[ afbeelding ]SPOILER: Dus niet bolken :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Zullen er dus nog wel meer voorbij komen. Als je geen haast hebt is dat alleen maar leuk tochquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, er is weer een huis voorbij gekomen wat ons leuk lijkt. Kwestie van de lange adem
Oh, er is ook geen haast. We kijken ook kritisch, want het is niet iets waar we na 5 jaar weer weg willen. Dus soms betekent dat moeilijke beslissingen nemen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen er dus nog wel meer voorbij komen. Als je geen haast hebt is dat alleen maar leuk toch
Moet je ook doen. Je moet het wel allebei een fijn huis vinden.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, er is ook geen haast. We kijken ook kritisch, want het is niet iets waar we na 5 jaar weer weg willen. Dus soms betekent dat moeilijke beslissingen nemen.
Precies. Daarom gaat de makelaar ook mee, die ziet dingen die wij op het eerste oog niet zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je ook doen. Je moet het wel allebei een fijn huis vinden.
Is ook wel beter, kijk wat @ToT is overkomen, dat moet je niet willen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Daarom gaat de makelaar ook mee, die ziet dingen die wij op het eerste oog niet zien.
Nee, dus wij kijken wel uitquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook wel beter, kijk wat @:ToT is overkomen, dat moet je niet willen.
Alleen kon ik binnen mijn budget niks fatsoenlijkers krijgen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen kon ik binnen mijn budget niks fatsoenlijkers krijgen.
Toch was het wel fijn geweest als ik vooraf wat meer geweten had over het huis.
"Een paar voegen bijwerken."
"Een paar stenen zitten los."
Kolere....
Ja, dan ben je echt wel genaaidquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Kolere....
Tegenwoordig is een bouwtechnische keuring ook geen overbodige luxe. Kost je 600 euro ofzo (aftrekbaar, dus netto zo'n 400), maar dat kan een hoop ellende schelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
😂😂👌🏻quote:
Beter ja!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
😂😂👌🏻
Ik heb liever de 1973 though
[ afbeelding ]
Vooral met een oudere woning is dat 600 welbestede euros. Dankzij een keuring heb ik 4.5 jaar geleden een potentiele miskoop voorkomen. Ook al was het zo'n mooi huisje uit 1945 met echt mooie hardhouten vloeren.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tegenwoordig is een bouwtechnische keuring ook geen overbodige luxe. Kost je 600 euro ofzo (aftrekbaar, dus netto zo'n 400), maar dat kan een hoop ellende schelen.
Een makelaar wil uiteindelijk toch ook (ver)kopen om zijn commissie te pakken, dus daar moet je ook een beetje doorheen kunnen kijken
Waarom wilde je perse kopen? Kon je niet eerst gewoon een jaartje of 2 wat huren zodat je meer tijd had?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Kolere....
Probeer vandaag de dag maar eens op stel en sprong wat te vinden waar je nog huurtoeslag voor kunt krijgen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom wilde je perse kopen? Kon je niet eerst gewoon een jaartje of 2 wat huren zodat je meer tijd had?
Dan houdt het inderdaad op. Alles repareren maar.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Probeer vandaag de dag maar eens op stel en sprong wat te vinden waar je nog huurtoeslag voor kunt krijgen.
Zelfs voor 2x wat ik nu aan hypotheek betaal kan ik niks huren hier.
Druk mee bezig!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan houdt het inderdaad op. Alles repareren maar.
quote:
Succes en sterkte er nog meequote:Een lange adem hebben
Ja. Ik ben niet afhankelijk van afstand. Zij wel, dus we moeten kijken of het dan wel de moeite is.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
Dat is wel weer een nadeel idd.. zit natuurlijk ook een grens hoeveel minuten/km's je bij je werk vandaan wil wonen
Hoever is de afstand eigenlijk?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Ik ben niet afhankelijk van afstand. Zij wel, dus we moeten kijken of het dan wel de moeite is.
Kaatsheuvel-Bredaquote:
Volgens Google maps 26kmquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kaatsheuvel-Breda
Kilometers weet ik even niet
Klinkt grotendeels goed!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Huis gezien. Past perfect bij ons qua huis en indeling. Alleen de afstand naar werk vriendin is een issue. Dus rustig nadenken.
Dat is wel op de fietsquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmm niet onoverkomelijk, maar ook niet echt een lolletje voor 2x per dag, zeker met files.
Met files juist langer haha. Dus dit kan wel een struikelblok zijn. Even rustig laten bezinken.quote:
Ja is niks als elke avond in de file staat en pas rond 6 uur of later een keer thuis bentquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met files juist langer haha. Dus dit kan wel een struikelblok zijn. Even rustig laten bezinken.
Je hebt geen haast met de aankoop, toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met files juist langer haha. Dus dit kan wel een struikelblok zijn. Even rustig laten bezinken.
Ja, we hebben meer optiesquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt geen haast met de aankoop, toch?
Lang reizen is kut. Je hebt de tijd om verder te kijken!
Daarom.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, we hebben meer opties
Morguhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |