Die van Zweden is alweer achter de rug:quote:Op woensdag 18 december 2024 08:57 schreef TLC het volgende:
Ik zag n soort gelijk iets op de WDR, daar zijn ze al bezig en heet het heel mooi Weihnachtswunder![]()
25 december.quote:
Ryan Shaw hoor je ook nooit meer.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:43 schreef Sirolf het volgende:
Blijft toch een mooie traditie om in de uren opbouwend naar de start van 3FM Serious Request alle anthems van eerdere jaren te draaien... met uitzondering van Jordy van Loon - Verliefdheid.
Nee hoor, 3fm is niet meer wat het geweest is.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:07 schreef MaJo het volgende:
Ik merk dat ik niet meer zoveel heb met Serious Request. Ben ik nu officieel oud?
De muziekmix is anders dan vroeger, maar als het eenmaal losgaat blijft het wel geinig.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:07 schreef MaJo het volgende:
Ik merk dat ik niet meer zoveel heb met Serious Request. Ben ik nu officieel oud?
Leeftijd heeft er weinig mee te makenquote:Op woensdag 18 december 2024 16:07 schreef MaJo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |