Oh! Toen waren @Evenstar en ik er ook! Er was toen in dezelfde periode een concert van Therion in De Harmonie (of all placesquote:Op donderdag 19 december 2024 12:12 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Helemaal gelijk ook hoor. Maar we gaan morgen op vakantie naar Zeeland. We komen als we willen langs Zwolle maar dan duurt de reis nog langer en nou ja. Klaag en gezeur.
Plus ik ben al een keer geweest in Leeuwarden
Tikt lekker aanquote:
Hoop centuhquote:
U U U U Uquote:
serieus wie was die kerel net?quote:
ja kan er niet zo veel mee.... mooi dat het het nummer was dat eva bijzonder vond...quote:ah de nummer 6
Uuuuuuuquote:Op donderdag 19 december 2024 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik tutoyeren?
Ja hoor
U U U U U
Zie post 162. Sindsdien al 2x gehoord hier. Wees gewaarschuwdquote:Op donderdag 19 december 2024 17:30 schreef Nizno het volgende:
sjow... even voorkomen dat ik in Whamhalla terecht kwam
Barend kondigde braaf aan dus kon muten en daarna zappenquote:Op donderdag 19 december 2024 19:51 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Zie post 162. Sindsdien al 2x gehoord hier. Wees gewaarschuwd
die heb ik ook nog niet met geluid gehoordquote:Op donderdag 19 december 2024 19:53 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik hoorde het de 1ste keer al van AH reclame
Wowquote:
Dat was de bestequote:Op donderdag 19 december 2024 12:12 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Plus ik ben al een keer geweest in Leeuwarden
We zijn van de ¤1 af!quote:Op donderdag 19 december 2024 20:05 schreef hole1988 het volgende:
Komen wij met ¤ 1 aanzetten.
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok
Hopelijk is die op tijd dan nog.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ook nog ff een SR kersttrui besteld, had niet echt iets geschikts voor 2e kerstdag
Ze hadden alleen nog XXL dus het zal wel een aardappelzak zijn.
ik heb een topic pointer er van gemaakt.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:00 schreef Droopie het volgende:
Hallo moderator van dienst
Is het misschien een idee om de volgende link in een aankondiging te zetten
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok
"Vandaag besteld, morgen in huis" ofzoietsquote:Op donderdag 19 december 2024 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Hopelijk is die op tijd dan nog.
WHAT THE FUCK.quote:
Ja dat vind ik ook wel.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat krijgen we er maar weinig van mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |