Geen probleem. We hebben de hele dag de tijdquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee ChevyCaprice. Een beetje late reactie
Vullen die voegen!quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:50 schreef ToT het volgende:
Zo, even het uitzicht van de buren verpest met m'n nieuwe voegwerk!
Whehe!quote:
Ben je ook mooi klaar meequote:Op vrijdag 1 november 2024 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Maar hij zegt ook dat het vochtprobleem waarschijnlijk niet eens door die voegen komt; hij vermoedt dat het dakleer op de aanbouw lek is.
Ja kan duur worden...quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je ook mooi klaar mee
quote:
Whehe!quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Giro 555: ToT's Dak Eraf?
Klinkt een beetje als: "Lek in je dak? Je zet maar een tent op!"quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:43 schreef StevenHyde het volgende:
Gewoon wat paraplu's boven je lekke dag monteren. Wel storm paraplu's.
Bij een tent opzetten heb ik andere associatiesquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als: "Lek in je dak? Je zet maar een tent op!"
Daar zijn andere subfora voor!quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bij een tent opzetten heb ik andere associaties
Succes. Dit lijkt me niet normaal.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja nou eerst ff alle tegels er af halen en kijken wat er onder aan te treffen valt.
Ja de aanbouw is oud en dat hebben ze jaren geleden heel primitief "gemoderniseerd", maar op een heel slappe en slechte manier.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Succes. Dit lijkt me niet normaal.
Hier was eens een dakpan omhoog gaan staan en ik had een lek.
Woonmaatschappij toch nog maar eens 'stalken'.
Ik woon in een beschermd monument maar de onderhoud laat te dinges over.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de aanbouw is oud en dat hebben ze jaren geleden heel primitief "gemoderniseerd", maar op een heel slappe en slechte manier.
Ik ook, maar de beschermde status van dit pand is echt geen touw aan vast te knopen!quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik woon in een beschermd monument maar de onderhoud laat te dinges over.
Ja hoor, eindelijk weekendquote:
Jij ook 😁quote:
Sallyquote:
Lekker dagje met Mini gehad hier!quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, eindelijk weekend
En daar?
Oeh lekkerquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker dagje met Mini gehad hier!Nu ff chillen en straks uit eten.
Goedzo! Goedzo! En goedzo!quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Mailyquote:
Contextquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie al dat er hert op het menu staat!
Die staat al een tijdje stil zo te zienquote:
Lovelyquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die staat al een tijdje stil zo te zien
Ga je hem weer voorlezen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
ToT!quote:
Wakker, net gewandeldquote:
quote:
quote:
Morguh herenquote:
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Zozo, je bent er vroeg bij!quote:Op zondag 3 november 2024 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wakker, net gewandeld
Straks de kwalificatie kijken, hopen dat die nu wel doorgaat vanwege de regen.
Sportieve man die Stigquote:Op zondag 3 november 2024 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Zozo, je bent er vroeg bij!
Ja dat is dan ook wel een dingetje met je huizenjacht; kijken of er leuk wandelgebied in de buurt is.
Dat gaan er vandaag wel een paar doenquote:Op zondag 3 november 2024 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja beter dan wat vroem vroem doen in een autootje!![]()
Ja zwaar werk, die gaspedaal intrappen en wat aan een stuurtje draaien!quote:Op zondag 3 november 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaan er vandaag wel een paar doen
Het schijnt best heel zwaar te zijn. Mijn Max is ook altijd helemaal kapot als hij zo weekend achter de rug heeftquote:Op zondag 3 november 2024 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zwaar werk, die gaspedaal intrappen en wat aan een stuurtje draaien!
Haha weet ik.quote:Op zondag 3 november 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schijnt best heel zwaar te zijn. Mijn Max is ook altijd helemaal kapot als hij zo weekend achter de rug heeft
SNap daarom ook niet dat ze het op een zondag doen, met de prijsuitreiking er bij is hij tot vanavond een uurtje of 18 uur wel daar en dan moeten ze nog naar huis. Maar morgen is het wel weer schoolquote:Op zondag 3 november 2024 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha weet ik.
Qua spierkracht vergt het heel veel van je, en je concentratie mag geen moment verslappen.
Jij houdt het waarschijnlijk nog geen 2 bochten vol.quote:Op zondag 3 november 2024 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben meestal helemaal kapot na een simrace-sessiequote:Op zondag 3 november 2024 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:
ToT!quote:
Ja hoorquote:
quote:
quote:
Morguh herenquote:
Dotjequote:
Mooi zo!quote:Op maandag 4 november 2024 08:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]heerlijk geslapen. En met u?
quote:
En nu zo ondertussen?quote:Op maandag 4 november 2024 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, bijna klaar voor vandaag.
Allang, lekker op de bank nuquote:
quote:Op maandag 4 november 2024 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allang, lekker op de bank nu
Dadelijk beetje gamenquote:
Nee, die nietquote:
Mutskequote:
Tuutje wel dichthouden!quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lange adem voor ballonnen blazen. No shit Sherlock.
Hahaha jaquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tuutje wel dichthouden!
Morguh Stigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |