Mailyquote:
Glasquote:
Amyquote:
ToT!quote:
Dotjequote:
Stigmeister!quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maily
[..]
Glas
[..]
Amy
[..]
ToT!
[..]
Dotje
quote:
Hallo daarquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas neemt hier even een kijkje.
Prima, even alles laten bezinken en zo. Voor de rest lekker richting het weekendquote:
Och momenteel gaat het wel. ff afwachten wat de dag gaat brengen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima, even alles laten bezinken en zo. Voor de rest lekker richting het weekend
En daar?
Wat moet je laten bezinken dan?quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima, even alles laten bezinken en zo. Voor de rest lekker richting het weekend
En daar?
Ik denk de bezichtiging van het huis; eindelijk eentje die naar hun zin is, maar helaas wel wat ver weg van zijn werk.quote:
O, dat had ik niet meegekregen. Wel jammer. Maaaaaaar dat weet je als je gaat kijken toch?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk de bezichtiging van het huis; eindelijk eentje die naar hun zin is, maar helaas wel wat ver weg van zijn werk.
Ik hou alle opties open. Het huis was zelf echt perfect. Paste precies bij onze wensen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat had ik niet meegekregen. Wel jammer. Maaaaaaar dat weet je als je gaat kijken toch?
Maar als het te ver van je werk is, waarom ga je dan kijken>quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou alle opties open. Het huis was zelf echt perfect. Paste precies bij onze wensen.
Ik niet, de vriendin welquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als het te ver van je werk is, waarom ga je dan kijken>
Moet je ver reizen dan?
O oeps, en hoe ver moet zij dan rijden?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik niet, de vriendin wel
Owwww als dat alles is? In dat geval gewoon kopen!quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik niet, de vriendin wel
quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwww als dat alles is? In dat geval gewoon kopen!![]()
Half uurtje zonder files.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oeps, en hoe ver moet zij dan rijden?
quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwww als dat alles is? In dat geval gewoon kopen!![]()
Maar dat is toch niet te ver?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Half uurtje zonder files.
Tussen deze twee plekken is het echt gribus. Dus ik snap het wel.quote:
Jammer dan, en openbaar vervoer geen optie?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tussen deze twee plekken is het echt gribus. Dus ik snap het wel.
Openbaar vervoer een optie?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tussen deze twee plekken is het echt gribus. Dus ik snap het wel.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dan, en openbaar vervoer geen optie?
Openbaar vervoer is echt niet tof hierquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dan, en openbaar vervoer geen optie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |