Vorig jaar s avonds bij de Top 2000 ook voor en na het nieuws dacht ikquote:Op woensdag 18 december 2024 16:57 schreef Evenstar het volgende:
wtf is er nu opeens reklame op NPO 1 Extra?
niet op 3mf.nl kijkenquote:Op woensdag 18 december 2024 16:57 schreef Evenstar het volgende:
Dat is wel jammer idd.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:57 schreef Evenstar het volgende:
Ugh kan ik mij niet eens herinnerenquote:Op woensdag 18 december 2024 17:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vorig jaar s avonds bij de Top 2000 ook voor en na het nieuws dacht ik
gewoon over de radio-STER heen
Bij 3FM Serious Request is het nieuw inderdaad, de Top 2000 heeft het al 1 (of 2) jaar.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ugh kan ik mij niet eens herinneren
Irritant dat ik NPO luister niet kan downloaden hier lijkt het, dit is echt fucking irritant.
hmm die kon ik ook al niet vinden op de chromecast, denk dat het te maken heeft met dat ik in Zweden woon, zo nog eens kiijkenquote:Op woensdag 18 december 2024 17:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij 3FM Serious Request is het nieuw inderdaad, de Top 2000 heeft het al 1 (of 2) jaar.
... maar als je kijkt via 3FM.nl/live krijg je geen extra TV-reclame, al hoor je daar natuurlijk wel de radioreclame.
(en naast NPO Luister bestaat de losse 3FM-app ook nog gewoon)
DE KAAKquote:Op woensdag 18 december 2024 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Deelen blijft een irritante popiejopie
Al besproken Hans.quote:
WAT DOE JE STOER KOM NU NAAR BUITENquote:
Ah, op de chromecast... daar zijn geen radio-apps voor helaas. Zal je dus vanaf je telefoon moeten casten (of NPO 1 Extra via de 'NPO Start' Chromecast-app, dat zou wel moeten kunnen).quote:Op woensdag 18 december 2024 17:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
hmm die kon ik ook al niet vinden op de chromecast, denk dat het te maken heeft met dat ik in Zweden woon, zo nog eens kiijken
Kom sprinten danquote:Op woensdag 18 december 2024 17:14 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT DOE JE STOER KOM NU NAAR BUITEN
Beter dab die bodemloze put - doelen waar al miljaren sinds halferwege laatste eeuw in zijn gegooid.quote:
Ah ja deze act weer.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:31 schreef KNAK het volgende:
[..]
Beter dab die bodemloze put - doelen waar al miljaren sinds halferwege laatste eeuw in zijn gegooid.
In Nederland is tegenwoordig genoeg ellende gaande waar geld voor nodig is
Zucht. Als iets mooi is hoeft iets anders niet slecht te zijn he.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:31 schreef KNAK het volgende:
[..]
Beter dab die bodemloze put - doelen waar al miljaren sinds halferwege laatste eeuw in zijn gegooid.
In Nederland is tegenwoordig genoeg ellende gaande waar geld voor nodig is
Laat ze gewoon effe rustig wennen, het kan niet altijd meteen helemaal los moeten gaan.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:47 schreef KNAK het volgende:
Een andsre mening hebben blijft toch soms lastig
Verder...
Beetje slome start - ze hadden direct stempel kunnen drukken op de start door flink (DJ)feest. Lijkt nu alsof ze er al 3 dagen bezig zijn en in een routine zitten,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |