Ik bedoelde de hardcore die gedraaid werdquote:Op woensdag 18 december 2024 23:02 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Evenement moet nog even groeien he. Zal mij benieuwen hoe het in het weekend gaat. Zal mooi druk worden
Helemaal gelijk ook hoor. Maar we gaan morgen op vakantie naar Zeeland. We komen als we willen langs Zwolle maar dan duurt de reis nog langer en nou ja. Klaag en gezeur.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Grappig, als Musikhjälpen (de Zweedse variant) hier op 55 minuten zou zitten, zouden we dat juist dichtbij vinden!
Vast wel. Maar dat zenden ze gewoon niet uit. Alle telefoontjes worden ook gescreend.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De laatste jaren worden Useless Man, Livin' Doll, All For Leyna en Gary Fomdeck opvallend weinig aangevraagd valt me op
Erg mooi.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De laatste jaren worden Useless Man, Livin' Doll, All For Leyna en Gary Fomdeck opvallend weinig aangevraagd valt me op
Altijd gezellig met Andyquote:
dit mag je niet meer zeggen van sommige usersquote:Op donderdag 19 december 2024 14:52 schreef Christiane. het volgende:
Behoorlijk rustig nu voor het glazen huis..
Ga je nog langs?quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 december 2024 14:53 schreef Paul het volgende:
[..]
dit mag je niet meer zeggen van sommige users
Van het weekend ff kijken met kleindochter voor de leukquote:
ZEG DIT NIET!quote:Op donderdag 19 december 2024 15:00 schreef Christiane. het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het is er zeker niet druk.
IK GAAN JE SCREENCAPTURENquote:Op donderdag 19 december 2024 15:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van het weekend ff kijken met kleindochter voor de leuk
S'avonds en zeker in het weekend (vanaf vrijdag) wordt het wel druk.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:52 schreef Christiane. het volgende:
Behoorlijk rustig nu voor het glazen huis..
Vast welquote:Op donderdag 19 december 2024 15:10 schreef jcdragon het volgende:
[..]
S'avonds en zeker in het weekend (vanaf vrijdag) wordt het wel druk.
Ah gezelligquote:Op donderdag 19 december 2024 15:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van het weekend ff kijken met kleindochter voor de leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |