She Wolf (Falling to Pieces) mag er ook nog bijquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:02 schreef Tussle266 het volgende:
Nog even Acapella toevoegen aan het Guetta-lijstje. Toch nog 6. Wel fascinerend dat die l'Oreal boy zich ook zo vaak heeft laten lenen voor al die b-muziek van al die onduidelijke producers. Met die van Giorgio Tuinfort natuurlijk als allerergste. Maar die heb ik gisteren gelukkig gemist.
Dat is die van Tuinfort. Wel pijnlijk dat aan zoiets een Nederlands tintje zit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
De allerergste Guetta is die met Akon denk ik. Eigenlijk net als bij Eminem. Zou het aan Akon liggen?
Visionsquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:13 schreef Tussle266 het volgende:
Ten tijde van Pop 2 had ik een stille obsessie met Charli. Tegenwoordig gewoon openlijk. Maar sinds ze alleen nog maar OnlyFans soundtracks maakt trekt het me wel minder.
Ja dat is wel een favoriet. Backseat, Track 10 (maar wel Lizzo-loos dan), daar kon ik destijds allemaal geen genoeg van krijgen.quote:
https://www.npo3fm.nl/thema/festivalsquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de gehele lijst nog ergens te vinden?
Er is niet genoeg op gestemd.quote:
Rigged lijst.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is niet genoeg op gestemd.
Tsja, dit stond er wel altijd in gok ik zo.quote:
Opgezocht, blijkt waar. Dat is dus al die keren totaal langs me heen gegaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dit stond er wel altijd in gok ik zo.
Top 100-waardig.quote:
Is er niet een zeker niche-lijstje dat we alleen hier kennen waar dit ook het geval is?quote:
Ja dit stukje is wel een paar pareltjes tussen een stronthoopquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:05 schreef Tussle266 het volgende:
Er zitten toch wel wat waterboardinghits in dit deel.
Dit kan weleens tegenvallen, want die doet het ook goed op NPO 53. Al zegt dat ook niet alles, Barbie Billie vesloeg Barbie Dua vorig jaar ook. Om over de jongens van de bank nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wordt de terreur van Mark Amber ons bespaard in “week 53”
Het scheelt dat we niet KEUZELIJSTED zijn bij Amberquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit kan weleens tegenvallen, want die doet het ook goed op NPO 53. Al zegt dat ook niet alles, Barbie Billie vesloeg Barbie Dua vorig jaar ook. Om over de jongens van de bank nog maar te zwijgen.
Gewoon terecht, dit is na Lose My Breath (die ik tijdens de Olympische spelen constant hoorde bij het pingpongen) wmb de beste.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:11 schreef Tussle266 het volgende:
Toch wel jammer dat van de verzamelde werken van Beyonce en Kelly juist dit gejengel de survivor blijkt. Dat had wel beter gekund.
Lose my breath is denk ik wel één van de platen die ik boven deze zou kiezen. net als Say My Name, Bug-a-Boo en Nasty Girl.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon terecht, dit is na Lose My Breath (die ik tijdens de Olympische spelen constant hoorde bij het pingpongen) wmb de beste.
Die andere 3 hebben wij een andere mening over dan, maar dat is natuurlijk niet verboden!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Lose my breath is denk ik wel één van de platen die ik boven deze zou kiezen. net als Say My Name, Bug-a-Boo en Nasty Girl.
Vooral als het nummers van 5 (soms zelfs 10) jaar oud zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:24 schreef Tussle266 het volgende:
Dat eeuwige #3fmtalent brandmerk dat ze bij deze zender op die platen zetten is ook grappig he? Alsof ze zichzelf daarmee relevant willen hashtaggen.
Tsja, gewoon voor een duppie op de eerste rang, maar wel populairquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:43 schreef Pino112 het volgende:
Goldband, leuke LL-afsluiter.
Iedereen ziedend.
Ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:56 schreef Tussle266 het volgende:
Die Yves is best wel een klein gevaar voor de komende maanden, behalve dan bij Kink.
Zoals Darkraver zou zeggen: komt'ie dan he.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord.
Gek genoeg zat die op het strafbankje. Geen idee waarom precies die niet op de keuzelijst mocht.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Engelbewaarder is overigens 1000x leuker
Maar deze zal er wel op komenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:28 schreef Tussle266 het volgende:
Er hoeft er niet perse nog 1 bij van mij, maar in geval van een keuzelijstje zou deze volgens mij net als josti piano makkelijk week 53 halen. Beetje tiktokhype erbij enzo.
Het is vooral opvallend dat dat meisje wat eerst vooral Guetta en Dumont liedjes mocht inzingen ineens hele albums met dit soort nummers uit de mouw schudt.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had niet verwacht dat Raye ook lekkere nummertjes heeft
Gewoon ruim bij het beste kwart wat ooit de Top 2000 heeft gehaald.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:38 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vind deze nog steeds gewoon prima.
Ik ben ook benieuwd naar deze, dit heeft toch een tweede leven. Schudden verwacht ik nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:07 schreef Tussle266 het volgende:
Over dove rijmpjes he? Gaat die week 53 halen?
Die Will Grigg in de brand bedoel je? Daar heb ik juist geen verwachtingen van, juist omdat dat in het verleden bij oplevingen al niet gebeurde. Maar ja, als die hier staat, dan is dat net zo kansrijk als de rijmelarij van lik-me-vestje natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar deze, dit heeft toch een tweede leven. Schudden verwacht ik niet
Ik vind dat 1975 veel leukere heeft dan dezequote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:52 schreef Tussle266 het volgende:
Hier wil ik ook wel iets over kwijt. Ik heb echt helemaal niks met 1975, maar deze zou ik wel echt heel graag in de laatste week van het jaar hebben. Er staan nu zeker 1000 platen uit heden en verleden met minder rechten dan deze.
Ik heb er eigenlijk niet zoveel mee, maar ik vind deze juist heel fijn. Ik denk dat ik gewoon bang ben voor Russische atoombommen of zo.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat 1975 veel leukere heeft dan deze
Dit is de enige kans tot december ouwe reusquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:16 schreef wolfrolf het volgende:
wat dacht je @:mexicanobakker
het topic moet vol?
De oude waren ook al behoorlijk generiek. Stond er niet eentje in de KKD vorig jaar?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die nieuwe nummers van Oscar and the Wolf zijn echt niks he?
Ik vind Strange Entity nog wel tof, daarna is het nooit meer beter gewordenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De oude waren ook al behoorlijk generiek. Stond er niet eentje in de KKD vorig jaar?
Ik vind Temperature eigenlijk wel leuk. In dat genre kan het veel ergerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:22 schreef Tussle266 het volgende:
Eigenlijk is dit best een aardig uurtje als Paul Sean gewoon op zijn eigen feestje was gebleven. Weinig verrassend, maar wel gewoon prima.
Ook hier geldt wel: Dit staat wel opvallend laag he?quote:
Dat dan weer wel. Het is ook wel raar dat een genre dat best wel een grote fanbase heeft zo weinig vertegenwoordigd wordt in lijstjes.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Temperature eigenlijk wel leuk. In dat genre kan het veel erger
Ik vind Work It ook vrij NSFWquote:
Als ze om hal 9 nog op kantoor zijn, dan zou het best wel de juiste soundtrack kunnen blijken.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Work It ook vrij NSFW
Ja klopt!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook hier geldt wel: Dit staat wel opvallend laag he?
Fantastisch nummer inderdaadquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ohja, de beste van Kensington. En die hoor je dan weer nooit
Ze hebben wel een vijftal aardige nummers. Zo vind ik Slicer ook wel tofquote:
A Forest noteer ik wel jaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:11 schreef Tussle266 het volgende:
We komen nu wel in de potentiële week 53 regionen. Deze opschrijven?
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A Forest noteer ik wel ja
Nog altijd onder Disturbed vrees ik. Smakeloos land.quote:
Wat ik gisteren hiernaast al zei, ik verwacht eerlijk gezegd dat die remix Disturbed nog wel een paar plekjes omhoog gaat duwen, ook al zijn er niet veel plekjes meer over. Alles wat er direct boven staat tot aan Coldplay is ook 50+-materiaal, dus...quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog altijd onder Disturbed vrees ik. Smakeloos land.
Ja daar twijfel ik niet eens aan. Ik vermoed dat je rond het laatste nieuwsblok moet inschakelen voor Disturbed en dat we mogelijk de positie al weten voor de gehele lijst uit is,al wordt dat op het randjequote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wat ik gisteren hiernaast al zei, ik verwacht eerlijk gezegd dat die remix Disturbed nog wel een paar plekjes omhoog gaat duwen, ook al zijn er niet veel plekjes meer over. Alles wat er direct boven staat tot aan Coldplay is ook 50+-materiaal, dus...
Wonderlijk ja. Vond As It Was al opmerkelijk laag staan een paar dagen geledenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit boven As It Was, ik blijf twijfelen of ze écht wat met de stemmen hebben gedaan
"Mexicanobakker; wat weet je van: De top 10 van de Top 2000?"quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar twijfel ik niet eens aan. Ik vermoed dat je rond het laatste nieuwsblok moet inschakelen voor Disturbed en dat we mogelijk de positie al weten voor de gehele lijst uit is,al wordt dat op het randje
Woonboot, er kon in 2006 apart op gestemd worden, uitgekauwd, child in time mist. Stop de tijdquote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
"Mexicanobakker; wat weet je van: De top 10 van de Top 2000?"
Zou Guess kans maken? Of zal de aandacht weer verslappen wanneer brat summer weer lang en breed voorbij isquote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:29 schreef Tussle266 het volgende:
Gezien de hernieuwde populariteit van Charles zou je verwachten dat ze ook aan de jaarsluting mee mag doen straks. Echter, dit is de enige op de keuzelijst van 2, en dan ook nog eens genoteerd zonder credit voor Charles. Dus gaan we die horen dan?
Dat lijkt me een brug te ver. Zou ik ook wel jammer vinden, want het zou zoveel beter kunnen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou Guess kans maken? Of zal de aandacht weer verslappen wanneer brat summer weer lang en breed voorbij is
Bij A Forest kwam ik ook al langs. Dat was geen topnacht. Wij verdenken dat ze het ijs niet goed hadden bereid, dat kan snel de mist in gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
@:Mexicanobakker name mention bij Spinvis
Op zo'n festivalterrein kun je ook niet echt fijn herstellen van een voedselvergiftigingquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij A Forest kwam ik ook al langs. Dat was geen topnacht. Wij verdenken dat ze het ijs niet goed hadden bereid, dat kan snel de mist in gaan.
Zeker niet. Ik heb dat thuis overigens wel eens vaker dat ik dan even een uurtje als een dood vogeltje bij de toilet hing, maar hier was het wel een uur of 3/4 raak voordat ik terug naar de tent durfde. Niet de meest schone omgeving ookquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Op zo'n festivalterrein kun je ook niet echt fijn herstellen van een voedselvergiftiging
Tijdmachine is wel heel populair hoor (maar zo hoog is wel opvallend)quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:06 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is ook altijd wonderlijk he? Je zou vermoeden dat iemand bij 3FM het zelf gewoon een leuke plaat vindt.
Ging er iets fout?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:42 schreef Tussle266 het volgende:
Je hoeft niet veel te kunnen om schijvenruiter op 3 te worden he?
quote:
Er gaat voortdurend van alles mis. De een probeert ons wijs te maken dat Kampen in Noord-Brabant ligt, de ander maakt van een eenmansact een band. Kan allemaal.quote:
Die plaatjes komen steeds weer opnieuw onder de aandacht om één of andere reden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doet dit hier? Zo populair is dit toch niet meer?
Als we een tijdmachine hadden, hadden we erop kunnen stemmenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had ook Holy Diver kunnen staan. @:PippenScottie
Stel nou hè, dat Kelly op het meest troosteloze festival denkbaar staat. Laten we het voor de grap Concert at Sea noemen. Zou je dan toch gaan?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Kelly geweldig, maar wat heeft ze met festivals te maken?
Neuhquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:57 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stel nou hè, dat Kelly op het meest troosteloze festival denkbaar staat. Laten we het voor de grap Concert at Sea noemen. Zou je dan toch gaan?
Deze staat nogal hoog idd. Alleen de versie van Miles een keer gehoord in week 53quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:21 schreef Tussle266 het volgende:
Deze horen we toch nooit in week 53, of vergis ik me nu? Nooit eerder over nagedacht, maar nu vind ik het eigenlijk heel raar. Deze is beter dan alles wat er wel in staat.
Daar had ik ook aan meegewerkt destijds.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Deze staat nogal hoog idd. Alleen de versie van Miles een keer gehoord in week 53
Mag wat mij betreft richting top 250 in week 53quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:33 schreef Tussle266 het volgende:
Hier wil ik graag een hoezee plaatsen.
Zou ik waarderen, dialecten verdwijnen veel te snelquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Krijgen we vandaag nog 15 nummers dialectmeuk?
Wel van iemand anders dan Wappie Bokkers bij voorkeur. En had dan ook wel wat lager gemogen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou ik waarderen, dialecten verdwijnen veel te snel
Verwapt ja? Zondequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel van iemand anders dan Wappie Bokkers bij voorkeur. En had dan ook wel wat lager gemogen.
Dit is wel de beste Sam ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:50 schreef Tussle266 het volgende:
Nog meer Sam. Zonde dat ik mijn hoezee al heb ingezet, anders had ik dat nu gedaan.
Hoorde dat echt voor het eerst. Lekker nummer welquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:50 schreef Tussle266 het volgende:
Nog meer Sam. Zonde dat ik mijn hoezee al heb ingezet, anders had ik dat nu gedaan.
Dacht dat hij zei nog 1 hierna. Dat zal I Bet That You Look Good On The Dancefloor dan wel zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:39 schreef Tussle266 het volgende:
Hebben we nu de hele Apenheul gehad? Dat zou wel typisch zijn, zo vaak in de lijst en dan om half 12 al uitgespeeld.
Vooral omdat Arctic Monkeys de afgelopen jaren bij alle lijstjes zeker 5/6 keer in de top 100 stonden en dan ook vaak nog vrij hoog. Ja, ze zijn wat minder relevant, maar deze val is echt alleen verklaarbaar door het feit dat deze mensen niet meer stemmen of dat ze wel stemmen maar 3fm hun stemmen niet zodanig meer meeneemt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:39 schreef Tussle266 het volgende:
Hebben we nu de hele Apenheul gehad? Dat zou wel typisch zijn, zo vaak in de lijst en dan om half 12 al uitgespeeld.
Dit is ook wel hun beste, die van Douwe niet bepaaldquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Haters gonna hate over de banjo maar dit is toch veel lekkerder dan die niets aan de hand muziek van Douwe
Het is niet de banjo op zich he. Het is dat alle Banjo & Sons eigenlijk gewoon met carbonpapier zijn gemaakt. Aan deze alleen hebben we wel voldoende.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Haters gonna hate over de banjo maar dit is toch veel lekkerder dan die niets aan de hand muziek van Douwe
En zonder banjo klinkt het als een matig liedje van Kensington.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is niet de banjo op zich he. Het is dat alle Banjo & Sons eigenlijk gewoon met carbonpapier zijn gemaakt. Aan deze alleen hebben we wel voldoende.
Ik denk dat dit wel aardig klopt, alleen weet ik toevallig van mijn keuzelijst-endeavours dat Kuitenbrouwer op het strafbankje zat. Dus die komt niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd hoeveel volledig nieuwe nummertjes we nog krijgen. Ik verwacht minimaal een stuk of 10 (Nog 1 of 2 gekke zeroes nummers, 2x joost, 2x roxy, Kemps zal deze lijst ongetwijfeld ook nog gaan bevuilen en Engelbewaarder en dan nog 2 engelstalige nieuwere nummers)
Sinds de top 200 zitten we eindelijk boven de ratio 1:3 qua nieuwe binnenkomers
Douwe heeft wel een aantal betere nummers ja. Ik noem een Wichita Lineman 2.0 of I Do met Jacqquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ook wel hun beste, die van Douwe niet bepaald
Die met Anouk vind ik ook wel mooiquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Douwe heeft wel een aantal betere nummers ja. Ik noem een Wichita Lineman 2.0 of I Do met Jacq
Zou uit dit rijtje vooral Tondo missen. De rest duikt in andere lijstjes wel weer opquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je dan ziet wat er oa op het strafbankje plaatsneemt:
- November Rain
- Pure Morning
- Midnight City
- Into My Arms
- Alles is gezegend
- Tondo
- Banquet
(En dit zijn de nummers die top 400 stonden vorige keer)
Dan kan ik niet anders concluderen dan dat de lijst er op achteruit gegaan is
De indietronica gaat mij het meest aan het hart ja, maar ja je krijgt er Kemps voor terug etcquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou uit dit rijtje vooral Tondo missen. De rest duikt in andere lijstjes wel weer op
Kemps zou best gecanceld mogen worden. Om wat voor reden dan ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De indietronica gaat mij het meest aan het hart ja, maar ja je krijgt er Kemps voor terug etc
Kan me niet voorstellen dat deze bij het R2 publiek heel goed scoort, maar een paar stemmers is al wel genoegquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:21 schreef Tussle266 het volgende:
Gedoe met die junken. Deze gaan we dus ook gewoon eind december horen he? Mits dat integraal doorplaatsen van playlist naar keuzelijst klopt.
Van hun laatste album zullen we in ieder geval op zeker niets gaan horen eind decemberquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:21 schreef Tussle266 het volgende:
Gedoe met die junken. Deze gaan we dus ook gewoon eind december horen he? Mits dat integraal doorplaatsen van playlist naar keuzelijst klopt.
Dione-bonusquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daar in de plaats dan de zouteloze meuk van Douwe Bob, tsja
Verklaar dan eens dat deze boven veel grotere hit Heaven staat.quote:
Meer festival gevoelquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verklaar dan eens dat deze boven veel grotere hit Heaven staat.
Best een leuk nummer. Wat mij betreft ook niet minder dan Heaven trouwens. Niall doet inmiddels niet veel onder voor Harry qua fijne pophits.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Meer festival gevoel
en er is vaker op gestemd
Meltdown..1e keer dat ik dat nummer hoorde
Ik vrees nu meer voor de gemiddelde braderie..quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:00 schreef Tussle266 het volgende:
Volgens mij gaan we een beetje eindigen zoals we begonnen he, op de Brouwersdam...
Bijna hetzelfde hier, alleen dan een jaar later proberend de mossel van Nam Kee te vindenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:08 schreef Tussle266 het volgende:
Het voelt een beetje alsof ik weer in de zomer van 2001 Costa ergens op een bank bij een onduidelijk meisje zit te kijken.
Edit: Gevolgd door een goede parafrase van mijn gedachten destijds. Bleef bij gedachten.
Al besprokenquote:
Tsja, wat zijn tegenwoordig nog goede festivals hier in Nederland?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat gaan die 3fm luisteraars naar klote festivals zeg
Jera On Airquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, wat zijn tegenwoordig nog goede festivals hier in Nederland?
Hier moet ik altijd om lachen als dat de commentaren zijn. Die mensen hebben echt geen idee volgens mij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hierna een eckte feelgood partybanger
Ik dacht, laat ik je eens te vlug af zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:32 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hier moet ik altijd om lachen als dat de commentaren zijn. Die mensen hebben echt geen idee volgens mij.
Grote broer Roberts had in de Top 10 mogen staan en dan gelijk op 1. Word sowieso niet enorm vrolijk van de Top 10quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad nu, naast Impossible, grote broer Roberts en die gasten van Domino komt er niet echt meer wat. En om er dan nog 24 te doorstaan is behoorlijk
No one knows en Papillon vergat ik nog, vooruit. En dan zijn er nog een vijftal die wel acceptabel zijn. Maar het leukste deel van de lijst was zo ergens rond zaagmans ergensquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Grote broer Roberts had in de Top 10 mogen staan en dan gelijk op 1. Word sowieso niet enorm vrolijk van de Top 10
De top 10 was vrijdag al gelektquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Maar het is dus al wel zeker dat de blauwe puntschouder op 1 staat als ik op de site van 3FM bekijk. Dacht dat de volgorde nog geheim zou zijn
Dit commentaar is wel echt van enige schoonheid.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Maar het is dus al wel zeker dat de blauwe puntschouder op 1 staat als ik op de site van 3FM bekijk. Dacht dat de volgorde nog geheim zou zijn
In week 53 tussen pakweg Het Dorp en School zal ook wat onwennig aanvoelenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, wel geinig dit. En logisch wel dat dit zo hoog staat. Maar goed, niet echt een plaat waarbij ik het #1 gevoel heb
Denk nog wel hoger.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
In week 53 tussen pakweg Het Dorp en School zal ook wat onwennig aanvoelen
Welke was het?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog wat dialectmuziek voor @:minthy
Eigenlijk 17 augustus alquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De top 10 was vrijdag al gelekt
quote:
Oja, zaterdag. My bad.quote:
Ja wat is deze, straks moet ík nog uit de dood herrijzenquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:18 schreef Paul het volgende:
Waar praten jullie over!!!!!!!
Waarom is dit topic opeens levend!?!
Zeg nou!!
beetje saai hequote:Op maandag 4 november 2024 09:10 schreef Pino112 het volgende:
Zojuist is het nieuws op 3FM bekendgemaakt: dit jaar gaan 3FM-dj's Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman weer het Glazen Huis in tijdens 3FM Serious Request. Van 18 t/m 24 december worden zij opgesloten in Zwolle op het Rodetorenplein om zoveel mogelijk geld op te halen voor Metakids. Dat dezelfde drie 3FM-dj's twee opeenvolgende jaren het Glazen Huis ingaan, is voor het eerst in de geschiedenis van 3FM Serious Request.
Trump is een gewone manquote:Op maandag 4 november 2024 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de Kaak aka Trumplover Barend @:wolfrolf
Dat wordt een doorslaand succes
Q Escape Room is leuker.quote:
Dat is Serious Request Glazen Huis toch ook?quote:Op maandag 4 november 2024 14:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuk geregisseerd toneelstukje, bedoel je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |