Hey ToTquote:
En heb je een klus weekend of ga je leuke dingen doen?quote:
Ik ga zo op zolder beginnen aan een nieuwe slaapkamer voor Mini-ToT.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En heb je een klus weekend of ga je leuke dingen doen?
o ja dat vertelde je al, leuk. Heb je al een idee hoe en wat je gaat doen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga zo op zolder beginnen aan een nieuwe slaapkamer voor Mini-ToT.
Eerst nog ff de boel simpel houden: alle spullen op de vliering (boven de zolder) en in de inbouwkast zetten, dan goed schoonmaken, wat matrassen neerzetten en daar een leuk bedje van maken, de ramen blinderen en verder wat speelgoed enzo neerzetten.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o ja dat vertelde je al, leuk. Heb je al een idee hoe en wat je gaat doen?
Groot gelijk, voor je er een hoop tijd en geld aan ga besteden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst nog ff de boel simpel houden: alle spullen op de vliering (boven de zolder) en in de inbouwkast zetten, dan goed schoonmaken, wat matrassen neerzetten en daar een leuk bedje van maken, de ramen blinderen en verder wat speelgoed enzo neerzetten.
Mocht het bevallen, dan kan ik alles een heel stuk leuker en beter aankleden voor hem.
Morguh Stigquote:
Klopt, en ik ben behoorlijk opgebrand momenteel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, voor je er een hoop tijd en geld aan ga besteden.
SNap ik, ga eens wat leuks voor je zelf doen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, en ik ben behoorlijk opgebrand momenteel.
Wel een goeie ja!quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik, ga eens wat leuks voor je zelf doen.
Je hebt al een paar keer een uitnodiging van LYLT gekregen. Ga iets leuks doen samen
Even er uit even wat anders doen
quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst nog ff de boel simpel houden: alle spullen op de vliering (boven de zolder) en in de inbouwkast zetten, dan goed schoonmaken, wat matrassen neerzetten en daar een leuk bedje van maken, de ramen blinderen en verder wat speelgoed enzo neerzetten.
Mocht het bevallen, dan kan ik alles een heel stuk leuker en beter aankleden voor hem.
En dit! @loveyoulongtimequote:Op zaterdag 9 november 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik, ga eens wat leuks voor je zelf doen.
Je hebt al een paar keer een uitnodiging van LYLT gekregen. Ga iets leuks doen samen
Even er uit even wat anders doen
Sallyquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:34 schreef Sally het volgende:
Succes @:Tot met de zolder
En... Een goedenavond allen.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:34 schreef Sally het volgende:
Succes @:Tot met de zolder
En... Een goedenavond allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |