ja goede oude tijd @Pandaplint @henkde_j @SinterkIaasquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:18 schreef Paul het volgende:
was pandaplint vergeten uit die tijd hiihih
[ x ]
Zeg waarom hoor ik niet bij "goede oude tijd"quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja goede oude tijd @:pandaplint @:henkde_j @:sinterkIaas
met de jingle gemaakt door @:silentchaos !
Blijkbaar vindt hij je alleen oude tijdquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg waarom hoor ik niet bij "goede oude tijd"
neozjen is alleen maar goede tijd! ongeacht het tijdperk dit datquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt hij je alleen oude tijd
Omdat het kanquote:Op zaterdag 14 december 2024 01:50 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Waarom is het streef bedrag nou weer ¤538?
Die van Zweden is alweer achter de rug:quote:Op woensdag 18 december 2024 08:57 schreef TLC het volgende:
Ik zag n soort gelijk iets op de WDR, daar zijn ze al bezig en heet het heel mooi Weihnachtswunder![]()
25 december.quote:
Ryan Shaw hoor je ook nooit meer.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:43 schreef Sirolf het volgende:
Blijft toch een mooie traditie om in de uren opbouwend naar de start van 3FM Serious Request alle anthems van eerdere jaren te draaien... met uitzondering van Jordy van Loon - Verliefdheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |