[ afbeelding ]SPOILER: Dus niet bolken :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Zullen er dus nog wel meer voorbij komen. Als je geen haast hebt is dat alleen maar leuk tochquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, er is weer een huis voorbij gekomen wat ons leuk lijkt. Kwestie van de lange adem
Oh, er is ook geen haast. We kijken ook kritisch, want het is niet iets waar we na 5 jaar weer weg willen. Dus soms betekent dat moeilijke beslissingen nemen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen er dus nog wel meer voorbij komen. Als je geen haast hebt is dat alleen maar leuk toch
Moet je ook doen. Je moet het wel allebei een fijn huis vinden.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, er is ook geen haast. We kijken ook kritisch, want het is niet iets waar we na 5 jaar weer weg willen. Dus soms betekent dat moeilijke beslissingen nemen.
Precies. Daarom gaat de makelaar ook mee, die ziet dingen die wij op het eerste oog niet zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je ook doen. Je moet het wel allebei een fijn huis vinden.
Is ook wel beter, kijk wat @ToT is overkomen, dat moet je niet willen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Daarom gaat de makelaar ook mee, die ziet dingen die wij op het eerste oog niet zien.
Nee, dus wij kijken wel uitquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook wel beter, kijk wat @:ToT is overkomen, dat moet je niet willen.
Alleen kon ik binnen mijn budget niks fatsoenlijkers krijgen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen kon ik binnen mijn budget niks fatsoenlijkers krijgen.
Toch was het wel fijn geweest als ik vooraf wat meer geweten had over het huis.
"Een paar voegen bijwerken."
"Een paar stenen zitten los."
Kolere....
Ja, dan ben je echt wel genaaidquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Kolere....
Tegenwoordig is een bouwtechnische keuring ook geen overbodige luxe. Kost je 600 euro ofzo (aftrekbaar, dus netto zo'n 400), maar dat kan een hoop ellende schelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
😂😂👌🏻quote:
Beter ja!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
😂😂👌🏻
Ik heb liever de 1973 though
[ afbeelding ]
Vooral met een oudere woning is dat 600 welbestede euros. Dankzij een keuring heb ik 4.5 jaar geleden een potentiele miskoop voorkomen. Ook al was het zo'n mooi huisje uit 1945 met echt mooie hardhouten vloeren.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tegenwoordig is een bouwtechnische keuring ook geen overbodige luxe. Kost je 600 euro ofzo (aftrekbaar, dus netto zo'n 400), maar dat kan een hoop ellende schelen.
Een makelaar wil uiteindelijk toch ook (ver)kopen om zijn commissie te pakken, dus daar moet je ook een beetje doorheen kunnen kijken
Waarom wilde je perse kopen? Kon je niet eerst gewoon een jaartje of 2 wat huren zodat je meer tijd had?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Kolere....
Probeer vandaag de dag maar eens op stel en sprong wat te vinden waar je nog huurtoeslag voor kunt krijgen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom wilde je perse kopen? Kon je niet eerst gewoon een jaartje of 2 wat huren zodat je meer tijd had?
Dan houdt het inderdaad op. Alles repareren maar.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Probeer vandaag de dag maar eens op stel en sprong wat te vinden waar je nog huurtoeslag voor kunt krijgen.
Zelfs voor 2x wat ik nu aan hypotheek betaal kan ik niks huren hier.
Druk mee bezig!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan houdt het inderdaad op. Alles repareren maar.
quote:
Succes en sterkte er nog meequote:Een lange adem hebben
Ja. Ik ben niet afhankelijk van afstand. Zij wel, dus we moeten kijken of het dan wel de moeite is.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
Dat is wel weer een nadeel idd.. zit natuurlijk ook een grens hoeveel minuten/km's je bij je werk vandaan wil wonen
Hoever is de afstand eigenlijk?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Ik ben niet afhankelijk van afstand. Zij wel, dus we moeten kijken of het dan wel de moeite is.
Kaatsheuvel-Bredaquote:
Volgens Google maps 26kmquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kaatsheuvel-Breda
Kilometers weet ik even niet
Klinkt grotendeels goed!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Huis gezien. Past perfect bij ons qua huis en indeling. Alleen de afstand naar werk vriendin is een issue. Dus rustig nadenken.
Dat is wel op de fietsquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmm niet onoverkomelijk, maar ook niet echt een lolletje voor 2x per dag, zeker met files.
Met files juist langer haha. Dus dit kan wel een struikelblok zijn. Even rustig laten bezinken.quote:
Ja is niks als elke avond in de file staat en pas rond 6 uur of later een keer thuis bentquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met files juist langer haha. Dus dit kan wel een struikelblok zijn. Even rustig laten bezinken.
Je hebt geen haast met de aankoop, toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met files juist langer haha. Dus dit kan wel een struikelblok zijn. Even rustig laten bezinken.
Ja, we hebben meer optiesquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt geen haast met de aankoop, toch?
Lang reizen is kut. Je hebt de tijd om verder te kijken!
Daarom.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, we hebben meer opties
Morguhquote:
Mailyquote:
Glasquote:
Amyquote:
ToT!quote:
Dotjequote:
Stigmeister!quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maily
[..]
Glas
[..]
Amy
[..]
ToT!
[..]
Dotje
quote:
Hallo daarquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas neemt hier even een kijkje.
Prima, even alles laten bezinken en zo. Voor de rest lekker richting het weekendquote:
Och momenteel gaat het wel. ff afwachten wat de dag gaat brengen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima, even alles laten bezinken en zo. Voor de rest lekker richting het weekend
En daar?
Wat moet je laten bezinken dan?quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima, even alles laten bezinken en zo. Voor de rest lekker richting het weekend
En daar?
Ik denk de bezichtiging van het huis; eindelijk eentje die naar hun zin is, maar helaas wel wat ver weg van zijn werk.quote:
O, dat had ik niet meegekregen. Wel jammer. Maaaaaaar dat weet je als je gaat kijken toch?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk de bezichtiging van het huis; eindelijk eentje die naar hun zin is, maar helaas wel wat ver weg van zijn werk.
Ik hou alle opties open. Het huis was zelf echt perfect. Paste precies bij onze wensen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat had ik niet meegekregen. Wel jammer. Maaaaaaar dat weet je als je gaat kijken toch?
Maar als het te ver van je werk is, waarom ga je dan kijken>quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou alle opties open. Het huis was zelf echt perfect. Paste precies bij onze wensen.
Ik niet, de vriendin welquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als het te ver van je werk is, waarom ga je dan kijken>
Moet je ver reizen dan?
O oeps, en hoe ver moet zij dan rijden?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik niet, de vriendin wel
Owwww als dat alles is? In dat geval gewoon kopen!quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik niet, de vriendin wel
quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwww als dat alles is? In dat geval gewoon kopen!![]()
Half uurtje zonder files.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oeps, en hoe ver moet zij dan rijden?
quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwww als dat alles is? In dat geval gewoon kopen!![]()
Maar dat is toch niet te ver?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Half uurtje zonder files.
Tussen deze twee plekken is het echt gribus. Dus ik snap het wel.quote:
Jammer dan, en openbaar vervoer geen optie?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tussen deze twee plekken is het echt gribus. Dus ik snap het wel.
Openbaar vervoer een optie?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tussen deze twee plekken is het echt gribus. Dus ik snap het wel.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dan, en openbaar vervoer geen optie?
Openbaar vervoer is echt niet tof hierquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dan, en openbaar vervoer geen optie?
Jammer. Waarom ga je dan kijken als het te ver voor een van beide is voor het werk? En dat het net een huis is wat jullie beide aanstaat. Dat is zuurquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is echt niet tof hierHet kan maar het is echt niet ideaal.
Als het huis er op Funda gewoon geweldig uit ziet, is het goed om wel even te kijken en dan afwegingen te gaan maken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer. Waarom ga je dan kijken als het te ver voor een van beide is voor het werk? En dat het net een huis is wat jullie beide aanstaat. Dat is zuur
Dat is kut. Hoop dat je nu een up hebt.quote:
Oef, sterkte.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is kut. Hoop dat je nu een up hebt.
Hier zijn gangetje. Ouders met gezondheid problemen, dus zorgeloos is het zeker niet. Maar voor de rest gaat het wel goed.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer. Waarom ga je dan kijken als het te ver voor een van beide is voor het werk? En dat het net een huis is wat jullie beide aanstaat. Dat is zuur
Wat ToT zegt. We wilden gewoon weten of dit ook is wat we zoeken in het algemeen. En nu weten we dat ook een stuk beterquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het huis er op Funda gewoon geweldig uit ziet, is het goed om wel even te kijken en dan afwegingen te gaan maken.
Er kunnen natuurlijk wel prijsverschillen tussen de woonplaatsen daar zitten, dus in de ene plaats kun je misschien je droomhuis vinden binnen je budget terwijl in de andere plaats je misschien genoegen zult moeten nemen met iets kleiners of iets wat minder ideaal is, maar ik had de indruk dat jullie wel een redelijke marge hebben wat betreft wat jullie kunnen besteden?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Wat ToT zegt. We wilden gewoon weten of dit ook is wat we zoeken in het algemeen. En nu weten we dat ook een stuk beter
Dat vind ik altijd zo knap. Mijn moeder hetzelfde. Botkanker over der gehele lichaam uitgezaaid maar ook zo positief blijven. Steeds verder inleveren, maar in elk stadium toch weer wat positiefs zien. Denk stukje punitiviteit en wellicht ook wat angst.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, sterkte.
Ja mijn vader is al jaren dood, mijn moeder zit in een verzorgingshuis en takelt duidelijk wel af, maar ze probeert optimistisch te blijven.
Precies!quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo knap. Mijn moeder hetzelfde. Botkanker over der gehele lichaam uitgezaaid maar ook zo positief blijven. Steeds verder inleveren, maar in elk stadium toch weer wat positiefs zien. Denk stukje punitiviteit en wellicht ook wat angst.
Maargoed, het regent niet. Laten we het luchtig houden
En ik heb sinds 5 dagen een nieuwe keukenquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Ik heb net mijn keuken gesloopt toen ik een kop koffie aan het zetten was!
Hee tof!quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
En ik heb sinds 5 dagen een nieuwe keuken
Zit nu op kantoor. Gedeeld pand en blijf als enige van ons bedrijf tot 17u. Dus moet maar even in de gaten houden dat er om 17u nog een ander bedrijf er is. Anders zit ik opgesloten en wordt het pizza's bestellen die ze door de brievenbus moeten proppen.
Ja, we hebben redelijk wat ruimte. Zodra mijn huis de verkoop in gaat wordt de hypotheek lager is de verwachting.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Er kunnen natuurlijk wel prijsverschillen tussen de woonplaatsen daar zitten, dus in de ene plaats kun je misschien je droomhuis vinden binnen je budget terwijl in de andere plaats je misschien genoegen zult moeten nemen met iets kleiners of iets wat minder ideaal is, maar ik had de indruk dat jullie wel een redelijke marge hebben wat betreft wat jullie kunnen besteden?
Zeker! We hadden een keuken uit de jaren 70. Dus we zijn er flink op vooruit gegaan. Nu wel weer flink gaan sparen om de spaarrekening weer wat in orde te krijgenquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee tof!Is-ie naar je zin?
En handig zeg!
Mijn keuken is wat minder oud, sommigen vinden hem nog steeds best aardig zelfs, alleen zit er veel vocht achter en moet het sowieso van de plaats af om te kijken of alles wel goed is (geen schimmel enzo), een aanrechtblad ie compleet verkleurd door de zon en een paar planken zijn wat doorgezakt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker! We hadden een keuken uit de jaren 70. Dus we zijn er flink op vooruit gegaan. Nu wel weer flink gaan sparen om de spaarrekening weer wat in orde te krijgenMaar wel heerlijk zo'n hele nieuwe keuken.
Als er geen schimmel is, dan zou ik het idd zo laten voorlopig nog. Vaatwasser via marktplaats misschien? Heb zelf onze 4 jaar oude nog goed werkende vaatwasser voor 100eu verkocht 3 weken terug.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn keuken is wat minder oud, sommigen vinden hem nog steeds best aardig zelfs, alleen zit er veel vocht achter en moet het sowieso van de plaats af om te kijken of alles wel goed is (geen schimmel enzo), een aanrechtblad ie compleet verkleurd door de zon en een paar planken zijn wat doorgezakt.
Het is nog wel functioneel, maar met name het vochtprobleem maak ik me wat zorgen om.
Oh, en de vaatwasser is kapot, maar of ik die wil vervangen in een keuken waar ik toch al twijfels over heb.....
Morguhquote:
O dat is minder, sterktequote:Op vrijdag 1 november 2024 09:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is kut. Hoop dat je nu een up hebt.
Hier zijn gangetje. Ouders met gezondheid problemen, dus zorgeloos is het zeker niet. Maar voor de rest gaat het wel goed.
O dat is erg hoop dat ze niet te veel pijn heeftquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo knap. Mijn moeder hetzelfde. Botkanker over der gehele lichaam uitgezaaid maar ook zo positief blijven. Steeds verder inleveren, maar in elk stadium toch weer wat positiefs zien. Denk stukje punitiviteit en wellicht ook wat angst.
Sterktequote:Op vrijdag 1 november 2024 09:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja het is haar keuze, fijn dat ze zo positief blijft. Sterke vrouwquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
Tnx! Nee de pijn is goed onder controle gelukkig. Alleen morfinepleisters momenteel. Vooral dat ze alleen bedlegerig nog is nu en dan met hulp op de rolstoel getild kan worden en daardoor dan wel mobiliteit heeft omdat ze dan in de rolstoel ergens heen gereden kan worden is voor haar nu voldoende kwaliteit. Als ze dat zo vind dan vinden wij dat ook
Geen probleem. We hebben de hele dag de tijdquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee ChevyCaprice. Een beetje late reactie
Vullen die voegen!quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:50 schreef ToT het volgende:
Zo, even het uitzicht van de buren verpest met m'n nieuwe voegwerk!
Whehe!quote:
Ben je ook mooi klaar meequote:Op vrijdag 1 november 2024 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Maar hij zegt ook dat het vochtprobleem waarschijnlijk niet eens door die voegen komt; hij vermoedt dat het dakleer op de aanbouw lek is.
Ja kan duur worden...quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je ook mooi klaar mee
quote:
Whehe!quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Giro 555: ToT's Dak Eraf?
Klinkt een beetje als: "Lek in je dak? Je zet maar een tent op!"quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:43 schreef StevenHyde het volgende:
Gewoon wat paraplu's boven je lekke dag monteren. Wel storm paraplu's.
Bij een tent opzetten heb ik andere associatiesquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als: "Lek in je dak? Je zet maar een tent op!"
Daar zijn andere subfora voor!quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bij een tent opzetten heb ik andere associaties
Succes. Dit lijkt me niet normaal.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja nou eerst ff alle tegels er af halen en kijken wat er onder aan te treffen valt.
Ja de aanbouw is oud en dat hebben ze jaren geleden heel primitief "gemoderniseerd", maar op een heel slappe en slechte manier.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Succes. Dit lijkt me niet normaal.
Hier was eens een dakpan omhoog gaan staan en ik had een lek.
Woonmaatschappij toch nog maar eens 'stalken'.
Ik woon in een beschermd monument maar de onderhoud laat te dinges over.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de aanbouw is oud en dat hebben ze jaren geleden heel primitief "gemoderniseerd", maar op een heel slappe en slechte manier.
Ik ook, maar de beschermde status van dit pand is echt geen touw aan vast te knopen!quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik woon in een beschermd monument maar de onderhoud laat te dinges over.
Ja hoor, eindelijk weekendquote:
Jij ook 😁quote:
Sallyquote:
Lekker dagje met Mini gehad hier!quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, eindelijk weekend
En daar?
Oeh lekkerquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker dagje met Mini gehad hier!Nu ff chillen en straks uit eten.
Goedzo! Goedzo! En goedzo!quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Mailyquote:
Contextquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie al dat er hert op het menu staat!
Lovelyquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die staat al een tijdje stil zo te zien
Ga je hem weer voorlezen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
ToT!quote:
Wakker, net gewandeldquote:
quote:
quote:
Morguh herenquote:
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Zozo, je bent er vroeg bij!quote:Op zondag 3 november 2024 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wakker, net gewandeld
Straks de kwalificatie kijken, hopen dat die nu wel doorgaat vanwege de regen.
Sportieve man die Stigquote:Op zondag 3 november 2024 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Zozo, je bent er vroeg bij!
Ja dat is dan ook wel een dingetje met je huizenjacht; kijken of er leuk wandelgebied in de buurt is.
Dat gaan er vandaag wel een paar doenquote:Op zondag 3 november 2024 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja beter dan wat vroem vroem doen in een autootje!![]()
Ja zwaar werk, die gaspedaal intrappen en wat aan een stuurtje draaien!quote:Op zondag 3 november 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaan er vandaag wel een paar doen
Het schijnt best heel zwaar te zijn. Mijn Max is ook altijd helemaal kapot als hij zo weekend achter de rug heeftquote:Op zondag 3 november 2024 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zwaar werk, die gaspedaal intrappen en wat aan een stuurtje draaien!
Haha weet ik.quote:Op zondag 3 november 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schijnt best heel zwaar te zijn. Mijn Max is ook altijd helemaal kapot als hij zo weekend achter de rug heeft
SNap daarom ook niet dat ze het op een zondag doen, met de prijsuitreiking er bij is hij tot vanavond een uurtje of 18 uur wel daar en dan moeten ze nog naar huis. Maar morgen is het wel weer schoolquote:Op zondag 3 november 2024 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha weet ik.
Qua spierkracht vergt het heel veel van je, en je concentratie mag geen moment verslappen.
Jij houdt het waarschijnlijk nog geen 2 bochten vol.quote:Op zondag 3 november 2024 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben meestal helemaal kapot na een simrace-sessiequote:Op zondag 3 november 2024 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:
ToT!quote:
Ja hoorquote:
quote:
quote:
Morguh herenquote:
Dotjequote:
Mooi zo!quote:Op maandag 4 november 2024 08:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]heerlijk geslapen. En met u?
quote:
En nu zo ondertussen?quote:Op maandag 4 november 2024 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, bijna klaar voor vandaag.
Allang, lekker op de bank nuquote:
quote:Op maandag 4 november 2024 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allang, lekker op de bank nu
Dadelijk beetje gamenquote:
Nee, die nietquote:
Mutskequote:
Tuutje wel dichthouden!quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lange adem voor ballonnen blazen. No shit Sherlock.
Hahaha jaquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tuutje wel dichthouden!
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
ToTquote:
Mailyquote:
Voor mijn doen redelijk, alleen te kort.quote:
quote:
Morguhquote:
SHquote:
Lovelyquote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
quote:
Ja, iedereen slaapt nogquote:
Lovelyquote:
Ja hoor, vanmiddag weer een bezichtigingquote:
ToT!quote:
Ook goedquote:Op donderdag 7 november 2024 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, vanmiddag weer een bezichtiging
En daar?
[..]
ToT!
Thanks!quote:Op donderdag 7 november 2024 10:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook goed
Spannend wel, succes vanmiddag
Stelletje slaapkoppenquote:Op donderdag 7 november 2024 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, iedereen slaapt nog
Hoop het wel!quote:Op donderdag 7 november 2024 14:47 schreef Lovely het volgende:
Die zijn nu inmiddels wel wakker toch
Leuk huis maar de locatie lag aan een drukke weg. Rustig in de tuin zitten was er niet bij helaas. Dus zoeken we verderquote:
Oh dat is niet fijn dan nee..quote:Op donderdag 7 november 2024 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leuk huis maar de locatie lag aan een drukke weg. Rustig in de tuin zitten was er niet bij helaas. Dus zoeken we verder
Nee, is ook niet. Dinsdag de volgendequote:Op donderdag 7 november 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is niet fijn dan nee..
Dan maar verder zoeken, is ook geen haast bij lijkt mij..
Laatste keer dat ik keek wel jaquote:
Uhuhmquote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou gek zijn, als je ineens in een dier was veranderd
Eigenlijk zijn we wel dierenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou gek zijn, als je ineens in een dier was veranderd
Apen?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we wel dieren
Zoogdieren toch gewoon?quote:
Dol fijn!quote:
GG!quote:
Mijn kleinzoon gaat jou kant op met die witte helmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Dotteke op 08-11-2024 12:03:04 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon gaat jou kant op met die witte helm![]()
Niet quoten haal de foto zo weer wegNiet gezien maar leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet gezien maar leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 08-11-2024 12:54:22 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 08-11-2024 12:53:21 ]"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Heb even je bericht aangepast je had de foto toch gequotequote:
Sorryquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb even je bericht aangepast je had de foto toch gequote
quote:
quote:
quote:
quote:
Hey ToTquote:
En heb je een klus weekend of ga je leuke dingen doen?quote:
Ik ga zo op zolder beginnen aan een nieuwe slaapkamer voor Mini-ToT.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En heb je een klus weekend of ga je leuke dingen doen?
o ja dat vertelde je al, leuk. Heb je al een idee hoe en wat je gaat doen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga zo op zolder beginnen aan een nieuwe slaapkamer voor Mini-ToT.
Eerst nog ff de boel simpel houden: alle spullen op de vliering (boven de zolder) en in de inbouwkast zetten, dan goed schoonmaken, wat matrassen neerzetten en daar een leuk bedje van maken, de ramen blinderen en verder wat speelgoed enzo neerzetten.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o ja dat vertelde je al, leuk. Heb je al een idee hoe en wat je gaat doen?
Groot gelijk, voor je er een hoop tijd en geld aan ga besteden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst nog ff de boel simpel houden: alle spullen op de vliering (boven de zolder) en in de inbouwkast zetten, dan goed schoonmaken, wat matrassen neerzetten en daar een leuk bedje van maken, de ramen blinderen en verder wat speelgoed enzo neerzetten.
Mocht het bevallen, dan kan ik alles een heel stuk leuker en beter aankleden voor hem.
Morguh Stigquote:
Klopt, en ik ben behoorlijk opgebrand momenteel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, voor je er een hoop tijd en geld aan ga besteden.
SNap ik, ga eens wat leuks voor je zelf doen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, en ik ben behoorlijk opgebrand momenteel.
Wel een goeie ja!quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik, ga eens wat leuks voor je zelf doen.
Je hebt al een paar keer een uitnodiging van LYLT gekregen. Ga iets leuks doen samen
Even er uit even wat anders doen
quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst nog ff de boel simpel houden: alle spullen op de vliering (boven de zolder) en in de inbouwkast zetten, dan goed schoonmaken, wat matrassen neerzetten en daar een leuk bedje van maken, de ramen blinderen en verder wat speelgoed enzo neerzetten.
Mocht het bevallen, dan kan ik alles een heel stuk leuker en beter aankleden voor hem.
En dit! @loveyoulongtimequote:Op zaterdag 9 november 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik, ga eens wat leuks voor je zelf doen.
Je hebt al een paar keer een uitnodiging van LYLT gekregen. Ga iets leuks doen samen
Even er uit even wat anders doen
Sallyquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:34 schreef Sally het volgende:
Succes @:Tot met de zolder
En... Een goedenavond allen.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:34 schreef Sally het volgende:
Succes @:Tot met de zolder
En... Een goedenavond allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |