteen helemaal los moeten gaan.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:47 schreef KNAK het volgende:
Een andsre mening hebben blijft toch soms lastig
Verder...
Beetje slome start - ze hadden direct stempel kunnen drukken op de start door flink (DJ)feest. Lijkt nu alsof ze er al 3 dagen bezig zijn en in een routine zitten,
Sterkte komende weekquote:Op woensdag 18 december 2024 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben nu al klaar met Ron D.
`quote:
De nummers op zichzelf zijn niet slecht.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:51 schreef PjotterFRL het volgende:
Ik vind het live ook niet je van het
Als inwoner van Zweden zou je moeten weten dat het origineel van Mans Zelmerlow is.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:48 schreef Evenstar het volgende:
Origineel van Motorhead is toch beter ...
Alvast om in te komen voor volgende week
Die negeer ikquote:Op woensdag 18 december 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als inwoner van Zweden zou je moeten weten dat het origineel van Mans Zelmerlow is.
Dit zeg je ook ieder jaar.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:05 schreef Paul het volgende:
Deze topic liep 20 jaar geleden wat harder
nah vorig jaar toch 10 topics kijken of we dat dit jaar halenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:14 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dit zeg je ook ieder jaar.
Newsflash: Fok wordt steeds ouder. En 3FM is een jongerenzender (met aanzienlijk minder marktaandeel dan 10 jaar geleden.)
Er luisteren meer mensen naar radio 5 dan naar 3fm. En radio 5 heeft niet eens een frequentie.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:14 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dit zeg je ook ieder jaar.
Newsflash: Fok wordt steeds ouder. En 3FM is een jongerenzender (met aanzienlijk minder marktaandeel dan 10 jaar geleden.)
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:30 schreef noodgang het volgende:
Bieden om in 2025 bij élk optreden van Kane te moeten zijn, heftig. Ik verwacht een negatief bedrag
klopttttttttquote:Op woensdag 18 december 2024 21:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Er luisteren meer mensen naar radio 5 dan naar 3fm. En radio 5 heeft niet eens een frequentie.
Dit is niet waar. Luisteraars van Radio 5 luisteren alleen veel langer. 3FM heeft het hele jaar, behalve tijdens de Evergreen Top 1000, meer luisteraars dan Radio 5.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Er luisteren meer mensen naar radio 5 dan naar 3fm. En radio 5 heeft niet eens een frequentie.
quote:Op woensdag 18 december 2024 22:10 schreef Paul het volgende:
Ik kijk nu op de bank met dekentje met @:shii
was je allang met de AH reclamequote:
Evergreen Top 1000 was zeker paar weken geleden.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:09 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Luisteraars van Radio 5 luisteren alleen veel langer. 3FM heeft het hele jaar, behalve tijdens de Evergreen Top 1000, meer luisteraars dan Radio 5.
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 18 december 2024 22:19 schreef Vlinder het volgende:
En daar is het volgende kutkerstnummer al
lijkt het misschien maar zo door de lamp eropquote:Op woensdag 18 december 2024 22:26 schreef TheVulture het volgende:
De sluizen zijn wel geopend qua regen daar
Ja gaat best lekker.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:54 schreef CamelNLD het volgende:
Voor een doordeweekse woensdagavond is het best druk ja.
Evenement moet nog even groeien he. Zal mij benieuwen hoe het in het weekend gaat. Zal mooi druk wordenquote:
Grappig, als Musikhjälpen (de Zweedse variant) hier op 55 minuten zou zitten, zouden we dat juist dichtbij vinden!quote:Op woensdag 18 december 2024 22:37 schreef Vlinder het volgende:
Hm. Zwolle is net iets te ver weg. Is 55 minuten rijden
Hier was het "oh ruim vier uur rijden", NET te verquote:Op woensdag 18 december 2024 23:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Grappig, als Musikhjälpen (de Zweedse variant) hier op 55 minuten zou zitten, zouden we dat juist dichtbij vinden!
Aankomend weekend even. Half uurtje met de trein (met de auto is waarschijnlijk onmogelijk)quote:Op woensdag 18 december 2024 23:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Grappig, als Musikhjälpen (de Zweedse variant) hier op 55 minuten zou zitten, zouden we dat juist dichtbij vinden!
Ik bedoelde de hardcore die gedraaid werdquote:Op woensdag 18 december 2024 23:02 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Evenement moet nog even groeien he. Zal mij benieuwen hoe het in het weekend gaat. Zal mooi druk worden
Helemaal gelijk ook hoor. Maar we gaan morgen op vakantie naar Zeeland. We komen als we willen langs Zwolle maar dan duurt de reis nog langer en nou ja. Klaag en gezeur.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Vast wel. Maar dat zenden ze gewoon niet uit. Alle telefoontjes worden ook gescreend.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De laatste jaren worden Useless Man, Livin' Doll, All For Leyna en Gary Fomdeck opvallend weinig aangevraagd valt me op
Erg mooi.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De laatste jaren worden Useless Man, Livin' Doll, All For Leyna en Gary Fomdeck opvallend weinig aangevraagd valt me op
Altijd gezellig met Andyquote:
dit mag je niet meer zeggen van sommige usersquote:Op donderdag 19 december 2024 14:52 schreef Christiane. het volgende:
Behoorlijk rustig nu voor het glazen huis..
Ga je nog langs?quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 december 2024 14:53 schreef Paul het volgende:
[..]
dit mag je niet meer zeggen van sommige users
Van het weekend ff kijken met kleindochter voor de leukquote:
ZEG DIT NIET!quote:Op donderdag 19 december 2024 15:00 schreef Christiane. het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het is er zeker niet druk.
IK GAAN JE SCREENCAPTURENquote:Op donderdag 19 december 2024 15:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van het weekend ff kijken met kleindochter voor de leuk
S'avonds en zeker in het weekend (vanaf vrijdag) wordt het wel druk.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:52 schreef Christiane. het volgende:
Behoorlijk rustig nu voor het glazen huis..
Vast welquote:Op donderdag 19 december 2024 15:10 schreef jcdragon het volgende:
[..]
S'avonds en zeker in het weekend (vanaf vrijdag) wordt het wel druk.
Ah gezelligquote:Op donderdag 19 december 2024 15:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van het weekend ff kijken met kleindochter voor de leuk
Ik vind er weinig aanquote:
andere tijdzonequote:Op donderdag 19 december 2024 15:54 schreef Evenstar het volgende:
Verbaas mij iedere keer weer hoe licht het daar nog is
hier schijnt de zon zelfsquote:Op donderdag 19 december 2024 15:54 schreef Evenstar het volgende:
Verbaas mij iedere keer weer hoe licht het daar nog is
Oh! Toen waren @Evenstar en ik er ook! Er was toen in dezelfde periode een concert van Therion in De Harmonie (of all placesquote:Op donderdag 19 december 2024 12:12 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Helemaal gelijk ook hoor. Maar we gaan morgen op vakantie naar Zeeland. We komen als we willen langs Zwolle maar dan duurt de reis nog langer en nou ja. Klaag en gezeur.
Plus ik ben al een keer geweest in Leeuwarden
Tikt lekker aanquote:
Hoop centuhquote:
U U U U Uquote:
serieus wie was die kerel net?quote:
ja kan er niet zo veel mee.... mooi dat het het nummer was dat eva bijzonder vond...quote:ah de nummer 6
Uuuuuuuquote:Op donderdag 19 december 2024 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik tutoyeren?
Ja hoor
U U U U U
Zie post 162. Sindsdien al 2x gehoord hier. Wees gewaarschuwdquote:Op donderdag 19 december 2024 17:30 schreef Nizno het volgende:
sjow... even voorkomen dat ik in Whamhalla terecht kwam
Barend kondigde braaf aan dus kon muten en daarna zappenquote:Op donderdag 19 december 2024 19:51 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Zie post 162. Sindsdien al 2x gehoord hier. Wees gewaarschuwd
die heb ik ook nog niet met geluid gehoordquote:Op donderdag 19 december 2024 19:53 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik hoorde het de 1ste keer al van AH reclame
Wowquote:
Dat was de bestequote:Op donderdag 19 december 2024 12:12 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Plus ik ben al een keer geweest in Leeuwarden
We zijn van de ¤1 af!quote:Op donderdag 19 december 2024 20:05 schreef hole1988 het volgende:
Komen wij met ¤ 1 aanzetten.
Hopelijk is die op tijd dan nog.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ook nog ff een SR kersttrui besteld, had niet echt iets geschikts voor 2e kerstdag
Ze hadden alleen nog XXL dus het zal wel een aardappelzak zijn.
ik heb een topic pointer er van gemaakt.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:00 schreef Droopie het volgende:
Hallo moderator van dienst
Is het misschien een idee om de volgende link in een aankondiging te zetten
"Vandaag besteld, morgen in huis" ofzoietsquote:Op donderdag 19 december 2024 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Hopelijk is die op tijd dan nog.
WHAT THE FUCK.quote:
Ja dat vind ik ook wel.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat krijgen we er maar weinig van mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |