Vorig jaar s avonds bij de Top 2000 ook voor en na het nieuws dacht ikquote:Op woensdag 18 december 2024 16:57 schreef Evenstar het volgende:
wtf is er nu opeens reklame op NPO 1 Extra?
niet op 3mf.nl kijkenquote:Op woensdag 18 december 2024 16:57 schreef Evenstar het volgende:
Dat is wel jammer idd.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:57 schreef Evenstar het volgende:
Ugh kan ik mij niet eens herinnerenquote:Op woensdag 18 december 2024 17:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vorig jaar s avonds bij de Top 2000 ook voor en na het nieuws dacht ik
gewoon over de radio-STER heen
Bij 3FM Serious Request is het nieuw inderdaad, de Top 2000 heeft het al 1 (of 2) jaar.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ugh kan ik mij niet eens herinneren
Irritant dat ik NPO luister niet kan downloaden hier lijkt het, dit is echt fucking irritant.
hmm die kon ik ook al niet vinden op de chromecast, denk dat het te maken heeft met dat ik in Zweden woon, zo nog eens kiijkenquote:Op woensdag 18 december 2024 17:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij 3FM Serious Request is het nieuw inderdaad, de Top 2000 heeft het al 1 (of 2) jaar.
... maar als je kijkt via 3FM.nl/live krijg je geen extra TV-reclame, al hoor je daar natuurlijk wel de radioreclame.
(en naast NPO Luister bestaat de losse 3FM-app ook nog gewoon)
DE KAAKquote:Op woensdag 18 december 2024 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Deelen blijft een irritante popiejopie
Al besproken Hans.quote:
WAT DOE JE STOER KOM NU NAAR BUITENquote:
Ah, op de chromecast... daar zijn geen radio-apps voor helaas. Zal je dus vanaf je telefoon moeten casten (of NPO 1 Extra via de 'NPO Start' Chromecast-app, dat zou wel moeten kunnen).quote:Op woensdag 18 december 2024 17:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
hmm die kon ik ook al niet vinden op de chromecast, denk dat het te maken heeft met dat ik in Zweden woon, zo nog eens kiijken
Kom sprinten danquote:Op woensdag 18 december 2024 17:14 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT DOE JE STOER KOM NU NAAR BUITEN
Beter dab die bodemloze put - doelen waar al miljaren sinds halferwege laatste eeuw in zijn gegooid.quote:
Ah ja deze act weer.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:31 schreef KNAK het volgende:
[..]
Beter dab die bodemloze put - doelen waar al miljaren sinds halferwege laatste eeuw in zijn gegooid.
In Nederland is tegenwoordig genoeg ellende gaande waar geld voor nodig is
Zucht. Als iets mooi is hoeft iets anders niet slecht te zijn he.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:31 schreef KNAK het volgende:
[..]
Beter dab die bodemloze put - doelen waar al miljaren sinds halferwege laatste eeuw in zijn gegooid.
In Nederland is tegenwoordig genoeg ellende gaande waar geld voor nodig is
Laat ze gewoon effe rustig wennen, het kan niet altijd meteen helemaal los moeten gaan.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:47 schreef KNAK het volgende:
Een andsre mening hebben blijft toch soms lastig
Verder...
Beetje slome start - ze hadden direct stempel kunnen drukken op de start door flink (DJ)feest. Lijkt nu alsof ze er al 3 dagen bezig zijn en in een routine zitten,
Sterkte komende weekquote:Op woensdag 18 december 2024 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben nu al klaar met Ron D.
`quote:
De nummers op zichzelf zijn niet slecht.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:51 schreef PjotterFRL het volgende:
Ik vind het live ook niet je van het
Als inwoner van Zweden zou je moeten weten dat het origineel van Mans Zelmerlow is.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:48 schreef Evenstar het volgende:
Origineel van Motorhead is toch beter ...
Alvast om in te komen voor volgende week
Die negeer ikquote:Op woensdag 18 december 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als inwoner van Zweden zou je moeten weten dat het origineel van Mans Zelmerlow is.
Dit zeg je ook ieder jaar.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:05 schreef Paul het volgende:
Deze topic liep 20 jaar geleden wat harder
nah vorig jaar toch 10 topics kijken of we dat dit jaar halenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:14 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dit zeg je ook ieder jaar.
Newsflash: Fok wordt steeds ouder. En 3FM is een jongerenzender (met aanzienlijk minder marktaandeel dan 10 jaar geleden.)
Er luisteren meer mensen naar radio 5 dan naar 3fm. En radio 5 heeft niet eens een frequentie.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:14 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dit zeg je ook ieder jaar.
Newsflash: Fok wordt steeds ouder. En 3FM is een jongerenzender (met aanzienlijk minder marktaandeel dan 10 jaar geleden.)
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:30 schreef noodgang het volgende:
Bieden om in 2025 bij élk optreden van Kane te moeten zijn, heftig. Ik verwacht een negatief bedrag
klopttttttttquote:Op woensdag 18 december 2024 21:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Er luisteren meer mensen naar radio 5 dan naar 3fm. En radio 5 heeft niet eens een frequentie.
Dit is niet waar. Luisteraars van Radio 5 luisteren alleen veel langer. 3FM heeft het hele jaar, behalve tijdens de Evergreen Top 1000, meer luisteraars dan Radio 5.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Er luisteren meer mensen naar radio 5 dan naar 3fm. En radio 5 heeft niet eens een frequentie.
quote:Op woensdag 18 december 2024 22:10 schreef Paul het volgende:
Ik kijk nu op de bank met dekentje met @:shii
was je allang met de AH reclamequote:
Evergreen Top 1000 was zeker paar weken geleden.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:09 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Luisteraars van Radio 5 luisteren alleen veel langer. 3FM heeft het hele jaar, behalve tijdens de Evergreen Top 1000, meer luisteraars dan Radio 5.
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 18 december 2024 22:19 schreef Vlinder het volgende:
En daar is het volgende kutkerstnummer al
lijkt het misschien maar zo door de lamp eropquote:Op woensdag 18 december 2024 22:26 schreef TheVulture het volgende:
De sluizen zijn wel geopend qua regen daar
Ja gaat best lekker.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:54 schreef CamelNLD het volgende:
Voor een doordeweekse woensdagavond is het best druk ja.
Evenement moet nog even groeien he. Zal mij benieuwen hoe het in het weekend gaat. Zal mooi druk wordenquote:
Grappig, als Musikhjälpen (de Zweedse variant) hier op 55 minuten zou zitten, zouden we dat juist dichtbij vinden!quote:Op woensdag 18 december 2024 22:37 schreef Vlinder het volgende:
Hm. Zwolle is net iets te ver weg. Is 55 minuten rijden
Hier was het "oh ruim vier uur rijden", NET te verquote:Op woensdag 18 december 2024 23:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Grappig, als Musikhjälpen (de Zweedse variant) hier op 55 minuten zou zitten, zouden we dat juist dichtbij vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |